Bostad ida´ Fastighetsförmedling

2.0

4 omdömen om Bostad ida´ Fastighetsförmedling

Anders O
Skrev om Bostad ida´ Fastighetsförmedling

Var intresserad av att av lägga ett bud på ett objekt som Leif Holmqvist skulle förmedla men när han slutligen ringde upp mig så var han så fruktansvärt otrevlig så att jag valde att inte fortsätta. Någon mer oseriös mäklare har jag aldrig stött på, har ändå köpt och sålt flera fastigheter de senaste åren. Kan absolut inte rekomendera honom till något uppdrag.

STEFAN A
Skrev om Bostad ida´ Fastighetsförmedling

Okunskap eller möjligen bara ovilja att ta fram rätt information om en fastighet som mäklare Leif Holmqvist skulle sälja, gör att jag ger sämsta möjliga omdöme! I mitt fall så fick jag veta att det fanns el inkopplat till fastigheten som jag var intresserade av, vilket även va ett krav för köp. Vid en snabb kontroll av min fru med eon strax innan köpekontraktet skulle undertecknas visade det sig att så ej va fallet. Det krävdes en helt ny installation! Trist när man inte kan va säker på att mäklare lämnar rätt uppgifter, utan att själv behöva dubbelkolla så grundläggande fakta.

Daniel S
Skrev om Bostad ida´ Fastighetsförmedling

Fick det absolut sämsta bemötandet av mäklaren Leif Holmqvist jag någonsin fått på en visning. Han var rent sagt otrevlig och ville absolut inte berätta något huset huset eller omgivningen. Jag tycker synt om säljaren som anlitat denna mäklare eftersom han inte arbetar för säljarens intresse.

Ann-sofie L
Skrev om Bostad ida´ Fastighetsförmedling

Bostad Ida' är en mycket seriös och duktig mäklarfirma. Vi är mer än nöjda med Ida som hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Väldigt organiserad och noggrann, kan varmt rekommendera henne.