Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Helsingborg Autoviva AB

Autoviva AB

ANDESITGATAN 15, 254 68 Helsingborg — Visa karta

Hos oss på Autoviva i Helsingborg tycker vi att det är viktigt att följa dig som kund hela vägen, inte bara fram till bilköpet. Därför har vi minst 1 mån garanti på alla våra bilar, mot litet tillägg kan man få 1 års garanti ! Alla bilar testas innan de läggs ut till försäljning så att du kan hämta din nya bil direkt och i verkstaden hjälper vi dig med allt från små till stora reparationer. Vi kan även hjälpa dig med finansiering av ditt bilköp genom Santander bank. Boka en tid för visning av din nästa person- eller transportbil!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Autoviva AB

• Jonas J
    Jonas J skrev om Autoviva AB
    Utmårkt service trevligt bemötande mycket prisvärt
  • sossella a
    sossella a skrev om Autoviva AB
    Trevliga killar,
    Professional service med mycket kvalite,
    Rekommrnderas varmt
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Autoviva AB
    Väkdigt bra bemötande och seriös bilhandlare. Besiktigade bilen till oss gratis och åtgärdade fel fast vi redan köpt den.
  • Belal S
    Belal S skrev om Autoviva AB
    Priffsiga personal och utmärkt service och tar hand om kunden jätte bra. Rekommenderas STARKT. // Mycket nöjd kund. Belal sarris.
  • Haissam S
    Haissam S skrev om Autoviva AB
    Bra och snabb service.
    Mycket trevlig personal.
  • Vicktoria J
    Vicktoria J skrev om Autoviva AB
    Vi var hos AutoViva och köpte vår första husbil. Helt toppen bemötande från första kontakt till avslut. Professionella och tar dig som kund på största allvar! Man kan alltid kontakta dom igen om det uppstår problem eller om man har frågor angående fordonet eller köpet vilket skapar en säkerhet hos dig som köpare.
    Jag skulle rekommendera AutoViva alla dagar i veckan :) Tack!!
  • Gert N
    Gert N skrev om Autoviva AB
    Hej,
    Allt gick friktionsfritt. Köpte en bil från företaget. Ett öppet och trevligt bemötande. Kan rekommenderas!
  • River Hostel A
    River Hostel A skrev om Autoviva AB
    Vi köpte en minibuss till vår verksamhet från AUTOVIVA. Från första telefonsamtalet kände jag engagemang och stor service känsla och då spelade det mindre roll att det var 1580 km avstånd för att hämta bilen. Vid ankomst blev jag hämtad från tågstationen av personalen, vi test körde bilen, jag blev bjuden på kaffe och vi gjorde affären. Det kändes tryggt när jag åkte hem, personalen ställer upp med 100%, även när affären är avklarad, och följer upp kunden. Jag återkommer mer än gärna tillbaka, och nu planeras att utvidga verksamheten med ytterligare en minibuss för transfer service för våra kunder.
    Dimitri, VD
    River MOTELL & Vandrarhem
    Haparanda
  • Max S
    Max S skrev om Autoviva AB
    Hos Autoviva får man ett varmt och bra bemötande både vad gäller service och upplägg. Man känner sig alltid välkommen och får ett underbart bemötande. står verkligen för kvalitet och ansvar!
    Marcus F gillar detta
  • Younes A
    Younes A skrev om Autoviva AB
    Du går därifrån alltid nöjd. Samt mycket trevlig och bemötande personal
    Marcus F gillar detta

ANDESITGATAN 15, 254 68 Helsingborg