Autorisma Södermalm

Götgatan 103, 116 62 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Autorisma - professionell bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som rekond, lackskydd, konservering, biltvätt och motortvätt men även specialbehandlingar som polering, rubing, luktsanering och ozonbehandling. Kolla in vår hemsida för att läsa om våra tjänster eller slå oss en signal på telefon så berättar vi mer.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 339 kunder tycker om Autorisma Södermalm

• 2020-10-08

Susanne L skrev om Autorisma Södermalm
    Min pärla, Ford Escort från 1991, behövde kärlek och omvårdnad.
    Det fick den till 100% och mer än så hos Autorisma.
    Fantastiskt resultat både in- och utvändigt. Supernöjd!
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Hassan som verkligen brinner för det han gör.
    Fräscha lokaler bidrar också till det positiva intrycket.
    Återkommer gärna och Autorisma rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-10-06

BO A skrev om Autorisma Södermalm
    Har hämtat min bil från Autorisma Södermalm och det överträffade mina förväntningar då dom t.o.m. gjort det där lilla extra som man inte förväntade sig.
    Jag har haft mina tidigare bilar och denna bil löpande hos olika bilrecond företag och det har varit ok.
    Men hos Autorisma Södermalm blev bilen som ny både invändigt och utvändigt t.o.m. luktade ny inuti.
    Det ser väldigt proffsigt ut i deras garage och man förstår nästan före och definitivt efteråt att dom tillhör dom bästa.
    Jag fick reda om dom genom rekommendation samt läste här på reco före så jag kände mig trygg. Läs mer
    2020-10-06 Hassan E svarar BO A
    Stort tack dig Bo Almudde
    För att vi fick ditt förtroendet och det glädje mig att du är riktigt nöjd och vi kunde överträffa dina förväntningar. Jag brinner för det jag gör och för mitt varumärke och vill alltid leverera absolut det bästa som finns på marknaden genom bilvårdtjänster plus det lila extra som krävs för att ha riktigt nöjda kunder och inget annat. Tack igen🙏
    Ha en fortsatt underbar Vecka och välkommen åter!
  • GERT S

2020-09-13

GERT S skrev om Autorisma Södermalm
    Har anlitat Autorisma i några år för rekond och tvätt. Alltid trevlig service och bilen blir perfekt skött. Finns inga andra firmor som är så noggranna som Autorisma. Varje skrymsle på bilen rengörs minutiöst. Efter en rekond och lackskydd i förra veckan ser bilen ut som ny igen trots att det är en SAAB 9-5 från 2007 som gått 20 000 mil. Läs mer
    2020-09-23 Hassan E svarar GERT S
    Gert det är en ära att ha dig som kund, alltid på plats när det är dags att ge bilen lite omsorg, Tack så hjärtligt för ditt förtroendet gång på gång och år efter år. Vi ses snart igen. Må bäst!

Vänliga hälsningar
  • 2020-08-31

Per-åke J skrev om Autorisma Södermalm
    Helt otroligt bra resultat. Nyskick efter behandlingen! Läs mer
    2020-08-31 Hassan E svarar Per-åke J
    Tack bästa Per-Åke det glädjer mig att du är riktigt nöjd med slut resultat. Tack för en härlig samtal och trevligt pratstund
    Ta hand om pärlan! Ha det bäst👍

• 2020-08-28

Emilio H skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket professionellt personal och företag! De ger det lilla extra och tar inte extra betalt! Bilvård i världsklass! Läs mer
    2020-08-28 Hassan E svarar Emilio H
    Det glädja oss att du kunde uppleva oss på det sättet som vi vill att kunden ska se oss professionalism, kunskap, service, [ Bilvård i världsklass ] tack så jätte mycket att du kunde definiera oss rätt.

Ha det bäst!
  • 2020-08-27

Mikael S skrev om Autorisma Södermalm
    Ett fantastiskt bemötande samt ett väldigt väl utfört arbete.
    Kommer gladeligen tillbaka.
    Mvh Mr Strange Läs mer
    2020-08-28 Hassan E svarar Mikael S
    Tack så jätte mycket Mikael härligt att höra, du är mer än varmt välkommen tillbaka.
    Ha en fortsätt fantastisk sommar.

• 2020-08-20

Anna L skrev om Autorisma Södermalm
    Tog invändig och utvändig tvätt och blev extremt nöjd! Hassan var otroligt trevlig och välkomnande. Bilen jag lämnade in var lite av en katastrof men han fick den att bli skinande ren och fin invändigt och utvändigt. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-08-27 Hassan E svarar Anna L
    Alltid härligt med riktigt nöjda kunder Anna, Kul att du är helt nöjd med ditt besök hos oss på Autorisma. Önskar dig många glada mil med rena bilen.
    Ha det bäst och välkommen åter!

Hälsningar
  • 2020-08-16

Mats H skrev om Autorisma Södermalm
    Jag köpte en hel recond av vår bil och den blev som ny 🙂 rekommenderar verkligen denna firma där vi också blev så jättebra bemötta. Läs mer
    2020-08-16 Hassan E svarar Mats H
    Tack så jätte myckettttt Mats för ditt förtroendet🙏 Att få behandla en bil som kommer högst upp man kan komma i Sverige där finns fina och vackra naturen #Kiruna.
    Det är verkligen en riktig ära att kunna göra det. Och det glädjer oss att du är riktigt nöjd med ditt besök hos oss och slut resultatet på bilen.
    Tack också för rekommendationen🙏
    Ses nästa år🤗
    Önskar er en trevlig Hemresa🏠.

Ha en fortsatt fantastisk sommar!

Autorisma Exklusivbilvård
  • 2020-08-13

Luke S skrev om Autorisma Södermalm
    Couldn’t be happier with the work done by Hassan reconditioning my car. She looks brand new. Plus he’s a gentleman and a great guy to do business with. 100% satisfaction guaranteed. Läs mer
    2020-08-27 Hassan E svarar Luke S
    its awsome to read your wondrfull words Luke, and its make me happy when you are happy witth our jobb and I must say you are really nice gentelman too and we are lucky to have you as customer!
    Best regards

• 2020-08-12

Mona N skrev om Autorisma Södermalm
    Helt fantastiskt välgenomförd helrekond av min bil inklusive motortvätt. Jag har lämnat in mina tidigare bilar och är alltid lika nöjd, med resultatet, priset och Hassans vänliga bemötande. Rekommenderar varmt Autorisma. Läs mer
    2020-08-12 Hassan E svarar Mona N
    Stort tack underbara Mona för de fantastiska ord och varma rekommendationen.
    Det är verkligen en ära att ha dig som kund!!
    Alltid lika trevlig och glad.
    Tack för att du är som du är🙏
    Ha en fortsatt underbar ledighet, glad Sommar!
    Varmt välkommen åter!

Varma hälsningar
    Autorisma Exklusiv bilvård
  • HACI HÜSEYIN G

2020-08-11

HACI HÜSEYIN G skrev om Autorisma Södermalm
    Otroligt bra service. Det går alltid att nå dem och de är alltid trevliga.
    Hämtade min bil nu och jag är mer än bara nöjd.
    Resultatet är verkligen bättre än förväntat.

Tack Autorisma stort tack :) Läs mer
    2020-08-12 Hassan E svarar HACI HÜSEYIN G
    Härligt att höra att du är riktigt nöjd med slut resultat, vår service, det glädjer oss alltid att kunna visa våra nya kunder vad vi strävar efter 💯% nöjd kund garanti och inget annat!
    Tack själv för ditt förtroendet🙏
    Ha en fortsatt härlig sommar. Välkommen åter!

Hälsningar Hassan
    Autorisma bilvård
    HACI HÜSEYIN G gillar detta
  • 2020-08-10

Katrin B skrev om Autorisma Södermalm
    Superbra service och fantastiskt utfört jobb! Läs mer
    2020-08-10 Hassan E svarar Katrin B
    Tack så jättemycket för de fina ord och för ert förtroendet! Det är alltid härligt med kunder som uppskattar vårt hantverk och service🙏
    Önskar dig Katrin och hela familjen en magisk sommar. Välkommen åter!

• Ramses B

2020-08-10

Ramses B skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service och utmärkt jobb ! Läs mer
    2020-08-10 Hassan E svarar Ramses B
    Stort tack Ramses för ditt förtroendet och feedback. Önskar dig många glada mil med pärlan!
    Ha en fantastisk Sommar och välkommen åter!

Hälsingar Hassan
    Autorisma Bilvård
  • YVONNE W

2020-08-07

YVONNE W skrev om Autorisma Södermalm
    Trots att jag vid samtalet per telefon när jag bokade tid sa att jag inte ville ha den dyraste poleringen utan bestämde en billigare variant hade man ändå gjort den dyrare varianten dock med rabatt vilket ska sägas i ärlighetens namn. Dessutom hade man lyckats skada framrutan på bilen något som jag nu måste laga. Åkte därifrån med en känsla av att vara lurad även om bilen är jätteblank och fin så har det kostat mig mer än det överenskomna och kommer kosta mig ännu mer att laga rutan så tyvärr Hassan mig har du förlorat som kund. Läs mer
    2020-08-10 Hassan E svarar YVONNE W
    Trots din bedömning vi är tacksamma för din feedback🙏
    Bra att veta, vi har ringt upp dig men tyvärr fick vi inte ta på dig.
    Vi har levererat rätt så många nöjda återkommande kunder, vi strävar efter det och vi kommer att fortsätter med det. Din bil va i behov av det lilla extra för att nå det bästa slut resultat, sedan att du blev debiterat på 800kr plus moms som är mindre än tredje del av lackskydds priset som vi har bjudit dig på för 0kr, bara för ge din bil mer och ännu bättre skydd än spray vax som ingår i tjänsten som du hade bokat. Hoppas nu att det kännes inte att vi har lurat dig, känner du inte så, i så fall överför vi denna summa till dig omedelbart!!!
    Vi vill bara ha 💯% riktigt nöjda kunder och inget annat!

Gällande glasrutan det är en liten stenskott som tyvärr förekommer precis som de andra stenskott i lacken på motorhuven i din fina och jätteblanka Renault.
    Det lagas för 0kr självrisk via Carglas. Vi kan även hjälper dig vid behov.

Andra funderingar och tänker, välkommen att höra av dig!

Ha en fortsatt fantastisk sommar!
    Mvh Hassan
    Autorisma bilvård
  • Morgan B

2020-07-30

Morgan B skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma hjälpte mig att polera delar som behövde snyggas till på bilen samt en rekond på hela bilen.
    Blir alltid bemött Professionellt och Hassan levererar alltid med toppresultat, han gör alltid det lilla extra. Läs mer
    2020-07-31 Hassan E svarar Morgan B
    Tack så mycket Morgan! Det är alltid härligt att kunna leverera nöjda kunder, särskilt de som är riktigt entusiaster Och vill ha det lilla extra.
    Ses snart!

Ha det bäst så länge o välkommen åter!
    Hälsningar Hassan
  • 2020-07-24

Dilan M skrev om Autorisma Södermalm
    Jättebra service och utmärkt jobb på min bil. Blev som ny. Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Dilan M
    Roligt att höra Dilan! Du och bilen är varmt välkomna åter när det är dags igen!
    Ha en fortsatt trevlig sommar!

• 2020-07-19

Zaya R skrev om Autorisma Södermalm
    Jag köpte en deal på ”let’s deal” och blev väldigt nöjd, kommer definitivt bli flera återbesök!😊 Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Zaya R
    Du är varmt välkommen att boka tid hos oss! Ha en fortsatt trevlig sommar så länge!

• 2020-07-17

Daniel S skrev om Autorisma Södermalm
    Det märks att dom har ett genuint intresse för bilar och verkligen strävar efter att alla kunder ska vara 100% nöjda. Gjorde ett riktigt bra jobb! Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Daniel S
    Otroligt kul att höra! Vi brinner för det vi gör och vi hoppas att vi får ta hand om din bil vid fler tillfällen!
    Fram tills dess önskar vi dig en fortsatt trevlig sommar!

• 2020-07-16

Albin B skrev om Autorisma Södermalm
    Grym service & resultatet var långt över förväntan! Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Albin B
    Underbart att höra! Tackar så mycket!

• 2020-07-16

Fredrik V skrev om Autorisma Södermalm
    Kan varmt rekommendera Autorisma om du vill få det där lite extra för din bil. Hassan lägger sin själ i sitt arbete och förklarar väldigt noga vad som kan behöva göras. När jag hämta bilen var den bättre än ny. Kan tilläggas att jag är petig när det kommer till bilvård, men här fanns inget att klaga på.

//Fredrik Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Fredrik V
    Vi tackar för ditt förtroende och din otroliga recension! Som du redan vet så är du och din bil varmt välkomna tillbaka så fort ni känner att det är dags igen! Ha det fint så länge!

• 2020-07-11

Patrik J skrev om Autorisma Södermalm
    Imponerande arbete av Hassan som uppvisade både stort kunnande och att han verkligen brinner för att kunden ska bli nöjd. Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Patrik J
    Vi tackar ödmjukast för din recension och din rekommendation! Varmt välkommen åter Patrik!

• 2020-07-10

Masoud skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma överträffade mina förväntningar. Noggrannhet och professionalism genomsyrar deras arbete. Jag gjorde en mindre behandling nu men blev imponerad av deras engagemang när de gäller bilvård och hur de tar stolthet i det dem gör, jag kommer garanterat tillbaka. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Masoud
    Det glädjer oss! Vi ser fram emot att få träffa dig igen och ta hand om din bil ännu en gång!

• Shuan K

2020-07-03

Shuan K skrev om Autorisma Södermalm
    Jag kom in med min Volvo med en extremt dålig polering, Hassan gjorde ett magiskt jobb! Han fick min bil att kännas som en totalt ny bil.. Bra service, perfekt behandling av bilen. Han gav bilen 110% kärlek och omtanke! Jag kommer komma hit igen garanterat.. Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Shuan K
    Vi brinner för bilvård och att ha givit kunden känslan av att bilen känns som ny är en underbar recension!
    Tack för ditt förtroende och välkommen åter!

• 2020-07-02

Jimmy H skrev om Autorisma Södermalm
    Serviceinriktade och gjorde ett mycket bra jobba med att få tillbaka glansen på min bild lack. Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Jimmy H
    Kul att höra Jimmy! Vi är nöjda om våra kunder är nöjda!
    Varmt välkommen åter!

• Karl-Johan S

2020-06-30

Karl-Johan S skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har "tvättat" bilen i allt från automat tvättar till handtvätt- och recond-firmor genom åren, men har aldrig kommit i närheten av det resultat som jag fick på Autorisma Södermalm. Resultatet var långt över förväntan. Professionellt och vänligt bemötande. Jag har hittat "mitt" ställe! Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Karl-Johan S
    Otroligt kul att höra! Vi ser fram emot att få ta hand om din bil fler gånger!

• 2020-06-29

Viktor R skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade in min Volvo S90 med en mycket sliten lack, och är fantastiskt nöjd med resultatet. De har gjort ett jättefint jobb. Jag fick en tid dagen efter att jag ringde, trots att de egentligen var fullbokade när jag förklarade jag skulle åka bort i dagarna.

Mycket nöjd, rekommenderar varmt företaget och Hassan som vet precis hur man ska hantera kunderna för att de ska återkomma! Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Viktor R
    Vi gör vårt yttersta för att våra kunder ska bli så nöjda som möjligt, vilket gör att sådana här recensioner värmer lite extra! Du är alltid välkommen tillbaka när sommaren satt sina spår på eller i bilen! Ha en fortsatt trevlig sommar så länge.

• 2020-06-27

Anders R skrev om Autorisma Södermalm
    Bilen kändes som ny när jag hämtade den hos Hassan och hans team!
    Fantastiskt jobb nedlagt på lack och inredning. Lämnade Autorisma med ett stort leende och kommer att fortsätta lämna in familjens bilar hos Autorisma. Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Anders R
    Känslan av nybil är rätt oslagbar det kan vi hålla med om! Ha det fantastiskt Anders så ses vi snart igen!

• 2020-06-26

Mikael K skrev om Autorisma Södermalm
    Tvätt samt vaxning.
    Trevligt bemötande, bra utfört jobb.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-07-25 Hassan E svarar Mikael K
    Det glädjer oss! Du är varmt välkommen tillbaka!

• 2020-06-26

Timmy H skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma tog hand om min bil som om det var deras egen. Världsklass på rekond och lackförsegling. Kan rekommendera dem starkt! Läs mer
    2020-06-26 Hassan E svarar Timmy H
    Härligt att du uppleva det så Timmy, för att det är verkligen så, vi tar alla uppdrag personligt precis som det är våra egna bilar, som entusiaster kan du tänka dig hur vill vi ha våra bilar, och vi leverera därefter. stort tack.
    Ha det bäst och välkommen åter!

• 2020-06-24

Markus N skrev om Autorisma Södermalm
    Bra arbete och grym service 👌 Läs mer
    2020-06-26 Hassan E svarar Markus N
    Tack så jätte mycket Marcus, ta hand om pärlan ses snart igen. trevlig sommar.
    välkommen åter!

• 2020-06-22

Ewa B skrev om Autorisma Södermalm
    Mkt proffsig genomförd rekond med trevlig personal i fräscha lokaler.

De kommer vi att använda igen! Läs mer
    2020-06-26 Hassan E svarar Ewa B
    Alltid kul med en positiv intryck om hela Autorisms conccept, Stort tack Ewa att du har laggt märke till det. Trevlig Sommar och varmt välkommen åter!

• 2020-06-22

SAMIR B skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket nöjd med resultatet och personalens trevliga bemötande. Mycket proffsiga! Läs mer
    2020-06-26 Hassan E svarar SAMIR B
    Tack för din feedback samir, och tack för ett tervligt samtal på plats hos oss när du hämtade bilen, ha det bäst och välkommen åter.

• 2020-06-19

Johan A skrev om Autorisma Södermalm
    Fick hjälp med lukt från kombucha-te i baksätet. Tvätt och ozon hjälpte bra. Fantastisk service! Läs mer
    2020-06-19 Hassan E svarar Johan A
    Härligt att denna behandlingen har kunnat göra sitt🤗 tack för ditt förtroende Johan och trevlig midsommar.

• CHARLIE Y

2020-06-18

CHARLIE Y skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnade in en smutsig bil för rekond och fick tillbaka en bil som var så gott som ny, riktigt nöjd!
    Det märks att de bryr sig om sitt jobb och sina kunder.
    Blir definitivt återbesök! Läs mer
    2020-06-19 Hassan E svarar CHARLIE Y
    Stort tack Charlie att du kunde lägga märke till att vi bryr oss om vårt jobb och våra fantastiska kunder, roligt att du nöjd med jobbat.
    Ha en underbar midsommar och varmt välkommen åter!

• 2020-06-17

Linn P skrev om Autorisma Södermalm
    Vår upplevelse var mycket bra hos Auto Risma. De gav verkligen det där lilla extra som jag personligen tycker är så viktigt. Städningen och poleringen av bilen var i toppklass och jag rekommenderar starkt att andra också testar en full rekond (super-spa). Ni kommer inte att ångra er! Läs mer
    2020-06-17 Hassan E svarar Linn P
    Linn att din upplevelse hos oss var så bra det verkligen glädje oss, och att bilen fick det lilla extra som den förtjänar så ni kan uppleva ny bilkänsla på rätt sätt, stort tack för att du rekommenderar oss till andra🙏
    Ha en fantastisk midsommar.
    Och välkommen åter!

• 2020-06-13

Krister E skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket bra utfört jobb på bilen, jag blev verkligen nöjd! Läs mer
    2020-06-16 Hassan E svarar Krister E
    Tack så jätte mycket Krister för ditt omdöme, och det känns alltid härligt att leverera till ytligare nöjd kund.
    Tack för att du valde oss. Ha det bäst.

• 2020-06-13

Andreas K skrev om Autorisma Södermalm
    Efter att både hört mycket gott om Hassan och även under en tid bevakat hans resultat, så var valet lätt att låta honom ge vår nya Q8 lite kärlek.

Valde grundlig polering för att försöka få bort så mycket som möjligt av de tuffa repor som uppkommit hos första ägaren , samt ett keramisk lackskydd för att underlätta framtida underhållet. Har behandlat våra tidigare bilar hos andra firmor i sthlm-området, men får medge att ingen av dem har varit i närheten av Hassans servicenivå. Det märks att detta är något han verkligen brinner för och han levererar därefter. Hassan gjorde mer än vad som var överenskommet från början, och bilen kändes som ny igen.

Hassan ger verkligen det där lilla extra och jag är helt klart glad att valet föll på honom till slut! Läs mer
    2020-06-16 Hassan E svarar Andreas K
    Massor av tack Andreas att du valde oss och vi fick ditt förtroendet att hand om din nya pärlan och ännu mera stort tack för de fina ord och den härliga feedback som du skriver här, och jag kan säga att vi också är helt glada att ha dig som kund.
    Vi önskar dig många härliga mil med nya pärlan,

• 2020-06-09

Henrik K skrev om Autorisma Södermalm
    Noggrann och toppenbra kundbemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-10 Hassan E svarar Henrik K
    Det är alltid fantastisk att kunna leverera till dig som ny kund Henrik och att få feedback från dig är riktigt underbar, det ska ha stort tack både för ditt förtroendet och din beskrivning om oss! varmt välkommen åter!

Må bäst!
  • Kristian S

2020-06-08

Kristian S skrev om Autorisma Södermalm
    Inga konstigheter alls, Lyxtvätt+polering+lackförsegling. Supernöjd ! Läs mer
    2020-06-08 Hassan E svarar Kristian S
    Härligt att du är nöjd Kristian, och tack så jätte mycket för din feedback. Välkommen åter.

Ha det bäst.
  • 2020-06-04

Clas H skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsigt och med stor kärlek till bilar. Kommer tillbaka! Läs mer
    2020-06-06 Hassan E svarar Clas H
    En sådan fin bil som du har Clas man måste vara proffsig och har kärlek till bilar annars det blir helt fel🤗
    Stort grattis till den fina pärlan önskar dig många härlig mil med den.
    Ta hand om dig och Ses snart igen..

• 2020-06-03

Philip B skrev om Autorisma Södermalm
    Leasad bil som inte fick en enda anmärkning vid återlämning, stort tack för glasklar rekond! Läs mer
    2020-06-04 Hassan E svarar Philip B
    Tack själv Philip att vi får ditt förtroendet, välkommen åter med nya bilen
    ha det gott så länga.

Med vänlig hälsningar

Bachir G skrev om Autorisma Södermalm
    Jag köpte ett Letsdeal erbjudande på lyxtvätt (in och utvändigt) med lackförsegling. Otroligt prisvärt erbjudande.
    Hade aldrig hört talas om Autorisma innan så jag började läsa lite om företaget och recensionerna va fantastiska. Trots det va man fortfarande lite skeptisk då jag själv förväntar mig rätt mycket från en sådan tjänst som jag köpte. När jag väl hämtar bilen dagen efter så kändes det som att jag hämtade ut den från fabrik. ALLT va tipptopp. Varenda list överallt va ren. Har aldrig varit med en sån proffsig tvätt. Här vet dom vad dom gör. Kommer aldrig tvätta bilen någon annanstans. Bemötandet var helt fantastisk. Hassan ringde mig innan jag lämnade bilen och efteråt för att stämma av med allt. Oerhört proffsigt! Läs mer
    2020-06-04 Hassan E svarar Bachir G
    Det är alltid fantastisk att sitta och läsa vad våra kunder tycker om oss efter deras besök till oss på Autorisma det gör att vi vill göra ännu bättre vid värja behandlings tillfälle. stort tack Bachir för din fina ord och feedback. ha det gott. varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsningar

Linda K skrev om Autorisma Södermalm
    Bilen har aldrig varit så ren, mycket nöjd och bra service. Läs mer
    2020-06-02 Hassan E svarar Linda K
    Va roligt att den blev så fin och du är nöjd Linda, det va en liten vw golf men den behövde mycket omsorg😁 viktigast att du riktigt nöjd och gick bra med leasing bolaget, vi ses snart med din nya bil.

Ha det bästa så länga.

Kenneth B skrev om Autorisma Södermalm
    Tvättning, lackbehandling och invändig rengöring
    Mycket vänligt bemött
    Hade höga förväntningar och de uppfylldes verkligen
    Roligt att få tillbaka bilen i nyskick Läs mer
    2020-06-02 Hassan E svarar Kenneth B
    Härligt att höra Kenneth att vi kunde uppfylla din förväntningar, stort tack🙏
    Välkommen åter!

• 2020-05-28

JAKOB P skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har använd Autorisma flera gånger och ofta varit nöjd. Senaste besöktet var ett bottennapp. Strul vid lämning då man ville behålla bilen över natten. Diskussion om pris (se till att få reda på pris innan). Vid upphämtning är jag tvungen att swisha från privat konto trots att det är en leasingbil. Har efter 3 veckor fortfarande inte fått något kvitto.
    Glasrutan repades under behandling och jag påtalade det flera gånger innan jag tillslut gav upp och var tvungen att åka.
    Tydligen/eventuellt är ägaren sjuk men mitt tålamod har tagit slut. Läs mer
    2020-05-29 Hassan E svarar JAKOB P
    Hej Jakob!

Beklagar din upplevelse från ditt senaste besök hos oss.

Vi på Autorisma följer folkhälsomyndighetens rekommendationer för våra kunders och anställdas skull. Detta har tyvärr resulterat i att jag inte kunnat befinna mig på plats pga Corona symptom.

Du äger en Tesla modell x SUV (stor bil rekond ord pris = 6875kr) du fick samma rekond för 3600kr +moms vi har räknat bilen som en liten vw polo. Se gärna pris på hemsidan.

De vanligaste betalsätten som används nu när jag inte kan vara på plats är:
    1- Faktura till företag som vi har avtal med
    2- Betalning till vår företagsswish
    Du betalade till vår företagsswish

Att ha bilen under natten är egentligen ”en regel” efter en behandling med lackförsegling. Lacken måste få härdas under natten i rumstemperatur för bästa resultat och hållbarhet. Du önskade leverans samma dag, vilket vi såklart ordnade.

Kvitto kommer skickas till så fort jag är på plats, detta har informerat dig om per telefon och mejl. Det är lika viktigt för oss som det är för dig att ha underlag på att pengarna har kommit till företagets konto.

Skadan på glasrutan kommer från vindrutetorkarna, det kan vara pga slitage, grov smuts, insekter som har torkat, fågelspill, kåda från trä, mm typiskt sådant slitage. Som jag redan har sagt till dig så får du gärna fråga en expert glasmästare eller ditt försäkrings bolag. Jag är säker på min sak men jag välkomnar mer än gärna en tredje person som är opartisk.

Avslutningsvis vill jag återigen beklaga hur du upplevde besöket. Vi gjorde verkligen det bästa vi kunde utifrån situationen som var och är. Snabb behandling, du fick hämta bilen redan samma dag (som du själv önskade), rabatterat och mycket bättre pris, (pris som motsvarar behandling på liten bil), lackförsegling istället för vax, mer glans och bättre skydd.

Med det sagt, att vi har gjort vårt ytterste trots vårt situation på Autorisma med mindre personal och min privata hälso situation med (Corona) symptom för göra dig och våra andra kunder riktigt nöjda som vanligt.
    Stort tack till dig och till alla våra fantastiska kunder för ert förståelse och tålamod.

Ta hand om dig och hoppas du håller dig frisk!

• 2020-05-09

Marielle L skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt bra service och väl utfört jobb! Läs mer
    2020-05-09 Hassan E svarar Marielle L
    Alltid roligt att få feedback från våra underbara kunder, roligt att du är nöjd med både service och jobbat. Tack så mycket Marielle
    Ses på Torsdag för nästa uppdrag😊
    Ha det bäst så länga. Trevlig helg.

• 2020-05-08

Michael M skrev om Autorisma Södermalm
    Snabb och mycket bra service, resultatet bländande! Läs mer
    2020-05-08 Hassan E svarar Michael M
    Härligt att höra Michael, stort tack för att vi får ditt förtroendet. Vi önskar dig många underbara sommar dager med ner cabbad bil.
    Ha en fantastisk helg.

• 2020-05-02

Conny S skrev om Autorisma Södermalm
    Invändig rekond, motortvätt och biltvätt.
    Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande. Rekond har man ju gjort några genom tiden, men denna sticker ut rejält. Otroligt väl utfört arbete. Rekommenderas starkt. Ingen tvekan om vart jag åker nästa gång det blir dags för en rekond. Läs mer
    2020-05-05 Hassan E svarar Conny S
    Fantastisk kul att se ditt omdöme Conny att du är riktigt nöjd och du kan tänka dig både att återkomma till oss och starkt rekommenderar oss, det är absolut bästa betyg man kan få som leverantör av sin kund eller i det fallet nya kund. Tack så jätte mycket!
    Ha det bäst så länga och välkommen åter!

Hassan Elsayed / Autorisma
  • 2020-04-23

NABIL K skrev om Autorisma Södermalm
    Vilken service! Och bemötande mycket proffesionellt Hassan är riktigt duktig på det han gör. Vi ses snart igen rekommenderar mycket!! Läs mer
    2020-04-23 Hassan E svarar NABIL K
    Det va trevligt att träffa dig idag Nabil😇
    Och roligt att vi ska fortsätter leverera vår tjänster inom bilvård.
    Du är varmt välkommen när det e dags👍

Ha det bäst än så länga.
  • LARS ÅKE J

2020-04-16

LARS ÅKE J skrev om Autorisma Södermalm
    Första gången rekond på Autorisma. Min Volvo V60 blev som ny. Jättenöjd med bilen, servicen och ett mycket trevligt bemötande av Hassan. Hit kommer jag gärna tillbaka. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2020-04-20 Hassan E svarar LARS ÅKE J
    Kul att du är nöjd med ditt besök till oss Lars och jag och teamet kunde leverera bra service plus allt annat runtomkring, och det är jätte roligt att vi kommer se dig flera gånger framöver.
    Ha det bäst och välkommen åter.

Hassan / Autorima

Götgatan 103, 116 62 Stockholm