Alla kategorier Billack Stockholms län Stockholm Södermalm Autorisma Södermalm

Autorisma Södermalm

Götgatan 103, 116 62 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Autorisma - professionell bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som rekond, lackskydd, konservering, biltvätt och motortvätt men även specialbehandlingar som polering, rubing, luktsanering och ozonbehandling. Kolla in vår hemsida för att läsa om våra tjänster eller slå oss en signal på telefon så berättar vi mer.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 250 kunder tycker om Autorisma Södermalm

• 2019-09-10

Carin Jenny F skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade in min lilla Fiat för en impregnering. Valde i samråd med Hassan att kosta på min pärla en stor rekond, med motortvätt och total ut- och invändig tvätt och vax.
    Bilen GLÄNSER och ser ut som ny!
    Jag kan varmt rekommendera Autorisma och kommer nog aldrig vilja gå någon annanstans igen.
    TACK och vi ses!
    //Jenny, med den renaste Fiat 500:an i stan. Läs mer
    2019-09-11 Hassan E svarar Carin Jenny F
    Jenny Massor av tack till dig att du tog din tid för att skriva en sådan underbar feedback.
    Det är jätte härligt för oss att du är nöjd med vårt arbeta och slut resultat.
    Tack så jätte mycket, varmt välkommen åter!

Glada Hälsningar
    Carin Jenny F, Hassan E gillar detta
  • 2019-09-10

Jenny F skrev om Autorisma Södermalm
    Jag lät min lilla cab få en impregnering, och passade samtidigt på att ge min pärla en stor rekond, med motortvätt och total rengöring in och utvändigt.
    Värt varenda krona!!
    Bilen är som ny.
    Det märks att Autorisma ’lägger manken till’ och går den där extra milen för sina kunder.
    Vill ni ha någon som med varm hand vårdar din fyrhjuliga kärlek, är min rekommendation Autorisma.
    //Jenny. Stolt ägarinna till den renaste Fiat 500:an i stan. Läs mer
    2019-09-11 Hassan E svarar Jenny F
    Jenny vi uppskattar verkligen dig som underbar och trevlig kund som kunde känna, förstår hur är vår tanke och sätt att jobba, för att kunna leverera absolut det bäste för våra kunder, Med stolthet som hantverkare som älskar sitt yrka och kärlek, omsorg till varenda bil för att slut resultat ska vara riktigt nöjda kunder!!! Det är ett krav och inget annat.
    Jenny 🙏Stort Tack🙏till dig för att vi förutsätter får ditt förtroende och varmt välkommen alla tider.

Bästa hälsning
  • 2019-09-07

Fredrik F skrev om Autorisma Södermalm
    Otroligt fint arbete på min X5:a
    Bilen ser bättre ut än när den var ny.
    Tack Hassan för ett klass1 jobb. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Fredrik F
    Fredrik kul att du är nöjd med våra service och tjänster. Glädjen är på min sida att träffa dig och ha dig som kund hos oss på Autorisma. Sådan underbara kunder som dig vi vill gärna ha flera av dem. tack för de fina ord och tack för att vi får ditt förtroende.
    Må bäst och välkommen åter!

• Per Thorbjörn Michael K

2019-09-06

Per Thorbjörn Michael K skrev om Autorisma Södermalm
    Otroligt ärlig och genuint omtänksam säljare, jag kunde inte ha gjort än bättre bilaffär och jag kommer absolut vända mig till er fler gånger.

Ni går verkligen beyond vad som krävs av er, Tack! Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Per Thorbjörn Michael K
    Tack Själv Per och vi önskar dig många underbara mil med bilen.
    mvh
    D.risma
  • 2019-09-06

Christina F skrev om Autorisma Södermalm
    Toppen bemötande och in- och utvändig tvätt. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Christina F
    kul att du som är stam kund nöjd med våra tjänster och vi fortsätter leverera kvalitets bilvård gång på gång. Tack igen. Välkommen åter!

Med vänlig hälsningar
  • 2019-09-06

Åsa A skrev om Autorisma Södermalm
    Lack skydd!! Jag blev väl bemött och arbetet bra utfört! Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Åsa A
    Åsa tack för dina ord och att vi fortsätter ha ditt förtroende. Vi ses vid nästa återbehandling.
    Ha det gott, och välkommen åter!

• 2019-09-01

Tomas M skrev om Autorisma Södermalm
    Bilrecond beställd och utmärkt utförd. Trevlig personal med ett bra bemötande. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Tomas M
    Tomas tack för dina ord och ditt omdöme, Hoppas att du haft en trevlig resa och härlig semester. Ha det gott och välkommen åter!

• 2019-08-31

Jennifer N skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt bemötande från engagerad personal, och fick en fin bil både in och utvändigt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Jennifer N
    Jennifer Roligt att du är nöjd vid ditt första besök till oss på Autorisma. Tack för att du rekommendera oss, Ha det gott och välkommen åter!

• 2019-08-30

Miguel P skrev om Autorisma Södermalm
    Underbar service, kanonbra flexibilitet och otroligt generös prissättning. Läs mer
    2019-09-08 Hassan E svarar Miguel P
    Miguel det va trevligt att träffa dig, och att ha dig som kund. Stort tack för din feedback.
    Ha det bäst och välkommen åter!

• 2019-08-29

Sonja K skrev om Autorisma Södermalm
    De gjorde underverk med min gamla kärra. Som ny både utanpå och inuti! Läs mer
    2019-08-29 Hassan E svarar Sonja K
    Det va faktiskt roligt för oss att göra en riktig makeover på din bil, och vi otroligt tacksamma att du uppskattar vårt arbeta.
    Stort Tack för förtroende Sonja.

• 2019-08-29

Rickard F skrev om Autorisma Södermalm
    Super bra jobb och bemötande!!! Läs mer
    2019-08-29 Hassan E svarar Rickard F
    Rickard kul att du är nöjd med vårt hantverk och slut resultat, Hoppas att vi får flera besök från ditt företag😊
    Ha det gott så långa

Med vänlig Hälsningar
    Hassan - Elsayed

Anton Christofer A skrev om Autorisma Södermalm
    Jättetrevlig biltvätt som gör ett kanonjobb utifrån de önskemål man har Läs mer
    2019-08-29 Hassan E svarar Anton Christofer A
    Tack Anton för ditt besök och för att vi får ditt förtroendet, super tack för din feedback här.
    Det betyder jätte mycket för oss och få bekräftat att vi verkligen leverera det vi säger.

Ha det bäst o välkommen åter!
    Med vänlig Hälsning

Sonia S skrev om Autorisma Södermalm
    Alltid över förväntan. Extremt duktiga. Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar Sonia S
    Stort tack Sonia att vi får ditt förtroende, Du är alltid välkommen åter!

MVh

Mattias B skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsiga och verkligen kunden i fokus. Eller ska ja säga bilen. Den var finare än ny. Rekommenderar alla dagar i veckan Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar Mattias B
    Mattias det är riktigt underbar känsla att sitta här och svara på sådan underbara kunder som är entusiaster, kan sin sak och vet vad de vill på sin bil. Att uppskattar vårt hantverk och arbeta det gör att man bara vill fortsätter leverera ännu mer av det förstklassig bilvård. Hoppas med den keramisk lackskydd som du har fått på din bil försätter ge den glans och optimal skydd som du ut efter!!!
    Ta hand om pärlan. Ha det gott och på åter siande.

Med vänlig Hälsing

Sam S skrev om Autorisma Södermalm
    Best service I ever had, the work was amazing and my car never felt this clean and fresh before. Excellent job and I highly recommend Autorisma to anyone who wanna take good care of his/her car. I will definitely go back soon so I can pimp my ride ☺️ Many thanks to the wonderful staff! Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar Sam S
    Wow what amazing words we see. Sam thank you so much for that, its our pleasure to take care of your nice car and delivery high quality carcare. we lookforward to see you again.
    Wish you wonderful day!

Best Regards
  • John Sebastian K

2019-08-14

John Sebastian K skrev om Autorisma Södermalm
    Snabbt, smidigt och enkelt bilköp. Engagerad och kunnig säljare. Köpte en passat 2016 som var i toppskick både invändigt och utvändigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar John Sebastian K
    Tack John roligt att du är nöjd med bilen och ditt besök hos oss!
    D.risma
  • 2019-08-12

SUWAT J skrev om Autorisma Södermalm
    Bästa service och bemötande samt att de gör ett mycket bra jobb är VÄLDIGT nöjd med resultatet!
    Rekommenderas stort 5/5 👍🏻👌🏻 Läs mer
    2019-08-28 Hassan E svarar SUWAT J
    Det är verkligen trevligt att ha sådan kunder som dig, Som vill ha bästa kvalitet och behandling på sin bil, Hoppas med den keramisk lackskydd som du har fått ge din bil optimal skydd du önskar.
    Stort tack för att du e nöjd kund och att du visa det👍🏻
    Ha det gott så länga

Med vänlig Hälsning
  • JENS ERIK K

2019-07-14

JENS ERIK K skrev om Autorisma Södermalm
    jag köpte en Skoda superb mycket fint exemplar försäljaren var mycket engagerad mycket trevlig samt smidigt bil köp
    är supernöjd åter kommer nästa gång då det blir byte av bil Läs mer
  • 2019-07-13

Christofer J skrev om Autorisma Södermalm
    Jättenöjd med bilköp. Bra bil i mycket gott skick, till väldigt bra pris. Kommer att köpa nästa bil där också. Läs mer
  • 2019-05-26

Gabriel A skrev om Autorisma Södermalm
    Behövde fräscha upp min Mercedes c class coupe inför försäljning och den fick finare glans än när den kom från fabriken för 3 år sedan. Topp klass! Läs mer
  • 2019-05-24

MOHAMED G skrev om Autorisma Södermalm
    Trevlig bemötande och intressanta erbjudande samt optimala kompensationer.
    Jag kommer tillbaka Läs mer
  • Magnus N

2019-05-19

Magnus N skrev om Autorisma Södermalm
    Hade min gamla Saab cabriolet inne för helrekond. Både jag och bilen blev mycket väl omhändertagna. Resultatet blev över förväntan och jag är mycket nöjd! Kan verkligen rekommenderas, min bil blev nästan som ny! Läs mer
    2019-05-21 Hassan E svarar Magnus N
    Magnus äran va på vår sidan att vi fick ditt förtroende att kunna ta hand om din pärla, en model som är sällsynt det va glädja att jobba med den. och så klart vi är mera än glada att du är nöjd med Servicen och utförande arbeta. Ha det gott! varmt välkommen åter!

• 2019-05-19

Per Stefan Mårten F skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt proffsig och service inriktat företag som vill att kunden ska åka därifrån väldigt nöjd! Tack Mahdi för en otroligt fin bil.
    Stefan Läs mer
    2019-05-21 Hassan E svarar Per Stefan Mårten F
    Stort tack Per för din feedback, det är roligt att du är nöjd. Ha det bäst. välkommen åter!

• 2019-05-17

Andreas G skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket bra service och kanonresultat! Läs mer
    2019-05-18 Hassan E svarar Andreas G
    Tack Andreas Som ny kund Roligt att du är nöjd med oss på Autorisma både gällande service och utförande arbetat. Ha det bäst.

Hassan Elsayed
  • Mikael S

2019-05-13

Mikael S skrev om Autorisma Södermalm
    Absolut bästa servicen samt ett riktigt proffsigt utförande av jobbet !
    Det märks att Hassan och hans personal är riktigt stolta över att kunna utföra sådana fina rekondningar samt lack förseglingar !
    Skulle varmt kunna rekommendera dom samt gå dit även vid nästa tillfälle! Läs mer
    2019-05-17 Hassan E svarar Mikael S
    Mikael, Det är alltid glädje oss att se våra kunder är nöjda med vårt utförande arbeta, vår service, att får det bekräftat plus fina ord från dig och din feedback, gör oss riktigt stolta.
    Stort tack och varmt välkommen åter.

Hassan Elsayed
  • 2019-05-10

Kicki F skrev om Autorisma Södermalm
    Mkt trevligt bemötande o serviiceminded personal. Bilen blev som ny ! Läs mer
    2019-05-10 Hassan E svarar Kicki F
    Tack Kicki för ditt besök och tack för du har anlitat oss att ta hand om din bil.

• 2019-05-09

Ebba S skrev om Autorisma Södermalm
    Gjorde en rekond på min bil! Vart supernöjd! Jättetrevlig personal! Tvättade även utsida fast jag inte bett om det! 10/10 rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-05-09 Hassan E svarar Ebba S
    Tack Ebba för ditt besök och ditt förtroende. Våra krav på oss själv att leverera hög kvalitets bilvård med maximal service och kund nytta.
    Ha det gott o välkommen åter!

• 2019-05-09

Mats W skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt bra! Bilen var som ny efter jag lämnat in den här. Jag ville knappt sätta mig i den för att den var så skinande ren.
    Jag har sällan stött på en person med sån yrkesstolthet som Hassan.
    Här lämnas inget åt slumpen. Jag kommer definitivt återkomma. Läs mer
    2019-05-09 Hassan E svarar Mats W
    Mats jag är otroligt tacksam för din fina omdömen och feedback det värma hjärtat när jag sitter och läsa det här. Du har tolkat mig helt rätt att jag har yrkesstolthet, brinner för det jag gör, det känns härligt att få det bekräftat gång på gång. Tusen tack.
    Varmt välkommen åter!

• 2019-05-08

Stefan O skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt bra service! Förväntningarna var högt ställda efter den presentation jag fick i samband med att jag lämnade in bilen. När jag sedan hämtade bilen var resultatet väldigt mycket bättre! Kan verkligen rekommendera Autorisma och bolagets ägare Hassan till alla som ställer höga krav och förväntas sig ett exemplariskt resultat! Läs mer
    2019-05-08 Hassan E svarar Stefan O
    Stefan tack så jätte mycket för de fina ord, och den fantastisk omdömen, stort tack att vi fick ditt förtroende och det är stor nöja att ha dig som kund i Autorismas medlemsklubb.
    Ha det gott och välkommen åter!

• EMIL A

2019-05-05

EMIL A skrev om Autorisma Södermalm
    Tusen tack till Hassan på Autorisma för gott bemötande och bra service i samband med vårt bilköp. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-05 Hassan E svarar EMIL A
    Tack själv Emil, och tack för dem orden. Nu är bilen också klar för härliga och Soliga dager.
    Ha en underbar Sommar.
    Värmt välkommen åter!

• Mikael H

2019-05-04

Mikael H skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade en bil hos Autorisma för invändig rekond med klädseltvätt, motortvätt och utvändig tvätt. Bilen är sex år gammal och har nog aldrig varit städad inuti. Jag blev väldigt positivt överraskad hur rent Autorisma lyckades få bilen. Kupé och motorrum är som i nybilshallen. Utvändigt ser bilen nästan ut som om den blivit polerad och inte bara tvättad. Prismässigt tycker jag att Autorisma ligger rätt. Att försöka uppnå den kvaliteten själv är inte värt ansträngningen. Personalen får också toppbetyg: vänliga, engagerade och hängivna uppgiften. Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-05-04 Hassan E svarar Mikael H
    Tack själv Mikael att vi fick ditt förtroende, glädjen är på vår sidan att ha dig som kund
    Ses snart hoppas jag.
    Ha en grym helg.

• 2019-04-26

Tica E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service👍
    Hassan väldigt trevlig och service inriktad,
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-26 Hassan E svarar Tica E
    Tack för det Tica, Detsamma det va trevligt att träffa dig och ha dig som kund. Hoppas att vi ses igen. Ta hand om pärlan.
    Ha en underbar dag.

• 2019-04-22

Maria P skrev om Autorisma Södermalm
    Supernöjd, verkligen!!!! Jag kommer att återkomma😃 Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Maria P
    Maria du är Supernöjd med ditt besök hos oss, det gör att vi är också super nöjda att ha dig som nöjd kund. Välkommen till nöjd kunds club? vi ses snart igen.

• 2019-04-19

Carl A skrev om Autorisma Södermalm
    Trevlig personal, bra service och bilen var i toppskick när jag hämtade den. Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Carl A
    Tack Carl för den fina omdöme, och vi välidigt glada att du är nöjd med vår bemöttande, service och framför allt vårt arbeta. Ha en fortsätt härlig dag. Välkommen åter!

• 2019-04-19

Jonas B skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma var helt fantastiska. Min bil var som en koja när jag lämnade in den och den kom ut som ett slott. De gjorde ett fantastiskt jobb där min bil blev som ny. Hårt nedsmutsad efter 2 barn fick de säten och alla lister att skina! Jag rekommenderar dem varmt!! //Jonas Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Jonas B
    Jonas tack för dina fina ord och rekommendation, Därför vi finns att kunna ta hand om din bil på absolut bästa sätt, därmed 100% nöjd kund. Vi accepterar inte mindre än det.
    Låta barnen göra sitt och vi gör vårt nästa gång.
    Ha en härlig dag.

• 2019-04-17

Mathias A skrev om Autorisma Södermalm
    Toppkvalitet och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Mathias A
    Mathias äran var verkligen på vår sidan att ha dig som kund och vi tog hand om din bil särskild när du åkte några mil utanför Stockholm. Du är riktigt entusiast och du vill ha det bästa på din bil, Tack för ditt förtroendet. Ses nästa gång vid återbehandling.
    Ha det gott så länga.

• Jan B

2019-04-17

Jan B skrev om Autorisma Södermalm
    Recond i världsklass. Rekomenderas! Läs mer
    2019-04-24 Hassan E svarar Jan B
    Jan tack så mycket att vi fick ditt förtroendet. och vi är mera än glada att du känner att vår behandling va i Världsklass. ingen Maskintvätt igen!!!
    Ha det gott. Välkommen åter!

• 2019-04-05

Johan L skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt nöjd med resultatet, bilen blev som ny igen! Läs mer
    2019-04-06 Hassan E svarar Johan L
    kul att vi kunde leverera ny bilkänsla tillbaka, Det är ett av våra viktigaste mål att kunna ge våra kunder den känsla NY Bilkänsla!!! Ha en fantastisk vår!

• Mikael B

2019-04-05

Mikael B skrev om Autorisma Södermalm
    Toppenjobb, rekondade min V60 så den blev finare än nånsin. 😊 Läs mer
    2019-04-06 Hassan E svarar Mikael B
    Härligt att höra Mikael att den blev som du har väntat dig och lite till, Tack ditt förtroendet, ses snart igen med nya bilen. Må gått!

• 2019-04-05

Johan Ö skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastisk service, smidigt vid inlämning och hämtning.

Körde invändig rekond, tvätt av säten och tvätt utvändigt.

Bilen blev väldigt fräsch invändigt.

Mycket nöjd. Kommer definitivt återkomma. Läs mer
    2019-04-05 Hassan E svarar Johan Ö
    Johan tack för dina ord, vi är mera än glada att du är nöjd med vårt arbeta och slut resultat.
    Ha det gott, välkommen åter!

• 2019-04-03

Gustaf T skrev om Autorisma Södermalm
    Äntligen en firma med yrkesstolthet och lite feeling för detaljer. Återkommer garanterat. Läs mer
    2019-04-04 Hassan E svarar Gustaf T
    Tack Gustaf! Glädjen är på vårsidan att ha dig och de kunder som uppskattar kvalitet med hög nivå och maximal service. Ha det gott, ses snart igen!

• 2019-03-30

Eli F skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsigt utfört arbete, mkt nöjd! Läs mer
    2019-04-03 Hassan E svarar Eli F
    Eli som ny kund det glädja oss att du är nöjd med vårt Arbeta. Tack för att vi fick ditt förtroende. Ha det gott och välkommen åter!

• 2019-03-29

Tomas S skrev om Autorisma Södermalm
    Gjorde mer än vad som var beställt, väldigt bra jobb! Läs mer
    2019-04-03 Hassan E svarar Tomas S
    Ett företag som tänker på kund nöjdhet måste alltid göra det som kräves för att ha nöjd kund
    Tack Tomas och välkommen åter!
  • 2019-03-25

Tommy A skrev om Autorisma Södermalm
    Superservice, bilen blir alltid som ny Läs mer
    2019-03-27 Hassan E svarar Tommy A
    Stort tack Tommy, Du är alltid välkommen åter!
    Ha en underbar dag
  • 2019-03-17

per J skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma är den enda rekondfirma som jag har blivit 100% nöjd med. Varje gång dessutom. Jag har varit där fyra gånger, och det har varit ett grymt resultat varje gång.
    Servicen är personlig, och kunnigheten är tydlig. De har lång erfarenhet. Hur lätt som helst för mej att rekommendera Autorisma. Läs mer
    2019-03-18 Hassan E svarar per J
    Per Stort tack för den fina omdöme och de varma orden, Glädjen är på vår sidan att ha dig som kund. Vi på Autorisma gratulera på nya bilen. Fin Tesla.
    Ha det gott så länga.
  • 2019-03-07

Mikael E skrev om Autorisma Södermalm
    Tack för ett supertrevligt bemötande och ett resultat långt över förväntan! Läs mer
    2019-03-09 Hassan E svarar Mikael E
    Tack själv Mikael att vi fick ditt förtroende.
    Det va super trevligt möte som först gång som kund hos oss på Autorisma. Hoppas att vi ses igen med nya bilen.
    Lycka till med värdering på Måndag.
    Ha en fortsätt underbar helg.

• 2019-02-27

David D skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade bilen för rengöring av hårt nedsmutsade säten och fick tillbaka den skinande ren från insidan och ut. De gör verkligen det där ”lilla extra” för att man ska känna att det är värt pengarna. Läs mer
    2019-03-06 Hassan E svarar David D
    David finns inte bättre att se än kund som tar sin tid och skriva en feedback till ett företag som gör bra från sig, så att de kan fortsätter sin resa på samma sätt. Tack så jätte mycket att vi fick ditt förtroende, och tack för din tid att skriva denna omdöme.
    Ha det gott så länga, Välkommen åter!

• 2019-02-25

Felix E. skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har helt ärligt aldrig upplevt den här nivån av service & resultat tidigare. Är glad att det blev just er valet föll på. Rekommenderas 5/5 Läs mer
    2019-02-26 Hassan E svarar Felix E.
    Felix Einarsson! Stort Tack för de fina ord, glädjen är till vår sidan att ha en trevlig kund som dig.
    Vi försöker alltid göra vårt bästa och lösa kundens problem på alla sätt och vis.
    Med maximal service och hög kvalitets Bilvård.
    Särskild om kunden är så trevlig som dig?
    Ha en trevlig resa till familjen.
    På återseende.
    Mvh Autorisma
  • 2019-02-22

Lars- Göran A skrev om Autorisma Södermalm
    Perfekt bemötande av kunnige Hassan med personal. Alltid lika kul att hämta en rekondad fräsch bil hos denna firma. 👍 Läs mer
    2019-02-22 Hassan E svarar Lars- Göran A
    Det är minst lika trevligt att få leverera en uppfräschad bil till en nöjd kund som dig! Du är alltid varmt välkommen åter Lars-Göran!

Med vänliga hälsningar
  • 2019-02-22

Natalja G skrev om Autorisma Södermalm
    Superfin rekond! Jättetrevlig personal och bra priser. Läs mer
    2019-02-22 Hassan E svarar Natalja G
    Tackar så mycket och en härlig kund som dig är alltid välkommen åter!

Med vänliga hälsningar

Götgatan 103, 116 62 Stockholm