Bärgarbo AB

Bärbogränd 2, 124 32 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Bärgarbo AB

• Sandra  L
    Sandra L skrev om Bärgarbo AB
    För detta verkstad kan Jag lämna de allra bästa rekommendationerna. Alltid hjälpsamma, mycket kunniga och yrkesskickliga och mycket trevligt bemötande.Bra priser. TACK +++++ Läs mer
  • Rickard  s
    Rickard s skrev om Bärgarbo AB
    Bästa stället under mina 20 år som bilägare, förutom bra pris och fantastiskt bemötande fick jag direkt 25% på arbetet för att jag servade bilen samtidigt. Dessutom fick jag utan kostnad
    bilen tvättad, lampa bytt och läckande styrservo fixat, och till sist bilen hemkörd, DET är service!! Läs mer
  • Isak  L
    Isak L skrev om Bärgarbo AB
    Jag rekommenderar gärna OKQ8 bilverkstad i Bandhagen . Jag har känt gänget i flera år och enbart haft goda erfarenheter. En stor fördel är att de arbetar med alla bilmärken.
    Plus för servicekänslan också.dessutom man får Som OKQ8-medlem återbäring på bilservice
    WWW.OKQ8bilservice.se Läs mer
  • Ivan A
    Ivan A skrev om Bärgarbo AB
    Vänligt och informativt bemötande. Bilen fick ny bränslefördelningsslang och nytt batteri. Företaget levde upp till mina förväntningar och höll sitt löfte om utlovad tid. Ivan var mycket serviceinriktad och förtjänar en eloge. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Bärgarbo AB
    Första gången jag lämnat en bilverkstad och känt mig nöjd med resultatet utan saltad prislapp. Kan varmt rekommendera. snabb, trevligt bemötande är kunnig och prisvärd. Läs mer
  • tomas l
    tomas l skrev om Bärgarbo AB