BilAirCenter AC Reparationer Bilel

5.0 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

• 2020-07-04

KJELL P skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel
    Förutom att vara bra på ac till bil.Bil air kan även mycket om husbil har fått hjälp med kylskåp som inte fungerade. Har även installerat ac/klimatanläggning till bodelen i husbilen. Allt väldigt proffsigt utfört kommer tillbaka när det är dags för service på husbilen. Bra service och en väldigt ren verkstad. Kjell Petersson Läs mer
    hanssonbil i Vänersborg
    4.6 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Service och förbesiktning. Trevligt bemötande. Jag har de förväntningar att jag kan lita på ett väl utfört arbete, så att jag kan känna"
  • Dino M

2019-06-04

Dino M skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel
    Jättebra service och toppen jobb utfört!!! Läs mer
  • Daniela S

2019-06-04

Daniela S skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel
    Jätte nöjd efter att ha fått plötsligt fel med min bil där dem hjälpte mig snabbt med bra service o trevliga. Rekommenderar varmt då ja fortsatt återkomma dit. Läs mer
    Dino M gillar detta
    Car 4 Sale
    4.6 / 5 i betyg — 238 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Rekommenderar alla ett besök hos car4sale. Sökte efter ett bra alternativ till vår andra bil och då jag är mkt nöjd med min första volvo ja"
    Kristofer G
  • 2016-06-15

Mattias U skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel
    Jag vill verkligen rekommendera den här firman som jag varit i kontakt med när AC:n gick sönder på min bil.

1. De kan verkligen AC, på riktigt. De tillverkar nya rör om det behövs och renoverar kompressorer på detaljnivå.
    2. De är mycket noggranna med felsökningen, med att jobbet ska bli bra gjort och att man ska bli nöjd. (Hade jag känt till dem förra gången AC:n gick sönder skulle jag sparat mycket pengar och besvär, för firman jag anlitade den gången gjorde många fel.)
    3. De ansträngde sig verkligen för att göra livet lättare för mig och kunde ta hand om bilen snabbt. (Jag kom med småbarn och hade lång restid med kollektivtrafiken.)
    4. Jag har aldrig tidigare blivit bemött så trevligt och vänligt på någon verkstad. Han som tog emot mig gjorde min dag väldigt mycket bättre och gladare.
    5. Dessutom bra pris.

Testa själv!

Mattias Ulenius
    Göteborg Läs mer
  • Richard S

2014-09-15

Richard S skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel
    Fantastiskt snabb och bra service. Dessutom! flera veckor efter att jag lämnat in bilen för att fixa min trasiga AC (som de fixade perfekt) så gick den sönder igen och jag fick åka tillbaka, efter att de kikade på bilen en andra gång tog det hela ärendet på garanti och fyllde även på gas gratis. Schysst och ärligt ! Rekommenderas varmt! Läs mer
    Bilselect
    4.5 / 5 i betyg — 193 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket väl bemött och mottagen, tack för affären"

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära BilAirCenter AC Reparationer Bilel:

Kristin E Kristin E tycker:
“Bra service och förtroendeingi...” Läs mer
45:ans Bil (6.4km)
Moberg Bil AB (8.3km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte