Rekommenderat företag 2016 - Biligare AB
Rekommenderat företag 2015 - Biligare AB

Vattenkraftsvägen 11, 135 70 Stockholm — Visa karta

Biligare AB startade upp sin verksamhet sommaren 2015 i Tyresö / Stockholm, som en utmanare till den befintliga begbilsmarknaden. Vi köper, säljer, byter & förmedlar noga utvalda objekt & vi har alltid fria Carfax-rapporter och fri hemkörning inom 08-området.

Nu erbjuder vi även intervallservice och lättare reparationer till samtliga bilmärken - besök vår hemsida för mer information!

När du kontaktar oss på Biligare AB kan du vara säker på att du aldrig blir pressad till att göra affär med oss - vi jobbar med förtroende istället, både före, under & efter affären. Här, bland våra kunders rekommendationer på Reco, ser du om vi lyckats.

Vi har öppet vardagar 9-17 och tidsbokade besök på lördagar. Varmt välkommen att kontakta oss du med!
Vänliga hälsningar, Biligare AB
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 43 kunder tycker om Biligare AB

• Ann-charlott W
    Ann-charlott W skrev om Biligare AB
    Trevligt bemötande. Höll öppet tills vi hade möjlighet att hinna för att se på bilen och trots att det var efter stängning fick vi provköra i lugn och ro. Tack!
    2016-11-28 Biligare.se svarar Ann-charlott W
    Hej Ann-charlott!
    Vi gör vad vi kan för att finnas på plats när våra kunder har möjlighet att komma - så även kvällar och helger. Uppskattar att det uppskattas - många tack för affären och önskar er mycket nöje med bilen!

• Martin B
    Martin B skrev om Biligare AB
    har både låtit Biligare ab sälja min gamla bil via försäljningsuppdrag och införskaffat mig en annan hos dem, smidigare bilfirma existerar nog inte. allt ifrån tydliga och klara avtal, till rätt utbetalt för min förmedlade bil samt rätt pris på den jag köpte gör att jag rullat därifrån mer än nöjd. Jag återkommer.
    2016-11-28 Biligare.se svarar Martin B
    Hej Martin,
    Många tack för orden och inte minst de båda affärerna. Varmt välkommen när vi kan tänkas behövas igen!

• Sten D
    Sten D skrev om Biligare AB
    Biligare testade bilen innan jag köpte den. Bl.a. kylde inte ac-systemet. Det skulle åtgärdas innan köpet. Vad man gjorde var att fylla på systemet.
    Knappt två månader senare var systemet tomt igen. Hade bilen på Mekonomen, som konstaterade att kondensorn läckte.
    Ringde Biligare som kontaktade sin verkstad. Naturligtvis sa de, att systemet inte läckte vid påfyllningen. Verkstaden vill ju ha kvar Biligare som kund, naturligtvis.
    2016-11-22 Biligare.se svarar Sten D
    Hej Sten, tack för din feedback!

I samband med att bilen var inne på AC-service så tryck-testades systemet och mätapparaten gav då inget utslag för läckage. Om de då hade funnit ett läckage, så ligger det ju i verkstadens intresse att reparera AC-systemet (till en för oss dyrare kostnad än att bara fylla på systemet).

Nu vet jag inte hur mycket ni kört med bilen efter köpet, men om jag inte minns fel bodde ni i Malmö, och härifrån Stockholm är det en del körda mil som till exempel ett stenskott kan ha gjort hål på kondensorn. Lägg därtill till alla mil, avflugna dubbar och stenskott som kan ha orsakat en läckande kondensor under den tid som ni haft bilen efter köpet - man vet ju tex. hur ens vindruta kan se ut den här årstiden.

Jag hoppades att den personliga upphämtningen av dig & sonen från Centralstationen vid ert besök här i Stockholm, att bilen verkar ha fungerat kalasbra i övrigt samt att vi höll bilen åt er, iallafall hade kunnat rädda oss från ett bottenbetyg - men så fel man kan ha ibland.

Hur som haver så önskar jag er all lycka till med bilen och en fortsatt trevlig vecka!
  • Mostafa M
    Mostafa M skrev om Biligare AB
    Bra betyg är och mycket grävling personal , aa
    2016-11-10 Biligare.se svarar Mostafa M
    Tusen tack för din recension och att vi fick förtroendet att hjälpa till med bilaffären Mostafa.
    Hoppas familjen också blev lika nöjd med bilen - kör försiktigt i vinter! :)

• Carola S
    Carola S skrev om Biligare AB
    Köpte en Skoda Yeti 2013 av Biligare AB nu hösten 2016.
    Suverän service hela vägen.
    Jag återkom senare med ett skrammel ljud som jag hört som de fixade utan problem.
    Kan varmt rekommendera dessa killar.
    Personlig service innan, under och efter köpet!
    2016-11-10 Biligare.se svarar Carola S
    Hej Carola, många tack för dina ord och din recension! Tusen tack för att just vi fick förtroendet att leverera din nya pärla.
    För oss är det självklart att hjälpa till om det uppstår något - innan, under och inte minst efter köpet. Är det mot förmodan något annat som dyker upp eller om du har några frågor så är det givetvis bara att ringa eller komma förbi!

Tack igen och kör försiktigt i vinter!
  • Aleksandra H
    Aleksandra H skrev om Biligare AB
    Ett fantastiskt och professionellt kundbemötande.
    Rekommenderar varmt Biligare AB. Dem tar ansvar.
    2016-10-21 Biligare.se svarar Aleksandra H
    Tack själv Aleksandra för en trevlig affär och din recension! Vi är väldigt glada över att just vi fick hjälpa er med bilaffären och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till även nästa gång det är dags för ny bil eller service.

Hälsa familjen och all lycka med bilen nu!
  • Elin H
    Elin H skrev om Biligare AB
    Bra service, smidigt och snabbt! Rekommenderar varmt Biligare till er som ska köpa bil! Tusen tack Mehdi för en bra affär! / Elin
    2016-10-21 Biligare.se svarar Elin H
    Hej Elin! Tack själv för alla milen ni satte av för att komma långväga & hälsa på, titta på bil och dessutom slå till på pärlan. Det krävs en hel del förtroende för att våga göra bilaffär på distans och vi är väldigt glada över att ha fått ditt förtroende med.
    Tusen tack och ha så kul med fina Peugeoten!

• Jill H
    Jill H skrev om Biligare AB
    Trevlig personal o bra service
    2016-10-21 Biligare.se svarar Jill H
    Många tack för din recension Jill och att ni kom förbi och slog till på pärlan hos just oss. Nu erbjuder vi ju intervallservice dessutom, så jag hoppas att vi ses när det vankas service! :)

• Stefan L
    Stefan L skrev om Biligare AB
    Supertrevlig och medgörlig säljare. Enkelt och smidigt. Femte stjärnan går bort då mötet saknade det "lilla extra" men överlag mycket bra.
    2016-10-21 Biligare.se svarar Stefan L
    Hej Stefan, många tack för affären och dina ord! Vi ska fila på det där lilla extra och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till igen nästa gång det är dags för bilaffär eller service :)

• Birgitta P
    Birgitta P skrev om Biligare AB
    Vi tycker att köpet av bilen gick smidigt och uppfatta säljaren som en person slm kunde sin sak
    2016-10-21 Biligare.se svarar Birgitta P
    Tack Birgitta! Det är just den känslan vi vill frambringa vid en bilaffär - det ska vara enkelt, smidigt och utan konstigheter. Ha så skoj med bilen, tusen tack för affären & recensionen!

• Thusyanthan G
    Thusyanthan G skrev om Biligare AB
    Underbar personal!
    Mycket bra
    2016-10-21 Biligare.se svarar Thusyanthan G
    Tack och bock för det dubbla förtroendet vi fick att både förmedla familjens gamla bil och hjälpa er hitta er nya. All lycka med bilen! :)

• Per C
    Per C skrev om Biligare AB
    Allt precis allt toppenbra helnöjd !!!!
    2016-10-21 Biligare.se svarar Per C
    Många tack för recensionen Per, ett nöje att träffas! :)

• Sten D
    Sten D skrev om Biligare AB
    Mycket trevligt bemötande.
    Bra service.
    2016-09-28 Biligare.se svarar Sten D
    Många tack för din rekommendation Sten, superkul att ni ville komma hela vägen från Malmö för att hälsa på & handla av oss. Tusen tack för affären och all lycka med bilen!

• Hans-erik R
    Hans-erik R skrev om Biligare AB
    Nöjd med kontakten med Biligare. Ganska nöjd med bilen trots att jag har varit tvungen att åtgärda laddningen.
    2016-09-14 Biligare.se svarar Hans-erik R
    Hej Hans-Erik!
    Först och främst - tusen tack för affären och de 200 milen ni satte av för att besöka oss!
    Beklagar att ni behövt åtgärda något på bilen så tätt inpå köpet. Har inte hört något från er sedan affären slutfördes, så jag utgick ifrån att allt gått som på räls. Skulle det vara något mer - tveka inte en sekund på att höra av er.

Ha en fortsatt fin vecka!
  • Dorian B
    Dorian B skrev om Biligare AB
    Bra bemötande, proffsig, tillmötesgående och jag känner mig nöjd över affären.
    2016-09-14 Biligare.se svarar Dorian B
    Tack för affären Dorian, uppskattar att det var just oss ni valde att handla nya pärlan hos. Ha så skoj med Audin!

• Bashkim G
    Bashkim G skrev om Biligare AB
    Från första telefon samtalet till jag köpte bilen och kom hem stämde allt.
    Tack för en bra affär Bashkim.
    2016-08-29 Biligare.se svarar Bashkim G
    Tack själv Bashkim för att ni satte av nästan 90 mil tur och retur för att komma & handla bil av oss, det blir vi väldigt glada för.
    All lycka med bilen!

• Lukasz L
    Lukasz L skrev om Biligare AB
    Bra bil butik med riktig trevlig personal. Ärliga och har även bra anpassade priser.
    2016-08-26 Biligare.se svarar Lukasz L
    Stort tack för rekommendationen och affären Lukasz! All lycka med bilen :)

Hälsningar / Biligare AB
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Biligare AB
    Gick smidigt med försäljning var tvungen att göra en liten reparation direkt efter köpet
    2016-08-18 Biligare.se svarar Hampus S
    Kul att du är nöjd med försäljningsdelen Hampus, skulle det vara något annat som dyker upp framöver så är det bara att ringa - 0812058858, så ska vi hjälpa dig. Vi finns här för våra kunder innan, under och inte minst efter köpet, det lovar vi.
    Lycka till med bilen nu!

• Melissa-ray S
    Melissa-ray S skrev om Biligare AB
    Jätte trevlig bemötande. Killen var mycket service inriktad, trevlig och kunnig. Han svarade på alla mina frågor och hjälpte till med att fixa försäkring.
    #mycket nöjd kund
    2016-08-18 Biligare.se svarar Melissa-ray S
    Tack Melissa-Ray, vi gör vad vi kan! :) Kul att affären kändes bra, grattis till bilen och kör försiktigt!

• Eva M
    Eva M skrev om Biligare AB
    Professionell
    Bra service
    Kan verkligen rekommendera
    2016-08-18 Biligare.se svarar Eva M
    Många tack själv Eva för en smidig affär, kul att kunna hjälpa till med din inbytesbil och allt!

• Håkan B
    Håkan B skrev om Biligare AB
    Har aldrig haft en bättre känsla vid ett bilköp, kanonbra bemötande och smidig affär.
    2016-08-18 Biligare.se svarar Håkan B
    Riktigt kul att höra, det är precis det vi vill förmedla med Biligare AB. Tack själv för orden och all lycka med bilen!

• Daniel L
    Daniel L skrev om Biligare AB
    Mehdi på Biligare är en av väldigt få bilhandlare jag har fått förtroende för och litar på!
    Rekommenderar alla som går i tankar om begagnad bil att hålla koll på biligare.se!
    2016-05-29 Biligare.se svarar Daniel L
    Vad snällt sagt Daniel, det värmer på riktigt att höra. Tack för affären och recensionen med högsta betyg!

• Roger Ö
    Roger Ö skrev om Biligare AB
    Trevlig och hjälpsam service. Kunde ordna transport av ny bil hem.
    2016-05-22 Biligare.se svarar Roger Ö
    Tack för din recension & affären Roger, det uppskattas. Hoppas Chyslern är till belåtenhet! :)
  • Leszek Jan C
    Leszek Jan C skrev om Biligare AB
    Ringde in och frågade om säljaren kunde stanna över på jobbet och han gjorde det bra service!

Provade s60 och köpte den, bilen funkar utmärkt går som en skott!

Tack för en snabb trevlig äffar

Mvh tzu744
    2016-06-07 Biligare.se svarar Leszek Jan C
    Kul att ni är så pass nöjd med S60in! Tack själv för en snabb och smidig affär, mycket uppskattat :)

• Marko C
    Marko C skrev om Biligare AB
    Bra och ärlig handlare! Fler såna behövs!
    2016-05-13 Biligare.se svarar Marko C
    Många tack - och tack själv för en riktigt snabb & smidig affär Marko!
  • Trajan P
    Trajan P skrev om Biligare AB
    de är mycket bra och ärliga.
    jag kan köpa nästa bil av de,
    för att jag tror på de 100%
    samtidig att jag kan rekomendera
    till andra att köpa bil hus de!
    tack mvh T.Popov
    2016-05-29 Biligare.se svarar Trajan P
    Tack själv för affären och orden Trajan! Det betyder väldigt mycket för oss att du dels kan tänka dig att återkomma, dels rekommendera oss till andra. All lycka med Skodan! :)

• Charlotta G
    Charlotta G skrev om Biligare AB
    Trevlig inte förmycket på artig
    2016-05-03 Biligare.se svarar Charlotta G
    Tack för ditt omdöme Charlotte - all lycka med lille Peugeoten!

• Kevin F
    Kevin F skrev om Biligare AB
    Väldig bra bemötande och service! Jag skulle definitivt rekommendera för andra och skulle inte tveka att köpa bil från företaget igen!
    2016-03-14 Biligare.se svarar Kevin F
    Tack för dina ord Kevin! Hoppas båtresan tillbaka hem med bilen gick bra. Många tack för affären & förtroendet, all lycka till med BMWn, den var riktigt fin!
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Biligare AB
    Köpte mb vito 29/2 2015 mycket bra kontakt via tel trevlig säljare allt toppen även när ja på hemvägen fick problem med bilen så ställde dom upp till 100% mycket seriösa
    TACK
    2016-03-09 Biligare.se svarar Ulf N
    Tack för din recension Ulf! Det är självklart för oss att hjälpa till med så mycket vi kan om det uppstår problem. Om alla skulle göra sitt bästa så blir världen, och bilbranschen, lite bättre :)
    Lycka till med Mercan nu, hoppas ni får många långa mil tillsammans!

• Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Biligare AB
    Mehdi är mycket duktig och ansvarsfull och ett nöje att göra affärer med
    2016-03-09 Biligare.se svarar Jan-erik L
    Många tack för dina ord Jan-Erik! Hoppas ni är nöjda med pärlan, all lycka till med bilen i fortsättningen.
  • Kenneth Ö
    Kenneth Ö skrev om Biligare AB
    Trevligt och bra kundbemötande. Lyhörd försäljare som sätter kunden i focus. Ett proffesionellt företag helt enkelt. Alltid trevligt att köpa bil från ett sådant bilföretag.
    2016-01-28 Biligare.se svarar Kenneth Ö
    Sätter kunden i Focus - bokstavligt talat! :) Skämt åsido, hoppas ni blir nöjda med er Focus!
    Många tack för dina ord, affären och att ni tog er tid att åka hit från Uppsala, två gånger dessutom.

Hoppas vi får nöjet att hjälpa er vid nästa bilaffär med!
    Vänliga hälsningar, Mehdi // Biligare AB
  • Maria S
    Maria S skrev om Biligare AB
    Utmärkt service på alla sätt och rimliga provisioner! Rekommenderar Biligare.se till alla!
    2015-12-22 Biligare.se svarar Maria S
    Många tack för dina ord Maria! :) Jätteglada att vi fick förtroendet att förmedla din bil.
    Lycka till med nya bilen nu. God jul & gott nytt år!

Hälsningar Mehdi / Biligare AB
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Biligare AB
    Mycket nöjd med mitt köp av bil hos biligareAB. Full poäng på service. Och jag känner mig trygg. Har haft en bil på förmedlingstjänst tidigare i år och även där nöjd. Kan med gott samvete rekommendera biligareAB till andra. Det finns en noggrannhet som jag upplever utöver det vanliga. Kan säga det för jag har varit runt där jag inte upplevt det.. Det levereras ut bra bilar med mycket gott skick. Inga krusiduller.
    2015-12-21 Biligare.se svarar Thomas L
    Fantastiskt roligt att du är så pass nöjd att du väljer att återkomma till oss, då gör vi iallafall någonting rätt! Skämt åsido, det har varit ett rent nöje att dels förmedla din bil tidigare i år och nu även få leverera Toyotan till dig. Fyrhjulsdrift passar fint nu i vinter!

God jul & gott nytt år Thomas! Hälsningar,
  • Elsa Z
    Elsa Z skrev om Biligare AB
    Bäst bemötande och bästa köp.
    //Elsa
    2015-12-21 Biligare.se svarar Elsa Z
    Bästa Elsa! Tack för att du valde att handla din nya bil hos oss. All lycka med Polon, ta väl hand om den!

God jul & gott nytt år! Hälsningar;
  • Joseph H
    Joseph H skrev om Biligare AB
    Trevligt bemötande och bra service. Hjälpte mig att förhandla ner räntan på mitt billån utan att jag bad om det. Varmt rekommenderade.
    2015-12-21 Biligare.se svarar Joseph H
    Tack för affären & förtroendet! Förhandlingar är skoj och kan vi hjälpa till med att trycka ner räntan en aning åt våra kunder så gör vi gärna det :)
    God jul & gott nytt år! Hälsningar;
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Biligare AB
    Valde förmedlingstjänsten hos biligareAb och nu ett par månader senare har den blivit såld. Man vill alltid få sin bil såld så fort som möjligt. Men kom ihåg att det måste vara rätt köpare för bilen. BiligareAB hanterar förmedlingstjänsten väldigt proffesionelt med uppdatering till säljaren (jag). Och dessutom lägger ner en väldig massa tid på bilen. Jag får min del som lovat då papperna skrevs under. inga konstigheter. personligen är jag väldigt glad och slippa göra något när det kommer till bilförsäljning. Bättre är när någon engagerad pålitlig vill sköta affären. Rekomenderas
    2015-11-12 Biligare.se svarar Thomas B
    Många tack för din recension och dina ord Thomas, de värmer verkligen! Tack för förtroendet & att vi fick äran att förmedla din bil till en ny ägare :)

Ha en fin höst! Hälsningar, Biligare AB
    Thomas B gillar detta
  • Jerry Å
    Jerry Å skrev om Biligare AB
    Trevligt bemötande bra garantier!
    2015-12-22 Biligare.se svarar Jerry Å
    Tack för att du kom långväga och valde att handla hos just oss Jerry! Hoppas Peugeoten är till belåtenhet. God jul & gott nytt år!

• Hanna U
    Hanna U skrev om Biligare AB
    Toppen. Enkelt, tryggt och supertrevlig affär.
    2015-10-01 Biligare.se svarar Hanna U
    Dito! Tack för en mycket trevlig affär. Lille Alto kommer tjäna er väl! :)
    Hälsningar Biligare AB
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Biligare AB
    Mycket trevligt bemötande och toppenservice. Kan verkligen rekommendera denna bilfirma!
    2015-10-01 Biligare.se svarar Charlotte E
    Tackar och bockar Charlotte, all lycka med Volvon! :)
    Hälsningar Biligare AB
  • Robert M
    Robert M skrev om Biligare AB
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Köpte bilen på eftermiddagen och den levereradas hem till mig ett par timmar senare. Rekomenderas!
    2015-08-04 Biligare.se svarar Robert M
    Jättetack för din feedback Robert, och för ditt förtroende både innan, under och efter köp - det uppskattas! Lycka till med pärlan nu!
  • Eva A
    Eva A skrev om Biligare AB
    Super nöjd med bemötande.service och hjälp. Mehdi är ung och ambitiös och väldigt duktig. Hoppas många förstår att killar och företag som denna finns det alldeles för få av.
    2015-08-04 Biligare.se svarar Eva A
    Tack så hemskt mycket Eva för din feedback. Det är såklart för er kunder vi finns, och när ni är glada så är vi glada!
  • David L
    David L skrev om Biligare AB
    Helnöjd med service oc bemötande.
    2015-08-04 Biligare.se svarar David L
    Tack för att ni valde oss och lycka till med bilen!
  • Rodrigo O
    Rodrigo O skrev om Biligare AB
    Snabbt,smidigt och riktigt bra service
    2015-08-04 Biligare.se svarar Rodrigo O
    Tack så mycket för att vi fick förtroendet att förmedla bilen åt dig!

Vattenkraftsvägen 11, 135 70 Stockholm