Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg BilAirCenter AC Reparationer Bilel

BilAirCenter AC Reparationer Bilel

Klangfärgsgatan 15, 426 52 Västra frölunda — Visa karta

Ellesbovägen 172, 44290, KUNGÄLV
Backman Bil
Lena S:
Hej! Vid bilköp vänder jag mig till Backmans bil i Kungälv. Blir alltid väl mottagen och köpen faller mig i smaken. Anlitar ingen annan fi...

Försäljare av begagnade bilar nära BilAirCenter AC Reparationer Bilel:

Framnäsgatan 13, Göteborg
Välkommen till 45:ans bil, en märkesoberoende bilhandlare som erbjuder begagnade... Läs mer ›
Peter S:
Nu köpt min andra bil av 45:ans Bil och är mycket nöjd ännu en gång. Bra bemötande. Inköp och service till en bra peng.

Flöjelbergsgatan 14, Mölndal
Välkommen till Mölndals Bilförsäljning! Vi byter, köper, säljer och servar begag... Läs mer ›
Inger E:
Bra bemötande och mycket hjälpsamma.

STÅLVERKSGATAN 14, Göteborg
Car 4 Sale - Köper, säljer, byter och förmedlar bilar! Läs mer ›
Stefan B:
Mycket bra service! Rekommenderar varmt!

Ringögatan 38, GÖTEBORG
Välkommen! Läs mer ›
Ingemar F:
Hederligt och omsorgsfullt om såväl säljare som köpare.

Läs vad 2 kunder tycker om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

• Mattias  U
    Mattias U skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel
    Jag vill verkligen rekommendera den här firman som jag varit i kontakt med när AC:n gick sönder på min bil.

1. De kan verkligen AC, på riktigt. De tillverkar nya rör om det behövs och renoverar kompressorer på detaljnivå.
    2. De är mycket noggranna med felsökningen, med att jobbet ska bli bra gjort och att man ska bli nöjd. (Hade jag känt till dem förra gången AC:n gick sönder skulle jag sparat mycket pengar och besvär, för firman jag anlitade den gången gjorde många fel.)
    3. De ansträngde sig verkligen för att göra livet lättare för mig och kunde ta hand om bilen snabbt. (Jag kom med småbarn och hade lång restid med kollektivtrafiken.)
    4. Jag har aldrig tidigare blivit bemött så trevligt och vänligt på någon verkstad. Han som tog emot mig gjorde min dag väldigt mycket bättre och gladare.
    5. Dessutom bra pris.

Testa själv!

Mattias Ulenius
    Göteborg
  • Richard S
    Richard S skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel
    Fantastiskt snabb och bra service. Dessutom! flera veckor efter att jag lämnat in bilen för att fixa min trasiga AC (som de fixade perfekt) så gick den sönder igen och jag fick åka tillbaka, efter att de kikade på bilen en andra gång tog det hela ärendet på garanti och fyllde även på gas gratis. Schysst och ärligt ! Rekommenderas varmt!

Klangfärgsgatan 15, 426 52 Västra frölunda