Bilab Kungälv AB

Trollhättevägen 18, 442 34 Kungälv

1.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer
VW - Volkswagen - Audi - Scania. Auktoriserad återförsäljare med fullserviceanläggning i Kungälv, strax norr om Göteborg.
Backa Strandgata 14, 42246, Hisings Backa
Hemsida

Läs vad 3 kunder tycker om Bilab Kungälv AB

• Eddie p
    Eddie p skrev om Bilab Kungälv AB
    jag va med en vän och lämnade in hans audi där för några år sen för att byta huvudbromscylindern, vi lämnade in den med full tank(80 liter) och med stereon fullt fungerande, när vi 2-3 dagar senare hämtade ut den så stod tankmätarn på tom efter att vi testat tanka så kunde vi konstatera att de va inget fel som blivit på mätaren utan soppan va slut. sen när han sätter tillbaka fronten i stereon så låter de piss i framsystemet och är tyst från baslådan han hade, vi kollade upp det och 80 amp säkringen till steget va brännd, efter vi bytt denb kunde vi konstatera att så va även steget, efter vi bytt de så kunde vi konstatera att dom 2 GAS tolvorna va brännda i spolarna vilket alltså betyder att det inte gått sönder pga kortslutning utan spelats så högt att steget har börjat skicka likström och bränns spolarna för att sen ge upp det också, när vi sedan gick in för att konfrontera aseet bakom disken så rånekade han allting, trots att vi va 2 förutom han som äger bilen som även vi kunde intyga att grejerna funkade och de va soppa i den när den lämnades in.. de e klart att hade vi varit 40 år ist för 18 så hade han kanske äns frågad den som meckat med den men oss sket han fullständigt i
  • Jeppe T
    Jeppe T skrev om Bilab Kungälv AB
    Har bara erfarenhet av Audidelen. Där är de helt inkompetenta o förstår inte vad service minded innebär. Förstår inte hur de får räknas som audiauktoriserade. Så tänk er för noga innan ni anlitar dem.
  • Erik J
    Erik J skrev om Bilab Kungälv AB
    Verkstaden är under all kritik..!
    Lämnade in min bil för en omfattande reparation i samband med en krock nu i höstas och en månad efter "reparationen" gick inte bilen igenom besiktningen på grund utav tvåa på ljuset som ej var inställt...
    Anledningen till att de ej ställt in ljuset hävdades vara att krocken ej skett rakt framifrån och att därför endast en strålkastare borde ha påverkats.
    En månad efter att jag uppsökt en annan verkstad för att släcka tvåan på ljuset så dör bilen på grund utav läckande hydralvätska.
    Detta beror enligt BILAB, inte på dåligt utförd reparation då krocken ifrån början skedde rakt framifrån och därför ej skulle ha satt motorn i rörelse. Olika budskap och frågan är helt enkelt varför de inte vill laga bilen fullständigt ifrån början då bilen var fullt försäkrad!?
    Riktigt usel service helt enkelt!

Försäljare av begagnade bilar nära Bilab Kungälv AB:

Backman Bil

Ellesbovägen 172, KUNGÄLV
Backman Bil
Ilias M:
Hej mycket bra :D:D:DOK:):);)

Bileliten i Göteborg

SOLBRÄCKEGATAN 18, Kungälv