Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Borås Borås Bilhandel

Läs vad 16 kunder tycker om Borås Bilhandel

• Patrik Nils Anders O

2019-04-28

Patrik Nils Anders O skrev om Borås Bilhandel
    Trevliga säljare och inget fel på bilen ännu förutom efter 1 vecka så behövde jag byta skivor och belägg bak, men bilen såldes i befintligt skick, så absolut inga problem.
    Däremot när dem ljuger och säger att bilen är väldigt fin i lacken, ja absolut såg den väldigt fin ut i lacken.
    Däremot efter första tvätten så kommer repor och synliga "lackskador" fram.
    När man sedan går in på bilhandeln och kollar, så fuskar dem med "lackpenna" för att få bilen att se fin ut i lacken, lackpenna gör bilen fin för tillfället, men tvättar man bilen så syns repor och skador igen.
    Bättre att sandpappra ner och polera.
    Därav låga betyg.
    Min bil jag köpte var "väldigt" fin i lacken, men efter första tvätten kommer repor och skador fram.

Patrik Läs mer
  • 2018-10-08

Mercedes M skrev om Borås Bilhandel
    Ärligt talat dom värsta och opålitliga.blev lovad bilen och godkänd av banken .. åkte 15 mil när man va framme dom säger den är såld .mitt råd /lita inte på den företag. Läs mer
  • Marianne W

2018-07-27

Marianne W skrev om Borås Bilhandel
    Bra bilfirma att lita på! Gillar verkligen min Golf Plus jag köpte av dom. Läs mer
  • 2018-07-18

DD skrev om Borås Bilhandel
    ........................................................... Läs mer
  • Peder E

2017-09-13

Peder E skrev om Borås Bilhandel
    De sätter betyg här själva. Kolla bara de högsta betygen...olika namn och dålig stavning. Kolla även betyget & bilden på Bosse L = Bosse Larsson som dog 2015 = känd tv-profil.
    Detta säger väl allt... Läs mer
  • 2017-09-10

pauli l skrev om Borås Bilhandel
    Köpte min bil där,är väldigt nöjd med köpet,rekommenderar varmt andra att köpa bil där,väldigt seriösa.
    M.v.h Pauli. Läs mer
  • Anders b

2017-05-09

Anders b skrev om Borås Bilhandel
    Borås Bilhandel är en seriös bilfirma,är nöjd med mitt bilköp,rekommenderar dem. Läs mer
  • 2017-05-04

Darko skrev om Borås Bilhandel
    Jätte oseriöst företag! Har köpt bilar av alla möjliga handlare och privatpersoner men dessa tar priset! Är för arg att ens beskriva hela situationen. Läs mer
  • 2015-12-20

Mats T skrev om Borås Bilhandel
    Ok, relät till lamporna gick efter 3 dagar skumt att det klarade besiktningen.
    Har bytt relät själv. Läs mer
  • 2015-12-04

Ingemar J skrev om Borås Bilhandel
    Jag är nöjd med mitt köp allt var jättebra mvh Mikael j Läs mer
  • 2015-12-04

Emir T skrev om Borås Bilhandel
    Trevligt bemötande och bra pris. Läs mer
  • 2015-12-02

Benny A skrev om Borås Bilhandel
    Som kund känner jag att jag bemötts på ett professionellt sätt då efter knappt fyra veckor fick ett problem med min nyköpta bil(som är ett vanligt förekommande problem med modellen) och efter att ha rapporterat det till bilfirman så åtgärdades det efter tre arbetsdagar. Inget krångel alls och känner mig både nöjd och kan rekommendera dessa till andra att handla av. Läs mer
  • 2015-11-28

Sabina J skrev om Borås Bilhandel
    Köper en bil bilen är inte påställd . Påstår det Läs mer
  • 2015-11-26

Georges N skrev om Borås Bilhandel
    Bästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • 2013-05-24

Mats W skrev om Borås Bilhandel
    Aktas! En mycket skum bilfirma. Åk hellre till skroten & handla bil så får ni mer för pengarna!

/Mvh Läs mer
  • 2012-09-27

A-C L skrev om Borås Bilhandel
    Vi köpte en bil som enligt säljaren skulle vara utan fel och i bra skick. Man hade gått igenom bilen, utan att hitta något som behövde åtgärdas. Eftersom vi själva inte är några bilexperter, litade vi på detta. Hittills har vi reparerat bilen för ca 15 000 kr (förutom normalt slitage, service osv). Enligt besiktning och verkstad, är detta fel som skulle ha upptäckts av en kunnig person. Alltså har man lurat oss. Kontaktade företaget, som frågade vilken bil det gällde och när jag lämnade den informationen hörde de aldrig av sig igen. Vi kommer aldrig att köpa någon bil här igen och avråder starkt från att någon annan gör det! Läs mer

Bästa bilförsäljarna i Borås:

Jesper R Jesper R tycker: