Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Aqua Dental Aqua Dental Göteborg City

Aqua Dental Göteborg City

Östra Hamngatan 52, 411 09 Göteborg — Visa karta

Aqua Dental i Göteborgs city är en tandläkarmottagning som till ett bra pris alltid sätter ditt välbefinnande i fokus. Vi arbetar ständigt med att erbjuda den absolut bästa kompetensen, komforten och kvaliteten i din tandvård. Våra tandläkare och tandsköterskor är välutbildade och har koll på den senaste forskningen och tekniken, oavsett om du vill göra en tandreglering eller en tandblekning.

I vårt smidiga bokningssystem hittar du lätt en tid. Vi har korta kötider och du kan ofta få en tid samma dag. Du hittar oss på Östra Hamngatan 52. Varmt välkommen!

Läs vad 1 kund tycker om Aqua Dental Göteborg City

• Mikael L
    Mikael L skrev om Aqua Dental Göteborg City
    Dom gick ut i media att dom var proffs för patienter med tandläkarskräck.
    Tog mig 3 st besök innan dom erbjöd lugnande innan besöket.
    Hade en behandling som skulle vara 3 st behandlingar.
    Men ändå klämde dom in en extra undersökning som INTE hade med aktuella problemet att göra.
    Dom vill bara mjölka på pengar samt att jag som patient som påtalade hur jobbigt det är att bara vänta på få komma in.
    Då har dom mage att komma ut i väntrummet och säga att jag skall vänta 35 min till från utlovad tid.
    Dom respekterar INTE patienten och skall inte vara seriösa tandläkare mot patienter med tandläkarskräck.
    Allt från mig har påvisats innan jag tog kontakt med dom.
    Jag kan inte ens ringa tandläkaren innan jag mår dåligt.
    Receptionisterna/sköterskorna i all ära...dom har varit fantastiska.
    MEN absolut inga tandläkare i denna organisation.
    Kommer ALDRIG rekommendera dom för någon.
    //Mikael Lillefyr Läs mer

Östra Hamngatan 52, 411 09 Göteborg