Bilparadiset

Bilparadiset

Ring 042-817 77 www.blocket.se
4.5

Välkommen till oss på Bilparadiset i Helsingborg! Ska du byta bil? I vår bilhall får du alltid personlig service. Vi både köper och säljer bilar och har ett brett utbud av välkända bilmärken till de bästa priserna. Vi är specialister och kan även hjälpa till med både billån och försäkringar. Hos oss kan du även få den bilservice...

17 omdömen om Bilparadiset

Rasmus  L
Skrev om Bilparadiset

Riktigt missnöjd, köpte en Peugeot 2010 för cirka 80.000kr, min första bil med elektronisk handbroms. Handbrons knappen var trasig men säljaren säger att man inte ska pilla på den och jag går på det. Sen när jag ska betala så säger säljaren: vi har bara en nyckel just nu då bilen är nyköpt. Vi skickar extranyckeln till dig om en vecka. Det har nu gått över 1 år och jag har inte fått någon nyckel. och bilparadiset vill inte ens ha kontakt med mig, försöker jag ringa dom eller skriva så ignorerar dom mig.

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
David K

Köpte en audi a3 och är mycket nöjd. Trevliga och kunniga rekommenderas starkt

Niklas L
Skrev om Bilparadiset

Köpte en beg wv polo till dottern Trevlig och kunnig personal Problemfri affär

Rostom L
Skrev om Bilparadiset

Köpte en VW tiguan är vanligt nöjd med bilen ett strålande bemötande. Duktig säljare som kan en heldel om bilar 👍🏻👍🏻

Jonas B
Skrev om Bilparadiset

Bra bemötande av personalen, och de var hjälpsamma med alla mina frågor. Affären gick smidigt och var inga problem att köpslå lite

Magdalene H
Skrev om Bilparadiset

Bra bemötande och service vid bilköpet. Fick 3 månaders garanti och lämnade därför bilen för lagning av repor samt bältes-sträckare. Detta arbetet var lite slarvigt då en del repor fortfarande finns kvar. Trevlig personal och allmänt okej upplevelse annars

Niclas H
Skrev om Bilparadiset

Skötte sina åtaganden utan tjafs.

Karzoun K
Skrev om Bilparadiset

Har köpt 3 bilar från bilparadiset, personalen är välbemötande och bra service ☺

Olga A
Skrev om Bilparadiset

Köpt Ford Kuga. Stor utbud av bilar. Bra service och trevlig bemötande. Rekommenderar varmt Bilparadiset!

Mohamed A
Skrev om Bilparadiset

Dem är så trävliga och är nöjd med min bil volvo v5. kommer handla från dem säkert nuästa gång .

Ahmed B
Skrev om Bilparadiset

Är nöjd kund och så nöjd med min xc60 dem har bra service och trävliga killar .

Stypa M
Skrev om Bilparadiset

Jag köpte en bil från Bilparadiset. Jag hade liten problem med bilen men bilen var på garanti och de hjälpte fick det utan problem. Professionell kundservice!

Sammy N
Skrev om Bilparadiset

Super bra kundservice och är jätte nöjd med min bil

Gustafsson M
Skrev om Bilparadiset

Trevligt bemötande! Olika förslag på finansiering! Fixade till bristerna på bilen vi köpte innan leverans! Kändes positivt hela vägen! Kan rekommenderas

El Molla M
Skrev om Bilparadiset

Tyckte de var ett bra bemötande och en bra försäljare, fick en bra bil för pengarna

Fredrik K
Skrev om Bilparadiset

Snabba svar och trevligt bemötande.

Hamemy A
Skrev om Bilparadiset

Jag fick väldigt bra bemötande. Top service med att hitta exakt den bilen jag ville ha. Väldigt nöjd med köpet tackar säljaren väldigt mycket!