Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge APPM BYGG AB

Furudalsvägen 3, 141 73 Segeltorp — Visa karta

Ranhammarsvägen 29, 16867, Bromma
Kompakt Bygg Stockholm
Ola B:
Kompakt Bygg har gjort ett mycket bra jobb. De är proffsiga, väl planerat projekt och under arbetet kommunicerade de med oss. Noggranna och ...

Byggföretag nära APPM BYGG AB:

Chronas vägen 7, SEGELTORP
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Rickard E:
Det märks att Stenskivor är vana att arbeta mot privatpersoner och har en tydlighet i sin process som är välbehövlig för att få det hela att...

Elsa Brändströms Gata 52, HÄGERSTEN
Finsk Byggservice - Snabb service, god kvalité och fördelaktiga priser! Läs mer ›
Linda F:
Bra och trevligt bemötande och bra utfört arbete. Vi hade både snickare, målare och elektriker och är mycket nöjda med resultatet!

Hamringevägen 1, Tullinge
Hanna V:
Vi anlitade Palma Totalentreprenad för total renovering av nedervåningen i vårt hus. Golv, väggar, tak, badrum och kök. Vi är såååå nöjda. D...

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Läs vad 18 kunder tycker om APPM BYGG AB

• Michael T
    Michael T skrev om APPM BYGG AB
    Appm har renoverat vårat badrum som vi vart mycket nöjda med. Arbetarna var väl tillmötesgående för vad vi sökte men en del språkförbristningar och missförstånd kunde klaras ut under resans gång. Tidplanen höll inte men det va inte deras fel då det saknades delar från leverantören av matrl. Önskvärt är att dom kan komma med egna ideer och rekomendationer i framtida projekt. Rekomenderas varmt.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om APPM BYGG AB
    Vi renoverade vårat badrum och resultatet blev bra! Renoveringen tog dock längre tid än förväntat (även om detta till stor del berodde på oss själva och vår egen okunskap men även på grund av vad vi anser vara bristande information). APPM:s hantverkare jobbade hårt och effektivt, vilket alltid uppskattas, och visade dessutom stor hänsyn. Vid enstaka tillfällen brast det dock i kommunikationen med hantverkarna och vi hade ibland olika åsikter om vad man kan förvänta sig som kund. Det var dock inga problem när de små bristerna skulle åtgärdas och dessutom passade vi på att utföra ytterligare smårenoveringar vilket inte var något problem och även detta resultat är vi nöjda med. Vi rekommenderar APPM Bygg AB och vill passa på att påpeka att företaget var tillmötesgående och måna om att vi som kunder skulle bli nöjda.
    /Patrik
  • Thomas S
    Thomas S skrev om APPM BYGG AB
    Jag har under åren gjort många renoveringar i både villa och lägenheter, alltid med anlitade hantverkare.
    Så jag har lite att jämföra med.
    APPM Bygg AB är absolut bland dom bästa, bra människor, punktliga, jobbar hårt med stor yrkesstolthet för att allt ska bli bra för kunden. Dom är inte rädda för att göra lite extra för att göra kunden nöjd. Lösningsorienterade i alla lägen. Har specialister för alla områden man behöver, bra priser, jag rekommenderar dom starkt till alla./Thomas Sjögren
  • Martirosyan R
    Martirosyan R skrev om APPM BYGG AB
    Appm Bygg totalrenoverade mitt radhus i Norsborg på 160 kvm på åtta veckor. Tre badrum, ett kök, flyttade stamkanalen för att bl a skapa en bar i köket och en walk-in-closet på övervåningen. Nya golv och spackla och måla väggar. Spotlights i samtliga rum på över och undervåning. Renoveringen har gått väldigt smidigt, framför allt pg a att kommunikationen med armen varit bra och tydlig. Jag har även fått hjälp med materialval och tips för att öka värdet i radhuset vid en försäljning. De har även hjälpt till med frakter när det behövts.

Jag köpte radhuset 2014 för 2,5 mkr. Det är nu värderat till drygt 4 mkr och enligt min mäklare kan jag få ca 5 mkr vid en försäljning. Detta hade varit omöjligt utan Appm Byggs hjälp. Tack armen!
  • Alexander B
    Alexander B skrev om APPM BYGG AB
    Armen och appm bygg ab har totalrenoverat mitt badrum, jag har varit extremt noggrann och mina planer var förhållandevis komplicerade. Jag har verkligen inget negativt att säga, allt var otroligt positivt! Hantverkarna var väldigt duktiga och noggranna. Allihop var väldigt serviceminded och verkligen gjorde det extra! Appm bygg ab överträffade verkligen mina förväntningar och vad som är rimligt att förvänta sig av en hantverkare!

Innan jag anlitade dem var jag mkt noggrann och pratade med deras referenser. Alla referenser var väldigt positiva och jag började undra: "kan de verkligen vara så här bra?, det måste väl finnas något negativt att säga, det gör det ju om alla."
    Efter fyra veckor av mkt gott samarbete förstår jag verkligen varför alla var så otroligt positiva! Appm bygg ab har verkligen förverkligat min badrumsdröm och jag är supernöjd! De var verkligen så duktiga och bra att ha att göra med som alla referenser berättat om!

Jag skulle bli ytterst förvånad om någon skulle bli det minsta missnöjd med appm bygg ab.
    Jag kommer definitivt använda appm bygg ab i framtiden om jag ska göra om något mer och rekommenderar dem varmt till alla jag känner som ska renovera!

Alexander
  • Maria L
    Maria L skrev om APPM BYGG AB
    Vi tog hjälp av APPM Bygg för en totalrenovering av badrum samt stambyte i vårt nyinköpta radhus. De var proffsiga och trevliga från start till mål. Väldigt nogranna, imponerande skickliga hantverkare och också lyhörda inför funderingar och ändringar under arbetets gång. Vi är jättenöjda och kommer garanterat att anlita dem igen vid behov!
  • Golshanak F
    Golshanak F skrev om APPM BYGG AB
    En otroligt vänlig och tillmötesgående Armen på APPM hjälpte mig med en renovering där kök flyttades, golv slipades och ytskikt målades om mm. mm. Allt gick snabbt och enligt plan och blev jättefint. Hantverkarna var serviceminded och kunniga. Efter renoveringen när några små saker behövde fixas var de snabba med att lösa dessa. Rekommenderas varmt!
  • Anna P
    Anna P skrev om APPM BYGG AB
    Vi anlitade APPM inför vår stora renoveringsprojekt bort om Norrtälje, vi är mycket nöjda med APPM:s insats då dem visade lyhördhet och service som vi behövde. Armen som är projektledare var på plats i Norrtälje trots att firma är verksamt i Stockholm vid samtliga våra frågor och funderingar. Renoveringen omfattades av ett hus som har en yta av ca 300 kvm + 100 kvm biyta som blev totalrenoverad i samtliga plan. Duktiga hantverkare som vet vad dem håller på med och ett flexibelt företag som vi kommer att definitivt anlita för våra framtiden uppdrag, därför får APPM Bygg AB 5 av 5 ut av oss.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om APPM BYGG AB
    Vi totalrenoverade vår nya lägenhet (170m2) med hjälp av APPM Bygg på mindre än 40 kalenderdagar. I renoveringen ingick rivning av vägg, nytt kök, utbyggt/utblåst badrum, nya golv (fiskben i 2 rum + hårdvaxoljade furugolv i resten av lägenheten), samt målning av allt. Vi är jättenöjda med resultatet och trots storleken på arbetet blev allt klart i tid. Kan varmt rekommendera APPM Bygg.
  • mercedeh s
    mercedeh s skrev om APPM BYGG AB
    Vi är så nöjda med APPM BYGG AB, dem byggde om hela vårt kök, la in golv i lägenheten, lagt in spottar & målning. Jobbet de har utfört hos oss har varit utmärkt! De blev klara 1 vecka innan utsatt tid och om det har varit något som inte blev som förväntat så är det just det att de varit snabba med att fixa allt. De har gått att få tag på och de har jobbat effektivt varje dag. De har kommit fördomarna om hantverkare på skam. Vi rekommenderar starkt APPM Bygg!
  • Georgina B
    Georgina B skrev om APPM BYGG AB
    Kan man varm hand rekommendera APPM. Detta gäller allt från bemötande, service, tillgänglighet och inte minst det exceptionella resultat.
    Det bästa av allt, mitt kök blev klart innan den uppsatta tiden.
    Jag är väldigt nöjd med företaget och kommer definitivt att använda mig av APPMs resurser i mina kommande renoveringar.
  • Sedat D
    Sedat D skrev om APPM BYGG AB
    Proffesionellt och bra service. Toppen resultat
  • Olof R
    Olof R skrev om APPM BYGG AB
    Extremt vettiga personer som man under tidens gång kan diskutera med. Pålitliga och kommer den tiden man bestämt. Vi var riktigt nöjda med resultatet och färdigställandet skedde enligt ök. Kan absolut rekommendera denna firma!
  • Emma H
    Emma H skrev om APPM BYGG AB
    Vi har anlitat APPM Bygg AB för totalrenovering, stambyte och ny planlösning av ett badrum i ett gammalt vackert radhus från 1955. Vi ville att det skulle smälta in med den övriga stilen, och vi hade också ett önskemål om att arbetet skulle bli klart till ett visst datum. Vi blev SÅ nöjda med resultatet och bemötandet! APPM Bygg AB har hög servicekänsla, är både professionella och trevliga att ha att göra med. De är flexibla och lyssnade verkligen på våra önskemål och blev dessutom färdiga på utsatt tid. Mycket prisvärt också. Rekommenderas varmt!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om APPM BYGG AB
    Jag har anlitat APPM Bygg för små och stor projekt.

De gjorde en större renovering med stambyte av 6 lägenheter för oss. De gjorde allt de levererade och när vi gjorde mindre förändringar så klagade de inte, begärde inte längre tid och allt var klart enligt planeringen från början. Det som jag gillar bäst är att de kommit i tid, arbetat snabbt och inte dragit ut på tiden så att arbetet stått stilla i flera dagar och de har heller inte tagit en massa diskussioner om hur de vill göra. När jag ber att få det som jag vill ha det så säger de kort bara att då gör vi så till skillnad från andra hantverkare som tagit på sig jobbet och därefter försöker påverka mina val av material eller hur jag vill ha det för att göra saker enklare för sig själva.

Jag rekommenderar APPM Bygg efter mina erfarenheter!
  • Johan K
    Johan K skrev om APPM BYGG AB
    Av vänner blev jag rekommenderad APPM Bygg och i höstas anlitade jag dem. Vi skulle totalrenovera vårt badrum, samt bygga om en klädkammare till våtutrymme för att ha en liten tvättstuga. Resultatet infriade våra höga förväntningar och vi blev mycket nöjda.
    Därför föll det naturligt att återigen anlita APPM Bygg när vi i början av januari skulle riva vårt gamla kök och bygga upp ett helt nytt med en viss förändring av planlösningen. Även detta blev kanon och vi är så stolta över vårt nya kök.
    Framför allt gillar jag att de är pålitliga och flexibla. Även om vi under resans gång vill göra små förändringar, så är de alltid öppna för detta, och utnyttjar INTE tillfället för att ta ut extra betalt p.g.a. att deras förutsättningar förändrats. Det kan jag annars känna att andra hantverkare har en tendens att göra. Uppskattar även deras noggranhet när de redovisar alla kvitton och eventuella tillägg när det är dags för slutbetalningen.
    Jag har i min tur rekommenderat vänner och bekanta att anlita dem, så i skrivande stund är de faktiskt och jobbar hos några av våra nära vänner.
    Som vanligt tycker jag att A och O är att lämna schysta förutsättningar och tydliga instruktioner när man ska anlita hantverkare. Så länge man gör detta till APPM Bygg kommer ni med största sannolikhet bli mycket nöjda.
    Olof R gillar detta
  • Robin L
    Robin L skrev om APPM BYGG AB
    Renoverade mitt badrum nu i december. Jag var rädd för att de inte skulle hinna göra klart renoveringen innan jul men de hann klart på tre veckor trots att de satt fyra veckor. Jag fick ett nytt fint badrum och hann också utnyttja årets rot.

Jag är jättenöjd med samarbetet, från första mötet med Kim till utförandet och kommunikationen med Armen. Det enda negativa var att det blev ganska dammigt trots skyddsplast, men antar att man får räkna med det. Jag kommer rekommendera APPM vidare till vänner och bekanta, för resultatet, snabba genomförandet samt kommunikationen genom projektet.
  • Hanna Å
    Hanna Å skrev om APPM BYGG AB
    APPM Bygg hjälpte mig att renovera mitt kök, måla om hela lägenheten och gjorde även en del jobb i badrummet. Jag är jättenöjd med resultatet. Det gick både snabbt och var noggrant utfört. Jag kommer definitivt rekommendera APPM Bygg till mina vänner.

Furudalsvägen 3, 141 73 Segeltorp