Bärgarbo AB

Bärbogränd 2, 124 32 Bandhagen — Visa karta

Novavägen 17, 14144, Huddinge
PowerCar Service AB
Kenneth L:
Bra service och engagemang för kundens situation

Bilverkstäder nära Bärgarbo AB:

Bärbogränd 2, BANDHAGEN
En trygg bilverkstad för dig och din bil! Läs mer ›
Sigrid A:
Jag uppskattar er snabba service och trevliga bemötande. Bra att få en genomgång av felet och raka besked om kostnader i samband med reparat...

Rågsvedsvägen 6, BANDHAGEN
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Annalena S:
Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten.

Magelungsvägen 150, BANDHAGEN
Kimmo och Robin har en brinnande passion för bilar där varken märke eller årsmod... Läs mer ›
Stefan B:
Suveränt bemötande med riktigt duktiga grabbar som är hjälpsamma, noggranna och framförallt kunniga.

Stallarholmsvägen 28, BANDHAGEN
Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar! Läs mer ›
Jonas V:
Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Läs vad 6 kunder tycker om Bärgarbo AB

• Sandra  L
    Sandra L skrev om Bärgarbo AB
    För detta verkstad kan Jag lämna de allra bästa rekommendationerna. Alltid hjälpsamma, mycket kunniga och yrkesskickliga och mycket trevligt bemötande.Bra priser. TACK +++++
  • Rickard  s
    Rickard s skrev om Bärgarbo AB
    Bästa stället under mina 20 år som bilägare, förutom bra pris och fantastiskt bemötande fick jag direkt 25% på arbetet för att jag servade bilen samtidigt. Dessutom fick jag utan kostnad
    bilen tvättad, lampa bytt och läckande styrservo fixat, och till sist bilen hemkörd, DET är service!!
  • Isak  L
    Isak L skrev om Bärgarbo AB
    Jag rekommenderar gärna OKQ8 bilverkstad i Bandhagen . Jag har känt gänget i flera år och enbart haft goda erfarenheter. En stor fördel är att de arbetar med alla bilmärken.
    Plus för servicekänslan också.dessutom man får Som OKQ8-medlem återbäring på bilservice
    WWW.OKQ8bilservice.se
  • Ivar  S
    Ivar S skrev om Bärgarbo AB
    Vänligt och informativt bemötande. Bilen fick ny bränslefördelningsslang och nytt batteri. Företaget levde upp till mina förväntningar och höll sitt löfte om utlovad tid. Ivan var mycket serviceinriktad och förtjänar en eloge.
  • Peter G
    Peter G skrev om Bärgarbo AB
    Första gången jag lämnat en bilverkstad och känt mig nöjd med resultatet utan saltad prislapp. Kan varmt rekommendera. snabb, trevligt bemötande är kunnig och prisvärd.
  • tomas l
    tomas l skrev om Bärgarbo AB
    Värdelös , Dyr , .......................................

Bärbogränd 2, 124 32 Bandhagen