Borås Bilhandel

2.7

28 omdömen om Borås Bilhandel

Fredrik O
Skrev om Borås Bilhandel

Detta är den mest oseriösa bilhandel som finns, det finns inget seriöst överhuvudtaget hos denna firma. Fredrik

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Abdlwhab K
Skrev om Borås Bilhandel

Önska det gick och sätta 0 poäng av 5 pågrund av den dåliga upplevelsen, firman har över 40 Arn anmälningar och jag är en av dem, de är sämst på hjälpa konsumenter och lurar än , fick bilen och är inte ens körklar men de ville inte åtgärda felet, fel fanns på bilen och jag fick aldrig veta att det fanns fel när jag pratade i telefon, med William, chefen vägrade svara sms och lägger på!

Henrik M
Skrev om Borås Bilhandel

Någon som vet hur man raderar ett inlägg ?

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

William P

.schyssta och smidiga. Bra företag

Jennifer P
Skrev om Borås Bilhandel

Vi skulle nu köpa en passat från denna bilfirma och dem lovar att ringa upp hela tiden men ringer aldrig, så vi själva får ringa. Står att bilen kan köras över hela Sverige men vi fick den inte till Gotland pch har nu tills idag väntat på att dem ska ringa för att se vart vi kunde mötas upp för köp av bilen men nu när vi gåe in och kollar blocket är bilen borta, han svarar inte och vi har i över snart 3 månader väntat på att få hem bilen. Känslan jag känner just nu är att jag är så arg att man kan lura en barnfamilj som...

Ingemar B

Trevliga säljare bilen jättefin v70. Återkommer gärna vid nästa byte av bil

Johan M
Skrev om Borås Bilhandel

VARNING !! AKTA ER FÖR DENNA BLUFF FIRMA. DOM KÖPTE MIN BIL AV MIG OCH LJÖG MIG RAKT UPP I ANSIKTET. VI HADE KOMMIR ÖVERENS OM ETT PRIS OCH SEDAN PRUTADE DOM PÅ PLATS IALF. HOTADE MED ATT JAG SKULLE BETALA DERAS RESA FRÅN BORÅS TILL STHLM. UTGER SIG FRÅN ATT VARA PRIVATPERSONER NÄR DOM KÖPER BILEN OCH SEDAN LÄGGER DOM PÅ 20.000 OCH SÄLJER DEN UTAN ATT GÖRA NÅGOT. DOM VAR HOTFULLA!! KÖP ELLER SÄLJ ALDRIG DIN BIL MED DESSA PERSONER. SEN ANNONSERAR DOM UT MIN BIL INNAN ENS ÄGARBYTET HADE GÅTT IGENOM.

Johan Einar J
Skrev om Borås Bilhandel

Köpte en skoda på företaget, bilen är begagnad och har lite fel o brister, bra pris och riktigt bra bemötande. Dom är måna om sina kunder.

MARCUS L
Skrev om Borås Bilhandel

EDIT: Var fel företag, ändrar recensionen.

BINTA J
Skrev om Borås Bilhandel

Är nöjd med min bil jag köpte hos dom, trevlig personal och seriös firma. Bilen går som den ska och är i fint skick. So far so good

TUOMO J
Skrev om Borås Bilhandel

Jag köper 100 tals bilar varje månad men har aldrig blivit lurat som i denna affär.Säljaren egen bedömning var att bilen har inga fel,det visade att bilen går inte reparera.Agarens kommen var "du har fått bilen i bra pris"Företagens ägaren affärs ide är att sälja skrot bilar som enligt honom har inga fel. KÖP ALDRIG BILAR FRON DENNA ÄFFÄR!!!!!

Michelle H och DELSHAD H gillar detta
SOKOL D

Kfkfngn Flmgmgmgmglgllglfögöfnsbbdbflgmgg

AHMED B
Skrev om Borås Bilhandel

Köpte två bilar av Angelina, wow säger jag bara! Vilken service, allt gick så bra, från telefonsamtalen till själva träffen hos dem. Rekommenderar denna bilfirma till hela Sverige. Tack ännu en gång för så bra bilköp och bemötande.

Patrik Nils Anders O
Skrev om Borås Bilhandel

Trevliga säljare och inget fel på bilen ännu förutom efter 1 vecka så behövde jag byta skivor och belägg bak, men bilen såldes i befintligt skick, så absolut inga problem. Däremot när dem ljuger och säger att bilen är väldigt fin i lacken, ja absolut såg den väldigt fin ut i lacken. Däremot efter första tvätten så kommer repor och synliga "lackskador" fram. När man sedan går in på bilhandeln och kollar, så fuskar dem med "lackpenna" för att få bilen att se fin ut i lacken, lackpenna gör bilen fin för tillfället, men tvättar...

Mercedes M
Skrev om Borås Bilhandel

Ärligt talat dom värsta och opålitliga.blev lovad bilen och godkänd av banken .. åkte 15 mil när man va framme dom säger den är såld .mitt råd /lita inte på den företag.

Marianne W
Skrev om Borås Bilhandel

Bra bilfirma att lita på! Gillar verkligen min Golf Plus jag köpte av dom.

PEDER E
Skrev om Borås Bilhandel

De sätter betyg här själva. Kolla bara de högsta betygen...olika namn och dålig stavning. Kolla även betyget & bilden på Bosse L = Bosse Larsson som dog 2015 = känd tv-profil. Detta säger väl allt...

pauli l
Skrev om Borås Bilhandel

Köpte min bil där,är väldigt nöjd med köpet,rekommenderar varmt andra att köpa bil där,väldigt seriösa. M.v.h Pauli.

Anders b
Skrev om Borås Bilhandel

Borås Bilhandel är en seriös bilfirma,är nöjd med mitt bilköp,rekommenderar dem.

Darko
Skrev om Borås Bilhandel

Jätte oseriöst företag! Har köpt bilar av alla möjliga handlare och privatpersoner men dessa tar priset! Är för arg att ens beskriva hela situationen.

Mats T
Skrev om Borås Bilhandel

Ok, relät till lamporna gick efter 3 dagar skumt att det klarade besiktningen. Har bytt relät själv.

Ingemar J
Skrev om Borås Bilhandel

Jag är nöjd med mitt köp allt var jättebra mvh Mikael j

Emir T
Skrev om Borås Bilhandel

Trevligt bemötande och bra pris.

Benny A
Skrev om Borås Bilhandel

Som kund känner jag att jag bemötts på ett professionellt sätt då efter knappt fyra veckor fick ett problem med min nyköpta bil(som är ett vanligt förekommande problem med modellen) och efter att ha rapporterat det till bilfirman så åtgärdades det efter tre arbetsdagar. Inget krångel alls och känner mig både nöjd och kan rekommendera dessa till andra att handla av.

Sabina J

Köper en bil bilen är inte påställd . Påstår det

Georges N

Bästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mats W
Skrev om Borås Bilhandel

Aktas! En mycket skum bilfirma. Åk hellre till skroten & handla bil så får ni mer för pengarna! /Mvh

A-C L
Skrev om Borås Bilhandel

Vi köpte en bil som enligt säljaren skulle vara utan fel och i bra skick. Man hade gått igenom bilen, utan att hitta något som behövde åtgärdas. Eftersom vi själva inte är några bilexperter, litade vi på detta. Hittills har vi reparerat bilen för ca 15 000 kr (förutom normalt slitage, service osv). Enligt besiktning och verkstad, är detta fel som skulle ha upptäckts av en kunnig person. Alltså har man lurat oss. Kontaktade företaget, som frågade vilken bil det gällde och när jag lämnade den informationen hörde de aldrig...