Alla kategorier Billack Stockholms län Stockholm Södermalm Autorisma Södermalm

Autorisma Södermalm

Götgatan 103, 116 62 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Autorisma - professionell bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som rekond, lackskydd, konservering, biltvätt och motortvätt men även specialbehandlingar som polering, rubing, luktsanering och ozonbehandling. Kolla in vår hemsida för att läsa om våra tjänster eller slå oss en signal på telefon så berättar vi mer.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 230 kunder tycker om Autorisma Södermalm

• 2019-05-24

MOHAMED G skrev om Autorisma Södermalm
    Trevlig bemötande och intressanta erbjudande samt optimala kompensationer.
    Jag kommer tillbaka Läs mer
  • Magnus N

2019-05-19

Magnus N skrev om Autorisma Södermalm
    Hade min gamla Saab cabriolet inne för helrekond. Både jag och bilen blev mycket väl omhändertagna. Resultatet blev över förväntan och jag är mycket nöjd! Kan verkligen rekommenderas, min bil blev nästan som ny! Läs mer
    2019-05-21 Hassan E svarar Magnus N
    Magnus äran va på vår sidan att vi fick ditt förtroende att kunna ta hand om din pärla, en model som är sällsynt det va glädja att jobba med den. och så klart vi är mera än glada att du är nöjd med Servicen och utförande arbeta. Ha det gott! varmt välkommen åter!

• 2019-05-19

Per Stefan Mårten F skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt proffsig och service inriktat företag som vill att kunden ska åka därifrån väldigt nöjd! Tack Mahdi för en otroligt fin bil.
    Stefan Läs mer
    2019-05-21 Hassan E svarar Per Stefan Mårten F
    Stort tack Per för din feedback, det är roligt att du är nöjd. Ha det bäst. välkommen åter!

• 2019-05-17

Andreas G skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket bra service och kanonresultat! Läs mer
    2019-05-18 Hassan E svarar Andreas G
    Tack Andreas Som ny kund Roligt att du är nöjd med oss på Autorisma både gällande service och utförande arbetat. Ha det bäst.

Hassan Elsayed
  • Mikael S

2019-05-13

Mikael S skrev om Autorisma Södermalm
    Absolut bästa servicen samt ett riktigt proffsigt utförande av jobbet !
    Det märks att Hassan och hans personal är riktigt stolta över att kunna utföra sådana fina rekondningar samt lack förseglingar !
    Skulle varmt kunna rekommendera dom samt gå dit även vid nästa tillfälle! Läs mer
    2019-05-17 Hassan E svarar Mikael S
    Mikael, Det är alltid glädje oss att se våra kunder är nöjda med vårt utförande arbeta, vår service, att får det bekräftat plus fina ord från dig och din feedback, gör oss riktigt stolta.
    Stort tack och varmt välkommen åter.

Hassan Elsayed
  • 2019-05-10

Kicki F skrev om Autorisma Södermalm
    Mkt trevligt bemötande o serviiceminded personal. Bilen blev som ny ! Läs mer
    2019-05-10 Hassan E svarar Kicki F
    Tack Kicki för ditt besök och tack för du har anlitat oss att ta hand om din bil.
    Ha en fortsätt underbar dag.

• 2019-05-09

Ebba S skrev om Autorisma Södermalm
    Gjorde en rekond på min bil! Vart supernöjd! Jättetrevlig personal! Tvättade även utsida fast jag inte bett om det! 10/10 rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-05-09 Hassan E svarar Ebba S
    Tack Ebba för ditt besök och ditt förtroende. Våra krav på oss själv att leverera hög kvalitets bilvård med maximal service och kund nytta.
    Ha det gott o välkommen åter!

• 2019-05-09

Mats W skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt bra! Bilen var som ny efter jag lämnat in den här. Jag ville knappt sätta mig i den för att den var så skinande ren.
    Jag har sällan stött på en person med sån yrkesstolthet som Hassan.
    Här lämnas inget åt slumpen. Jag kommer definitivt återkomma. Läs mer
    2019-05-09 Hassan E svarar Mats W
    Mats jag är otroligt tacksam för din fina omdömen och feedback det värma hjärtat när jag sitter och läsa det här. Du har tolkat mig helt rätt att jag har yrkesstolthet, brinner för det jag gör, det känns härligt att få det bekräftat gång på gång. Tusen tack.
    Varmt välkommen åter!
    Ha en fortsätt underbar dag.

• 2019-05-08

Stefan O skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt bra service! Förväntningarna var högt ställda efter den presentation jag fick i samband med att jag lämnade in bilen. När jag sedan hämtade bilen var resultatet väldigt mycket bättre! Kan verkligen rekommendera Autorisma och bolagets ägare Hassan till alla som ställer höga krav och förväntas sig ett exemplariskt resultat! Läs mer
    2019-05-08 Hassan E svarar Stefan O
    Stefan tack så jätte mycket för de fina ord, och den fantastisk omdömen, stort tack att vi fick ditt förtroende och det är stor nöja att ha dig som kund i Autorismas medlemsklubb.
    Ha det gott och välkommen åter!

• EMIL A

2019-05-05

EMIL A skrev om Autorisma Södermalm
    Tusen tack till Hassan på Autorisma för gott bemötande och bra service i samband med vårt bilköp. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-05 Hassan E svarar EMIL A
    Tack själv Emil, och tack för dem orden. Nu är bilen också klar för härliga och Soliga dager.
    Ha en underbar Sommar.
    Värmt välkommen åter!

• Mikael H

2019-05-04

Mikael H skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade en bil hos Autorisma för invändig rekond med klädseltvätt, motortvätt och utvändig tvätt. Bilen är sex år gammal och har nog aldrig varit städad inuti. Jag blev väldigt positivt överraskad hur rent Autorisma lyckades få bilen. Kupé och motorrum är som i nybilshallen. Utvändigt ser bilen nästan ut som om den blivit polerad och inte bara tvättad. Prismässigt tycker jag att Autorisma ligger rätt. Att försöka uppnå den kvaliteten själv är inte värt ansträngningen. Personalen får också toppbetyg: vänliga, engagerade och hängivna uppgiften. Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-05-04 Hassan E svarar Mikael H
    Tack själv Mikael att vi fick ditt förtroende, glädjen är på vår sidan att ha dig som kund
    Ses snart hoppas jag.
    Ha en grym helg.

• 2019-04-26

Tica E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service👍
    Hassan väldigt trevlig och service inriktad,
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-26 Hassan E svarar Tica E
    Tack för det Tica, Detsamma det va trevligt att träffa dig och ha dig som kund. Hoppas att vi ses igen. Ta hand om pärlan.
    Ha en underbar dag.

• 2019-04-22

Maria P skrev om Autorisma Södermalm
    Supernöjd, verkligen!!!! Jag kommer att återkomma😃 Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Maria P
    Maria du är Supernöjd med ditt besök hos oss, det gör att vi är också super nöjda att ha dig som nöjd kund. Välkommen till nöjd kunds club😄 vi ses snart igen.

• 2019-04-19

Carl A skrev om Autorisma Södermalm
    Trevlig personal, bra service och bilen var i toppskick när jag hämtade den. Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Carl A
    Tack Carl för den fina omdöme, och vi välidigt glada att du är nöjd med vår bemöttande, service och framför allt vårt arbeta. Ha en fortsätt härlig dag. Välkommen åter!

• 2019-04-19

Jonas B skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma var helt fantastiska. Min bil var som en koja när jag lämnade in den och den kom ut som ett slott. De gjorde ett fantastiskt jobb där min bil blev som ny. Hårt nedsmutsad efter 2 barn fick de säten och alla lister att skina! Jag rekommenderar dem varmt!! //Jonas Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Jonas B
    Jonas tack för dina fina ord och rekommendation, Därför vi finns att kunna ta hand om din bil på absolut bästa sätt, därmed 100% nöjd kund. Vi accepterar inte mindre än det.
    Låta barnen göra sitt och vi gör vårt nästa gång.
    Ha en härlig dag.

• 2019-04-17

Mathias A skrev om Autorisma Södermalm
    Toppkvalitet och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Mathias A
    Mathias äran var verkligen på vår sidan att ha dig som kund och vi tog hand om din bil särskild när du åkte några mil utanför Stockholm. Du är riktigt entusiast och du vill ha det bästa på din bil, Tack för ditt förtroendet. Ses nästa gång vid återbehandling.

• Jan B

2019-04-17

Jan B skrev om Autorisma Södermalm
    Recond i världsklass. Rekomenderas! Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Jan B
    Jan tack så mycket att vi fick ditt förtroendet. och vi är mera än glada att du känner att vår behandling va i Världsklass. ingen Maskintvätt igen!!!
    Ha det gott. Välkommen åter!

• 2019-04-05

Johan L skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt nöjd med resultatet, bilen blev som ny igen! Läs mer
    2019-04-06 Hassan E svarar Johan L
    kul att vi kunde leverera ny bilkänsla tillbaka, Det är ett av våra viktigaste mål att kunna ge våra kunder den känsla NY Bilkänsla!!! Ha en fantastisk vår!

• Mikael B

2019-04-05

Mikael B skrev om Autorisma Södermalm
    Toppenjobb, rekondade min V60 så den blev finare än nånsin. 😊 Läs mer
    2019-04-06 Hassan E svarar Mikael B
    Härligt att höra Mikael att den blev som du har väntat dig och lite till, Tack ditt förtroendet, ses snart igen med nya bilen. Må gått!

• 2019-04-05

Johan Ö skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastisk service, smidigt vid inlämning och hämtning.

Körde invändig rekond, tvätt av säten och tvätt utvändigt.

Bilen blev väldigt fräsch invändigt.

Mycket nöjd. Kommer definitivt återkomma. Läs mer
    2019-04-05 Hassan E svarar Johan Ö
    Johan tack för dina ord, vi är mera än glada att du är nöjd med vårt arbeta och slut resultat.
    Ha det gott, välkommen åter!

• 2019-04-03

Gustaf T skrev om Autorisma Södermalm
    Äntligen en firma med yrkesstolthet och lite feeling för detaljer. Återkommer garanterat. Läs mer
    2019-04-04 Hassan E svarar Gustaf T
    Tack Gustaf! Glädjen är på vårsidan att ha dig och de kunder som uppskattar kvalitet med hög nivå och maximal service. Ha det gott, ses snart igen!

• 2019-03-30

Eli F skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsigt utfört arbete, mkt nöjd! Läs mer
    2019-04-03 Hassan E svarar Eli F
    Eli som ny kund det glädja oss att du är nöjd med vårt Arbeta. Tack för att vi fick ditt förtroende. Ha det gott och välkommen åter!

• 2019-03-29

Tomas S skrev om Autorisma Södermalm
    Gjorde mer än vad som var beställt, väldigt bra jobb! Läs mer
    2019-04-03 Hassan E svarar Tomas S
    Ett företag som tänker på kund nöjdhet måste alltid göra det som kräves för att ha nöjd kund
    Tack Tomas och välkommen åter!
  • 2019-03-25

Tommy A skrev om Autorisma Södermalm
    Superservice, bilen blir alltid som ny Läs mer
    2019-03-27 Hassan E svarar Tommy A
    Stort tack Tommy, Du är alltid välkommen åter!
    Ha en underbar dag
  • 2019-03-17

per J skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma är den enda rekondfirma som jag har blivit 100% nöjd med. Varje gång dessutom. Jag har varit där fyra gånger, och det har varit ett grymt resultat varje gång.
    Servicen är personlig, och kunnigheten är tydlig. De har lång erfarenhet. Hur lätt som helst för mej att rekommendera Autorisma. Läs mer
    2019-03-18 Hassan E svarar per J
    Per Stort tack för den fina omdöme och de varma orden, Glädjen är på vår sidan att ha dig som kund. Vi på Autorisma gratulera på nya bilen. Fin Tesla.
  • 2019-03-07

Mikael E skrev om Autorisma Södermalm
    Tack för ett supertrevligt bemötande och ett resultat långt över förväntan! Läs mer
    2019-03-09 Hassan E svarar Mikael E
    Tack själv Mikael att vi fick ditt förtroende.
    Det va super trevligt möte som först gång som kund hos oss på Autorisma. Hoppas att vi ses igen med nya bilen.
    Lycka till med värdering på Måndag.
    Ha en fortsätt underbar helg.

• 2019-02-27

David D skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade bilen för rengöring av hårt nedsmutsade säten och fick tillbaka den skinande ren från insidan och ut. De gör verkligen det där ”lilla extra” för att man ska känna att det är värt pengarna. Läs mer
    2019-03-06 Hassan E svarar David D
    David finns inte bättre att se än kund som tar sin tid och skriva en feedback till ett företag som gör bra från sig, så att de kan fortsätter sin resa på samma sätt. Tack så jätte mycket att vi fick ditt förtroende, och tack för din tid att skriva denna omdöme.
    Ha det gott så länga, Välkommen åter!

• 2019-02-25

Felix E. skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har helt ärligt aldrig upplevt den här nivån av service & resultat tidigare. Är glad att det blev just er valet föll på. Rekommenderas 5/5 Läs mer
    2019-02-26 Hassan E svarar Felix E.
    Felix Einarsson! Stort Tack för de fina ord, glädjen är till vår sidan att ha en trevlig kund som dig.
    Vi försöker alltid göra vårt bästa och lösa kundens problem på alla sätt och vis.
    Med maximal service och hög kvalitets Bilvård.
    Särskild om kunden är så trevlig som dig😊
    Ha en trevlig resa till familjen.
    På återseende.
    Mvh Autorisma

Lars- Göran A skrev om Autorisma Södermalm
    Perfekt bemötande av kunnige Hassan med personal. Alltid lika kul att hämta en rekondad fräsch bil hos denna firma. 👍 Läs mer
    2019-02-22 Hassan E svarar Lars- Göran A
    Det är minst lika trevligt att få leverera en uppfräschad bil till en nöjd kund som dig! Du är alltid varmt välkommen åter Lars-Göran!

Natalja G skrev om Autorisma Södermalm
    Superfin rekond! Jättetrevlig personal och bra priser. Läs mer
    2019-02-22 Hassan E svarar Natalja G
    Tackar så mycket och en härlig kund som dig är alltid välkommen åter!

Ronnie H skrev om Autorisma Södermalm
    Min bil 7 år gammal genomgick en recond och lackförsegling. Jag är mer än nöjd. Bilen ser ut som ny. Läs mer
    2019-02-22 Hassan E svarar Ronnie H
    Ronnie vi är otroligt tacksamma för din feedback och de härliga orden, mer än Nöjd!!!
    Detta gör att vi forsätter på samma spår leverera hög kvalitets bilvård med optimal omsorg och kärlek till våra kunder och deras bilar! Vi ses till återbehandling.
    Ha det gott.
    Hoppas att du får en underbar helg.
  • 2019-02-21

Anna M skrev om Autorisma Södermalm
    Trevliga och professionella. Nilen blev så fin efter utförd rekon..Jan kan varmt rekommendera .företaget. Läs mer
    2019-02-22 Hassan E svarar Anna M
    Trevligt att höra att du blev nöjd med resultatet Anna! Du är varmt välkommen åter när du känner för ännu en uppfräschning av pärlan!

• 2019-02-19

Thord Å skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte ett erbjudande som kom via SMS.
    Jag har köpt reckond tidigare men ett erbjudande via sms är bra genom att jag inte går och tänker på bilen på detsättet.
    Personalen är alltid trevliga och tillmötesgående.
    Arbetet ärmycket proffsigt utfört. Bilen är som.
    Jag åtrkommer nästa år
    Thord Åberg Läs mer
    2019-02-21 Hassan E svarar Thord Å
    Tack Thord för dina generösa ord, som kund uppskattar vi dig och ditt besök till oss på autorisma. och vi är mera än glada att kunna fortsätt leverera bilvård med hög kvalitet till dig som gör dig nöjd och återkommande kund.

Vi ses igen när det är dags.
  • 2019-02-14

Michel B skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade in bilen för handtvätt, otroligt nöjd. Högsta nivå på resultat och service, rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-02-14 Hassan E svarar Michel B
    Tack Michel som ny kund och första gången du lämnar in bilen till oss. Så vi är tacksamme för din feedback, ha det gott. Välkommen åter!

• 2019-02-12

Jan Å skrev om Autorisma Södermalm
    Bra vid bokning, mottagning igångsättning av jobbet. Noggrannhet i rvättningen.’ Läs mer
    2019-02-21 Hassan E svarar Jan Å
    Det är alltid trevligt att får feedback från våra sina nya kunder. Vi är otroligt tacksamma för det Jan, Vi på Autorisma strävar efter 100% kund nöjdhet.
    Ha en bra dag och välkommen åter!

Hassa / Autorisma
  • 2019-02-09

Harriet G skrev om Autorisma Södermalm
    Jag fick rådet att välja lackkorrigering i stället för hel lackering. Det var ett bra råd. Bilen fick dessutom en "SPA"-behandling och ser nu ut som ny.
    Trevligt bemötande och bra service.
    TACK AUTORISMA. Läs mer
    2019-02-21 Hassan E svarar Harriet G
    Stort Tack till dig Harriet att vi fick ditt förtroende. Det va väldigt trevlig samtal som vi har haft oss i mellan. Vi är glada att ha dig som kund i fortsättning. Ha det gott så länga och välkommen åter för åter behandling eller när du behöver hjälp med bilen.

• Erdem E

2019-02-07

Erdem E skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma utför sitt jobb bättre än förväntar och även utanför arbetstid! Värt varenda öre! Riktigt proffsiga grabbar med oerhört mycket kunskap 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 Läs mer
    2019-02-08 Hassan E svarar Erdem E
    Stort Tack Erdem för dem underbara ord, vi försöker alltid göra vår ytersta att leverera bästa resultat av arbetat och maximal service till våra kunder. som man leva upp till det vi säger,
    att vårt mål är alltid nöjda kunder. Vi ses vid återbehandling.

• 2019-01-30

Guy W skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade min Prius till recond för att ha den till inbyte vid ett bilköp. Nu ser den ut som ny!!! Läs mer
    2019-02-03 Hassan E svarar Guy W
    Guy Lycka till med inbyte, Vi ser fram emot att ta hand om din nya kia som är El bil som jag har förstått. den kan vi lägga vår keramiska skydd på den så fort den är levererat till dig.
    Du är varmt välkommen att höra av dig när det är dags.

• Richard N

2019-01-26

Richard N skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte nyligen en ersättning för min förra sommarbil. Den var lite repig och behövde en omgång kärlek! Lämnade till Autorisma för polering och keramiskt lackskydd. Efter 3 dagar hämtade jag ut en bil som såg ut som om den var ny! Fantastiskt jobb! Helnöjd! Fick lite extrajobb utan extrakostnad! Kan varmt rekommendera Autorisma!
    Richard/ Mercedes SLK Läs mer
    2019-02-03 Hassan E svarar Richard N
    Först börjar med och gratta dig till nya och fina bilen. Vi är glada att du är nöjd med slut resultat.Den har fått mycket kärlek och omsorg av oss som den förtjänar. Visst den blev super fin. Vi önskar dig många härliga, Somriga år. det är alltid härligt med Cab bil.

• 2019-01-24

Jeseper L skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade in min bil för keramiskt lackskydd och resultatet blev helt fantastiskt! Pratade med Hassan några gånger innan jag lämnade in den och fick ett väldigt positivt intryck, som bara förbättrades under tiden. Vid leverans gick vi igenom vad som gjorts och hur jag ska sköta skyddet på bästa sätt framöver. Jag har själv rätt höga krav på hur jag tvättar och tar hand om min bil och det är kul att se en professionell yrkesman som kan sin sak och verkligen gör sitt yttersta för att jag som kund ska bli nöjd. Kan varmt rekommendera Hassan och Autorisma! Läs mer
    2019-02-03 Hassan E svarar Jeseper L
    Tack Jeseper för att vi fick ditt förtroendet, Jag personligen otroligt glad att du har fått positivt intryck om oss. Och jag måste säga att det märktes också att du är en bil entusiast och du kan en hel del om skötsel av en bil. Stort grattis till nya bilen. Njut och må gott. Vi ses till återbehandling. Eller välkommen för underhållstvätt.

• Gert S

2019-01-21

Gert S skrev om Autorisma Södermalm
    Första gången jag anlitade Autorisma. Lämnade in bilen för heltvätt och blev övertalad att också vaxa/lackskydda den. Autorisma har rena och fina lokaler på Götgatan som ligger precis vid Skantulls T-bana. Mycket praktiskt för mig. Allt fungerade mycket bra och bilen blev jättesnygg. Man hade rengjort bilen mer noggrant än jag sett på andra håll. Hade läst alla positiva kommentarer på nätet innan jag lämnade in bilen men ändå blev jag förvånad över servicen och noggrannheten. Läs mer
    2019-01-23 Hassan E svarar Gert S
    Det glädje oss Gert att vi kunde uppfylla dina förväntningar plus lite till, och uppfylla våra egna krav på Autorisma att vi står för kvalitet därmed nöjd kund garanti och alltid nöjda kunder.

Ha det gott. Välkommen åter!
    Autorisma med personal
  • 2019-01-19

Carl H skrev om Autorisma Södermalm
    Noggrant utfört arbete och mycket trevligt bemötande!
    👍🏻 Läs mer
    2019-01-19 Hassan E svarar Carl H
    Som ny kund uppskattar vi din feedback om oss. Och vill gärna fortsätter som leverantör till alla tjänster inom bilvård till din bil.
    Stort Tack🙏

• 2019-01-18

Daniel B skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service och fantastiskt resultat. Läs mer
    2019-01-18 Hassan E svarar Daniel B
    Ett fint betyg som omfattar allt va man vill säger om ett företag eller verksamhet.
    Stort tack Daniel. Ha det gott.
    Och välkommen åter!

• 2019-01-11

Katraina L skrev om Autorisma Södermalm
    De har ett personligt, proffsigt och vänligt bemötande samt tillgodoser alla kunders behov.

Arbetsinsatsen görs noggrant och inget lämnas åt slumpen. Är det ngt som avviker meddelar dem alltid eventuella extra kostnader mm.

Jag och min man är jättenöjda!
    Mvh Katarina & Pelle Lidell Läs mer
    2019-01-16 Hassan E svarar Katraina L
    Tack katraina uppskattar verkligen dom fina ord som du säger här om oss , Du har verkligen lyckats att tolka vårt koncept som vi ser det, och hoppas att alla våra kunder tolkar det på samma sätt. Åter igen, ett stort tack. Ha en bra dag och Välkommen åter!

Autorisma med personal
  • 2019-01-10

Younes L skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt bemötande och bra resultat. Bilen fick en rejäl uppfräschning efter många mil med barn i baksätet. Känns som ny! Läs mer
    2019-01-10 Hassan E svarar Younes L
    Tack Younes, Det är alltid så med familj och små barn i baksätet jag vet hur det är😊
    Men vi finns här för att kunna hjälpa dig, och alla våra medlems kunder.
    Ha det gott så länga o Välkommen åter!

• 2019-01-09

Fredrik N skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte en guldtvätt för bilen inför vinterförvaring. Bra och snabbt jobb samt utmärkt kommunikation. Läs mer
    2019-01-09 Hassan E svarar Fredrik N
    Fredrik Välkommen till Autorismas club, Som ny kund vi uppskattar verkligen din betyg, vi strävar efter att alltid ha nöjda kunder. Och vi vill gärna fortsätta som din leverantör för allt inom bilvård till din bil. Stort tack!

• 2019-01-07

Martin P skrev om Autorisma Södermalm
    Autorismas arbete och anpassning till förutsättningarna gjorde att min bil gick ifrån att vara fullständigt nersmutsad (främst till följd av två jullovsfirande barn i töväder) till både bildligt och bokstavligt sett nyskick. Stort tack! Läs mer
    2019-01-07 Hassan E svarar Martin P
    Martin, Tack själv att vi fick ditt förtroendet att ta hand om din bil. Och det är härligt att börjar nya året med sådan fina ord och fint omdöme. Stort tack Martin! Välkommen åter!
  • Leif O

2018-12-21

Leif O skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte tjänsten lyxtvätt och helvax, resultatet blev super, bilen kändes ny. Läs mer
    2018-12-21 Hassan E svarar Leif O
    Tack Leif, Det glädja oss att du är nöjd med vårt Arbeta. Och vi vill passa på önska dig en fantastisk julhelg, och gott nytt år.
    Välkommen åter
  • 2018-12-20

Göran J skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte tvätt och vax, Julerbjudande. 1.495.-
    Fick betydligt mer!
    Mycket bra jobb. Läs mer
    2018-12-20 Hassan E svarar Göran J
    Fina golfen har fått mer kärlek från Autorisma, Det är Jul Göran, Man ska vara snäll, Kanske Tomten kommer hälsa på😀

Vi önskar dig God Jul 🎄 Gott nytt år🎉
  • Ronica M

2018-12-20

Ronica M skrev om Autorisma Södermalm
    Jättefin service! Extra allt med varmt välkomnande! Läs mer
    2018-12-20 Hassan E svarar Ronica M
    Ronica, Tack för att vi fick ditt förtroendet, Det va trevligt att träffa dig, Ha dig som nöjd kund i Autorismas Medlemskap. Vi önskar dig
    God Jul🎄Gott nytt år.🎉Och välkommen åter!
    MVH
    Ronica M, Hassan E gillar detta