Autorisma Södermalm

Götgatan 103, 116 62 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Autorisma - professionell bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som rekond, lackskydd, konservering, biltvätt och motortvätt men även specialbehandlingar som polering, rubing, luktsanering och ozonbehandling. Kolla in vår hemsida för att läsa om våra tjänster eller slå oss en signal på telefon så berättar vi mer.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 294 kunder tycker om Autorisma Södermalm

• 2020-05-09

Marielle L skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt bra service och väl utfört jobb! Läs mer
    2020-05-09 Hassan E svarar Marielle L
    Alltid roligt att få feedback från våra underbara kunder, roligt att du är nöjd med både service och jobbat. Tack så mycket Marielle
    Ses på Torsdag för nästa uppdrag😊
    Ha det bäst så länga. Trevlig helg.

Hassan Elsayed
  • 2020-05-08

Michael M skrev om Autorisma Södermalm
    Snabb och mycket bra service, resultatet bländande! Läs mer
    2020-05-08 Hassan E svarar Michael M
    Härligt att höra Michael, stort tack för att vi får ditt förtroendet. Vi önskar dig många underbara sommar dager med ner cabbad bil.
    Ha en fantastisk helg.

• 2020-05-02

Conny S skrev om Autorisma Södermalm
    Invändig rekond, motortvätt och biltvätt.
    Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande. Rekond har man ju gjort några genom tiden, men denna sticker ut rejält. Otroligt väl utfört arbete. Rekommenderas starkt. Ingen tvekan om vart jag åker nästa gång det blir dags för en rekond. Läs mer
    2020-05-05 Hassan E svarar Conny S
    Fantastisk kul att se ditt omdöme Conny att du är riktigt nöjd och du kan tänka dig både att återkomma till oss och starkt rekommenderar oss, det är absolut bästa betyg man kan få som leverantör av sin kund eller i det fallet nya kund. Tack så jätte mycket!
    Ha det bäst så länga och välkommen åter!

Hassan Elsayed / Autorisma
  • 2020-04-23

NABIL K skrev om Autorisma Södermalm
    Vilken service! Och bemötande mycket proffesionellt Hassan är riktigt duktig på det han gör. Vi ses snart igen rekommenderar mycket!! Läs mer
    2020-04-23 Hassan E svarar NABIL K
    Det va trevligt att träffa dig idag Nabil😇
    Och roligt att vi ska fortsätter leverera vår tjänster inom bilvård.
    Du är varmt välkommen när det e dags👍

Ha det bäst än så länga.
  • LARS ÅKE J

2020-04-16

LARS ÅKE J skrev om Autorisma Södermalm
    Första gången rekond på Autorisma. Min Volvo V60 blev som ny. Jättenöjd med bilen, servicen och ett mycket trevligt bemötande av Hassan. Hit kommer jag gärna tillbaka. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2020-04-20 Hassan E svarar LARS ÅKE J
    Kul att du är nöjd med ditt besök till oss Lars och jag och teamet kunde leverera bra service plus allt annat runtomkring, och det är jätte roligt att vi kommer se dig flera gånger framöver.
    Ha det bäst och välkommen åter.

Hassan / Autorima
  • 2020-04-10

Marcus W skrev om Autorisma Södermalm
    För första gången så tänkte jag att jag skulle lämna in min bil för en riktig rekond. Har en Audi S3 sedan som jag har försökt ta väl om hand om, alltid handtvättat och vaxat. Men trots det så blir det ändå en del repor och slitage under åren. Så jag lämnade in bilen till Hassan på Autorisma och hade ingen aning om hur bra det skulle bli. När jag kom in i lokalen och såg bilen så var det som att se dom nya bilarna hos Audi. Bilen var så blank att det knappt gick att se att bilen är svart. Det märks verkligen att Hassan har en extrem passion för det arbete han gör, och verkligen bryr sig om slutresultatet för att göra kunden nöjd. Han körde korrigering av lack på högsta nivån med polering och lackförsegling, och resultatet var i princip samma som när man rullade ut bilarna nylackade ur ugnen då jag jobbade inom billackering. Så till er som tvekar om det är värt att lämna in bilen, så säger jag bara gör det. Värt varenda krona och man kan inte sluta spegla sig i lacken.

5/5.

Mvh Marcus Läs mer
    2020-04-20 Hassan E svarar Marcus W
    Marcus jag hittar inte ord att beskriva mina känslor när jag läste ditt omdöme. Det känns bara underbar att du tar dig tiden och skriva sådan fin feedback jag otroligt tacksam för det. Och det känns som du va med mig när jag jobbade på din bil. Du visste precis vad jag gjorde det är fantastisk. tack en gång till.
    Önskar dig allt gott med nya jobbat och allt annat runtomkring.
    Ha det bäst och varmt välkommen åter!

Bästa Hälsningar
  • 2020-04-02

Anders W skrev om Autorisma Södermalm
    Jag ringde Hassan på autorisma då jag behövde hjälp med min svarta XC70 -16. Lacken var dassig med omfattande tvättrepor. Jag hade själv inte tiden att stå och polera och vaxa.

Jag har inte tidigare använt mig av autorisma, utan gjort allt på egen hand eftersom jag är bilintresserad och har flertalet entusiastbilar.

Hassan ordnade en tid till mig och när jag lämnade in bilen fick jag tydlig information om vad som ingick i behandlingen av bilen och hur lång tid det skulle ta och till vilket pris.

Bilen tvättades, polerades i två steg och behandlades med sonax lackförsegling. Invändigt rengjordes den och motorutrymmet gjordes rent.

Jag köpte denna bil begagnad, men när jag hämtade den från autorisma fick samma känsla som jag fick när jag tidigare hämtat ut nya bilar.

Även mina entusiastbilar kommer Hassan och hans medarbetare på autorisma få förtroendet att behandla.

Jag kan varmt rekommendera autorisma, Hassan har ett brinnande intresse för både bilar och kunder! Läs mer
    2020-04-10 Hassan E svarar Anders W
    Hej Anders! Ledsen för ett sent svar!
    Vi är otroligt tacksamma för din feedback och din tid som du har lagt på att skriva sådan här recension, du tog allt som jag skulle står här framför nån kund och beskriva vad har vi gjort med bilen fantastisk det märkes att du är bilentusiast som kan sin sak.
    Stort tack för ditt omdöme och att vi får ditt förtroendet.
    Ha det gott och ses snart med nästa bil. Trevlig helg.

• 2020-04-02

Wachholz A skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt resultat av av sanna yrkesmän som sätter värde på sitt hantverk. Läs mer
    2020-04-10 Hassan E svarar Wachholz A
    Hej Andre!
    beklagar för ett sent svar, vi har haft en hel del att göra. kul att träffa dig samt ha dig som kund, stort tack att vi fick chansen! Härligt att du kunde lägga märka till att det är sanna yrkesman som tog hand om dig och din bil. Stort tack för dem finna ord.
    Trevlig helg och välkommenåter!

Hälsningar

Peter A skrev om Autorisma Södermalm
    Resultatet på bilen var över förväntan, och den blev som ny. Läs mer
    2020-04-10 Hassan E svarar Peter A
    Roligt att du blev nöjd Peter av slut resultat, att kunna leverera över kunden förväntning är absolut det bästa vi vet.
    Ha det bäst och välkommen åter!

Henrik E skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket nöjd med resultatet och personalens trevliga bemötande. Mycket proffsiga! Läs mer
    2020-03-27 Hassan E svarar Henrik E
    Härligt att du är nöjd både med resultat och bemötande Henrik, Ha det bäst och välkommen åter!

Haval F skrev om Autorisma Södermalm
    Fick tips om Autorisma från facebook av flera olika personer, läste på lite innan jag valde att ringa, direkt vid första kontakt så kände jag mig omhändertagen!
    Grymt bra service och upplevelse, riktigt nöjd med resultatet!
    Kunde inte komma på något som jag ens var lite tveksam till, de va klockrent Läs mer
    2020-03-27 Hassan E svarar Haval F
    Vi vill tacka dig först och främst Haval för att vi fick ta hand om din pärla, Tack för dina fina ord och feedback och så klart vi tackar alla underbara personer som har tipsat dig om oss.
    Kärlek o respekt till er alla där ute🙏

Ha det bäst Haval och välkommen åter!
  • 2020-03-13

Tony S skrev om Autorisma Södermalm
    Hassan på Autorisma gör jobb i världsklass. Läs mer
    2020-03-14 Hassan E svarar Tony S
    Det va en ära att träffa och ha dig som kund Tony. Tack för din feedback och tack att vi får tar hand om din pärlan vackra #porsche991🙏
    Ha det bäst!

Jag kan verkligen rekommendera
    Autorisma .
    Perfekt resultat. Läs mer
    2020-03-11 Hassan E svarar Sten Vincent L
    Tack Vincent för ditt besök och ditt förtroendet. Välkommen åter!

• 2020-03-07

Nicklas G skrev om Autorisma Södermalm
    Helt klart den bästa upplevelsen någonsin när det gäller service!! Kommer aldrig lämna någon annanstans i framtiden 👌🏼👌🏼👌🏼 Läs mer
    2020-03-07 Hassan E svarar Nicklas G
    Stort tack Niklas för att vi fick ditt förtroendet.
    Jätte tack för en trevlig pratstund🙏
    Vi verkligen glada att ha dig som kund hos oss.
    Ha det bäst o varmt välkommen åter!

• 2020-03-02

Yama S skrev om Autorisma Södermalm
    Bästa service,gör verkligen bra jobb;bilen blir helt ny;,rekommenderar ,,porffs jobb Läs mer
    2020-03-06 Hassan E svarar Yama S
    Tack Yama för ditt förtroendet, glädja oss att du är nöjd med ditt besök hos oss.
    Tack för rekommendationen. ha det bäst så länga. välkommen åter!

• 2020-02-29

Sebastian B skrev om Autorisma Södermalm
    Vänlig och proffsig service. Mycket nöjd med resultatet! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-03-01 Hassan E svarar Sebastian B
    Tack Sabastian hoppas att du haft en trevlig resa, välkommen åter!

• 2020-02-25

Gunnar J skrev om Autorisma Södermalm
    Efter att årligen anlitat ett antal entreprenörer för reconding av min bil har jag nu hittat den med bästa kvalitet och bästa bemötande. Bilen är som ny och man har tom demonterat nummerplåtarna för att göra rent bakom.
    Har aldrig hänt tidigare!
    Supernöjd😀 Läs mer
    2020-02-28 Hassan E svarar Gunnar J
    Underbar att se och läsa din feedback Gunnar, Vi verkligen blir otroligt lyckliga och glada värja gång vi leverera till våra kunder resultat som gör de nöjda. Vi bara strävar efter riktigt nöjda kunder och inget annat. Vi gör verkligen vår ytterste värja dag för att nå det målet.
    Stort tack för att vi ditt förtroende Gunnar🙏
    Ha det bäst o välkommen åter.

• MATTIAS N

2020-02-20

MATTIAS N skrev om Autorisma Södermalm
    Yrkesstolthet, bra service, prisvärt och perfekt resultat varje gång. Högsta rekommendation . Läs mer
    2020-02-21 Hassan E svarar MATTIAS N
    Vi är otroligt tacksamma för sådan kunder som dig Mattias som uppskattar service, kvalitet och slut resultat det gör dagen lättare och trevligare.
    stort tack. välkommen åter!

• 2020-02-18

Marcus M skrev om Autorisma Södermalm
    Jag är verkligen supernöjd med resultatet. Bilen kändes så gott som ny. Läs mer
    2020-02-18 Hassan E svarar Marcus M
    Va kul att det kändes så Marcus, exakt det vad vi ut efter att du som kund får tillbaka ny bilkänsla på nytt.

Ha det gott Marcus o välkommen åter!
  • 2020-02-18

Jan-håkan H skrev om Autorisma Södermalm
    Bra kvalitet på arbetet
    Bra bemötande Läs mer
    2020-02-18 Hassan E svarar Jan-håkan H
    Tack Jan-Håkan för det, varmt välkommen åter
    Med din nya bil när det är dags för lite kärlek!

Ha det gott så länga.
  • Ove S

2020-02-11

Ove S skrev om Autorisma Södermalm
    Redan vid ankomsten kände jag att Autorisma strävar efter hög kvalitet. Det är rent och snyggt i garaget.
    Min helkond med lackskydd utfördes enligt konstens alla regler och nu ser ”Rocky Ruth” (min BMW 320) ut som ny igen!
    Tack Hassan och team för ett perfekt resultat och ett professionellt jobb! Läs mer
    2020-03-01 Hassan E svarar Ove S
    Va härligt att höra din positiva intryck om oss Ove, man blir verkligen glad att kunden kan lägga märke till små detaljer från start till slut.
    Stort tack för ditt förtroende Ove🙏
    Ha det bäst o välkommen åter!

• Ossie E

2020-01-30

Ossie E skrev om Autorisma Södermalm
    Hade beställt en rekond med lackförsegling. Enastående arbete, vänligt bemötande. Bästa erfarenheten på länge. Kommer tillbaka och bill mycket gärna rekommendera Autorisma. Läs mer
    2020-01-30 Hassan E svarar Ossie E
    Va roligt att höra Ossie att du är riktigt nöjd med hela ditt besök till oss från bemötande, service till slut resultat. Det är det som vi strävar efter och jobbar hård för det.
    Stort tack för din feedback.
    Vi ses till våren med din andra bil.

Ha det gott så länga!
  • 2020-01-28

Roger N skrev om Autorisma Södermalm
    100% nöjd. Företaget gjorde mer än vad dom lovade till en kvalitet som överträffade mina förväntningar!! Läs mer
    2020-01-28 Hassan E svarar Roger N
    Stort tack Roger att vi fick ditt förtroende som ny kund, Tack för dina ord, och varmt välkommen till Autorisma medlems club.
    Hoppas att vi ses snart igen!
    Ha det gott så länga.

• 2020-01-23

hanna t skrev om Autorisma Södermalm
    Oklanderlig service och en rekond utan dess like. Behöver din bil toppservice- använd dig av autorisma! Läs mer
    2020-01-25 Hassan E svarar hanna t
    Stort tack Hanna för att vi fick ditt förtroende att ta hand om din bil🙏 Vi otroligt glada att ha dig som kund🌟
    Det glädja oss att du valda Autorisma som din bilvårds leverantör och vi hoppas att det kan vara så i framtiden. Vi kommer fortsätter alltid leverera hög kvalitets bilvårdtjänster till din bil!
    Med oss blir du som kund alltid i fokus.

All gott önskar vi dig och din familj!
  • Martin R

2020-01-22

Martin R skrev om Autorisma Södermalm
    Vi lämnade in en väl använd och rejält skitig familjebil och fick tillbaka en nästan ny , superfin bil.
    Tack för jättetrevlig och noggrann service! Läs mer
    2020-01-23 Hassan E svarar Martin R
    Tack själv Martin🙏 Att vi får ditt förtroende.
    Super kul ni känner att har fått nästan ny bil tillbaka istället för den gamla bilen😊
    Ta hand pärlan vi ses snart igen.

• 2020-01-21

Andre W skrev om Autorisma Södermalm
    Utan tvekan den bästa biltvätten jag varit med om i Stockholm! Köpte en lyxtvätt och den överträffade min förväntningar med råge (som redan innan var ganska höga efter att ha läst alla positiva omdömen). Min bil har nog aldrig fått så mycket kärlek och Hassan bemötte mig med en serviceanda man sällan bemöts av i Sverige. Kunde inte rekommendera mer! Läs mer
    2020-01-22 Hassan E svarar Andre W
    Andre jag är otroligt tacksam för dina ord, och att du tar dig tiden att skriva något gott om din upplevelse hos oss på Autorisma, ännu mera glad att du är verkligen nöjd service Nivå och slut resultat på jobbat hos oss. Vi är också så glada att du bekräfta att vi bäst i stan, vi verkligen jobbar hård för det att vara nr1 och alltid ha riktigt nöjda kunder, det har varit vårt mål sedan många år tillbaka och det kommer alltid vara så🙏
    Autorisma = Vårt mål är alltid riktigt nöjda kunder. Ha det bäst och välkommen åter.
    Varmt välkommen åter!

• 2020-01-10

Jörgen S skrev om Autorisma Södermalm
    Helt fantastiskt jobb!
    Bilen ser nyare ut än när vi hämtade ut den då den var helt okörd👍
    Dessutom fick vi ett väldigt gott bemötande av ägaren till firman!
    Ger högsta betyg!
    Ett ställe att bli stamkund på!
    Jörgen Läs mer
    2020-01-14 Hassan E svarar Jörgen S
    Det är alltid underbar att kunna sitta och läsa våra kunders feedback. Sådan fantastisk feedback av dig Jörgen gör att man har lust att göra mer och leverera mer av det goda till sina fantastiska kunder. stort tack för det och på återseende.
    All gott till dig och familjen.

• 2019-12-30

Kristian A skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte en lyxtvätt med lackförsegling. Grymt bra resultat. Pedantisk rengöring. Varenda detalj rengjord o gummilister fint insmorda. Även nummerplåtar plockas bort och rengörs där man i vanliga fall inte kommer åt. Jag kommer bli en återkommande kund.

Personalen är hur serviceminded som helst där du även får fortsatta underhållstips.

Tack Hassan med personal för en superfin bil.

Med vänlig hälsning, Kristian Läs mer
    2019-12-30 Hassan E svarar Kristian A
    Att ta hand om din fina bil Kristian det va en stor glädje för oss, och det är passion för vårt jobb och kärlek till bilvård som gör att vi vill alltid leverera absolut det bästa som finns på marknad för det löner sig med riktigt nöjda kunder. Och det är alltid härligt att få bekräftat från dig och många av våra underbara kunder.

Fantastisk att avsluta 2019 med super nöjd kund och fantastisk omdöme! Stort tack Kristian till varenda ord, och till alla våra fantastiska kunder för ett underbart år 2019!
    🌟Önskar er alla en riktig gott nytt år🌟

Vi finns här för er 2020.
    Varma hälsning
  • 2019-12-23

FREDRIK U skrev om Autorisma Södermalm
    Superservice - allt ifrån tidsbokning till genomförande var världsklass. Jag har varit på ett antal olika liknande anläggningar i Stockholm men aldrig blivit riktigt nöjd. Nu blev jag verkligen det! Återkommer i vår. Läs mer
    2019-12-30 Hassan E svarar FREDRIK U
    Det är riktigt underbar att sitta här och svara på din fina omdöme, och de fantastiska ord Fredrik, det värmer vårt hjärtat att du som kund ta din tid och skriva något gott om din upplevelse hos oss på Autorisma från start till slut, stort tack Fredrik. ses snart igen!

• Ilya Z

2019-12-15

Ilya Z skrev om Autorisma Södermalm
    Fick ett fantastiskt behandling. Bilen blev som ny igen Läs mer
    2019-12-30 Hassan E svarar Ilya Z
    Tack Ilya för din omdöme, du är välkommen på återbehandling när det är dags.

• BJÖRN L

2019-12-11

BJÖRN L skrev om Autorisma Södermalm
    Jag ger högsta möjliga betyg för en oslagbart bra utförd lackförsegling och rekond på min BMW 430 och för ett trevligt och proffsigt bemötande. Björn Läs mer
    2019-12-30 Hassan E svarar BJÖRN L
    Vi är otroligt tacksamma för dina högsta betyg Björn, och dina fina ord. vi ser framemot att ses igen.

BJÖRN L, Hassan E gillar detta
  • 2019-12-10

Hanna L skrev om Autorisma Södermalm
    Bilen blev väldigt ren och fin. Såg ut som ny! Läs mer
    2019-12-10 Hassan E svarar Hanna L
    Tack Hanna för att vi får ditt förtroende. Med andra ord den är redo för Julafton, Ha det bäst och välkommen åter!

• 2019-12-05

Anna L skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsigt och mycket serviceminded personal. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-05 Hassan E svarar Anna L
    Anna! Det är trevligt att ha dig som ny kund hos oss! Stort tack för rekommendationen och dina full poäng. Ha det gott så länga. Välkommen åter!

• 2019-11-29

Johan R skrev om Autorisma Södermalm
    Kan inte ge annat än full poäng. En noggrannhet och omsorg om detaljer som imponerar. Resultatet var över förväntan. Trevlig personal dessutom, inte minst ägaren! Läs mer
    2019-12-02 Hassan E svarar Johan R
    God dag Johan!
    Det är underbar att börja veckan med en fantastisk feedback från dig här på morgonen.
    Vi vill alltid imponerar på våra kunder, Roligt att du blev det! Kärlek till vårt hantverk det är det som gör att slut resultat blir alltid nöja kund. Stort tack för dina full poäng🙏

Ha det bäst, välkommen åter!
  • 2019-11-29

Peter A skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt resultat efter lackskyddsbehandlingen, bilen kändes som ny. Mottagandet var mycket bra och man kände direkt att man kommer att bli nöjd. Läs mer
    2019-11-29 Hassan E svarar Peter A
    Stort tack Peter att vi får ditt förtroende att ta hand om din fina och nya bilen🙏, och jätte Roligt att du är nöjd med resultat, det glädje oss att höra det. Vi önskar dig många härliga mil med pärlan, trevlig helg!

• 2019-11-28

Jens L skrev om Autorisma Södermalm
    Grymt bra service. Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-28 Hassan E svarar Jens L
    Underbar att se din feedback Jens i samma dag du hämtade din fina bil, vi på Autorisma uppskattar det jätte mycket🙏
    Ha det gott och välkommen åter!
  • SERGIO NOE L

2019-11-27

SERGIO NOE L skrev om Autorisma Södermalm
    Bästa rekond firma jag varit på! Lämnade in min hårtsmutsiga Volvo S60 och den kom ut som ny. Rekommenderar starkt! Tack Autorisma för att ha tagit hand om min bil så bra! Läs mer
    2019-11-28 Hassan E svarar SERGIO NOE L
    Det är bästa som händer till oss när vi får en kund för första gången hos oss, och går därifrån med leende på ett läpparna och super nöjd, sedan tar sig tiden att skriva något gott om oss🙏 Vi är tacksamma för Sergio🙏
    Vi önskar dig många härliga mil med nya bilen!
    Ha det bäst, välkommen åter.
  • 2019-11-08

Jacob P skrev om Autorisma Södermalm
    Jättebra service och kvalitet på arbetet. Läs mer
    2019-11-08 Hassan E svarar Jacob P
    Kul att du är nöjd med ditt första besök hos oss Jacob! Hoppas att vi ses snart igen.
    Ha det gott så länga och välkommen åter!

• 2019-10-18

Magnus G skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte full rekonditionering av 7-sitsig svart SUV med läderklädsel. Fick mycket bra bemötande och slutresultatet överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-30 Hassan E svarar Magnus G
    Magnus det va verkligen mycket trevligt att träffa dig och ha dig som kund, särskild med första bilen den vackra Audi S8, som du va glad överraskad efter slut resultat. Därefter fick vi en Volvo xc90 som fick mycket kärlek av oss. Du blev också nöjd och så klart det glädja oss. Tack för ditt förtroendet. Ses snart igen!
    Ha det bäst då länga.

• Michael C S

2019-10-11

Michael C S skrev om Autorisma Södermalm
    Bilen(Honda Type R) blev som ny, det märks att de har personligt intresse i bilar. Bra bemötande, superb behandling av bilen! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-16 Hassan E svarar Michael C S
    Michael Grattis på födelsedagen, tack för ditt besök hos oss, och för feedback. Vi tackar också John som har rekommenderat oss till dig. Ha det gott och välkommen åter!

• Rebecca A

2019-10-10

Rebecca A skrev om Autorisma Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Autorisma. Jag och min Porsche Cayman S blev fantastiskt mottagna av Hassan. Kul med bra service mind inom bilbranschen! Han fick mig känna mig trygg att lämna min pärla/dröm bil!
    När jag plockar ut min bil är det över all förväntan- den är som ny! Jag är så nöjd med behandlingarna och resultatet! På återseende Autorisma Läs mer
    2019-10-12 Hassan E svarar Rebecca A
    Rebecca vi vill börja med och säga stort tack att vi får ditt förtroendet att ta hand om din pärla🙏 Det är allt kul att kunna träffa kundens förväntning och vårt mål att alltid ha nöjda kunder. Det gör oss till lyckliga vinnare, att få en trevlig, underbar kund som dig till vår Autorismas club. Ta hand om pärlen!
    Må bäst och ses snart igen.

• 2019-09-27

Sacis T skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service och bra resultat. Läs mer
    2019-10-04 Hassan E svarar Sacis T
    Sacis va roligt att du är nöjd med både service och resultat, Det är alltid kul för oss att kunna uppfylla våra höga krav på oss själva och leverera maximal service och förstklassig bilvård. Tack för ditt besök och välkommen åter!

Bästa hälsning
  • 2019-09-26

Magnus L skrev om Autorisma Södermalm
    Jag köpte en ekonomitvätt in - och utvändigt. Bilen blev som ny! Bemötandet av personalen var toppen! Förväntningarna uppfylldes med råge! Jag kommer att återvända till företaget! Mycket bra! Läs mer
    2019-10-04 Hassan E svarar Magnus L
    Tack Magnus för att vi fick ditt förtroende. För oss alla behandlingar är like viktiga med slut resultat och riktig nöjd kund. Du är mer än välkommen tillbaka.

• 2019-09-20

Andre H skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket Bra bemötande bilen blev bättre än när jag köpte den från bilhandlaren Läs mer
    2019-09-21 Hassan E svarar Andre H
    Kul att du tyckte att bilen blev bättre än när du köpte den som ny Andre. Och tack för att vi fick ditt förtroende. Ha det bäst.
    Välkommen åter!

• 2019-09-19

Peter W skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service. Bra genomgång av genomförd bilvård. Läs mer
    2019-09-20 Hassan E svarar Peter W
    Stort Tack Peter för din feedback. Ha en bra dag och välkommen åter!

• Mathias A

2019-09-18

Mathias A skrev om Autorisma Södermalm
    Tack Hassan för strålande jobb som vanligt. Bmw:n är nu i det skick den skulle varit när den rullat av bandet.. toppklass! 5 ***** Läs mer
    2019-09-18 Hassan E svarar Mathias A
    Stort Tack själv Mathias för din feedback, det är alltid en ära att träffa dig och tand om dina bilar.Ha det bäst.

• 2019-09-10

Carin Jenny F skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade in min lilla Fiat för en impregnering. Valde i samråd med Hassan att kosta på min pärla en stor rekond, med motortvätt och total ut- och invändig tvätt och vax.
    Bilen GLÄNSER och ser ut som ny!
    Jag kan varmt rekommendera Autorisma och kommer nog aldrig vilja gå någon annanstans igen.
    TACK och vi ses!
    //Jenny, med den renaste Fiat 500:an i stan. Läs mer
    2019-09-11 Hassan E svarar Carin Jenny F
    Jenny Massor av tack till dig att du tog din tid för att skriva en sådan underbar feedback.
    Det är jätte härligt för oss att du är nöjd med vårt arbeta och slut resultat.
    Tack så jätte mycket, varmt välkommen åter!
    Ha en fortsätt underbar dag.

Glada Hälsningar
    Carin Jenny F, Hassan E gillar detta
  • 2019-09-10

Jenny F skrev om Autorisma Södermalm
    Jag lät min lilla cab få en impregnering, och passade samtidigt på att ge min pärla en stor rekond, med motortvätt och total rengöring in och utvändigt.
    Värt varenda krona!!
    Bilen är som ny.
    Det märks att Autorisma ’lägger manken till’ och går den där extra milen för sina kunder.
    Vill ni ha någon som med varm hand vårdar din fyrhjuliga kärlek, är min rekommendation Autorisma.
    //Jenny. Stolt ägarinna till den renaste Fiat 500:an i stan. Läs mer
    2019-09-11 Hassan E svarar Jenny F
    Jenny vi uppskattar verkligen dig som underbar och trevlig kund som kunde känna, förstår hur är vår tanke och sätt att jobba, för att kunna leverera absolut det bäste för våra kunder, Med stolthet som hantverkare som älskar sitt yrka och kärlek, omsorg till varenda bil för att slut resultat ska vara riktigt nöjda kunder!!! Det är ett krav och inget annat.
    Jenny 🙏Stort Tack🙏till dig för att vi förutsätter får ditt förtroende och varmt välkommen alla tider.

Bästa hälsning
  • 2019-09-07

Fredrik F skrev om Autorisma Södermalm
    Otroligt fint arbete på min X5:a
    Bilen ser bättre ut än när den var ny.
    Tack Hassan för ett klass1 jobb. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Fredrik F
    Fredrik kul att du är nöjd med våra service och tjänster. Glädjen är på min sida att träffa dig och ha dig som kund hos oss på Autorisma. Sådan underbara kunder som dig vi vill gärna ha flera av dem. tack för de fina ord och tack för att vi får ditt förtroende.
    Må bäst och välkommen åter!

• 2019-09-06

Christina F skrev om Autorisma Södermalm
    Toppen bemötande och in- och utvändig tvätt. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Christina F
    kul att du som är stam kund nöjd med våra tjänster och vi fortsätter leverera kvalitets bilvård gång på gång. Tack igen. Välkommen åter!

Med vänlig hälsningar

Götgatan 103, 116 62 Stockholm