Autoviva AB

Autoviva AB

Llama 070-760 74 73 www.autoviva.se

About company

Hos oss på Autoviva i Helsingborg tycker vi att det är viktigt att följa dig som kund hela vägen, inte bara fram till bilköpet. Därför har vi minst 1 mån garanti på alla våra bilar, mot litet tillägg kan man få 1 års garanti ! Alla bilar testas innan de läggs ut till försäljning så att du kan hämta din nya bil direkt och i verkstaden...

33 omdömen om Autoviva AB

SARA H
Escribió sobre Autoviva AB

Köpte min bil på Auto Viva för ett par veckor sedan och har verkligen förvånats av deras goda service. Har fått så mycket mer hjälp än jag kunnat drömma om. Har redan rekommenderat er till familj och vänner!

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 414 omdömen 4.7 av 414 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Roger O
Escribió sobre Autoviva AB

Valdigt snalla saljare plus servicen ar helt exellent rekommenderar verkeligen om ni ska kopa bil och ta er en titt dar Mhv Roger

Ossian H
Escribió sobre Autoviva AB

Fantastisk service och lyhörda på alla funderingar och svar på alla frågor vi hade vid köp av ny bil. Hade letat länge efter en bilfirma med det lilla extra och när vi bestämde oss för att köpa bilen hos Autoviva kändes det helt rätt.

Mervan J
Escribió sobre Autoviva AB

Säljaren var otroligt proffsig och fick mig att känna mig unik och speciell. Han fick mig att på ett tryggt sätt själv ta beslutet om jag skulle göra affär eller ej. Tycker att säljaren överträffade alla förväntningarna gällande bilaffären från hälsning till avtackning, snyggt snabbt, proffsigt, Rekommenderar varmt denna proffsiga bilfirma till alla som skall köpa en bil för Autoviva vet verkligen vad sälj och service är. Varma hälsningar!!

Bilal F
Escribió sobre Autoviva AB

Otroligt bra service, kommer absolut återkomma. Mycket kunnig personal

Jonatan F
Escribió sobre Autoviva AB

Fick info över telefon om att bilen skulle vara i mycket bra skick. Åkte 50 mil fram och tillbaka för en bil som var helt slut👎🏻

Svar från Autoviva AB

Hej Jonathan! Beklagar om du kände så, men om du kollar på bilderna i annonsen så är dom bra. Vi laddade upp batteriet och efter det reste dämparna sig. Hade jag sätt bilen så som den var när jag kom på måndagen så hade jag självklart nämnt det. Mvh Team Autoviva!

Olena D
Escribió sobre Autoviva AB

Jag skulle varmt recomendera det fantastiska företaget. Det var en ren nöje att få göra affär med dem. Otroligt trevlig och kunnig personal.Jag är mycket nöjd att vi köpte bilen hos Autoviva AB. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Marcus F och Marcus F gillar detta
Tjörnarps B
Escribió sobre Autoviva AB

Var på jakt efter en lite större arbetsbil då min nuvarande började bli gammal och för liten. Hittade en Opel Movano -11 med en ägare och strax över 7t mil. Var för mej en kanonbil i alla avseende. Storlek,skick,mil och framförallt priset. Trevlig och hjälpsam personal som löste allt hela vägen till en smidig och bra affär. Kommer handla bil på Autoviva nästa gång oxå. Tummen upp för er.

Marcus F och Marcus F gillar detta
Suzanne B
Escribió sobre Autoviva AB

Vi o barnen är nöjda med sin nya bil

Shqipe Z
Escribió sobre Autoviva AB

Professionell och mkt trevlig personal , utmärkt service. Kommer definitivt att göra alla mina framtida bilköp hos er.. Är jätte nöjd med bilen och bästa bemötandet.. Tack 😊

Christoffer K
Escribió sobre Autoviva AB

Personalen var mycket tillmötesgående! Vi blev super nöjda med vår VW Sharan!

Iyad E
Escribió sobre Autoviva AB

Jag kände att personalen var trevliga och höll vad dom lovade Jag är nöjd

Mirsad A

mkt trevlig bemötande..trevlig personal

Indira H
Escribió sobre Autoviva AB

Mycket kunnig personal som var tillmötesgående från första början. Svarade på alla frågor och gjorde verkligen sitt jobb med hjärtat. Då vet man att man kommer återkomma som kund i framtiden. Bra jobbat och dem bästa rekommendationerna till er 👍

Markus A
Escribió sobre Autoviva AB

Mycket bra och trevligt bemötande. Helnöjd!

Cajsa B
Escribió sobre Autoviva AB

Mycket trevligt bemötande och god service!

Erik M
Escribió sobre Autoviva AB

Mycket bra bemötande. Snabb service och håller vad de lovar. Återkommer gärna och rekommenderar firman till den som vill sälja/köpa ny bil.

Susanne H
Escribió sobre Autoviva AB

Mycket bra bemötande både per telefon och i bilhallen, killarna sätter verkligen kunden i första hand. Ska helt klart rekommendera andra att köra dit

christian f
Escribió sobre Autoviva AB

Mycket bra och trevlig personal.

susanne a
Escribió sobre Autoviva AB

Kom dit för att köpa en bil kom hem med två. Proffsiga killar.men jag är helnöjd hela vägen.

Arslan K
Escribió sobre Autoviva AB

Köpte en bil mycket bra bemötanda bra service och priser.

Per S
Escribió sobre Autoviva AB

Köpte begagnad bil. Bra killar som förstår att man som kund vill gardera sig mot allt. Besiktigad och tillrätta utan att plussa på på priset.

Tommy G
Escribió sobre Autoviva AB

Mycket trevligt bemötande. Från telefonsamtal till köp av bil.

Jonas J
Escribió sobre Autoviva AB

Utmårkt service trevligt bemötande mycket prisvärt

sossella a

Trevliga killar, Professional service med mycket kvalite, Rekommrnderas varmt

Cecilia J
Escribió sobre Autoviva AB

Väkdigt bra bemötande och seriös bilhandlare. Besiktigade bilen till oss gratis och åtgärdade fel fast vi redan köpt den.

Belal S
Escribió sobre Autoviva AB

Priffsiga personal och utmärkt service och tar hand om kunden jätte bra. Rekommenderas STARKT. // Mycket nöjd kund. Belal sarris.

Haissam S
Escribió sobre Autoviva AB

Bra och snabb service. Mycket trevlig personal.

Vicktoria J
Escribió sobre Autoviva AB

Vi var hos AutoViva och köpte vår första husbil. Helt toppen bemötande från första kontakt till avslut. Professionella och tar dig som kund på största allvar! Man kan alltid kontakta dom igen om det uppstår problem eller om man har frågor angående fordonet eller köpet vilket skapar en säkerhet hos dig som köpare. Jag skulle rekommendera AutoViva alla dagar i veckan :) Tack!!

Gert N
Escribió sobre Autoviva AB

Hej, Allt gick friktionsfritt. Köpte en bil från företaget. Ett öppet och trevligt bemötande. Kan rekommenderas!

River Hostel A
Escribió sobre Autoviva AB

Vi köpte en minibuss till vår verksamhet från AUTOVIVA. Från första telefonsamtalet kände jag engagemang och stor service känsla och då spelade det mindre roll att det var 1580 km avstånd för att hämta bilen. Vid ankomst blev jag hämtad från tågstationen av personalen, vi test körde bilen, jag blev bjuden på kaffe och vi gjorde affären. Det kändes tryggt när jag åkte hem, personalen ställer upp med 100%, även när affären är avklarad, och följer upp kunden. Jag återkommer mer än gärna tillbaka, och nu planeras att utvidga...

Max S
Escribió sobre Autoviva AB

Hos Autoviva får man ett varmt och bra bemötande både vad gäller service och upplägg. Man känner sig alltid välkommen och får ett underbart bemötande. står verkligen för kvalitet och ansvar!

Younes A
Escribió sobre Autoviva AB

Du går därifrån alltid nöjd. Samt mycket trevlig och bemötande personal