Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg AutoSport Göteborg

AutoSport Göteborg

Backa Strandgata 14, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Hos AutoSport Göteborg är du och ditt bilköp i centrum. Vi tillämpar tidsbokade visningar och möten för att kunna fokusera enbart på Dig och din nya drömbil! Vi lagerför bl.a. egna begagnade sport- och premiumbilar men tar oss även an förmedlingsuppdrag till en av Sveriges lägsta förmedlingsavgifter. Sälj din bil enkelt, tryggt och med kvalité genom oss.
Vi håller till i fräscha lokaler precis utanför centrala Göteborg. Boka en visning av något av våra objekt redan idag, eller kontakta oss för att ta reda på hur vi kan hjälpa Dig sälja din bil!
Ellesbovägen 172, 44290, KUNGÄLV
Backman Bil
Benny Ö:
Mycket bra företag på alla sätt mitt bilköp kändes väldigt bra och väldigt trevligt bemötande särskilt Jannicke. Kommer verkligen att rekomm...

Försäljare av begagnade bilar nära AutoSport Göteborg:

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Ringögatan 38, GÖTEBORG
Välkommen! Läs mer ›
Joakim C:
IOM omständigheterna så är jag obeskrivligt nöjd med arbetet ni lade ner på mig

Importgatan 2, Hisings Backa
Car 4 Sale - Köper, säljer, byter och förmedlar bilar! Läs mer ›
Bengt J:
Köpte en Kia sorento och det var trevliga försäljare samt rena fina lokaler med ordning och reda, välrekondade bilar.Tyvärr så fick jag moto...

Aröds Industriväg 9, HisingsBacka
Vi säljer nya och begagnade bilar och ger gärna tips och råd kring finansierings... Läs mer ›
Najwa M:
Bra bemötande och service fick hjälp med alla uppgiftar lätt och smidigt mycke trevliga grabbar

Läs vad 6 kunder tycker om AutoSport Göteborg

• Amil H
    Amil H skrev om AutoSport Göteborg
    Är väldigt Glad över att jag köpte en bil från AutoSport i Göteborg ! Fick möta och lära känna en av de trevligaste säljarna, Bobo Zikovic ! väldigt sällan hittar man en sån trevligt säljare!
    Till och med en kille som jobbar på Eurotransport som körde bilen till Stockholm sa till mig " Vilken super trevlig säljare köpte du bilen av " såna ord fick mig att känna super nöjd !
  • Gustav C
    Gustav C skrev om AutoSport Göteborg
    Bra bemötande och kunnig personal som vet vad dom säger. Dom är också ärliga vilket jag tror kommer att resultera i mycket nöjda kunder framöver.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om AutoSport Göteborg
    Jag kan rekommendera denna firma starkt
  • Alfred H
    Alfred H skrev om AutoSport Göteborg
    Mycke bra bil företag och lät och uppskattad företag min betyg ge en 5
  • Robin L
    Robin L skrev om AutoSport Göteborg
    Vi är fantastiskt nöjda med den bästa servicen vi någonsin fått när vi har köpt bil. Kommer aldrig mer gå till en stor bilhandlare att köpa bil när man kan få hjälp via autosport. Vi berättade vad vi va ute efter och ni hjälpte oss att hitta precis vad vi va ute efter. Har nu rullat runt i vår nya bil i några veckor!! Vi kunde dessutom lämna in vår gamla i inbyte. Låter ju löjligt men vi tycker verkligen detta va så bra som det låter. Tack ännu en gång. En vacker dag ska vi byta bil igen å då ses vi utan tvekan!
  • Björn R
    Björn R skrev om AutoSport Göteborg
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Mycket snabb respons även under kvällar och helgdagar. Jag sålde en bil via Autosport och försäljningen gick mycket snabbt och de tog hand om allt. Bilen hämtades dessutom på min ort ca 20 mil från Gbg utan extra kostnad. Jag är mycket nöjd och kommer använda deras tjänster igen i framtiden!

Backa Strandgata 14, 422 46 Hisings backa