Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Österåker Biljouren i Åkersberga AB

Biljouren i Åkersberga AB

Sågvägen 8, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Vi är idag 12 st som arbetar här. Vi känner att en av fördelarna med att vara en liten organisation är den nära relationen vi har med våra kunder (sen är vi väldigt snygga och trevliga också).

Läs vad 5 kunder tycker om Biljouren i Åkersberga AB

• Leszek K
    Leszek K skrev om Biljouren i Åkersberga AB
    fint bemötande perfekt arbete ,men priserna har blivit höga Läs mer
  • Bert H
    Bert H skrev om Biljouren i Åkersberga AB
    Håller med tidigare inlägg! Kanonbemötande och proffsigt arbete.
    //Bert Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Biljouren i Åkersberga AB
    Fantastisk verkstad med fantastiskt kundbemötande! På Biljouren känner jag mig alltid välkommen och jag får snabbt hjälp med både vanlig service och att fixa små och stora problem. Biljouren är ett skäl att fortsätta köra Seat/Skoda/VW eller Audi. Rekommenderas! Läs mer
  • Michael T
    Michael T skrev om Biljouren i Åkersberga AB
    Efter att ha lämnat min bil (Audi A5) till MGV i Täby, som jag trodde då var en Audi Auktoriserad verkstad (men kunde aldrig utföra det arbetet som beställdes) kommer jag aldrig att göra samma misstag igen.
    Bilen bärgades efteråt till Biljouren i Åkersberga som gjorde ett kanon arbete. Det är ett stort skillnad på kompetens nivå, erfarenhet ...mm.
    Allt tillsammans har jag lämnat min bil till Biljouren vid tre andra tillfällen (service) och har varit m.nöjd även då. Dessutom har det visat sig att Audi betalar bärgning av din bil, om du drabbas av ett allvarligt fel, förutsatt att du har tidigare lämnat din bil på en Auktoriserad verkstad (vilket jag kände inte till). Vad glad jag blev!
    Lasse som är Verkstadschef är riktig bra och ansvarsfull!! Biljouren rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anders
    Anders skrev om Biljouren i Åkersberga AB
    V.A.G borde skicka sin personal på studiebesök till Biljouren för att fatta hur en RIKTIG verkstad ska skötas. Lasse och gänget har alltid omsorg om din bil, lämnar aldrig något åt slumpen och är alltid flexibla och tillmötesgående. Dessutom borde vilken serviceorganisation som helst vara gröna av avundsjuka på att Biljouren har Andreas i kundmottagningen. Trevligare bemötande får man leta efter. Har servat massa Audi och VW i flera år hos BJ, och alltid samma kvalité! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Österåker:

Carina H Carina H tycker: