Blue Swan AB

Blue Swan AB

Välkommen till Blue Swan AB - Ditt städföretag!

Vårt företag startades redan 2015 men vår personliga branscherfarenhet är mer än 15 år. Vår affärsidé bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och engagemang i nära kontakt med våra kunder.

Vi har ett brett urval av tjänster och kan hjälpa till med det mesta. Vi jobbar med städtjänster till företag och privatpersoner. Förutom städtjänster arbetar vi med hemhjälp till äldre. Vi förespråkar en god kommunikation, därför vill vi träffa dig och ta en diskussion utan förpliktelser eller kostnader. Dina önskemål och tillfredsställelse kommer alltid i första hand för oss.

Våra kunder betyder mycket för oss och vi är stolta över den skillnad som vi får göra ute på våra uppdrag.

Vi har 100 % nöjda kunder.

Läs vad 13 kunder tycker om Blue Swan AB 2

• 2021-07-23
    Beställde ett Storstäd med fönsterputsning, blev så nöjd! Fick snabbt ett kostnadsförslag och en tid som passade mig! Uppdraget utfördes med utmärkt resultat! Kommer definitivt att anlita företaget igen, samt även rekommendera det till andra!
    Stort tack Brigitta för ditt fina omdöme, vad glada vi blir! Å vad kul att höra! Vi önskar dig en trevlig sommar. Blue Swan AB
  • 2021-07-06
    Flyttstädning. Utmärkt bemötande.
    Snabba och effektiva.
    Hjärtligt tack för fina ord om oss . Trevligt att höra ! Blue Swan AB
  • 2021-06-29
    Mia gav ärliga och uppriktiga svar vad det gällde prissättning och uppgifter om rutavdrag. Ringde snabbt tillbaka. Bra pris för städning.
    Jag förväntade mig bra och noggrann städning, vilket vi också fick.
    Personalen på boendet upplevde att det var bra städat.
    Jag beställde flyttstädning av tom lägenhet.
    Tack! Birgitta
    Stor Tack Brigitta för sina fina ord om oss. Det uppskattar vi väldigt väl ! Blue Swan AB
  • 2021-06-28
    Beställde flyttstädning. De kom som utlovat, fast till fel adress. :) Det spelade mindre roll. Vi löste det. Städningen var ok.
    Då köparen (av lägenheten) inte haft några invändningar mot städningen, så får jag säga att jag är nöjd med det utfärda jobbet.
    Stor tack för alla fina ord om oss Calle! . Så roligt att höra! Blue Swan AB
  • skrev om Blue Swan AB
    2021-05-23
    Bra service, punktliga, mycket trevlig ägare som är lyhörd och mycket tillmötesgående, gör det extra för att jobbet ska bli bra utfört.
    Är mycket nöjd med både service och sättet de hanterade vår flyttstäd på.
    Stor tack för alla fina ord om oss Lena . Kul att höra det! Blue Swan AB
  • 2021-03-19
    Trevligt bemötande och väldigt noggranna.
    Så roligt att höra! Tack snälla Jesper ! Blue Swan AB
  • 2020-05-18
    städ på 5 av våra anläggningar
    alltid på tå för att hjälpa, vänliga
    att det ska bli rent vid städ, att vi skall kunna föra en dialog för att kunna förbättra hela tiden osv osv
    vi är mycket nöjda
    Stor tack för alla fina ord om oss Lotta! Blue Swan AB
  • 2020-05-06
    Ett lyhört företag som alltid vill göra ett bra jobb.
    Tack så jättemycket Johan, det är rolig att höra ! Blue Swan AB
  • 2020-05-06
    bra kommunikation och noggrann städning över förväntan mot andra vi haft som städat.
    Tack för de fina orden Thomas ! Blue Swan AB
  • skrev om Blue Swan AB
    2020-04-27
    Uppmärksamma, lyhörda och alltid god service. Ett litet företag som engagerar sig och bryr sig om sina kunder
    Tack så hjärtligt Lina. Härligt att höra Blue Swan AB
  • 2020-04-27
    Hög service och alltid hjälpsamma.
    Tack Marcus ! Härligt att höra, Blue Swan AB
  • 2020-04-26
    Mia är alltid lyhörd och tillmötesgående.
    Punktlig, gör jobbet bra.
    Tack Robert ! Härligt att höra. Blue Swan AB