Autorisma Södermalm

Götgatan 103, 116 62 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Autorisma - professionell bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som rekond, lackskydd, konservering, biltvätt och motortvätt men även specialbehandlingar som polering, rubing, luktsanering och ozonbehandling. Kolla in vår hemsida för att läsa om våra tjänster eller slå oss en signal på telefon så berättar vi mer.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 258 kunder tycker om Autorisma Södermalm

• 2019-11-08

Jacob P skrev om Autorisma Södermalm
    Jättebra service och kvalitet på arbetet. Läs mer
    2019-11-08 Hassan E svarar Jacob P
    Kul att du är nöjd med ditt första besök hos oss Jacob! Hoppas att vi ses snart igen.
    Ha det gott så länga och välkommen åter!

• 2019-11-07

Erik T skrev om Autorisma Södermalm
    Trevlig, men tyvärr oärlig säljare.
    Köpte en bil och bytte samtidigt in min gamla bil.
    Enligt säljaren så var han tvungen att lämna in inbytesbilen på verkstad för felsökning och göra service på den (trots att den normalt skulle servas 4 månader senare). Detta gjorde säljaren aldrig.
    Säljaren har också sagt till köparen av min inbytesbil att inbytessumman var 15000kr högre än den var i verkligheten.
    Jag är rätt säker på att säljaren aldrig ens provkörde min inbytesbil innan den såldes till nästa person då volvo on call's körjournal varit aktiverad.
    Säljaren har heller inte fabriksåterställt GPS och Bluetooth som innehåller förra ägarens uppgifter.

Tycker det är ett fult sätt att göra försäljningar när man använder sig av fulknep och rena lögner.
    Men, säljaren är trevlig och bilen jag köpt fungerar hittills felfritt. Läs mer
    2019-11-07 Hassan E svarar Erik T
    Hej Erik!
    Jag va tvungen och svara på din omdöme, Det här ett företag som dela lokalen med oss på Autorisma, som du kan säker se på din kvitto att det är inte samma namn eller org nr. med andra ord har inte med Autorisma att göra, men jag har meddelat de och pratade också med reco, Jag skulle vara tacksam om du skriva något att du skriver det på deras profil inte på Autorisma.
    Autorisma bilvård jobbar bara med bilvård i dagsläge och inget annat, och strävar efter att alltid ha nöjda kunder. Beklagar verkligen din upplevelse Erik.
    Önskar dig all gott med din nya bil. Ha det bäst.

Hassan Elsayed / Autorisma
    2019-11-07 Erik T svarar Hassan E
    Hej.
    Jag förstår ert upplägg för att "lura" ännu fler kunder.
    På blocket säljs bilarna av autorisma, alltså är det det man googlar på när man ska kolla upp företaget.
    Ni låter positiva kommentarer från bilförsäljningar ligga kvar på autorismas reco sida så att endast positiva kommentarer syns.
    Ni använder även detta som ett säljargument vid bilförsäljning. "Du har väl sett våra positiva omdömen på nätet? Vi låter ingen kund vara missnöjd"
    Autorismas och Drisma använder samma lokaler, har samma ägare/personer i styrelsen, och använder samma namn vid annonsering.
    Ta ansvar för det ni gör och sluta lura kunder...
    2019-11-07 Erik T svarar Erik T
    Hej.
    Jag förstår ert upplägg för att "lura" ännu fler kunder.
    Ta ansvar för det ni gör och sluta lura kunder...

Edit: Ägaren av Autorisma ringde upp mig och förklarade sin syn på det hela.
    Han har låtit en kompis hyra in sig i sina lokaler, och han har sedan använt autorismas namn olovligen för att sälja bilar. Kompisen är enligt ägaren uppsagd och kommer flytta ut lokalerna så småning om.

Detta rentvår dock inte Autorismas ansvar i detta. Därför låter jag min recension ligga kvar även på autorismas sida.
    Företagen har samma person i styrelsen, Drisma bilhall har under en lång tid sålt bilar i Autorismas namn utan att Autorisma gjort något åt saken. Autorisma tar åt sig äran för de bilförsäljningar Drisma bilhall gjort utan att nämna att det ej är Autorisma som sålt bilarna.

MEN. Autorisma polerar och tvättar bilar i huvudsak, och detta säger jag inget illa om. De är garanterat professionella, duktiga och ärliga när det gäller detta.
    Slutar Drisma bilhall använda sig av Autorismas namn för att sälja bilar så tar jag gärna bort denna recension.
  • 2019-10-18

Magnus G skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte full rekonditionering av 7-sitsig svart SUV med läderklädsel. Fick mycket bra bemötande och slutresultatet överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-30 Hassan E svarar Magnus G
    Magnus det va verkligen mycket trevligt att träffa dig och ha dig som kund, särskild med första bilen den vackra Audi S8, som du va glad överraskad efter slut resultat. Därefter fick vi en Volvo xc90 som fick mycket kärlek av oss. Du blev också nöjd och så klart det glädja oss. Tack för ditt förtroendet. Ses snart igen!
    Ha det bäst då länga.

• Michael C S

2019-10-11

Michael C S skrev om Autorisma Södermalm
    Bilen(Honda Type R) blev som ny, det märks att de har personligt intresse i bilar. Bra bemötande, superb behandling av bilen! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-16 Hassan E svarar Michael C S
    Michael Grattis på födelsedagen, tack för ditt besök hos oss, och för feedback. Vi tackar också John som har rekommenderat oss till dig. Ha det gott och välkommen åter!

• Rebecca A

2019-10-10

Rebecca A skrev om Autorisma Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Autorisma. Jag och min Porsche Cayman S blev fantastiskt mottagna av Hassan. Kul med bra service mind inom bilbranschen! Han fick mig känna mig trygg att lämna min pärla/dröm bil!
    När jag plockar ut min bil är det över all förväntan- den är som ny! Jag är så nöjd med behandlingarna och resultatet! På återseende Autorisma Läs mer
    2019-10-12 Hassan E svarar Rebecca A
    Rebecca vi vill börja med och säga stort tack att vi får ditt förtroendet att ta hand om din pärla🙏 Det är allt kul att kunna träffa kundens förväntning och vårt mål att alltid ha nöjda kunder. Det gör oss till lyckliga vinnare, att få en trevlig, underbar kund som dig till vår Autorismas club. Ta hand om pärlen!
    Må bäst och ses snart igen.

• 2019-09-27

Sacis T skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service och bra resultat. Läs mer
    2019-10-04 Hassan E svarar Sacis T
    Sacis va roligt att du är nöjd med både service och resultat, Det är alltid kul för oss att kunna uppfylla våra höga krav på oss själva och leverera maximal service och förstklassig bilvård. Tack för ditt besök och välkommen åter!

Bästa hälsning
  • 2019-09-26

Magnus L skrev om Autorisma Södermalm
    Jag köpte en ekonomitvätt in - och utvändigt. Bilen blev som ny! Bemötandet av personalen var toppen! Förväntningarna uppfylldes med råge! Jag kommer att återvända till företaget! Mycket bra! Läs mer
    2019-10-04 Hassan E svarar Magnus L
    Tack Magnus för att vi fick ditt förtroende. För oss alla behandlingar är like viktiga med slut resultat och riktig nöjd kund. Du är mer än välkommen tillbaka.

• 2019-09-20

Andre H skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket Bra bemötande bilen blev bättre än när jag köpte den från bilhandlaren Läs mer
    2019-09-21 Hassan E svarar Andre H
    Kul att du tyckte att bilen blev bättre än när du köpte den som ny Andre. Och tack för att vi fick ditt förtroende. Ha det bäst.

• 2019-09-19

Peter W skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service. Bra genomgång av genomförd bilvård. Läs mer
    2019-09-20 Hassan E svarar Peter W
    Stort Tack Peter för din feedback. Ha en bra dag och välkommen åter!

• MATHIAS A

2019-09-18

MATHIAS A skrev om Autorisma Södermalm
    Tack Hassan för strålande jobb som vanligt. Bmw:n är nu i det skick den skulle varit när den rullat av bandet.. toppklass! 5 ***** Läs mer
    2019-09-18 Hassan E svarar MATHIAS A
    Stort Tack själv Mathias för din feedback, det är alltid en ära att träffa dig och tand om dina bilar.Ha det bäst.

• 2019-09-10

Carin Jenny F skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade in min lilla Fiat för en impregnering. Valde i samråd med Hassan att kosta på min pärla en stor rekond, med motortvätt och total ut- och invändig tvätt och vax.
    Bilen GLÄNSER och ser ut som ny!
    Jag kan varmt rekommendera Autorisma och kommer nog aldrig vilja gå någon annanstans igen.
    TACK och vi ses!
    //Jenny, med den renaste Fiat 500:an i stan. Läs mer
    2019-09-11 Hassan E svarar Carin Jenny F
    Jenny Massor av tack till dig att du tog din tid för att skriva en sådan underbar feedback.
    Det är jätte härligt för oss att du är nöjd med vårt arbeta och slut resultat.
    Tack så jätte mycket, varmt välkommen åter!

Glada Hälsningar
    Carin Jenny F, Hassan E gillar detta
  • 2019-09-10

Jenny F skrev om Autorisma Södermalm
    Jag lät min lilla cab få en impregnering, och passade samtidigt på att ge min pärla en stor rekond, med motortvätt och total rengöring in och utvändigt.
    Värt varenda krona!!
    Bilen är som ny.
    Det märks att Autorisma ’lägger manken till’ och går den där extra milen för sina kunder.
    Vill ni ha någon som med varm hand vårdar din fyrhjuliga kärlek, är min rekommendation Autorisma.
    //Jenny. Stolt ägarinna till den renaste Fiat 500:an i stan. Läs mer
    2019-09-11 Hassan E svarar Jenny F
    Jenny vi uppskattar verkligen dig som underbar och trevlig kund som kunde känna, förstår hur är vår tanke och sätt att jobba, för att kunna leverera absolut det bäste för våra kunder, Med stolthet som hantverkare som älskar sitt yrka och kärlek, omsorg till varenda bil för att slut resultat ska vara riktigt nöjda kunder!!! Det är ett krav och inget annat.
    Jenny 🙏Stort Tack🙏till dig för att vi förutsätter får ditt förtroende och varmt välkommen alla tider.

Bästa hälsning
  • 2019-09-07

Fredrik F skrev om Autorisma Södermalm
    Otroligt fint arbete på min X5:a
    Bilen ser bättre ut än när den var ny.
    Tack Hassan för ett klass1 jobb. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Fredrik F
    Fredrik kul att du är nöjd med våra service och tjänster. Glädjen är på min sida att träffa dig och ha dig som kund hos oss på Autorisma. Sådan underbara kunder som dig vi vill gärna ha flera av dem. tack för de fina ord och tack för att vi får ditt förtroende.
    Må bäst och välkommen åter!

• 2019-09-06

Christina F skrev om Autorisma Södermalm
    Toppen bemötande och in- och utvändig tvätt. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Christina F
    kul att du som är stam kund nöjd med våra tjänster och vi fortsätter leverera kvalitets bilvård gång på gång. Tack igen. Välkommen åter!

Med vänlig hälsningar
  • 2019-09-06

Åsa A skrev om Autorisma Södermalm
    Lack skydd!! Jag blev väl bemött och arbetet bra utfört! Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Åsa A
    Åsa tack för dina ord och att vi fortsätter ha ditt förtroende. Vi ses vid nästa återbehandling.
    Ha det gott, och välkommen åter!

• 2019-09-01

Tomas M skrev om Autorisma Södermalm
    Bilrecond beställd och utmärkt utförd. Trevlig personal med ett bra bemötande. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Tomas M
    Tomas tack för dina ord och ditt omdöme, Hoppas att du haft en trevlig resa och härlig semester. Ha det gott och välkommen åter!

• 2019-08-31

Jennifer N skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt bemötande från engagerad personal, och fick en fin bil både in och utvändigt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Jennifer N
    Jennifer Roligt att du är nöjd vid ditt första besök till oss på Autorisma. Tack för att du rekommendera oss, Ha det gott och välkommen åter!

• 2019-08-30

Miguel P skrev om Autorisma Södermalm
    Underbar service, kanonbra flexibilitet och otroligt generös prissättning. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Miguel P
    Miguel det va trevligt att träffa dig, och att ha dig som kund. Stort tack för din feedback.
    Ha det bäst och välkommen åter!

• 2019-08-29

Sonja K skrev om Autorisma Södermalm
    De gjorde underverk med min gamla kärra. Som ny både utanpå och inuti! Läs mer
    2019-08-29 Hassan E svarar Sonja K
    Det va faktiskt roligt för oss att göra en riktig makeover på din bil, och vi otroligt tacksamma att du uppskattar vårt arbeta.
    Stort Tack för förtroende Sonja.

• 2019-08-29

Rickard F skrev om Autorisma Södermalm
    Super bra jobb och bemötande!!! Läs mer
    2019-08-29 Hassan E svarar Rickard F
    Rickard kul att du är nöjd med vårt hantverk och slut resultat, Hoppas att vi får flera besök från ditt företag😊
    Ha det gott så långa

Med vänlig Hälsningar
    Hassan - Elsayed

Anton Christofer A skrev om Autorisma Södermalm
    Jättetrevlig biltvätt som gör ett kanonjobb utifrån de önskemål man har Läs mer
    2019-08-29 Hassan E svarar Anton Christofer A
    Tack Anton för ditt besök och för att vi får ditt förtroendet, super tack för din feedback här.
    Det betyder jätte mycket för oss och få bekräftat att vi verkligen leverera det vi säger.

Ha det bäst o välkommen åter!

Sonia S skrev om Autorisma Södermalm
    Alltid över förväntan. Extremt duktiga. Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar Sonia S
    Stort tack Sonia att vi får ditt förtroende, Du är alltid välkommen åter!

MVh

Mattias B skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsiga och verkligen kunden i fokus. Eller ska ja säga bilen. Den var finare än ny. Rekommenderar alla dagar i veckan Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar Mattias B
    Mattias det är riktigt underbar känsla att sitta här och svara på sådan underbara kunder som är entusiaster, kan sin sak och vet vad de vill på sin bil. Att uppskattar vårt hantverk och arbeta det gör att man bara vill fortsätter leverera ännu mer av det förstklassig bilvård. Hoppas med den keramisk lackskydd som du har fått på din bil försätter ge den glans och optimal skydd som du ut efter!!!
    Ta hand om pärlan. Ha det gott och på åter siande.

Med vänlig Hälsing

Sam S skrev om Autorisma Södermalm
    Best service I ever had, the work was amazing and my car never felt this clean and fresh before. Excellent job and I highly recommend Autorisma to anyone who wanna take good care of his/her car. I will definitely go back soon so I can pimp my ride ☺️ Many thanks to the wonderful staff! Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar Sam S
    Wow what amazing words we see. Sam thank you so much for that, its our pleasure to take care of your nice car and delivery high quality carcare. we lookforward to see you again.
    Wish you wonderful day!

Best Regards
  • 2019-08-12

SUWAT J skrev om Autorisma Södermalm
    Bästa service och bemötande samt att de gör ett mycket bra jobb är VÄLDIGT nöjd med resultatet!
    Rekommenderas stort 5/5 👍🏻👌🏻 Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar SUWAT J
    Det är verkligen trevligt att ha sådan kunder som dig, Som vill ha bästa kvalitet och behandling på sin bil, Hoppas med den keramisk lackskydd som du har fått ge din bil optimal skydd du önskar.
    Stort tack för att du e nöjd kund och att du visa det👍🏻
    Ha det gott så länga

• JENS ERIK K

2019-07-14

JENS ERIK K skrev om Autorisma Södermalm
    jag köpte en Skoda superb mycket fint exemplar försäljaren var mycket engagerad mycket trevlig samt smidigt bil köp
    är supernöjd åter kommer nästa gång då det blir byte av bil Läs mer
  • 2019-07-13

Christofer J skrev om Autorisma Södermalm
    Jättenöjd med bilköp. Bra bil i mycket gott skick, till väldigt bra pris. Kommer att köpa nästa bil där också. Läs mer
  • 2019-05-26

Gabriel A skrev om Autorisma Södermalm
    Behövde fräscha upp min Mercedes c class coupe inför försäljning och den fick finare glans än när den kom från fabriken för 3 år sedan. Topp klass! Läs mer
  • 2019-05-24

MOHAMED G skrev om Autorisma Södermalm
    Trevlig bemötande och intressanta erbjudande samt optimala kompensationer.
    Jag kommer tillbaka Läs mer
  • Magnus N

2019-05-19

Magnus N skrev om Autorisma Södermalm
    Hade min gamla Saab cabriolet inne för helrekond. Både jag och bilen blev mycket väl omhändertagna. Resultatet blev över förväntan och jag är mycket nöjd! Kan verkligen rekommenderas, min bil blev nästan som ny! Läs mer
    2019-05-21 Hassan E svarar Magnus N
    Magnus äran va på vår sidan att vi fick ditt förtroende att kunna ta hand om din pärla, en model som är sällsynt det va glädja att jobba med den. och så klart vi är mera än glada att du är nöjd med Servicen och utförande arbeta. Ha det gott! varmt välkommen åter!

• 2019-05-19

Per Stefan Mårten F skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt proffsig och service inriktat företag som vill att kunden ska åka därifrån väldigt nöjd! Tack Mahdi för en otroligt fin bil.
    Stefan Läs mer
    2019-05-21 Hassan E svarar Per Stefan Mårten F
    Stort tack Per för din feedback, det är roligt att du är nöjd. Ha det bäst. välkommen åter!

• 2019-05-17

Andreas G skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket bra service och kanonresultat! Läs mer
    2019-05-18 Hassan E svarar Andreas G
    Tack Andreas Som ny kund Roligt att du är nöjd med oss på Autorisma både gällande service och utförande arbetat. Ha det bäst.

Hassan Elsayed
  • Mikael S

2019-05-13

Mikael S skrev om Autorisma Södermalm
    Absolut bästa servicen samt ett riktigt proffsigt utförande av jobbet !
    Det märks att Hassan och hans personal är riktigt stolta över att kunna utföra sådana fina rekondningar samt lack förseglingar !
    Skulle varmt kunna rekommendera dom samt gå dit även vid nästa tillfälle! Läs mer
    2019-05-17 Hassan E svarar Mikael S
    Mikael, Det är alltid glädje oss att se våra kunder är nöjda med vårt utförande arbeta, vår service, att får det bekräftat plus fina ord från dig och din feedback, gör oss riktigt stolta.
    Stort tack och varmt välkommen åter.

Hassan Elsayed
  • 2019-05-10

Kicki F skrev om Autorisma Södermalm
    Mkt trevligt bemötande o serviiceminded personal. Bilen blev som ny ! Läs mer
    2019-05-10 Hassan E svarar Kicki F
    Tack Kicki för ditt besök och tack för du har anlitat oss att ta hand om din bil.

• 2019-05-09

Ebba S skrev om Autorisma Södermalm
    Gjorde en rekond på min bil! Vart supernöjd! Jättetrevlig personal! Tvättade även utsida fast jag inte bett om det! 10/10 rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-05-09 Hassan E svarar Ebba S
    Tack Ebba för ditt besök och ditt förtroende. Våra krav på oss själv att leverera hög kvalitets bilvård med maximal service och kund nytta.
    Ha det gott o välkommen åter!

• 2019-05-09

Mats W skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt bra! Bilen var som ny efter jag lämnat in den här. Jag ville knappt sätta mig i den för att den var så skinande ren.
    Jag har sällan stött på en person med sån yrkesstolthet som Hassan.
    Här lämnas inget åt slumpen. Jag kommer definitivt återkomma. Läs mer
    2019-05-09 Hassan E svarar Mats W
    Mats jag är otroligt tacksam för din fina omdömen och feedback det värma hjärtat när jag sitter och läsa det här. Du har tolkat mig helt rätt att jag har yrkesstolthet, brinner för det jag gör, det känns härligt att få det bekräftat gång på gång. Tusen tack.
    Varmt välkommen åter!

• 2019-05-08

Stefan O skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt bra service! Förväntningarna var högt ställda efter den presentation jag fick i samband med att jag lämnade in bilen. När jag sedan hämtade bilen var resultatet väldigt mycket bättre! Kan verkligen rekommendera Autorisma och bolagets ägare Hassan till alla som ställer höga krav och förväntas sig ett exemplariskt resultat! Läs mer
    2019-05-08 Hassan E svarar Stefan O
    Stefan tack så jätte mycket för de fina ord, och den fantastisk omdömen, stort tack att vi fick ditt förtroende och det är stor nöja att ha dig som kund i Autorismas medlemsklubb.
    Ha det gott och välkommen åter!

• EMIL A

2019-05-05

EMIL A skrev om Autorisma Södermalm
    Tusen tack till Hassan på Autorisma för gott bemötande och bra service i samband med vårt bilköp. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-05 Hassan E svarar EMIL A
    Tack själv Emil, och tack för dem orden. Nu är bilen också klar för härliga och Soliga dager.
    Ha en underbar Sommar.
    Värmt välkommen åter!

• Mikael H

2019-05-04

Mikael H skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade en bil hos Autorisma för invändig rekond med klädseltvätt, motortvätt och utvändig tvätt. Bilen är sex år gammal och har nog aldrig varit städad inuti. Jag blev väldigt positivt överraskad hur rent Autorisma lyckades få bilen. Kupé och motorrum är som i nybilshallen. Utvändigt ser bilen nästan ut som om den blivit polerad och inte bara tvättad. Prismässigt tycker jag att Autorisma ligger rätt. Att försöka uppnå den kvaliteten själv är inte värt ansträngningen. Personalen får också toppbetyg: vänliga, engagerade och hängivna uppgiften. Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-05-04 Hassan E svarar Mikael H
    Tack själv Mikael att vi fick ditt förtroende, glädjen är på vår sidan att ha dig som kund
    Ses snart hoppas jag.
    Ha en grym helg.

• 2019-04-26

Tica E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service👍
    Hassan väldigt trevlig och service inriktad,
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-26 Hassan E svarar Tica E
    Tack för det Tica, Detsamma det va trevligt att träffa dig och ha dig som kund. Hoppas att vi ses igen. Ta hand om pärlan.
    Ha en underbar dag.

• 2019-04-22

Maria P skrev om Autorisma Södermalm
    Supernöjd, verkligen!!!! Jag kommer att återkomma😃 Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Maria P
    Maria du är Supernöjd med ditt besök hos oss, det gör att vi är också super nöjda att ha dig som nöjd kund. Välkommen till nöjd kunds club? vi ses snart igen.

• 2019-04-19

Carl A skrev om Autorisma Södermalm
    Trevlig personal, bra service och bilen var i toppskick när jag hämtade den. Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Carl A
    Tack Carl för den fina omdöme, och vi välidigt glada att du är nöjd med vår bemöttande, service och framför allt vårt arbeta. Ha en fortsätt härlig dag. Välkommen åter!

• 2019-04-19

Jonas B skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma var helt fantastiska. Min bil var som en koja när jag lämnade in den och den kom ut som ett slott. De gjorde ett fantastiskt jobb där min bil blev som ny. Hårt nedsmutsad efter 2 barn fick de säten och alla lister att skina! Jag rekommenderar dem varmt!! //Jonas Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Jonas B
    Jonas tack för dina fina ord och rekommendation, Därför vi finns att kunna ta hand om din bil på absolut bästa sätt, därmed 100% nöjd kund. Vi accepterar inte mindre än det.
    Låta barnen göra sitt och vi gör vårt nästa gång.
    Ha en härlig dag.

• 2019-04-17

Mathias A skrev om Autorisma Södermalm
    Toppkvalitet och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Mathias A
    Mathias äran var verkligen på vår sidan att ha dig som kund och vi tog hand om din bil särskild när du åkte några mil utanför Stockholm. Du är riktigt entusiast och du vill ha det bästa på din bil, Tack för ditt förtroendet. Ses nästa gång vid återbehandling.
    Ha det gott så länga.

• Jan B

2019-04-17

Jan B skrev om Autorisma Södermalm
    Recond i världsklass. Rekomenderas! Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Jan B
    Jan tack så mycket att vi fick ditt förtroendet. och vi är mera än glada att du känner att vår behandling va i Världsklass. ingen Maskintvätt igen!!!
    Ha det gott. Välkommen åter!

• 2019-04-05

Johan L skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt nöjd med resultatet, bilen blev som ny igen! Läs mer
    2019-04-06 Hassan E svarar Johan L
    kul att vi kunde leverera ny bilkänsla tillbaka, Det är ett av våra viktigaste mål att kunna ge våra kunder den känsla NY Bilkänsla!!! Ha en fantastisk vår!

• Mikael B

2019-04-05

Mikael B skrev om Autorisma Södermalm
    Toppenjobb, rekondade min V60 så den blev finare än nånsin. 😊 Läs mer
    2019-04-06 Hassan E svarar Mikael B
    Härligt att höra Mikael att den blev som du har väntat dig och lite till, Tack ditt förtroendet, ses snart igen med nya bilen. Må gått!

• 2019-04-05

Johan Ö skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastisk service, smidigt vid inlämning och hämtning.

Körde invändig rekond, tvätt av säten och tvätt utvändigt.

Bilen blev väldigt fräsch invändigt.

Mycket nöjd. Kommer definitivt återkomma. Läs mer
    2019-04-05 Hassan E svarar Johan Ö
    Johan tack för dina ord, vi är mera än glada att du är nöjd med vårt arbeta och slut resultat.
    Ha det gott, välkommen åter!

• 2019-04-03

Gustaf T skrev om Autorisma Södermalm
    Äntligen en firma med yrkesstolthet och lite feeling för detaljer. Återkommer garanterat. Läs mer
    2019-04-04 Hassan E svarar Gustaf T
    Tack Gustaf! Glädjen är på vårsidan att ha dig och de kunder som uppskattar kvalitet med hög nivå och maximal service. Ha det gott, ses snart igen!

• 2019-03-30

Eli F skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsigt utfört arbete, mkt nöjd! Läs mer
    2019-04-03 Hassan E svarar Eli F
    Eli som ny kund det glädja oss att du är nöjd med vårt Arbeta. Tack för att vi fick ditt förtroende. Ha det gott och välkommen åter!

Götgatan 103, 116 62 Stockholm