Autorisma Södermalm

Autorisma Södermalm

Välkommen till Autorisma - professionell och exklusiv bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som Rekond, Lackskydd, Keramisk behandlig, Sanering, kemtvätt, Läderbehandling, Cab Impregnering, Ozonbehandlig, Polering, Maskin vaxning, Lackskador, Lackering, biltvätt och motortvätt Solfilm, Folering, men även specialbehandlingar Som doft och luktsanering. Frågor eller funderingar tveka inte kontakta oss.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Varmt välkommen!

Läs vad 385 kunder tycker om Autorisma Södermalm 2

2021-05-05
    Köpte exklusiv rekond. Bra och trevlig service. Proffsigt och bra utfört jobb. Prisvärt.
    Jättetrevligt bemötande av en eldsjäl som gärna delade med sig tips och råd. 👌🏻
    2021-04-30
    Fantastisk service och en mkt välvårdad bil. Supernöjd!!!
    Härligt att höra Peter att du är Supernöjd Tack för ditt besök och tack för att vi får ditt förtroendet. Ha en fantastisk helg! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-13
    Bilen blev skinande ren och jag fick ett trevligt bemötande!
    Tack så mycket för att du valde oss Lisa. Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • Bo W
    2021-04-09
    Autorisma superproffs bara att rekommendera stort TACK Hassan 👍🕺😁🚙 p.s. jag kommer tillbaka till dej👍😀
    Bo det va verkligen stor glädje att träffa dig inte bara som kund som fantastisk person med mycket kunskap och multikulturell människa 🌟Ser framemot flera möte och samtal🙏 Ses snart igen! Ha det bäst så länge . Varma hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • Hakan C
    2021-04-09
    Hassan är Sveriges Zlatan när de kommer till bilvård, hämtade ut min bil idag som han lovat med ett keramisk lackskydd, när jag kom in i hallen så trodde jag inte mina ögon, där stod min bil, jag ville inte köra ut min bil då vädret inte var de bästa, men vilket jobb Hassan!! Tack för all din tid och kärlek du visar dina kunder och bilarna. Mycket kärlek och respekt tackar och bugar för de underbara jobb och tid du lagt ner på min pärla 💎💎❤❤
    Det är stor ära att ha dig som kund Hakan nu och i fortsättning att leverera bilvård i världsklass det är något som jag verkligen brinner för och vill gärna att alla mina kunder känner och uppleva det, mitt företag är en del av mig som min lilla babys och ni kunder är det viktigaste för mig, Jag vill alltid leverera absolut det bästa som finns och överträffa era förväntningar, jag kommer alltid göra nu och i fortsättning jag och min Babys Autorisma. Stort tack hakan för en underbar feedback och omdöme du har gjort min kväll till fantastisk kväll!!!! Nu är hem dags och fortsätta jobba med en hel del administration och annat. Respekt och kärlek till dig. Ha en underbar helg och välkommen åter! Bästa hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-09
    Trodde inte det var möjligt att rädda bilen som den såg ut innan jag lämmade in den. Trodde inte det var min bil när jag skulle hämta ut den. Killen brinner verkligen för detta och förtjänar all creed för det han gör. Återigen, tusen tack för hjälpen kingen!
    Kul att du uppskattar vårt hantverk Mohamed, din bil va verkligen svår uppdrag, men det är därför vi finns som proffs för att kunna hjälpa dig och alla andra kunder och lösa deras problem som är nästan till det omöjliga att lösa! Tack så jätte mycket för din fina omdömen. njut och må bäst med din svarta pärlan. Ha det bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsnig Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-09
    Hade aldrig varit där innan men blev otroligt nöjd. Hassan ser verkligen till att du blir mer än nöjd. Väldigt imponerad av resultatet, mottagandet och stoltheten i arbetet!!
    Härligt att du har upplevt oss som unika Magnus för att det är precis så jag vill ha det och ute efter ett enda exemplar inte bara i Stockholm men i hela Sverige!!! Jag som är ägare strävar efter det och jobbar hård för att det blir så. Jag är tacksam för att ha dig som kund nu och i fortsättning! Ha det bäst så länge och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-07
    Lyxtvätt med rekord!
    Bilen blev som ny! Ett gediget arbete och ett mycket trevligt o serviceminded bemötande.
    Mycket positivt!
    Tack så mycket Anita att du tog dig tid att skriva något om din upplevelse hos oss på Autorisma. och så klart det glädja oss att du är nöjd med ditt besök! Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-03
    En toppen seriös firma som lägger allt och lite till på att få det bästa till kunden! Toppen nöjd efter en rekond :D
    Mer än glada att läsa din omdöme Martin, vi lägger all vår kraft, kunskap, service för att leverera absolut det bästa för dig som kund, vi brinner för vårt varumärke med stort fokus på kundnytta och behov. Vi älskar det vi gör [ Bilvård ]!!! Tack för att du valde oss. Må bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    Tvätt med lackförsegling.
    Bra service och vänligt bemötande.
    Som ny kund vi är verkligen glada att du är nöjd med vår service, bemötande och så klart slut resultat. Tack för ditt förtroende. Välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-02
    Helnöjd, bilen blev bättre än ny.
    Roligt att du är helnöjd stefan och att bilen blev bättre än ny det gör oss riktigt glada. Tack så mycket. Ha det bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-02
    Nogrann, hjälpsam, strukturerad personal som har ordning och reda på allt de gör.
    Fräsch lokal som speglar deras professionalitet att vårda bilar.
    Min bil blev som ny och jag är jätte nöjd med resultatet och tacksam för all information och råd som jag fick från de.
    Karim vi uppskattar verkligen din feedback för att du kunde läsa vår koncept och vad är det för krav som vi har på oss själva som visar att vi är proffs. Du som kund ska känna dig trygg hela vägen redan när du lämnar din bil och när du hämtar den nästan i ny skick! Tack karim välkommen åter. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-04-01
    Lämnade in min SUV bil för en rekond och lackförsegling på Autorisma på Söder.
    Fick en fantastisk toppenbemötande vid inlämningen ett ännu bättre när jag hämtade den. Min bil var som ny :)
    Tack Hassan för ditt professionella jobb och ditt engagemang för utförd jobb. Rekommendera stark och kommer att anlita dig igen.
    Först och främst stort tack att vi fick chansen att ta hand om din bil. så klart en fantastisk kund som dig förtjänar en fantastisk service, Kunder som dig som uppskattar vårt hantverk vill vi gärna ha fler. Ha det bäst så länge - Glad Påsk! Med vänlig Hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-31
    Bra bemötande och fint jobb med min bil!
    Tack Stefan för ditt förtroende och roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-31
    Good service - I am very happy with the result. Owner is very passionate about his job and strives to make its customers happy.
    Thank you so much Jens we are more than happy to have you as customer and thank you for your feedback. Wish you nice day. Best regards Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-29
    Resultatet blev toppen. Jag blev störd på att de utförde ett ”tillval” utan att ringa och fråga, och det kostade 1000 kronor. Jag hade gjort ett aktivt val när jag köpte en deal på LetsDeal att inte välja detta tillval men när jag hämtade bilen hade de gjort det ändå. Jag tycker man måste fråga kunden innan man utför något som kostar extra och det stör mig att jag inte blev tillfrågad! Men resultatet som helhet blev bra.
    Roligt att du är nöjd med resultatet Stefan. Det va en behandling som vi tyckte att bilen behövde och är viktigt för dig och din hälsa som jag har förklarat på plats. Som du fick 50% rabatt på det. Ledsen om du upplevde så. Va inte meningen att stör dig tvärtom vi tänkte mer på din hälsa och därför har vi agerat så med invändig sanering. Vi ber om ursäkt Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-26
    Väldigt fin service och proffsigt bemötande av Hassan. Resultatet blev grymt bra, bilen nästan som ny igen. Väldigt nöjd.
    Stort tack Anders för din feedback och de fina ord, det gjorde min helg!! Underbar känsla att avsluta veckan på topp med en fin recension av dig och riktigt nöjd kund. Ha en fantastisk helg och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-26
    Jag fick ett trevligt bemötande och fin genomgång av bilen efter genomförd rekond och lackskydd. Fick dessutom bra tips för framtida skötsel / tvätt av bilen. Jag blev mkt nöjd med resultatet och bemötandet.
    Tack Jakob för ditt besök och för uppskattning av vårt hantverk och bemötande, Lycka till med skötsel och underhåll framöver, frågor eller funderingar senare det bara att höra av dig. Ha det bäst. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-24
    Jag har lämnat in vår bil för en rekord på Autorisma på Söder.
    Fick toppenbemötande när bilen lämnades in och ett ännu bättre när jag hämtade den. Bilen var som ny!!
    Tack Hassan för dit fantastiska jobb, vilket engagemang du för våra bilar.

Jag kan verkligen rekommendera Autorisma till alla som vill få bilen fin.

En mycket nöjd Benke!!
    Stort tack tack Bengt att vi får ditt förtroendet, och för dina fina ord och rekommendationen. Det är alltid fantastisk att kunna leverera bra service och riktigt nöjd kund. Vi ses snart igen med nya bilen. Ha det gott så länge. varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-20
    Redan vid hej kändes det tryggt att lämna in bilen, Hassan på Autorisma visar från start hur mycket han älskar sitt jobb och har fullt fokus på sina kunder och resultatet på bilen.

Min bil blev som ny, jag är så otroligt nöjd med resultatet. Lacken, insidan och motorn allt glänste, folk på gatan gav bilen tummen upp, en annan sa wow inne i parkeringen på mos över hur bilen glänste!

Det här är mitt andra besök hos Autorisma.

Tusen tack för fin service och att ni verkligen ger bilen kärlek. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Äran är på min sida att jag kunde hjälpa till idag och leverera bilen i tid. Att du är riktigt nöjd det glädjer mig ännu mer. Roligt att du fick beröm för glansen🤩 Tack för att vi fick chansen att ta hand om din bil och tack för din feedback🙏 Ha en glansig helg. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • JOACIM L
    2021-03-11
    Trevlig och noggrann firma som brinner för sina kunder och deras bilar.
    Jag har testat andra rekondfirmor i Stockholmsområdet tidigare men aldrig varit så här väl bemött och nöjd tidigare, jag kommer definitivt tillbaka när pärlan behöver lite extra puts och glans!
    Det är precis det va vi ute efter Joacim att våra nya kunder vet och känner att vi brinner för varumärke Autorisma. Och vi är inte en del i mängden. Vi står för vad vi säger bilvårds i världsklass med resultat riktigt nöjda kunder! Jag ser fram emot att se pärlan igen. Stort tack för ditt förtroendet och feedback. Ha en fantastisk helg. Välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-11
    Mycket bra service och trevligt bemötande. Supernöjd med slutresultatet - nästintill nyskick på bilen.
    Tack Eugen för att du tog dig tiden att skriva något om ditt besök hos oss! Tack en gång till för ditt förtroendet. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • TERJE H
    2021-03-08
    Jättebra service, jättebra resultat, bilen blev som ny.
    Alltid roligt med riktigt nöjda kunder, Det är det som vi på Autorisma strävar efter! Härligt att du är nöjd med ditt besök hos oss Terje. Tack så mycket för ditt förtroendet och för feedback. Ha det bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-04
    Lämnade in bilen på tvätt/rekond. Den var oerhört smutsig då jag lämnade in den och när jag hämtade den såg den ut som en helt annan bil, mer eller mindre som ny! Extremt bra och noggrant utfört arbete, betydligt bättre än jag tidigare upplevt hos andra firmor och betydligt bättre än jag hade kunnat förvänta mig! Sex av fem möjliga!!!!
    Wow vilken underbar feedback vi får från dig fina Agnas. Ärans på vårt sida att ha dig som kund hos oss på Autorisma. Noggrannheten och kvalitet på vårt arbete är en grundregel som vi strävar efter på värja uppdrag🤗 Härligt att vi kunde ändra din upplevelse av tidigare besök hos andra firmor. Stort tack för din sex 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 av fem Ha det bäst. Välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2021-03-03
    Jag lämnade en genomskitig bil och hämtade en bil som om den nyss kommit från fabriken. Med andra ord, så ren och fin. Ett fantastiskt jobb.
    Vi är så glada när vi få sådan nya fantastiska kunder som dig Eva. Tack för att vi fick ditt förtroendet och för ditt omdöme. Välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • SAEED S
    2021-02-25
    Otroligt profesionella och serviceminded. Väldigt fint arbete där resultatet är över förväntan. Rekommenderar verkligen...super nöjd 😄
    Tack så jätte mycket Saeed för att du tog dig tid att skriva något om din upplevelse hos på Autorisma och vi är mera än glada att du är Super nöjd med ditt besök hos oss. Allt gott till dig med nya fina BMW. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-12-18
    Superproffs. Kändes bra från minut 1 till att jag hämtade bilen. Är riktigt nöjd med det utförda arbetet.
    Otroligt tacksamma för din feedback Johan om din upplevelse hos oss. Det ge oss styrka i fortsättning i samma spår att leverera förstklassig och hög kvalitets bilvård. Stort tack🙏 Må bäst. Med vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-12-16
    Lyxtvätt med lackförsegling samt motortvätt av 6 år gammal bil. Nu ör den nästan finare än ny. Toppjobb.
    Måste säga Anders den va väldigt fin för att vara 6år gammal bil och fantastisk färg plus den fina läder va👍. Roligt att du är nöjd och att vi kunde leverera ny bil tillbaka till dig🤩 Ha det bäst. Med vänliga Hälsningar Hassan/ Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-12-14
    Köpte specialerbjudandet med lyxtvätt och lackförsegling. Nöjd, jobbet bra utfört.
    Alltid härligt att se dig Nils- Åke som club medlem på Autorisma fortsätter vara nöjd med slut resultat. Tack så mycket för att du väljer att vara en kund hos oss. Ha det gott och välkommen åter! Med vänlig hälsnigar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-12-11
    Otroligt profesionella och serviceminded. Väldigt fint arbete där resultatet är över förväntan. Ser ut som en bil som nyss tagits ur fabriken.
    Luwan Tack så hjärtlig för att vi får ditt förtroendet, ännu mer tack för din feedback och de fina ord. Vi har väldigt stora krav på oss själv att leverera mer än bara bilvård, kvalitets jobb, bemötande, service, kund nytta så du som kund blir riktigt nöjd. Autorisma= Riktigt nöjda kunder! Ha det bäst och välkommen åter! Med Vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-12-08
    Lackskada och rekond. Vänligt och proffsigt bemött. Inga förväntningar . Tycker att det blev bra.
    Enkel hantering av proffs.
    Mats det va verkligen trevligt att träffa dig idag. Och nu du är medlem hos oss på Club Autorisma. Jätte tack att vi fick ditt förtroendet. Och härligt att du fick en positiv intryck om oss, det betyder väldigt mycket för oss. Tack igen! Autorisma Södermalm
    2020-12-03
    Trevligt bemötande av Hassan som är mycket proffsig. Jag blev mycket imponerad av vad dom åstadkommit med min bil. Jag rekommenderar varmt Autorisma på Götgatan.
    Tack så jätte mycket Per för de orden. Va roligt att du är både imponerad och hoppas nöjd.också🤗. Ta hand om pärla och vi ses när det är dags igen. Ha det bäst så länge. Med vänlig hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-30
    Bra service med fokus på kunden. Känns väldigt seriöst!
    Man blir väldigt glad när man ser att kunden har upplevt oss på det sättet ett företag som fokusera på kunden, kund nytta och behov. Tack så mycket Pär. Ha det bäst så länge. Med vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-25
    Lyxtvätt rekord lackförsegling ångrar inte detta,bilen är som ny i lacken och så ren o fin 😁mycket bra proffsig jobb , Hassan har sköt det mycket bra.Tack Hassan Mvh Tomas
    Härligt att du har inte ångrat dig Tomas att låta oss ta hand om din bil😄 Kul att du är nöjd med slut resultat på utförande behandling. Tack för din feedback! Ha det bäst och välkommen åter! Med vänliga hälsningar Hassan/ Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-25
    Köpte lackförsegling o rekond. Blev så jäkla bra.
    Från första kontakten till bilen o jag åkte därifrån så va allt grymt. Rekommenderar dom helt klart. Från en nöjd volvo ägare
    Kul och höra att du blev grymt nöjd Roger. Tack för rekommendationen! Ha det gott och välkommen åter! Med vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-24
    lyxtvätt inkl lackförsegling
    proffsigt bemötande
    förväntningar mer än uppfyllda
    De kommer anlitas igen
    Tack så mycket Lennart alltid roligt att kunna uppfylla kundernas förväntningar och lite till. Ser fram emot att ta hand om din fina Cab. Ha det bäst och varmt välkommen! Med vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-21
    Köpte exklusiv recond behandling samt invändig kemtvätt invändig recond..
    Sanering ozo behandling samt keramisk plastdelar.
    Suveränt bemötandet bästa man kan få, dom oppade alla mina förväntningar. Min bil blev som ny!
    Kan varmt rekommendera!
    Vi blir jätte glada att se våra underbara kunder ta sig tid och skriva något feedback om deras upplevelse, och att vi kunde toppa alla dina förväntningar Adita det glädja oss ännu mer: Tack för trevligt pratstund. Stort tack för de fina ord och varma rekommendationen. Önskar dig allt gott! Med vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-19
    -har du köpt ny bil?
    Den kommentaren fick jag efter Autorisma gjort rekond på bilen!
    Härligt att höra Christina! Det är alltid roligt med fina kommentarer som man får när man köper något nytt eller gör något nytt! Tack för att du valde oss. Ha en fantastisk helg! Med vänliga Hälsningar. Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-19
    Gjorde helrekond extra allt. Otroligt resultat, bilen är nästintill finare än när jag köpte den. Gjorde samma behandling med min förra bil med samma resultat! Hassan är en väldigt behaglig, ödmjuk och trevlig person. Rekommenderar Autorisma varmt!
    Tack så jätte mycket Thomas för fantastisk feedback, de varma och Rekommendationen. Också Stort tack för att vi får ditt förtroendet värja gång. Ha en underbar helg och välkommen åter! Med vänliga Hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-15
    Tack för ett bra jobb.Bilen fick en recond ,lackförsegling och invändig rengöring, Dessutom rengöring av luftkanalerna. Bilen blev som ny!
    Tack så mycket Urban för ditt omdöme och förtroendet att ta hand om din bil. härligt med rena och sanerade bilar. Roligt att du uppleva bilen som ny igen. Ha det gott och välkommen åter! Med vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • Cosmin D
    2020-11-14
    Hi!
    I bought a coupon for both cars I own. One I was getting it ready for being sold and it had a strange smell (like alcohol) that has developed after last winter. Probably wet snow combined with washer fluid. This car was a 7 seater. The second car was the one I just bought and also came with a smell odor. Fort the 7 seater I bought a full package, interior + exterior while for the second, just interior.

Let me tell you what I loved about the deal:
    * First of all, once I told the owner I was just preparing the 7 seater for being sold, he was really kind to renounce to the extra tax I had to pay for being a 7 seater. Moreover, he made chemical AC cleaning more than once, as it was in the deal, so that the smell could be eliminated. I also had on the command of the steering wheel a small spot where the paint was damaged due to use. He managed to repair that somehow, which he did not even mention. I noticed it myself. Needles to say that the whole work made a 6 years old 7 seater, that have seen some kids in and out, look almost new. Even the company that is selling the car appreciated the level of cleanliness of the car.
    * Second car experience was even better. When I bought just the interior package, the car was quite clean on the outside. But almost 2 months later and with autumn here, it got pretty dirty. When I got there, the manager of the place offered me some exterior packages as well, but because I had to have the car same day, I refused it with the promise I will come back another week. He said he could try to make it the same day, but due to COVID situation, he was lacking personnel, therefore he could not promise me that. I was supposed to be called around 16 to go and pick up the car. He called me at 14:00 and at 15:00 when I was there to pick it up, I had the most amazing surprise. The car was spark clean from one end to the other. Interior and exterior. A small scratch on the left side back door also fixed. Needles to say he offered me this service without any cost.
    Again, extremely satisfied with both cars results. Really good work. And on top of that I got a card with 2 stamps. Once I gather 4, I will have a 5th wash for free. I would say I already got mine, but you get my point.

Some things that could get better from my perspective: nothing. Everything went beyond expectations. Well ok, there is one. Maybe it could be nice to have a small paper or something that certifies you left your car there :). Other than that, again, nothing.

Things to take into consideration:
    * Because of COVID situation, he is understaffed, so it might take slightly longer than agreed. My first car had to stay 2 days instead of one, but believe me, considering how dirty it was, I fully understood. So you know that depending on the week, it might be that it takes longer. I was ok with it.
    * Second thing is that because the place is underground, calling the mobile phone number might not always work. And the fixed one might be answering hard due to the thing that the manager works along his guys. And it might take you a second call for him to answer. Therefore, have patience.

Conclusion: very serious company, with a manager focused on clients. Extremely happy with results and will surely go back there as often as I needed. I recommend it as the best car cleaner in Stockholm so far.
    Thank you så much Cosmin for awsome feedback we could not have better words than that! Its wonderfull to set here and read your words!!! You are more than welcome anytime. all the best to you! Best regards Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-14
    Riktigt bra. Väldigt nöjd med resultatet
    Härligt med nöjda kunder Christoffer, det är vad vi strävar efter riktigt nöjda kunder och inget annat [ Autorisma vårt mål är alltid riktigt nöjda kunder ] Ha det bäst och välkommen åter Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-11-13
    Jag är verkligen nöjd med vår rekord. Bilen är som ny och då har vi småbarn och en liten hund. Mycket bra pris för servicen. Ni har en ny stamkund.
    Att få en familj bil som vi ska ta hand om och leverera den absolut i det bästa skick vi kan göra det är vår kärlek till hela familjen inklusive hunden. Tack så mycket för din feedback. Vi ses snart igen. Ha en trevlig helg och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • Tomas K
    2020-11-12
    Bokade in- och utvändig tvätt och la till lättare försegling på plats. Mycket bra respons när jag kontaktade dem för frågor, tidsbokning etc. Enkla att ha att göra med och pålitliga. Känns att de tycker att det är kul att se till att bilen blir fin och kunden nöjd. Jag hämtade en bil i nyskick!
    Roligt att se och höra dig som kund Tomas att din upplevelse hos oss va så positiv. Det glädje verkligen oss att du har kunnat tolka oss som entusiaster som älskar bilar och vill verkligen leverera absolut det bästa till våra kunder, deras bilar och ha en riktigt nöjd kund, det är ett krav från min sidan som ägare och kvalitets ansvarig på Autorisma. Stort tack för att vi får ditt förtroendet att ta hand om din fina Porsche! Ta hand om dig och pärlan! Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
  • Tobias R
    2020-11-12
    Första besöket hos Autorisma och det kommer absolut bli fler. Har en svart bil som var i stort behov av omvårdnad. Lacken var väldigt trött och sliten men efter lite trolleri av Autorisma är det känslan av en ny bil trots att den har 6 år på nacken. Hade hela tiden en tät dialog med Hassan vad som behövdes göras och fick även bilder under arbetets gång. Är supernöjd och kan varmt rekommendera Autorisma.
    Jag otroligt tacksam för sådan kunder som dig Tobias som uppskattar vårt hantverk och trolleri och att vi kunna leverera bilen tillbaka i ny skick efter många arbetstimmar precise som vi har utlovat dig. härligt att du är supernöjd och tack för den varma rekommendation. Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig Hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    Från Letsdeal köpt
    Mycket bra bemötande
    Perfekt resultat
    Gärna köpa engångs till
    Tack så hjärtlig Kishan roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss gällande bemötande, slut resultat. Du är varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-10-08
    Min pärla, Ford Escort från 1991, behövde kärlek och omvårdnad.
    Det fick den till 100% och mer än så hos Autorisma.
    Fantastiskt resultat både in- och utvändigt. Supernöjd!
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Hassan som verkligen brinner för det han gör.
    Fräscha lokaler bidrar också till det positiva intrycket.
    Återkommer gärna och Autorisma rekommenderas starkt.
    Vi är otroligt tacksamma att vi fick ditt förtroendet Sussane, och det va en riktigt nöja att kunna ge din pärlan kärleken den förtjänar och så klart det glädje oss att du supernöjd med slut resultaten. Ta hand om Pärlan ! Tack en gång till. Ha det bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-10-06
    Har hämtat min bil från Autorisma Södermalm och det överträffade mina förväntningar då dom t.o.m. gjort det där lilla extra som man inte förväntade sig.
    Jag har haft mina tidigare bilar och denna bil löpande hos olika bilrecond företag och det har varit ok.
    Men hos Autorisma Södermalm blev bilen som ny både invändigt och utvändigt t.o.m. luktade ny inuti.
    Det ser väldigt proffsigt ut i deras garage och man förstår nästan före och definitivt efteråt att dom tillhör dom bästa.
    Jag fick reda om dom genom rekommendation samt läste här på reco före så jag kände mig trygg.
    Stort tack dig Bo Almudde För att vi fick ditt förtroendet och det glädje mig att du är riktigt nöjd och vi kunde överträffa dina förväntningar. Jag brinner för det jag gör och för mitt varumärke och vill alltid leverera absolut det bästa som finns på marknaden genom bilvårdtjänster plus det lila extra som krävs för att ha riktigt nöjda kunder och inget annat. Tack igen🙏 Ha en fortsatt underbar Vecka och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan Elsayed Autorisma Södermalm
  • GERT S
    2020-09-13
    Har anlitat Autorisma i några år för rekond och tvätt. Alltid trevlig service och bilen blir perfekt skött. Finns inga andra firmor som är så noggranna som Autorisma. Varje skrymsle på bilen rengörs minutiöst. Efter en rekond och lackskydd i förra veckan ser bilen ut som ny igen trots att det är en SAAB 9-5 från 2007 som gått 20 000 mil.
    Gert det är en ära att ha dig som kund, alltid på plats när det är dags att ge bilen lite omsorg, Tack så hjärtligt för ditt förtroendet gång på gång och år efter år. Vi ses snart igen. Må bäst! Vänliga hälsningar Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm
    2020-08-31
    Helt otroligt bra resultat. Nyskick efter behandlingen!
    Tack bästa Per-Åke det glädjer mig att du är riktigt nöjd med slut resultat. Tack för en härlig samtal och trevligt pratstund Ta hand om pärlan! Ha det bäst👍 Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Autorisma Södermalm