Bamboo City

Bamboo City

2.5

Skylten utanför säger thai wok sushi fast ihopskrivet till thaiwoksushi och det är vad det handlar om. Asiatisk buffé.

2 omdömen om Bamboo City

Nikke L
Skrev om Bamboo City

Om jag jobbade i Kista fortfarande så skulle Bamboo City vara stället jag gick till när jag inte orkade med någonting annat, på våren, när man kan sitta ute. Maten är allmänasiatisk, dvs ganska så smaklös, men den mättar och smakar inte illa, om ni förstår vad jag menar. Däremot är borden nästan omöjliga att sitta bekvämt vid och stolarna alltför stora och låga. Inredningen är inte pratbar och akustiken värdelös. Tänk vad mycket roligare det vore med en riktigt superbra sushi-restaurang här, med rullband och betalning per minut man stannade i lokalen?

Anders K och Maria H gillar detta
Maria H
Skrev om Bamboo City

Bra lunchbuffé med många olika alternativ av thaimat, det finns massa olika wokvarianter och friterade grejer. Dessutom alltid Friterade bananer och glass till efterrätt. Allt till ett bra pris, 79kr. Är man mer sugen på sushi så har de även en sushimeny. Dock är det som på de flesta lunchställen i Kista trångt och eftersom det alltid är mycket folk i lokalen blir det väldigt högljutt. Det är helt enkelt ganska svårt att föra ett samtal här inne.

Nikke L gillar detta