Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Södertälje OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB

Bangatan34, 151 32 Södertälje — Visa karta

Vi är sedan länge en del av OKQ8:s serviceutbud och våra verkstäder ligger i anslutning till stationerna här i Södertälje. Hos oss får du samma garantier som hos OKQ8 och du kan dessutom använda den räntefria delbetalningen de erbjuder.

Hos oss möts du av erfaren personal som ser varje kund och ger personlig service. Vi hjälper dig hålla bilen, oavsett märke, i gott skick med underhåll, reparation och service. Vi har modern utrustning för felsökning och kontroll och har även märkesanpassad mjukvara för att du ska kunna få snabba och säkra resultat.

Vi kan serva och reparera lätta lastbilar och gör även ombyggnader och karosseriarbeten. Vi är specialister på släpvagnar, båt- och hästtrailers och andra släpfordon.

Välkommen till Sheer Motor Center Bilverkstad hos OKQ8!
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 25 kunder tycker om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB

• Anders D skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Grabbarna var den enda verkstaden i Stockholm som kunde laga vårt elfel på vår Hummer limousine. De är superproffsiga i allt bemötande, snabbhet o s v.... Läs mer
  • Kelly R skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Persolal är alltid glada och trevliga. Man får snabbt hjälp och svar på alla frågor. Man känner sig väl mottagen och det känns tryggt all lämna bilen där.
    Rose-Marie Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Mycket vänligt och professionellt bemötande. Kunnigt och snabbt lösande av alla problem.
    Kan definitivt rekommenderas! Läs mer
  • Specialtransport skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Mycket bra service och bemötande!
    Hjälper till med allt och lite till.
    Kan varmt rekomendera denna verkstad. Läs mer
  • Kent U skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Sökte efter en serviceverksad för våra bilar, såg i en undersökning att Q8 i Södertälje var Stockhoms 3:e bästa verkstad. Lämnade in vår Saab 9000 för 17000 mil genomgång listan listan blev lång med förslag till åtgärder. Valde ut vad som bör göras för att trygga och säkra en trafiksäker bil. Har aldrig genom mlna 40 år som bilägare varet på motsvsrade bilverkstd där man som kund blir så servad, med genomgång och åtgärder till det bästa man kan få som bilägare. Personalen kan ditt jobb till 100 % priset var rimligt Kommer med trygghet kunna lämna in våra bilar på Q8 för service // Urban Söder Nykvarn Läs mer
  • Aina B skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Mitt oljefilter gick sönder akut och jag fick bogsering till verkstaden mycket snabbt tack vare Solid försäkring som också gav mig lånebil. På verkstaden blev jag väl bemött och fick bilen lagad. Läs mer
  • Ann E skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Tack för fin service med reparation av min bil.Super bra hjälp på alla sätt. Ni bjöd på härligt GOTT kaffe också. Det har jag nämnt för mina kompisar.
    Ann Engelbrecht Läs mer
  • Ann-charlotte L skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Det var bra bemötande. Fick tid snabbt och bilen blev klar snabbt också. Läs mer
  • Nicme I
    Nicme I skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Jag hade sen en längre tid känt att bilen skakade vid körning men hade pga ansträngt arbetssituation ej tid att uppsöka verkstad. På lördag ringer jag och får komma in direkt. De konstaterar att däcken behöver bytas. När jag försiktigt undrar om de kan göra det oå en gång så får jag veta att det kan de visst och de erbjöd sig även att göra service samt tvättade bilen både utvändigt och invändigt. Mottagande över förväntan bra och snabbt och väl utfört arbete. Dessutom mycket trevligt och proffsigt bemötande. Måste säga att det är en lyxkänsla att någon gång få uppleva så hög nivå på god service. Läs mer
  • Anders F skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Gick fort med akut reparationen, tummen upp! Läs mer
  • Nikolaos R skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Bra bemötande, trevlig personal kunnig i sitt område förklarade alla.
    Fel tankning var problemet lästes snabbt och effektivt. Läs mer
  • Alice S skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Snabbt och enkelt utan vidare problem. Läs mer
  • Svjetlana L skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Jag fick bra bemötande det gick snabbt Läs mer
  • Riitta-liisa P skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Tack för snabb och bra hjälp!! Läs mer
  • Marjo A skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Jag fick tid snabbt. Kostnadsberäkningen håller alltid. Lyssnar bra. Rättar till begångna fel utan tjafs. Jag fick ny avgassystem och service. Olja och filter. Fick även ny fläktrem. Läs mer
  • Eric F skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Riktigt bra verkstad. Hjälper en med alla frågor. Försöker inte lura på en onödiga repaarationer. Riktigt trevliga och tar ens problem på allvar. Rekommenderar!! Läs mer
  • Anna C skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Har lämnat in bilen flera ggr på denna verkstad. Jag är mkt nöjd med service och bemötande Läs mer
  • Solution skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Allt var utmärkt bemötande
    Service snabbhet beställning av reservdelar
    Jag är super nöjd
    Tack Läs mer
  • Tommy E skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Mycket bra bemötande
    Framför allt stort kunnande och förståelse för kundens problem
    Jag j upplevde som stort mekanisk kunnande. Läs mer
  • John-Paris L skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Du är bra du är bra Sheer ,fucking motor center är en riktigt jävla bra verkstad, tack och bra att ni finns.......hade bra ........... snabbare och bättre service i Sverige kan man inte hitta...... bra Jobbat.........

Tack från Jompa Budwheels Läs mer
  • Benito F
    Benito F skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Utmärkt service känsla och mycket proffsigt arbete
    Tack för bemötandet
    Keep up the Good work Läs mer
  • Sven-olof V skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Service och reparationer. En utmärkt verkstad med hög nivå på kundbemötande, lättillgänglighet och utfört arbete. Läs mer
  • Bo S skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Fantastisk service och bemötande! Bra pris!
    Bytte hjullager på en prius.
    Dock var ej ratten centrerad efteråt men har ej haft tid göra återbesök. Får ske vid däckbytet nu i vår.
    Anlitar alltid denna verkstad eftersom mina erfarenheter är så bra av deras service! Läs mer
  • Erik R skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Kändes lite sådär att lämna av bilen till någon som knappt kunde prata svenska, men resten av kommunikationen har varit utmärkt och hela ärendet var både snabbt och överkomligt i slutändan. Läs mer
  • Automotus A skrev om OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    Grymt bemötande, bra service, snabb och effektivt arbete till bra pris. Läs mer

Bangatan34, 151 32 Södertälje