Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Bjurfors City

Engelbrektsgatan 30, 411 37 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Bjurfors City

• Sandra  I
    Sandra I skrev om Bjurfors City
    Är mycket nöjd med denna mäklare. Att sälja sin bostad är alltid en nervig process. Tydlig kommunikation, trevligt bemötande och alltid snabba, kunniga svar på våra frågor. Läs mer
  • Emma F
    Emma F skrev om Bjurfors City
    Varning för ung Bjurfors-mäklare på city-kontoret i Göteborg. Jag anlitade honom och försäljningsprocessen blev en mardröm. Han har inte koll på någonting och allt som kan gå fel gick fel. Han begick ett 20-tal misstag och försökte genom lögner bortförklara dem eller skylla på andra. Jag hade informerat honom om att jag behövde få sålt min bostad före ett visst datum p.g.a. att jag behövde pengarna för ett huslån, men fick kontakta Bjurfors VD i Stockholm för att få den såld i tid.

Den största lögnen var att han lovade låsa upp min bostad för att ett styling-företag skulle styla den, men det visade sig märkligt nog att han bestämt sig för att styla den själv. När jag kom hem efter visningen förstod jag att allt inte gått rätt till. Inget stylist skulle någonsin kunna göra ett så dåligt jobb. Jag fick det sedan bekräftat att stylingen gjorts av honom och inte av någon professionell stylist.

När köparen betalat in handpenningen, höll han inne pengarna och jag fick återigen kontakta VD:n för att få dem. Detta är enligt andra mäklarföretag helt oacceptabelt och de ersätter sina kunder för uppkomna misstag, men det gör inte Bjurfors. Jag kommer aldrig att anlita dem igen och jag vill därför varna för att vissa av deras mäklare inte är seriösa. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Bjurfors City
    Mycket bra. Kan varmt rekommendera! Vår mäklare heter Charlotta Lenhammar. Strålande! Nästan synd att det är över nu med affären. Vi är alltigenom nöjda. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Bjurfors City
    Vi har precis genomfört ett köp av bostadsrätt på Doktor Lindhs Gata (södra Guldheden) via Bjurfors City med mäklaren Josefin Johansson. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och service, som var bättre än vad man både kan kräva och förvänta sig. Vi kommer självklart att anlita Bjurfors i allmänhet och Josefin i synnerhet i framtida ärenden. Rekommenderas varmt! Läs mer

Bästa mäklarna i Göteborg:

Jasmine F Jasmine F tycker: