Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Helsingborg Autoviva AB

Autoviva AB

ANDESITGATAN 15, 254 68 Helsingborg — Visa karta

Hos oss på Autoviva i Helsingborg tycker vi att det är viktigt att följa dig som kund hela vägen, inte bara fram till bilköpet. Därför har vi minst 1 mån garanti på alla våra bilar, mot litet tillägg kan man få 1 års garanti ! Alla bilar testas innan de läggs ut till försäljning så att du kan hämta din nya bil direkt och i verkstaden hjälper vi dig med allt från små till stora reparationer. Vi kan även hjälpa dig med finansiering av ditt bilköp genom Santander bank. Boka en tid för visning av din nästa person- eller transportbil!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om Autoviva AB

• Roger O
    Roger O skrev om Autoviva AB
    Valdigt snalla saljare plus servicen ar helt exellent
    rekommenderar verkeligen om ni ska kopa bil och ta er en titt dar

Mhv Roger Läs mer
  • Ossian H skrev om Autoviva AB
    Fantastisk service och lyhörda på alla funderingar och svar på alla frågor vi hade vid köp av ny bil.
    Hade letat länge efter en bilfirma med det lilla extra och när vi bestämde oss för att köpa bilen hos Autoviva kändes det helt rätt. Läs mer
  • Mervan J
    Mervan J skrev om Autoviva AB
    Säljaren var otroligt proffsig och fick mig att känna mig unik och speciell. Han fick mig att på ett tryggt sätt själv ta beslutet om jag skulle göra affär eller ej.
    Tycker att säljaren överträffade alla förväntningarna gällande bilaffären från hälsning till avtackning, snyggt snabbt, proffsigt, Rekommenderar varmt denna proffsiga bilfirma till alla som skall köpa en bil för Autoviva vet verkligen vad sälj och service är.

Varma hälsningar!! Läs mer
  • Bilal F skrev om Autoviva AB
    Otroligt bra service, kommer absolut återkomma. Mycket kunnig personal Läs mer
  • Jonatan F skrev om Autoviva AB
    Fick info över telefon om att bilen skulle vara i mycket bra skick. Åkte 50 mil fram och tillbaka för en bil som var helt slut👎🏻 Läs mer
    2018-05-09 Autoviva AB svarar Jonatan F
    Hej Jonathan! Beklagar om du kände så, men om du kollar på bilderna i annonsen så är dom bra. Vi laddade upp batteriet och efter det reste dämparna sig. Hade jag sätt bilen så som den var när jag kom på måndagen så hade jag självklart nämnt det. Mvh Team Autoviva!
  • Olena D
    Olena D skrev om Autoviva AB
    Jag skulle varmt recomendera det fantastiska företaget. Det var en ren nöje att få göra affär med dem. Otroligt trevlig och kunnig personal.Jag är mycket nöjd att vi köpte bilen hos Autoviva AB. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • TJÖRNARPS B skrev om Autoviva AB
    Var på jakt efter en lite större arbetsbil då min nuvarande började bli gammal och för liten.
    Hittade en Opel Movano -11 med en ägare och strax över 7t mil.
    Var för mej en kanonbil i alla avseende. Storlek,skick,mil och framförallt priset.
    Trevlig och hjälpsam personal som löste allt hela vägen till en smidig och bra affär.
    Kommer handla bil på Autoviva nästa gång oxå.
    Tummen upp för er. Läs mer
  • Suzanne B skrev om Autoviva AB
    Vi o barnen är nöjda med sin nya bil Läs mer
  • Shqipe Z
    Shqipe Z skrev om Autoviva AB
    Professionell och mkt trevlig personal , utmärkt service.
    Kommer definitivt att göra alla mina framtida bilköp hos er..
    Är jätte nöjd med bilen och bästa bemötandet.. Tack 😊 Läs mer
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Autoviva AB
    Personalen var mycket tillmötesgående! Vi blev super nöjda med vår VW Sharan! Läs mer
  • Iyad E skrev om Autoviva AB
    Jag kände att personalen var trevliga och höll vad dom lovade
    Jag är nöjd Läs mer
  • Mirsad A skrev om Autoviva AB
    mkt trevlig bemötande..trevlig personal Läs mer
  • Indira H skrev om Autoviva AB
    Mycket kunnig personal som var tillmötesgående från första början. Svarade på alla frågor och gjorde verkligen sitt jobb med hjärtat. Då vet man att man kommer återkomma som kund i framtiden. Bra jobbat och dem bästa rekommendationerna till er 👍 Läs mer
  • Markus A skrev om Autoviva AB
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Helnöjd! Läs mer
  • Cajsa B skrev om Autoviva AB
    Mycket trevligt bemötande och god service! Läs mer
  • Erik M skrev om Autoviva AB
    Mycket bra bemötande. Snabb service och håller vad de lovar.
    Återkommer gärna och rekommenderar firman till den som vill sälja/köpa ny bil. Läs mer
  • Susanne H skrev om Autoviva AB
    Mycket bra bemötande både per telefon och i bilhallen, killarna sätter verkligen kunden i första hand. Ska helt klart rekommendera andra att köra dit Läs mer
  • christian f skrev om Autoviva AB
    Mycket bra och trevlig personal. Läs mer
  • susanne a skrev om Autoviva AB
    Kom dit för att köpa en bil kom hem med två. Proffsiga killar.men jag är helnöjd hela vägen. Läs mer
  • Arslan K skrev om Autoviva AB
    Köpte en bil mycket bra bemötanda bra service och priser. Läs mer
  • Per S skrev om Autoviva AB
    Köpte begagnad bil. Bra killar som förstår att man som kund vill gardera sig mot allt. Besiktigad och tillrätta utan att plussa på på priset. Läs mer
  • Tommy G skrev om Autoviva AB
    Mycket trevligt bemötande. Från telefonsamtal till köp av bil. Läs mer
  • Jonas J skrev om Autoviva AB
    Utmårkt service trevligt bemötande mycket prisvärt Läs mer
  • sossella a skrev om Autoviva AB
    Trevliga killar,
    Professional service med mycket kvalite,
    Rekommrnderas varmt Läs mer
  • Cecilia J skrev om Autoviva AB
    Väkdigt bra bemötande och seriös bilhandlare. Besiktigade bilen till oss gratis och åtgärdade fel fast vi redan köpt den. Läs mer
  • Belal S skrev om Autoviva AB
    Priffsiga personal och utmärkt service och tar hand om kunden jätte bra. Rekommenderas STARKT. // Mycket nöjd kund. Belal sarris. Läs mer
  • Haissam S skrev om Autoviva AB
    Bra och snabb service.
    Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Vicktoria J
    Vicktoria J skrev om Autoviva AB
    Vi var hos AutoViva och köpte vår första husbil. Helt toppen bemötande från första kontakt till avslut. Professionella och tar dig som kund på största allvar! Man kan alltid kontakta dom igen om det uppstår problem eller om man har frågor angående fordonet eller köpet vilket skapar en säkerhet hos dig som köpare.
    Jag skulle rekommendera AutoViva alla dagar i veckan :) Tack!! Läs mer
  • Gert N skrev om Autoviva AB
    Hej,
    Allt gick friktionsfritt. Köpte en bil från företaget. Ett öppet och trevligt bemötande. Kan rekommenderas! Läs mer
  • River Hostel A
    River Hostel A skrev om Autoviva AB
    Vi köpte en minibuss till vår verksamhet från AUTOVIVA. Från första telefonsamtalet kände jag engagemang och stor service känsla och då spelade det mindre roll att det var 1580 km avstånd för att hämta bilen. Vid ankomst blev jag hämtad från tågstationen av personalen, vi test körde bilen, jag blev bjuden på kaffe och vi gjorde affären. Det kändes tryggt när jag åkte hem, personalen ställer upp med 100%, även när affären är avklarad, och följer upp kunden. Jag återkommer mer än gärna tillbaka, och nu planeras att utvidga verksamheten med ytterligare en minibuss för transfer service för våra kunder.
    Dimitri, VD
    River MOTELL & Vandrarhem
    Haparanda Läs mer
  • Max S skrev om Autoviva AB
    Hos Autoviva får man ett varmt och bra bemötande både vad gäller service och upplägg. Man känner sig alltid välkommen och får ett underbart bemötande. står verkligen för kvalitet och ansvar! Läs mer
  • Younes A skrev om Autoviva AB
    Du går därifrån alltid nöjd. Samt mycket trevlig och bemötande personal Läs mer

Bästa bilförsäljarna i Helsingborg:

Mässingsgatan 3, 27139, YSTAD