Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Södermalm Autorisma Södermalm

Autorisma Södermalm

Götgatan 103, 116 62 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Autorisma - professionell bilvård på Södermalm!

Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi erbjuder tjänster som rekond, lackskydd, konservering, biltvätt och motortvätt men även specialbehandlingar som polering, rubing, luktsanering och ozonbehandling. Kolla in vår hemsida för att läsa om våra tjänster eller slå oss en signal på telefon så berättar vi mer.

Hos oss får du mycket mer än bara bilvård.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 164 kunder tycker om Autorisma Södermalm

• Tomas A skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt bemötande och ety bra jobb Läs mer
    2018-10-22 Hassan E svarar Tomas A
    Tack Tomas, Ta hand pärlan och den vackra färgen den har. Ses till sommar igen. Ha det gott så länga. Och välkommen åter!
  • Axel k skrev om Autorisma Södermalm
    Fem plus rakt igenom. Trevliga, proffsiga och gjorde mer än vad jag bad dem göra. Testa! Läs mer
    2018-10-18 Hassan E svarar Axel k
    Vi otroliga Tacksamma för de fina ord Axel, och vi är glada att du är som ny kund nöjd med vårt arbeta, för att det vad vi strävar efter att alltid nöjda kunder.
    Ha det gott och välkommen åter!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Autorisma Södermalm
    Kommer aldrig använda något annat ställe för att rekonda mina bilar. Grymt nöjd! Läs mer
    2018-10-09 Hassan E svarar Patrik L
    Hej Patrik!
    Stort tack för de fina och grymma ord, Det glädja oss att du är grym nöjd och ha dig som stam kund och medlem i vår club. Ha det så gott.
    mvh
  • Johnlarsgustaf B skrev om Autorisma Södermalm
    Keramisk lackförselging. Bra bemött. Stämmer med mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-02 Hassan E svarar Johnlarsgustaf B
    Tack Lars, Vi ses till sommaren igen när pärlan tas i trafik igen. Ha det fint så länge.
    Hassan E / Autorisma
  • Tomas R skrev om Autorisma Södermalm
    Helt underbart kundbemötande är så nöjd, kommer komma tillbaka många gånger. Ett underbart jobb utförande Läs mer
    2018-09-28 Hassan E svarar Tomas R
    Ditt första besök till oss Tomas, Vi blir hur glada som helst att du är nöjd, Vi ser framemot att se dig många gånger framöver. Ha en underbar helg. Välkommen åter!

Hassan E / Autorisma
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt mottagande bra och tydlig information till att börja med. Gjorde en helrekond och resultatet var fantastiskt. Jag är helnöjd på alla sätt och ger mina varmaste rekommendationer till alla att anlita Autorisma. Läs mer
    2018-09-28 Hassan E svarar Thomas J
    Stort Tack till dig Thomas och dina kollegor Mats, Sara för att vi fick ert förtroende,
    Special Tack till dig för de fina ord och Varma Rekommendationer att anlita Autorisma.
  • Carl F skrev om Autorisma Södermalm
    Hassan på Autorisma är den mest passionerade och professionella bilrekondare jag har träffat. Resultatet blir därefter. Vill du att din bil ska se ut som ny, lämna in den hos Autorisma! Läs mer
    2018-09-27 Hassan E svarar Carl F
    Det värma hjärtat att läsa din omdöme Carl🙏
    Och jag blir väldigt glad och lycklig att kunna uppfyller min kunders förväntning. Tack så jätte mycket, välkommen åter!
  • Lotta P skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket trevlig personal. Bilen ser ut och känns som ny. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-09-25 Hassan E svarar Lotta P
    Vi är alltid Glada att se, Våra kunder nöjda. Tack för att vi får ert förtroende värja gång.
    Vi är mera än glada att ni är alltid nöjda. Stort tack Lotta och Jakob. Välkommen åter!
    Med vänlig hälsning
  • Christopher A skrev om Autorisma Södermalm
    Är extremt nöjd med både bemötande och arbete! Inte nog med att de kunde klämma in min bli för exklusiv tvätt (in och utvändig) med en knappa 10 timmar från att jag hört av mig på kvällen dagen innan. De var snabba snabba på att svara och väldigt behjälpliga!

Jag hade en gummi matta till bagageutrymmet där jag spillt vätska man använder för att tillfälligt fylla ett punkterat däck... har själv försökt och gav upp rätt snabbt! Slutade med att när jag kom tillbaka helt utan förhoppningar så var den så bra städad att jag trodde de köpt en ny matta!!

Kommer garanterat komma hit igen!
    Smidigt att lämna bilen på väg till jobbet och hämta den på vägen hem. Läs mer
    2018-09-12 Hassan E svarar Christopher A
    Tack så mycket Christopher att vi fick ditt förtroende, och glädja oss att du är både nöjd med arbetat och bemötande, Vi strävar efter att alltid ha nöjda kunder. Välkommen åter med nya bilen.
  • Gabrial D skrev om Autorisma Södermalm
    Har utfört tvätt, in och utvändig, samt lukthantering. Fantastiskt resultat varje gång och de lirar i en egen ligga när det gäller servicenivån, helt klart värd mer än 5 i betyg. Läs mer
    2018-09-11 Hassan E svarar Gabrial D
    Så klart Gabrial det är den minste som man kan göra mot en sådan trevlig stamkund som dig. Alla tider välkommen åter!
    Med vänlig hälsning
  • Göran M skrev om Autorisma Södermalm
    Recond inuti och motortvätt, samt enklare karosstvätt.
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt.
    Jag hade förväntat mig en mycket ren bil, nästan nybilskänsla. Resultatet blev över förväntan, mycket bra!
    Jag rekommenderar gärna företaget. Läs mer
    2018-09-11 Hassan E svarar Göran M
    Hej Göran, Tack för att du valde oss att ta han om din, och stort tack för dem fina ord. Ha en underbar dag och välkommen åter!

Hassan /Autorisma
  • Mats L skrev om Autorisma Södermalm
    Lämnar du in din bil här tar Hassan och hans anställda emot dig på ett mycket bra sätt och du får tillbaka bilen som ny, i mitt fall efter en exklusiv rekond. Autorisma kan du lita på att de gör ett 100 % jobb. Har aldrig tidigare mött en så stolt och seriös företagare så du kommer garanterat bli nöjd. Jag är mycket nöjd och kommer tillbaka. Aktuella rekondpriser - kontakta företaget! /Mats Lundström Läs mer
    2018-08-31 Hassan E svarar Mats L
    Stort tack Mats För att vi fick ditt förtroendet och för de fina ord, Tack så jätte Mycket.
    Ha det gott och välkommen åter!
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Autorisma Södermalm
    Hade jag kunnat ge mer en fem stjärnor hade jag gjort det, toppklassigt arbete och exceptionell service, tveka inte, gjorde en helrekond på en redan fin Audi 2015 med förhoppningen om att den skulle få sig ett litet lyft, resultatet blev sjukt bra, riktigt nöjd, värt varenda krona! Läs mer
    2018-08-27 Hassan E svarar Christoffer J
    Hej Christoffer, Tack för de fine ord, Det är alltid härligt att ha nöjda kunder. och måste jag säga äran är vårt att ha dig som kunde hos oss.

Ha en underbar dag och välkommen åter!
  • Lena A skrev om Autorisma Södermalm
    Jag är nöjd med förvaltning utveckling och bemötande nu ska jag göra slut på alla pengarna!
    Med vänlig hälsning, Lena Alin Läs mer
    2018-08-22 Hassan E svarar Lena A
    Tack Lena! Du är alltid varmt välkommen.
  • Håkan E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra bemötande och proffsigt genomförande Läs mer
    2018-08-16 Hassan E svarar Håkan E
    Tack Håkan för att vi fick ert förtroende att ta hand om Porsche, Vi ses snart igen med dem andra fina bilar. Ha en fortsätt underbar Sommar.
    Och Välkommen åter!
  • Johan H skrev om Autorisma Södermalm
    Beställde en rekond av min bil. Blev mycket väl bemött. Vi diskuterade bilens skick och mina förväntningar.
    Autorisma gjorde ett utmärkt jobb och gjorde även lite extra utan att lägga på något på fakturan. Jag är helnöjd!
    /Johan Läs mer
    2018-08-16 Hassan E svarar Johan H
    Stort tack Johan och varmt välkommen in som ny kund hos oss på Autorisma.
    Ha en underbar dag och välkommen åter!
  • Johan A skrev om Autorisma Södermalm
    Fantastisk service av personer som brinner för sitt jobb.
    Jag beställde keramisk lackförsegling och blev verkligen nöjd. Bilen såg bättre ut än när jag köpte den.
    Jag kan varmt rekommendera Autorisma. Läs mer
    2018-07-30 Hassan E svarar Johan A
    Johan tack för de fina ord, äran är på vår sidan att ha dig som kund och entusiast hos oss på Autorisma. Ha en fortsätt underbar Sommar och varmt välkommen åter!
  • Anders E skrev om Autorisma Södermalm
    Bra service & väl utfört jobb! Läs mer
    2018-07-17 Hassan E svarar Anders E
    Tack Anders, Ha en fantastisk sommar.
    Välkommen åter!
  • Davs skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har inget dåligt att säga om företagets rekondverksamhet. Den är säkerligen väldigt bra med tanke på omdömen jag läst på sidan. Jag vill däremot beskriva min upplevelse av ett bilköp jag gjorde här för ett tag sedan.

Allt började bra när vi tittade på en begagnad bil och bilen i sig var i gott skick. ca 3år gammal. När det väl var dags att skriva köpeavtal så uppmärksammade jag något som gjorde mig fundersam.

I köpeavtalet stod det i kursiv stil:
    "säljes som ren. obj. om inget annat anges"
    dvs. att jag, om jag skrivit under avtalet hade godkänt att jag köpt ett renoveringsobjekt och således avsagt mig allt rätt till reklamation av köpet om något skulle visa sig vara fel på bilen.

Jag påtalade såklart detta. Säljaren påstod då att Jag visst hade garanti. Guldgaranti till och med! Säljaren hänvisade då till en tilläggsförsäkring som jag var tvungen att teckna vid köpet av bilen. Vilket i sig är märkligt då jag inte ville ha den. Guldgarantin är en tilläggsförsäkring via ett bolag som heter autoconcept, Det har alltså inget med garanti att göra och läser jag villkoren så får jag inget extra utöver det som jag redan har via min egen helförsäkring på bilen.

Att säljaren motiverade att avskriva sig ansvaret med att låta kunden teckna en tilläggsförsäkring anser jag är vilseledande. Speciellt när säljaren påstår att det handlar om en riktig garanti. Vilket det som jag tidigare påtalat inte är.

Nåja. Jag bad säljaren att ta bort textraden om renoveringsobjekt från köpeavtalet. Annars skulle jag inte skriva på. Säljaren blev då upprörd och visade mig gamla köpeavtal som var påskrivna med samma kursiva tillägg. Han påtalade att alla andra kunder skrivit på samma avtal så det var ju inget konstig.

Till slut gick han med på att ta bort det från avtalet. vilket såklart är bra. men det var inte förrän vi hade blivit ovänner. Bilen var superfin som sagt och jag är nöjd med den i sig. Dock ställer jag mig väldigt frågande till om tidigare bilköpare hos Autorisma vet med sig att dom inte har rätt till reklamation om de har skrivit på köpeavtalet.

Som sagt. Det här är min upplevelse och det är inte säkert att andra upplevt det likadant. Hade jag blint skrivit på och skakat hand hade affären gått hur smidigt som helst. Säljaren var som sagt jättetrevlig fram till dess att jag påtalade avtalsinnehållet.

Ett önskemål är att Autorisma, om man inte redan gjort det, ändrar sina köpeavtal och låter bli att sälja tilläggsförsäkringar som att det är en garanti på bilen. Det är inte snyggt.

Jag hoppas också framtida köpare läser igenom kontraktet noggrant innan man skriver på. Läs mer
    2018-07-12 Hassan E svarar Davs
    Hej Davs!
    Beklagar din upplevelse,
    Mitt namn Hassan och är ansvarig för Autorisma sedan 1990. Just nu jobbar vi bara med bilvård och inget annat. Du köpte bilen från ett företag som hyr en del av vår lokal. Kika gärna på din kvitto du kommer och se att namnat är inte Autorisma, Hoppas med denna förklaring att du tar bort din omdöme. Har du några oklarhet eller frågor du är varmt välkommen att kontakta mig.

Det som glädja mig vad du skrev i din omdöme att bilen är superfin och du är nöjd med den,
    Jag är glad för din skull.

Tack på förhand
    Hassan / Autorisma bilvård
    08.615 1000
    2018-07-12 Davs svarar Hassan E
    Hej Hassan.
    Det stämmer att det är olika bolag i grunden.
    Dock är det samma ägare av bolagen och det var samma person som sålde bilen till mig som även drev rekonditioneringen vid köptillfället. Att ni inte tar ansvar för hanteringen och skyller på att det är ett annat bolag tycker jag är väldigt tråkigt. Med tanke på min upplevelse vid köptillfället så var det tyvärr det här bemötandet jag hade väntat mig vid en ev. senare kontakt om nåt gått sönder eller om jag behövde hjälp.

Ditt svar ger mig tyvärr enbart en förstärkt känsla av att ni försöker undvika ansvarstagande.

Om det är så att du inte vill att Autorisma ska förknippas med bilförsäljningen så kan jag påtala följande:

Ni annonserade vid tillfället bilen via eran dåvarande hemsida autorisma.com samt via bytbil.com

Ni annonserar fortfarande bilar till försäljning via bytbil.com där autorisma står som ansvarig bilhandlare. Ny skriver själva följande som beskrivning av er verksamhet på bytbil.com

"Autorisma är ett företag med passion för bilar.
    Vi vänder oss till kunder som älskar bilar och prioriterar kvalité samt vill ha det lilla extra.
    Vi hjälper er med allt inom bilvård och bilförsäljning.
    Vi är certifierade Sonax Professional Bilvårdscenter.

Tjänster: Bilförsäljning, Bilförmedling, Försäljningsuppdrag, Bilar köpes, Däck och fälg, Sonax Professional Bilvård och vi kan även hjälpa Er att finna drömbilen genom vårat breda kontaktnät"

Ni frontar eran logga "autorisma" på samtliga bilder på bilarna som säljs. Det står även autorisma på regplåten på bilen jag köpte.

Den enda gången det andra bolagets namn syns är på köpekontraktet. Det kanske du ska vara tydligare med?

Hoppas ni tar åt er av kritiken och gör någonting bra utav detta.

/D
    2018-07-12 Hassan E svarar Davs
    Hej igen!
    Det är fortfarande det vad jag har sagt och står för det, det är två olika bolag med olika org nr, och har inte med varandra att göra mera än det är hyresgäst som hyr hos oss, och vill du ha mer fakta du är mera än välkommen att besöka oss.
    Klar slut inget mer att säga
    2018-07-12 Davs svarar Hassan E
    Du glömde nämna att bolagen har samma ägare och samma styrelsemedlemmar Dessutom att verksamheterna marknadsförs under ett och samma namn.

Jag tror att dina företag skulle må bättre av att lägga mer vikt vid trygghet kopplat till köpet. Inte enbart att själva köpet går smidigt.

Det är min åsikt. Sen får andra avgöra om man anser det vara viktigt eller inte.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Angelica T gillar detta
  • Maria o skrev om Autorisma Södermalm
    Vänligt, utmärkt arbete som de genomförde samt barnvänliga då jag hade min dotter med mig- kan mkt väl rekommendera bolag till andra bilägare. :) Läs mer
    2018-07-12 Hassan E svarar Maria o
    Hej Maria!
    Tack för de fina ord, det va trevligt att ha dig hos oss idag som ny kund. Ha en trevlig resa och underbar semester. Kram till lila prencise Siri. Och välkommen åter!
  • Tomas V skrev om Autorisma Södermalm
    Haft en bil på helrekond med lackförsegling, bilen såg ut som ny när jag hämtade upp den och Hassan gav fantastisk service med total genomgång av bilen och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-12 Hassan E svarar Tomas V
    Stort tack Tomas, Det är trevligt med nya kunder som blir nöjda med vårt arbete och service. Ses snart med andra bilen. passat.
    Ha det gott!
  • Kristoffer V
    Kristoffer V skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt bra och jätte bra service Läs mer
    2018-07-11 Hassan E svarar Kristoffer V
    Tack Kristoffer. Ha en underbar Sommar. Hoppas att vi ses snart igen.
    Mvh Hassan
  • Pelle H skrev om Autorisma Södermalm
    Väl utfört arbete av mycket trevlig personal!
    Topp betyg! Läs mer
    2018-07-10 Hassan E svarar Pelle H
    Tack Pelle, Ha en härlig Semester och välkommen åter!
  • stefan E
    stefan E skrev om Autorisma Södermalm
    Utmärkt bemötande och riktigt bra service! Jag kan varmt rekommendera Autorisma Södermalm! Läs mer
    2018-07-05 Hassan E svarar stefan E
    Tack Stefan, Ha en underbar semster och välkommen åter!
  • Frej h
    Frej h skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt gott mottagande, god service, bra resultat.

Klämde dessutom in mig som drop-in trots att det egentligen var fullbokat :) Läs mer
    2018-06-30 Hassan E svarar Frej h
    Allt för dig som en trevlig kund, Ha en trevlig sommar, och varmt välkommen åter!

Bästa Hälsningar
  • Mats U skrev om Autorisma Södermalm
    Beställde en impregnering och en rekond. Men fick tillbaka en ny bil, helt sanslöst bra! Plus en mycket bra service. Finns inget mer att önska. Mina varmaste rekomendationer. Kommer med all säkerhet tillbaka när det är dags igen.
    Mats Läs mer
    2018-06-26 Hassan E svarar Mats U
    Det är vi som tackar att vi fick ditt förtroende och kunde leverera 100% Nöjd kund garanti.
    Ha en underbar sommar med din fina cab!
    Du är alltid Varmt välkommen Mats.
  • Gabriel A skrev om Autorisma Södermalm
    Känns som ett tryggt val. Bra. Läs mer
    2018-06-26 Hassan E svarar Gabriel A
    Tack Gabriel och välkommen åter!
  • Lars H skrev om Autorisma Södermalm
    Som vanligt bra Jobb och trevligt bemötande👍 Läs mer
    2018-06-23 Hassan E svarar Lars H
    Att vi får ditt förtroendet Hela tiden, Det gör oss stolta. Tack för det och ha en underbar Sommar. OCh Välkommen åter!
  • Rikard L skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket kundorienterad, jobb utfört på tid. Inget att klaga på. Läs mer
    2018-06-23 Hassan E svarar Rikard L
    Tack Rikard för det, Ha en trevlig Sommar. Välkommen åter!
  • Dag S skrev om Autorisma Södermalm
    Autorisma har ambitionen att alltid göra sitt bästa och få en nöjd kund och de har de alltid lyckats med på mina 3 bilar. Läs mer
    2018-06-21 Hassan E svarar Dag S
    Tack så mycket kära Dag, Det är härligt att ha dig som kund, Trevlig, Glad, alltid nöjd med vårt Arbeta, ses till hösten igen.
    Önskar dig en underbar Sommar.

• Mats U skrev om Autorisma Södermalm
    Körde en helrekond på min 10 år gamla Audi, en bil som jag gillar skarpt. Ringde och fick snabbt möjlighet att beskriva vad jag hade för behov för den här bilen. Jag kände direkt förtroende då jag redan läst tidigare rekomendationer och möttes av intresse när jag berättade om bilen. Kort väntetid och en positiv attityd att mina önskemål skulle uppfyllas. När jag hämtade bilen samma dag på utsatt tid fick jag en lång genomgång av vad som var gjort trots att vi passerat deras stängningstid. Mina nyfikna frågor om bilvård besvarades tålmodigt och med ett brinnande intresse. Detaljarbetet som utförts var över min förväntan och trots många utmaningar med lacken ser bilen fantastisk ur. Både invändigt och utvändigt samt motorutrymmet. Inget lämnades åt slumpen. Det märktes tydligt att Hassan har ett stort intresse för bilar men framförallt att ha nöjda kunder. Jag är en av dom 5/5 i betyg. Läs mer
    2018-06-09 Hassan E svarar Mats U
    Tusen tack för de fina ord Mats, sådan trevliga och kunniga kunder som värma upp hjärtat och gör att man vill gärna fortsätt på samma riktning mot ett enda mål hög kvalitet och 100% nöjd kund garanti.
    Hoppas att du får en underbar sommar med din fina Rs6 och de fina 580HK😎
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Autorisma Södermalm
    Köpte en VW Passat av Autorisma nyligen och kan varm rekommendera dem! Jag bor 50 mil därifrån så försäljaren beskrev bilens skick över telefon, och det fanns inget att anmärka på när jag kom dit och såg den själv. Mycket hjälpsam och kunnig försäljare. Toppbetyg! Läs mer
    2018-06-05 Hassan E svarar Daniel W
    Tack Daniel för de fina Toppbetyg. Ha en trevlig sommar.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Autorisma Södermalm
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande och otroligt resultat. Har lämnat in min bil några gånger nu och har fått tillbaka en bil som känts helt ny. Läs mer
  • Pixie F skrev om Autorisma Södermalm
    Personligt bemötande, och ett väldigt väl utfört jobb. Läs mer
  • Eric F skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket trevligt bemötande, de hade egentligen inte tid att tvätta min bil den aktuella dagen då de hade fullt i sin bokningslista, men de valde att hjälpa mig trots detta. Bilen blev otroligt fin, både på insidan och utsidan. Läs mer
    2018-03-05 Hassan E svarar Eric F
    Tack själv Erik för att du valde oss. Vi försöker alltid göra vårt bäste så vi kan leva upp till nöjd kund garanti.
    välkommen åter!
  • Agnes E
    Agnes E skrev om Autorisma Södermalm
    Jag lämnade in min Honda, som var minst sagt välanvänd både på in- och utsidan, på morgonen och kunde på kvällen hämta ut en skinande ren och väldoftande bil. Nästa som ny, med fantastisk lyster i lacken och så välputsad och blank även på insidan. Högsta betyg! Läs mer
    2018-02-26 Hassan E svarar Agnes E
    Stort Tack Agnes för att vi fick ditt förtroende, och högsta betyg!

Ha en fin dag o välkommen åter.
  • Gustav L skrev om Autorisma Södermalm
    Trevligt bemötande och noggrant arbete. Lämnade in min 4 år gamla BMW och bilen såg nyare ut än när jag köpte den. Helt fantastiskt arbete som överträffade mina redan höga förväntningar. Kommer bara vända mig till Autorisma i framtiden. Läs mer
    2018-02-21 Hassan E svarar Gustav L
    Tack för de fina ord Gustav. Hoppas att vi ses snart med din nya BMW. välkommen åter!
  • Nils O skrev om Autorisma Södermalm
    Kanonbemötande. Kanonresultat. Jätteroligt att träffa någon som är så stolt över det jobb de gör och det företag de driver! Läs mer
    2018-01-22 Hassan E svarar Nils O
    Stort Tack Nils! Måndag morgonen, Det är så härligt att börjar veckan med kanon feedback från dig Nils. Välkommen åter!

Ha en underbar dag!
  • Andre A skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har genom åren lämnat in mina bilar på diverse recondfirmor och det här är den som stuckit ut, i positiv bemärkelse! Lämnade in min bil på den dyraste märkesrecondfirman förra året och resultatet på Autorisma utklassade dem på alla punkter; pris, resultat och service. Hassan tar hand om sina kunder och bilen blev som ny. Strålande resultat! Rekommenderas! Läs mer
    2018-01-05 Hassan E svarar Andre A
    Hej Andre!
    Tack så jätte mycket för din fina omdömme
    Det glädje mig att du är nöjd.

Ha det gott och välkommen åter.
  • Eva L skrev om Autorisma Södermalm
    Prisvärda och vänligt bemötande. Ställde upp med tiden och var flexibla. Och fint resultat! Läs mer
    2018-01-02 Hassan E svarar Eva L
    Tack Eva! God fortsättning på nya året.
  • Anette T skrev om Autorisma Södermalm
    Beställde helrekond samt tvätt av inredning.
    Tackar för ett trevligt bemötande, snabb service samt ett alldeles utomordentligt bra arbete... vi är helnöjda med resultatet.

Känns nästan som om bilen är ny igen... Läs mer
    2017-12-29 Hassan E svarar Anette T
    Tack så Mycket Anette! Vi på Autorisma Önskar dig God fortsättning och Gott nytt år.
    Bästa Hälsningar
  • Aron L skrev om Autorisma Södermalm
    Oerhör vänlig och trevlig service, dessutom perfekt jobb på både bil och takbox!
    Tack för snabb hjälp också! Läs mer
  • mikael c skrev om Autorisma Södermalm
    Bilen är som ny efter recond och lackskydds behandling. För att göra jobbet ordentligt där det är svårt att komma åt skruvade dom bort registreringsskylten. Det visar hur seriöst dom hanterar uppdraget. Hjärtligt och proffesionellt bemötande. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2017-12-14 Hassan E svarar mikael c
    Stort tack Mikael! Det Glädje oss att du är jättenöjd. Det är som är vårt mål, att ha alltid nöjda kunder.

Ha en fortsatt underbar dag.
  • Klas W skrev om Autorisma Södermalm
    Väldigt trevliga, grymt noggranna och grymt bra resultat! Läs mer
    2017-12-13 Hassan E svarar Klas W
    Stort tack Klas!
    Det är trevligt ch ha dig som kund.
    Du är välkommen åter.

• Marcus S skrev om Autorisma Södermalm
    Vänligt och bra mottagande. Även om mannen som tog emot mig, när jag skulle lämna bilen, inte förstod svenska så bra. Dock så hänvisade han mig till Hassan, ägaren av firman som var mycket trevlig och professionell.

Tack Hassan & Co på Autorisma för ett mycket väl utfört arbete. Bilen vart riktigt fin!

Rekommenderas varmt att lämna in sin pärla till denna firma! Läs mer
    2017-11-07 Hassan E svarar Marcus S
    Tack Marcus! Det är stort nöja att träffa dig och ha dig som kund.
    Ta hand om din pärla och vi ses till våren igen.
    Ha det gott.
    Hassan med personal.
  • Olof F skrev om Autorisma Södermalm
    Bra kundbemötande. Bra resultat. En återvändande kund. Läs mer
    2017-11-05 Hassan E svarar Olof F
    Tack Olof hoppas att vi ses snart igen välkommen åter.
  • ?
    ? skrev om Autorisma Södermalm
    Jag har aldrig stött på dess like! Helt fantastiskt! En så seriös, trevlig, kunnig och omtänksam person som Hassan är svårt att hitta.
    Efter flera år som limousinechaufför, trafikplanerare av limousiner och nu flera år som bilekonomisk rådgivare hos Carmatic Finans AB, vet jag att en kontinuerligt välvårdad och välskött bil är A&O för såväl upplevelse under tiden man åker/kör, som när bilen ska säljas.

Vår bil en BMW X4 är 18 månader gammal och har gått snart 2500 mil. Den hade sedan tidigare DITEC-behandlats, men jag tyckte trots detta att den inte riktigt fått den lyster den borde ha. Men efter två dagars otrolig kärlek från Hassan och hans medarbetare är den till och med bättre än när den kom från BMW! Det känns väldigt bra att också veta att bilen nu är rustad för det hårdare vinterklimatet och kommer att stå pall mot smuts och asfaltstänk än bättre.

Han rengjorde också lädret, bilen har vit Oyster som hade litet färgning av jeans på förarsitsen. Klädsen är helt som ny!

En mästare i arbete!
    Kunder och förare hos oss på Carmatic har länge sökt efter ett bilvårdsföretag som man både får bra service, bra arbeten och som samtidigt har bra tillgänglighet på tider. Nu har vi äntligen hittat det! Och mer därtill!
    Till vår nästa bil kommer jag att be Hassan göra en lackkonservering med Sonax.

Vi kommer att rekommendera våra kunder, förare och vänner Autorisma och Hassan.
    Han känns redan som en gammal kär vän ! Läs mer
    2017-12-13 Hassan E svarar ?
    Wow. Vilken fina ord och betyg fick vi. Stort tack kära Sigge Nöjen är min att ha dig och Carmatic finans som kund.
    Ha underbar dag och välkommen åter.
    Varma hälsningar.
  • Jonas T skrev om Autorisma Södermalm
    Topp bemötande, beskrev bra vad de kunde hjälpa mig med. De lyssnade på mina behov och genomförde ett kanon jobb. Verkligen!! dessa kan sitt jobb. Otroligt härlig bemötande när jag kom sent på eftermiddagen och hämtade bilen. Läs mer
    2017-11-03 Hassan E svarar Jonas T
    Stort Tack Jonas! Och tack för att vi ditt förtroende att ta hand om din bil.
    Trevlig helg på dig.
  • Peder W skrev om Autorisma Södermalm
    Kollade på bytbil.com och hittade en Passat Alltrack hos Autorisma. Ringde och fick tid nästa dag kl 10.
    Kl 11.30 rullade jag ut från Autorismas garage med en toppenfin bil :) Toppenservice med allting, snabbt och proffsigt fixat! Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-19 Hassan E svarar Peder W
    Tack Peder för att ha dig som kund, Grattis för den fina bilen, och stort tack för att du rekommenderar oss.

Ha det gott
    Varma hälsningar
    Hassan / Mehdi
  • Kent W skrev om Autorisma Södermalm
    Mycket bra bemötande. Och bilen blev som ny! Läs mer
    2017-10-02 Hassan E svarar Kent W
    Tack Kent, Du är alltid varmt välkommen åter.

Götgatan 103, 116 62 Stockholm