Bärgarbo AB

4.3

6 omdömen om Bärgarbo AB

Sandra  L
Skrev om Bärgarbo AB

För detta verkstad kan Jag lämna de allra bästa rekommendationerna. Alltid hjälpsamma, mycket kunniga och yrkesskickliga och mycket trevligt bemötande.Bra priser. TACK +++++

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1690 omdömen 4.7 av 1690 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Rickard  s
Skrev om Bärgarbo AB

Bästa stället under mina 20 år som bilägare, förutom bra pris och fantastiskt bemötande fick jag direkt 25% på arbetet för att jag servade bilen samtidigt. Dessutom fick jag utan kostnad bilen tvättad, lampa bytt och läckande styrservo fixat, och till sist bilen hemkörd, DET är service!!

Isak  L
Skrev om Bärgarbo AB

Jag rekommenderar gärna OKQ8 bilverkstad i Bandhagen . Jag har känt gänget i flera år och enbart haft goda erfarenheter. En stor fördel är att de arbetar med alla bilmärken. Plus för servicekänslan också.dessutom man får Som OKQ8-medlem återbäring på bilservice WWW.OKQ8bilservice.se

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

OKQ8 O
Skrev om Bärgarbo AB

Vänligt och informativt bemötande. Bilen fick ny bränslefördelningsslang och nytt batteri. Företaget levde upp till mina förväntningar och höll sitt löfte om utlovad tid. Ivan var mycket serviceinriktad och förtjänar en eloge.

Peter G
Skrev om Bärgarbo AB

Första gången jag lämnat en bilverkstad och känt mig nöjd med resultatet utan saltad prislapp. Kan varmt rekommendera. snabb, trevligt bemötande är kunnig och prisvärd.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Sven Tommy L
Skrev om Bärgarbo AB

Värdelös , Dyr , .......................................