Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Södermalm Autorisma Södermalm

Autorisma Södermalm

Götgatan 103, 116 62 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Autorisma - professionell bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som rekond, lackskydd, konservering, biltvätt och motortvätt men även specialbehandlingar som polering, rubing, luktsanering och ozonbehandling. Kolla in vår hemsida för att läsa om våra tjänster eller slå oss en signal på telefon så berättar vi mer.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 178 kunder tycker om Autorisma Södermalm

• Dag M skrev om Autorisma Södermalm
    Proffsigt jobb. Levererar över förväntan. Mycket mån om att kunden är nöjd med det hen betalar för. Läs mer
    2018-11-30 Hassan E svarar Dag M
    Stort tack Dag för de orden, Äran är på vår sidan att ha dig som ny, nöjd och stam kund ifortsättning. Ta hand om din fina pärla och ses till våran igen för efter kontrol och eventuellt uppfrächning av behandlingen.

Ha det gott så länga.
  • Anders B skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma är rent och prydligt. De överleverar varenda gång. Pålitliga! Läs mer
    2018-11-29 Hassan E svarar Anders B
    Hej Anders, Tack för det, Vi har yrke stolthet i företaget och vill gärna leverera det bästa av allt till alla våra kunder, Särskild extra allt till våra stam och trogna kunder.
    Ha det gott så länga, och välkommen åter!

• Bobo K skrev om Autorisma Södermalm
    Kanonservice och riktigt bra kvalitet. Läs mer
    2018-11-28 Hassan E svarar Bobo K
    Tack Bobo,
    Det är alltid härligt att få nya kunder och kunna leverera till de vår nöjd kund garanti. Välkommen åter!
    Ha det gott så länge.

MVH
  • Fouad H
    Fouad H skrev om Autorisma Södermalm
    Jag var ute efter polering samt lackförsegling och tog kontakt med Autorisma och Hassan.
    Hassan förklarade de olika stegen på ett enkelt och tydligt sätt. Vi diskuterade kring mitt behov och budget. Lackbehandlingen var över förväntan samt bemötande som var väldigt proffesionellt. När jag hämtade bilen gick han igenom bilen och visade mig det strålande resultatet.
    Autorisma har fått en ny återkommande kund! Läs mer
    2018-11-22 Hassan E svarar Fouad H
    Hej Fouad!
    Jag blir otroligt lycklig, glad, mer än nöjd att läsa det som du skriver Fouad, och all andra trevliga kunder som uppskattar vårt Arbeta, tar tiden att skriva några ord eller feedback om deras upplevelse hos Autorisma och ni är Nöjda med slut resultat efter era behandlingar Vi är otroligt Tacksamma för det
    Särskild Tack till dig Fouad för de fina ord😊

Ha en bra dag och Välkommen åter.
    Hassan Elsayed
  • christopher k skrev om Autorisma Södermalm
    Väl utfört arbete och god service. Lämnade in bilen för lackförsegling, invändig tvätt samt motortvätt. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-11-16 Hassan E svarar christopher k
    Hej Christofer!
    Tack för ditt besök till oss och tack för att vi fick ditt förtroende, Vi ses igen när det är dags. hoppas att du får en underbar helg.
    Och välkommen åter.

• Per S skrev om Autorisma Södermalm
    Bästa biltvätten jag någonsin har lämnat i på. Jag är pedant och de har inte missat något. Rutor följer tom i alla sömmar invändigt. Kan varmt rekommendera!! Läs mer
    2018-11-14 Hassan E svarar Per S
    Per! Vi otroligt tacksamma för de fina ord som du skrev och tog dig tid att göra det. Att vi är bästa biltvätt det är verkligen det som vi strävar efter. att kunna alltid leverera våra kunder absolut det bästa och högsta kvalitet av allt inom Bilvård. Och där med ha alltid nöjda kunder.
    Stort tack igen, Ha det fint så länga.
  • Josef B
    Josef B skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastiskt resultat av min bils behandling. Resultatet överträffade mina förväntningar. Professionellt ! Läs mer
    2018-11-15 Hassan E svarar Josef B
    Hej Josef, Tack för ditt besök, och dem fina ord. Vi ses till sommarn igen. Ha det gott så länga.
    varmt välkommen.
  • Leif E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra utfört jobb. Mycket trevligt mottagande. Noggrann avlämning av bilen, med detaljerad genomgång av det utförda arbetet.
    Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2018-11-14 Hassan E svarar Leif E
    Stort Tack Leif för det fina omdöme, Och Välkommen till Autorisma medlems club och nöjda kunder. Ha det gott. Ses snart igen
    Hassan /
  • Lars P skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket bra service och riktigt bra utförd recond av bilen både interiör och exteriör. Läs mer
    2018-11-09 Hassan E svarar Lars P
    Tack Lars för det, Och ta hand om pärlan och vi ses till Sommaren.
  • Stina B
    Stina B skrev om Autorisma Södermalm
    När jag hämtade bilen var den nästan finare än när jag köpte den ny, invändigt, utvändigt, motorrum - allt skinande rent och fräscht. Som kund blir man dessutom lika väl omhändertagen som bilen. Autorisma är superproffsiga på alla sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-31 Hassan E svarar Stina B
    Tack Stina för de fina ord, värja gång vi läsar våra kunder fina omdömme blir vi mera än glada för uppskattning och feedback som vi får från er kunder. Det Gör oss starka att förutsätter leverera mer nöjda kunder.

Ha en bra dag, Välkommen åter!
  • Mattias D skrev om Autorisma Södermalm
    Andra gången jag lämnar in en bil för rengöring hos Autorisma och är (nu liksom förra gången) mycket nöjd med det utförda arbetet. Dessutom är personalen trevlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-30 Hassan E svarar Mattias D
    Tack Mattias, Du är alltid varmt välkommen, Grattis på Nya bilen. Ses snart igen.
    Ha det fint så länga.
  • Philip F skrev om Autorisma Södermalm
    Här har vi en herre med yrkesstolthet som gör ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2018-10-29 Hassan E svarar Philip F
    Tack så mycket Philip, Du kunde Läsa mig helt rätt, Jag har yrkesstolthet till det jag gör, och Jag älskar mitt jobb, att ta hand om bilar och ge dem kärlek de förtjänar, Och att kunna leverera absolut maximal service till mina kunder, Det är bästa jag vet. Särskild om man ser att kunderna uppskattar det vi gör.

Ha det fint så länga.
  • Aron A skrev om Autorisma Södermalm
    Fick en bättre tvätt än vad jag betalt för så det var kanon! Läs mer
    2018-10-25 Hassan E svarar Aron A
    Vi försökar alltid leverera det bästa av allt vi har. Och vi gjorde det som vi kände att bilen behövde. Ha det gott och välkommen åter!

• Daniel M
    Daniel M skrev om Autorisma Södermalm
    Hittade dom via reco och valde dom pga toppbetyget som dom där efter också levererade till mig.
    Fantastiskt arbete, helt klart värt. Läs mer
    2018-10-29 Hassan E svarar Daniel M
    Daniel Stort tack, Det glädje oss att vi kunde leverera upp till dina önskade slut resultat. Vi försöker alltid leverera vår bästa till våra kunder, så vi kan leva upp till det vi säger. Ta hand om Pärlan. Autorisma. Vårt mål är alltid nöjda kunder!
    Ha det gott

• Tomas A skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt bemötande och ety bra jobb Läs mer
    2018-10-22 Hassan E svarar Tomas A
    Tack Tomas, Ta hand pärlan och den vackra färgen den har. Ses till sommar igen. Ha det gott så länga. Och välkommen åter!
  • Axel k skrev om Autorisma Södermalm
    Fem plus rakt igenom. Trevliga, proffsiga och gjorde mer än vad jag bad dem göra. Testa! Läs mer
    2018-10-18 Hassan E svarar Axel k
    Vi otroliga Tacksamma för de fina ord Axel, och vi är glada att du är som ny kund nöjd med vårt arbeta, för att det vad vi strävar efter att alltid nöjda kunder.
    Ha det gott och välkommen åter!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Autorisma Södermalm
    Kommer aldrig använda något annat ställe för att rekonda mina bilar. Grymt nöjd! Läs mer
    2018-10-09 Hassan E svarar Patrik L
    Hej Patrik!
    Stort tack för de fina och grymma ord, Det glädja oss att du är grym nöjd och ha dig som stam kund och medlem i vår club. Ha det så gott.
    mvh
  • Johnlarsgustaf B skrev om Autorisma Södermalm
    Keramisk lackförselging. Bra bemött. Stämmer med mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-02 Hassan E svarar Johnlarsgustaf B
    Tack Lars, Vi ses till sommaren igen när pärlan tas i trafik igen. Ha det fint så länge.
    Hassan E / Autorisma
  • Tomas R skrev om Autorisma Södermalm
    Helt underbart kundbemötande är så nöjd, kommer komma tillbaka många gånger. Ett underbart jobb utförande Läs mer
    2018-09-28 Hassan E svarar Tomas R
    Ditt första besök till oss Tomas, Vi blir hur glada som helst att du är nöjd, Vi ser framemot att se dig många gånger framöver. Ha en underbar helg. Välkommen åter!

Hassan E / Autorisma
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt mottagande bra och tydlig information till att börja med. Gjorde en helrekond och resultatet var fantastiskt. Jag är helnöjd på alla sätt och ger mina varmaste rekommendationer till alla att anlita Autorisma. Läs mer
    2018-09-28 Hassan E svarar Thomas J
    Stort Tack till dig Thomas och dina kollegor Mats, Sara för att vi fick ert förtroende,
    Special Tack till dig för de fina ord och Varma Rekommendationer att anlita Autorisma.
  • Carl F skrev om Autorisma Södermalm
    Hassan på Autorisma är den mest passionerade och professionella bilrekondare jag har träffat. Resultatet blir därefter. Vill du att din bil ska se ut som ny, lämna in den hos Autorisma! Läs mer
    2018-09-27 Hassan E svarar Carl F
    Det värma hjärtat att läsa din omdöme Carl🙏
    Och jag blir väldigt glad och lycklig att kunna uppfyller min kunders förväntning. Tack så jätte mycket, välkommen åter!
  • Lotta P skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket trevlig personal. Bilen ser ut och känns som ny. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-09-25 Hassan E svarar Lotta P
    Vi är alltid Glada att se, Våra kunder nöjda. Tack för att vi får ert förtroende värja gång.
    Vi är mera än glada att ni är alltid nöjda. Stort tack Lotta och Jakob. Välkommen åter!
    Med vänlig hälsning
  • Christopher A skrev om Autorisma Södermalm
    Är extremt nöjd med både bemötande och arbete! Inte nog med att de kunde klämma in min bli för exklusiv tvätt (in och utvändig) med en knappa 10 timmar från att jag hört av mig på kvällen dagen innan. De var snabba snabba på att svara och väldigt behjälpliga!

Jag hade en gummi matta till bagageutrymmet där jag spillt vätska man använder för att tillfälligt fylla ett punkterat däck... har själv försökt och gav upp rätt snabbt! Slutade med att när jag kom tillbaka helt utan förhoppningar så var den så bra städad att jag trodde de köpt en ny matta!!

Kommer garanterat komma hit igen!
    Smidigt att lämna bilen på väg till jobbet och hämta den på vägen hem. Läs mer
    2018-09-12 Hassan E svarar Christopher A
    Tack så mycket Christopher att vi fick ditt förtroende, och glädja oss att du är både nöjd med arbetat och bemötande, Vi strävar efter att alltid ha nöjda kunder. Välkommen åter med nya bilen.
  • Gabrial D skrev om Autorisma Södermalm
    Har utfört tvätt, in och utvändig, samt lukthantering. Fantastiskt resultat varje gång och de lirar i en egen ligga när det gäller servicenivån, helt klart värd mer än 5 i betyg. Läs mer
    2018-09-11 Hassan E svarar Gabrial D
    Så klart Gabrial det är den minste som man kan göra mot en sådan trevlig stamkund som dig. Alla tider välkommen åter!
    Med vänlig hälsning
  • Göran M skrev om Autorisma Södermalm
    Recond inuti och motortvätt, samt enklare karosstvätt.
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt.
    Jag hade förväntat mig en mycket ren bil, nästan nybilskänsla. Resultatet blev över förväntan, mycket bra!
    Jag rekommenderar gärna företaget. Läs mer
    2018-09-11 Hassan E svarar Göran M
    Hej Göran, Tack för att du valde oss att ta han om din, och stort tack för dem fina ord. Ha en underbar dag och välkommen åter!

Hassan /Autorisma
  • Mats L skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnar du in din bil här tar Hassan och hans anställda emot dig på ett mycket bra sätt och du får tillbaka bilen som ny, i mitt fall efter en exklusiv rekond. Autorisma kan du lita på att de gör ett 100 % jobb. Har aldrig tidigare mött en så stolt och seriös företagare så du kommer garanterat bli nöjd. Jag är mycket nöjd och kommer tillbaka. Aktuella rekondpriser - kontakta företaget! /Mats Lundström Läs mer
    2018-08-31 Hassan E svarar Mats L
    Stort tack Mats För att vi fick ditt förtroendet och för de fina ord, Tack så jätte Mycket.
    Ha det gott och välkommen åter!
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Autorisma Södermalm
    Hade jag kunnat ge mer en fem stjärnor hade jag gjort det, toppklassigt arbete och exceptionell service, tveka inte, gjorde en helrekond på en redan fin Audi 2015 med förhoppningen om att den skulle få sig ett litet lyft, resultatet blev sjukt bra, riktigt nöjd, värt varenda krona! Läs mer
    2018-08-27 Hassan E svarar Christoffer J
    Hej Christoffer, Tack för de fine ord, Det är alltid härligt att ha nöjda kunder. och måste jag säga äran är vårt att ha dig som kunde hos oss.

Ha en underbar dag och välkommen åter!
  • Lena A skrev om Autorisma Södermalm
    Jag är nöjd med förvaltning utveckling och bemötande nu ska jag göra slut på alla pengarna!
    Med vänlig hälsning, Lena Alin Läs mer
    2018-08-22 Hassan E svarar Lena A
    Tack Lena! Du är alltid varmt välkommen.
    Hälsningar
  • Håkan E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra bemötande och proffsigt genomförande Läs mer
    2018-08-16 Hassan E svarar Håkan E
    Tack Håkan för att vi fick ert förtroende att ta hand om Porsche, Vi ses snart igen med dem andra fina bilar. Ha en fortsätt underbar Sommar.
    Och Välkommen åter!
  • Johan H skrev om Autorisma Södermalm
    Beställde en rekond av min bil. Blev mycket väl bemött. Vi diskuterade bilens skick och mina förväntningar.
    Autorisma gjorde ett utmärkt jobb och gjorde även lite extra utan att lägga på något på fakturan. Jag är helnöjd!
    /Johan Läs mer
    2018-08-16 Hassan E svarar Johan H
    Stort tack Johan och varmt välkommen in som ny kund hos oss på Autorisma.
    Ha en underbar dag och välkommen åter!
  • Johan A skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastisk service av personer som brinner för sitt jobb.
    Jag beställde keramisk lackförsegling och blev verkligen nöjd. Bilen såg bättre ut än när jag köpte den.
    Jag kan varmt rekommendera Autorisma. Läs mer
    2018-07-30 Hassan E svarar Johan A
    Johan tack för de fina ord, äran är på vår sidan att ha dig som kund och entusiast hos oss på Autorisma. Ha en fortsätt underbar Sommar och varmt välkommen åter!
  • Anders E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service & väl utfört jobb! Läs mer
    2018-07-17 Hassan E svarar Anders E
    Tack Anders, Ha en fantastisk sommar.
    Välkommen åter!
    Hälsningar
  • Davs skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har inget dåligt att säga om företagets rekondverksamhet. Den är säkerligen väldigt bra med tanke på omdömen jag läst på sidan. Jag vill däremot beskriva min upplevelse av ett bilköp jag gjorde här för ett tag sedan.

Allt började bra när vi tittade på en begagnad bil och bilen i sig var i gott skick. ca 3år gammal. När det väl var dags att skriva köpeavtal så uppmärksammade jag något som gjorde mig fundersam.

I köpeavtalet stod det i kursiv stil:
    "säljes som ren. obj. om inget annat anges"
    dvs. att jag, om jag skrivit under avtalet hade godkänt att jag köpt ett renoveringsobjekt och således avsagt mig allt rätt till reklamation av köpet om något skulle visa sig vara fel på bilen.

Jag påtalade såklart detta. Säljaren påstod då att Jag visst hade garanti. Guldgaranti till och med! Säljaren hänvisade då till en tilläggsförsäkring som jag var tvungen att teckna vid köpet av bilen. Vilket i sig är märkligt då jag inte ville ha den. Guldgarantin är en tilläggsförsäkring via ett bolag som heter autoconcept, Det har alltså inget med garanti att göra och läser jag villkoren så får jag inget extra utöver det som jag redan har via min egen helförsäkring på bilen.

Att säljaren motiverade att avskriva sig ansvaret med att låta kunden teckna en tilläggsförsäkring anser jag är vilseledande. Speciellt när säljaren påstår att det handlar om en riktig garanti. Vilket det som jag tidigare påtalat inte är.

Nåja. Jag bad säljaren att ta bort textraden om renoveringsobjekt från köpeavtalet. Annars skulle jag inte skriva på. Säljaren blev då upprörd och visade mig gamla köpeavtal som var påskrivna med samma kursiva tillägg. Han påtalade att alla andra kunder skrivit på samma avtal så det var ju inget konstig.

Till slut gick han med på att ta bort det från avtalet. vilket såklart är bra. men det var inte förrän vi hade blivit ovänner. Bilen var superfin som sagt och jag är nöjd med den i sig. Dock ställer jag mig väldigt frågande till om tidigare bilköpare hos Autorisma vet med sig att dom inte har rätt till reklamation om de har skrivit på köpeavtalet.

Som sagt. Det här är min upplevelse och det är inte säkert att andra upplevt det likadant. Hade jag blint skrivit på och skakat hand hade affären gått hur smidigt som helst. Säljaren var som sagt jättetrevlig fram till dess att jag påtalade avtalsinnehållet.

Ett önskemål är att Autorisma, om man inte redan gjort det, ändrar sina köpeavtal och låter bli att sälja tilläggsförsäkringar som att det är en garanti på bilen. Det är inte snyggt.

Jag hoppas också framtida köpare läser igenom kontraktet noggrant innan man skriver på. Läs mer
    2018-07-12 Hassan E svarar Davs
    Hej Davs!
    Beklagar din upplevelse,
    Mitt namn Hassan och är ansvarig för Autorisma sedan 1990. Just nu jobbar vi bara med bilvård och inget annat. Du köpte bilen från ett företag som hyr en del av vår lokal. Kika gärna på din kvitto du kommer och se att namnat är inte Autorisma, Hoppas med denna förklaring att du tar bort din omdöme. Har du några oklarhet eller frågor du är varmt välkommen att kontakta mig.

Det som glädja mig vad du skrev i din omdöme att bilen är superfin och du är nöjd med den,
    Jag är glad för din skull.

Tack på förhand
    Hassan / Autorisma bilvård
    08.615 1000
    2018-07-12 Davs svarar Hassan E
    Hej Hassan.
    Det stämmer att det är olika bolag i grunden.
    Dock är det samma ägare av bolagen och det var samma person som sålde bilen till mig som även drev rekonditioneringen vid köptillfället. Att ni inte tar ansvar för hanteringen och skyller på att det är ett annat bolag tycker jag är väldigt tråkigt. Med tanke på min upplevelse vid köptillfället så var det tyvärr det här bemötandet jag hade väntat mig vid en ev. senare kontakt om nåt gått sönder eller om jag behövde hjälp.

Ditt svar ger mig tyvärr enbart en förstärkt känsla av att ni försöker undvika ansvarstagande.

Om det är så att du inte vill att Autorisma ska förknippas med bilförsäljningen så kan jag påtala följande:

Ni annonserade vid tillfället bilen via eran dåvarande hemsida autorisma.com samt via bytbil.com

Ni annonserar fortfarande bilar till försäljning via bytbil.com där autorisma står som ansvarig bilhandlare. Ny skriver själva följande som beskrivning av er verksamhet på bytbil.com

"Autorisma är ett företag med passion för bilar.
    Vi vänder oss till kunder som älskar bilar och prioriterar kvalité samt vill ha det lilla extra.
    Vi hjälper er med allt inom bilvård och bilförsäljning.
    Vi är certifierade Sonax Professional Bilvårdscenter.

Tjänster: Bilförsäljning, Bilförmedling, Försäljningsuppdrag, Bilar köpes, Däck och fälg, Sonax Professional Bilvård och vi kan även hjälpa Er att finna drömbilen genom vårat breda kontaktnät"

Ni frontar eran logga "autorisma" på samtliga bilder på bilarna som säljs. Det står även autorisma på regplåten på bilen jag köpte.

Den enda gången det andra bolagets namn syns är på köpekontraktet. Det kanske du ska vara tydligare med?

Hoppas ni tar åt er av kritiken och gör någonting bra utav detta.

/D
    2018-07-12 Hassan E svarar Davs
    Hej igen!
    Det är fortfarande det vad jag har sagt och står för det, det är två olika bolag med olika org nr, och har inte med varandra att göra mera än det är hyresgäst som hyr hos oss, och vill du ha mer fakta du är mera än välkommen att besöka oss.
    Klar slut inget mer att säga
    2018-07-12 Davs svarar Hassan E
    Du glömde nämna att bolagen har samma ägare och samma styrelsemedlemmar Dessutom att verksamheterna marknadsförs under ett och samma namn.

Jag tror att dina företag skulle må bättre av att lägga mer vikt vid trygghet kopplat till köpet. Inte enbart att själva köpet går smidigt.

Det är min åsikt. Sen får andra avgöra om man anser det vara viktigt eller inte.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Angelica T gillar detta
  • Maria o skrev om Autorisma Södermalm
    Vänligt, utmärkt arbete som de genomförde samt barnvänliga då jag hade min dotter med mig- kan mkt väl rekommendera bolag till andra bilägare. :) Läs mer
    2018-07-12 Hassan E svarar Maria o
    Hej Maria!
    Tack för de fina ord, det va trevligt att ha dig hos oss idag som ny kund. Ha en trevlig resa och underbar semester. Kram till lila prencise Siri. Och välkommen åter!
  • Tomas V skrev om Autorisma Södermalm
    Haft en bil på helrekond med lackförsegling, bilen såg ut som ny när jag hämtade upp den och Hassan gav fantastisk service med total genomgång av bilen och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-12 Hassan E svarar Tomas V
    Stort tack Tomas, Det är trevligt med nya kunder som blir nöjda med vårt arbete och service. Ses snart med andra bilen. passat.
    Ha det gott!
  • Kristoffer V
    Kristoffer V skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt bra och jätte bra service Läs mer
    2018-07-11 Hassan E svarar Kristoffer V
    Tack Kristoffer. Ha en underbar Sommar. Hoppas att vi ses snart igen.
    Mvh Hassan
  • Pelle H skrev om Autorisma Södermalm
    Väl utfört arbete av mycket trevlig personal!
    Topp betyg! Läs mer
    2018-07-10 Hassan E svarar Pelle H
    Tack Pelle, Ha en härlig Semester och välkommen åter!
  • stefan E
    stefan E skrev om Autorisma Södermalm
    Utmärkt bemötande och riktigt bra service! Jag kan varmt rekommendera Autorisma Södermalm! Läs mer
    2018-07-05 Hassan E svarar stefan E
    Tack Stefan, Ha en underbar semster och välkommen åter!
  • Frej h
    Frej h skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt gott mottagande, god service, bra resultat.

Klämde dessutom in mig som drop-in trots att det egentligen var fullbokat :) Läs mer
    2018-06-30 Hassan E svarar Frej h
    Allt för dig som en trevlig kund, Ha en trevlig sommar, och varmt välkommen åter!

Bästa Hälsningar
  • Mats U skrev om Autorisma Södermalm
    Beställde en impregnering och en rekond. Men fick tillbaka en ny bil, helt sanslöst bra! Plus en mycket bra service. Finns inget mer att önska. Mina varmaste rekomendationer. Kommer med all säkerhet tillbaka när det är dags igen.
    Mats Läs mer
    2018-06-26 Hassan E svarar Mats U
    Det är vi som tackar att vi fick ditt förtroende och kunde leverera 100% Nöjd kund garanti.
    Ha en underbar sommar med din fina cab!
    Du är alltid Varmt välkommen Mats.
  • Gabriel A skrev om Autorisma Södermalm
    Känns som ett tryggt val. Bra. Läs mer
    2018-06-26 Hassan E svarar Gabriel A
    Tack Gabriel och välkommen åter!
  • Lars H skrev om Autorisma Södermalm
    Som vanligt bra Jobb och trevligt bemötande👍 Läs mer
    2018-06-23 Hassan E svarar Lars H
    Att vi får ditt förtroendet Hela tiden, Det gör oss stolta. Tack för det och ha en underbar Sommar. OCh Välkommen åter!
  • Rikard L skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket kundorienterad, jobb utfört på tid. Inget att klaga på. Läs mer
    2018-06-23 Hassan E svarar Rikard L
    Tack Rikard för det, Ha en trevlig Sommar. Välkommen åter!
  • Dag S skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma har ambitionen att alltid göra sitt bästa och få en nöjd kund och de har de alltid lyckats med på mina 3 bilar. Läs mer
    2018-06-21 Hassan E svarar Dag S
    Tack så mycket kära Dag, Det är härligt att ha dig som kund, Trevlig, Glad, alltid nöjd med vårt Arbeta, ses till hösten igen.
    Önskar dig en underbar Sommar.

• Mats U skrev om Autorisma Södermalm
    Körde en helrekond på min 10 år gamla Audi, en bil som jag gillar skarpt. Ringde och fick snabbt möjlighet att beskriva vad jag hade för behov för den här bilen. Jag kände direkt förtroende då jag redan läst tidigare rekomendationer och möttes av intresse när jag berättade om bilen. Kort väntetid och en positiv attityd att mina önskemål skulle uppfyllas. När jag hämtade bilen samma dag på utsatt tid fick jag en lång genomgång av vad som var gjort trots att vi passerat deras stängningstid. Mina nyfikna frågor om bilvård besvarades tålmodigt och med ett brinnande intresse. Detaljarbetet som utförts var över min förväntan och trots många utmaningar med lacken ser bilen fantastisk ur. Både invändigt och utvändigt samt motorutrymmet. Inget lämnades åt slumpen. Det märktes tydligt att Hassan har ett stort intresse för bilar men framförallt att ha nöjda kunder. Jag är en av dom 5/5 i betyg. Läs mer
    2018-06-09 Hassan E svarar Mats U
    Tusen tack för de fina ord Mats, sådan trevliga och kunniga kunder som värma upp hjärtat och gör att man vill gärna fortsätt på samma riktning mot ett enda mål hög kvalitet och 100% nöjd kund garanti.
    Hoppas att du får en underbar sommar med din fina Rs6 och de fina 580HK😎
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte en VW Passat av Autorisma nyligen och kan varm rekommendera dem! Jag bor 50 mil därifrån så försäljaren beskrev bilens skick över telefon, och det fanns inget att anmärka på när jag kom dit och såg den själv. Mycket hjälpsam och kunnig försäljare. Toppbetyg! Läs mer
    2018-06-05 Hassan E svarar Daniel W
    Tack Daniel för de fina Toppbetyg. Ha en trevlig sommar.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Autorisma Södermalm
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande och otroligt resultat. Har lämnat in min bil några gånger nu och har fått tillbaka en bil som känts helt ny. Läs mer
  • Pixie F skrev om Autorisma Södermalm
    Personligt bemötande, och ett väldigt väl utfört jobb. Läs mer
  • Eric F skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket trevligt bemötande, de hade egentligen inte tid att tvätta min bil den aktuella dagen då de hade fullt i sin bokningslista, men de valde att hjälpa mig trots detta. Bilen blev otroligt fin, både på insidan och utsidan. Läs mer
    2018-03-05 Hassan E svarar Eric F
    Tack själv Erik för att du valde oss. Vi försöker alltid göra vårt bäste så vi kan leva upp till nöjd kund garanti.
    välkommen åter!
  • Agnes E
    Agnes E skrev om Autorisma Södermalm
    Jag lämnade in min Honda, som var minst sagt välanvänd både på in- och utsidan, på morgonen och kunde på kvällen hämta ut en skinande ren och väldoftande bil. Nästa som ny, med fantastisk lyster i lacken och så välputsad och blank även på insidan. Högsta betyg! Läs mer
    2018-02-26 Hassan E svarar Agnes E
    Stort Tack Agnes för att vi fick ditt förtroende, och högsta betyg!

Ha en fin dag o välkommen åter.

Götgatan 103, 116 62 Stockholm