Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Helsingborg Bilparadiset

Bilparadiset

Florettgatan 5, 254 67 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till oss på Bilparadiset i Helsingborg!

Ska du byta bil? I vår bilhall får du alltid personlig service. Vi både köper och säljer bilar och har ett brett utbud av välkända bilmärken till de bästa priserna. Vi är specialister och kan även hjälpa till med både billån och försäkringar.

Hos oss kan du även få den bilservice du behöver. Vi har ett program med helrekond, heltvätt och motortvätt som både förädlar din bil och skyddar den, vilket gör att den får ökat värde. Självklart byter vi även däck och olja om du vill. Kontakta oss så berättar vi mer!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 17 kunder tycker om Bilparadiset

• Rasmus L skrev om Bilparadiset
    Riktigt missnöjd, köpte en Peugeot 2010 för cirka 80.000kr, min första bil med elektronisk handbroms. Handbrons knappen var trasig men säljaren säger att man inte ska pilla på den och jag går på det. Sen när jag ska betala så säger säljaren: vi har bara en nyckel just nu då bilen är nyköpt. Vi skickar extranyckeln till dig om en vecka. Det har nu gått över 1 år och jag har inte fått någon nyckel. och bilparadiset vill inte ens ha kontakt med mig, försöker jag ringa dom eller skriva så ignorerar dom mig. Läs mer
  • David K skrev om Bilparadiset
    Köpte en audi a3 och är mycket nöjd. Trevliga och kunniga rekommenderas starkt Läs mer
  • Niklas L skrev om Bilparadiset
    Köpte en beg wv polo till dottern
    Trevlig och kunnig personal
    Problemfri affär Läs mer
  • Rostom L skrev om Bilparadiset
    Köpte en VW tiguan är vanligt nöjd med bilen ett strålande bemötande. Duktig säljare som kan en heldel om bilar 👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Jonas B skrev om Bilparadiset
    Bra bemötande av personalen, och de var hjälpsamma med alla mina frågor. Affären gick smidigt och var inga problem att köpslå lite Läs mer
  • Magdalene H skrev om Bilparadiset
    Bra bemötande och service vid bilköpet. Fick 3 månaders garanti och lämnade därför bilen för lagning av repor samt bältes-sträckare. Detta arbetet var lite slarvigt då en del repor fortfarande finns kvar. Trevlig personal och allmänt okej upplevelse annars Läs mer
  • Niclas H skrev om Bilparadiset
    Skötte sina åtaganden utan tjafs. Läs mer
  • Karzoun K skrev om Bilparadiset
    Har köpt 3 bilar från bilparadiset, personalen är välbemötande och bra service ☺ Läs mer
  • Olga A skrev om Bilparadiset
    Köpt Ford Kuga. Stor utbud av bilar. Bra service och trevlig bemötande. Rekommenderar varmt Bilparadiset! Läs mer
  • Mohamed A skrev om Bilparadiset
    Dem är så trävliga och är nöjd med min bil volvo v5. kommer handla från dem säkert nuästa gång . Läs mer
  • Ahmed B
    Ahmed B skrev om Bilparadiset
    Är nöjd kund och så nöjd med min xc60 dem har bra service och trävliga killar . Läs mer
  • Stypa M skrev om Bilparadiset
    Jag köpte en bil från Bilparadiset. Jag hade liten problem med bilen men bilen var på garanti och de hjälpte fick det utan problem. Professionell kundservice! Läs mer
  • Sammy N skrev om Bilparadiset
    Super bra kundservice och är jätte nöjd med min bil Läs mer
  • Gustafsson M skrev om Bilparadiset
    Trevligt bemötande! Olika förslag på finansiering! Fixade till bristerna på bilen vi köpte innan leverans! Kändes positivt hela vägen! Kan rekommenderas Läs mer
  • El Molla M skrev om Bilparadiset
    Tyckte de var ett bra bemötande och en bra försäljare, fick en bra bil för pengarna Läs mer
  • Fredrik K skrev om Bilparadiset
    Snabba svar och trevligt bemötande. Läs mer
  • Hamemy A skrev om Bilparadiset
    Jag fick väldigt bra bemötande. Top service med att hitta exakt den bilen jag ville ha.
    Väldigt nöjd med köpet tackar säljaren väldigt mycket! Läs mer

Florettgatan 5, 254 67 Helsingborg