Alla kategorier Mäklare Skåne Tomelilla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tomelilla

Svensk Fastighetsförmedling Tomelilla

Bangatan 1, 273 34 Tomelilla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tomelilla!

Här i skånska Tomelilla på Österlen finns naturen nära i form av naturreservat och flera små byar, samtidigt som det är kort avstånd till städer som Malmö, Köpenhamn och Krisitanstad.

Vi på Svensk fastighetsförmedling öppnade bobutiken år 2014 och sitter mitt i centrum. Vi har god lokalkännedom om området kring Tomelilla och Simrishamn, allt för att vi ska kunna guida dig till den bästa bostadsaffären.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela processen!

Läs vad 120 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tomelilla

• 2019-07-03

Stefan Nils Bertil J skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela sålde vårt bostadsrättsradhus.

Trots stiltje på marknaden lyckades hon sälja snabbt innan lägenheten kom ut på marknaden, till ett värde vi knappt vågat drömma om.

Micaela har tagit god hand om oss i vår första bostadsförsäljning. Hon är alltid kontaktbar om frågor dyker upp.

Gladare och härligare människa får man leta efter. Tack Micaela! Läs mer
  • 2019-06-27

Nils R skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Rakt igenom utmärkt skött av Lotte Myrebris Läs mer
  • 2019-06-25

Charlotta A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi valde vår mäklare utifrån perspektivet att dels kunna hästgårdar, vara driven, smidig och proffsig - Micaela på Svensk Fastighetsförmedling har motsvarat alla förväntningar och även överträffat dem - med
    Råge!
    En intresserad, kompetent och oerhört kunnig mäklare! Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2019-06-14

Anna-Lena H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fantastiskt fint bemötande genom hela husaffären . Både personligt och proffsigt ! Läs mer
  • 2019-06-12

Kristina K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt hus. Kanon bemötande av kompetent och trevlig mäklare. Allt fungerat bra. Läs mer
  • 2019-06-10

Thomas och Carina K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    En utmärkt mäklare som var mycket duktig och hjälpsam med vårat köp av huset. Hon får 10+ av 10 Läs mer
    2019-06-10 Micaela R svarar Thomas och Carina K
    Kära ni! Ett rent nöje att få vara delaktig och jag önskar er verkligen all lycka i ert nya hus! Kram Micaela
  • Catarina O

2019-06-06

Catarina O skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    vi har köpt ett litet hus ilövestad av Michaella.
    OCH det var den absoluta bästa mäklaren som jag träffat. högsta servicenivå, glad empatisk, kände verkligen att hon fanns med under hela processen, dygnet runt.
    (har själv arbetat som mäklarassisten under några år ).

catarina olnert
    rolf van hage Läs mer
    2019-06-10 Micaela R svarar Catarina O
    Tusen tack bästa Catarina och Rolf! Det har varit ett nöje att få vara en del av detta stora steg i livet tillsammans med er, och ännu är det inte slut! Stort Grattis till ert nya hus och tack för er fina rekommendation! Kram Micaela
  • Annika H

2019-06-03

Annika H skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har blivit bemött med respekt och har fått bra hjälp. Läs mer
  • 2019-05-28

Vaito L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har både köpt och sålt med Lotte Myrebris, fullt nöjda med bemötande och tillvägagångssätt, rekommenderar Lotte👍 Läs mer
  • 2019-05-27

Andrea B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela sålde vårt fina hus på rekordtid och fick oss att känna oss lugna och trygga genom hela processen, från första mötet till färdig affär. Tillgänglig, inlyssnande och följsam - kan inte tänka mig någon som kunde ha gjort detta bättre! Läs mer
    2019-06-10 Micaela R svarar Andrea B
    Bästa ni - Från första stund har allt verkligen varit ett rent nöje med er! Jag är så glad och tacksam för att jag fick äran att hjälpa till!! Stor Kram till er! / Micaela
  • Malo N

2019-05-27

Malo N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt vårt radhus. Vi blev glatt och vänligt bemötta. Kände positiv energi från henne. Hon gillar verkligen sitt jobb!
    Våra förväntningar var inte så höga men vi blev positivt överraskade, hon jobbade målmedvetet med försäljningen.
    Vi kände det tryggt att låta henne sköta vår husaffär. Läs mer
    2019-06-10 Micaela R svarar Malo N
    Bästa Malo och PO! Tack snälla för er fina rekommendation, mitt jobb hade inte varit lika roligt och givande utan människor som så ni, jag är så glad över att vi fick kontakt så att jag fick vara med på resan! Kram på er!
  • 2019-05-19

Katarina T skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare. Hon upplevdes seriös och tog sig tid. Vi skrev kontrakt på vårt blivande hus i Lunnarp 1 maj. Vi är tacksamma för det. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-06-10 Micaela R svarar Katarina T
    Tusen tack fina ni! Tänk att just jag fick vara med när ni hittade ert drömhus! Nu är det snart dags att få nycklarna också, jag önskar er all lycka! Kram Micaela
  • Michelle W

2019-05-17

Michelle W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har sålt en bostadsrätt, mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam och jordnära vilket jag uppskattade.
    Överlag var min upplevelse väldigt bra allt gick snabbt och smidigt Läs mer
    2019-05-17 Lotte M svarar Michelle W
    Tusen tack Michelle ? kändes härligt att allt gick så smidigt! Gillar din underbara energi.
    Håller tummarna för att köp av nästa boende går lika bra.
  • 2019-05-02

Jenny A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en fastighet i Skillinge. Mäklaren har haft genomgående bra bemötande och har varit noggrann att ge löpande information. Snabbt avslut och klar affär bara ett par dagar efter avslutad budgivning. Inga synpunkter utan helt enligt förväntningarna. Läs mer
    2019-06-10 Micaela R svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny för din rekommendation! Så tacksam för att jag fick hjälpa till!! Kram Micaela
  • Sigrid W

2019-05-01

Sigrid W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Det finns väldigt mycket jag skulle kunna skriva om Micaelas heroiska insats och hur hon skött den här husaffären professionellt och med värme och humor i tuffa stunder.

Men jag väljer helt enkelt att uttrycka mig såhär: om Micaela slutar vara mäklare, så tänker jag inte sälja fler hus. Läs mer
    2019-05-01 Micaela R svarar Sigrid W
    Men alltså fina du! Jag är så tacksam över att jag fick hjälpa till, vilken jäkla resa vi haft, en resa vi sent kommer glömma! Ser också fram emot allt spännande som framtiden har att bjuda på! Tack fina du för förtroendet! Kram!
  • Thomas J

2019-04-22

Thomas J skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi sålde vår villa genom svensk fastighetsförmedling i Ystad och blev väldigt bra och positivt bemötta av mäklaren . Allting gick väldigt smidigt och vi fick svar direkt om vi hade några frågor Läs mer
    2019-04-22 Lotte M svarar Thomas J
    Tusen tack underbara Thomas och Tina ❤️
  • 2019-04-17

Anton H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela är grym och jobbade utomordentligt bra för att få sålt min lägenhet Läs mer
    2019-05-01 Micaela R svarar Anton H
    Bästa Anton! Tusen tack för din fina rekommendation, det var rena nöjet att få hjälpa till!! Stor Kram!
  • 2019-04-12

Thomas M skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi är mycket nöjda med allting, bra och trevligt bemötande och smidigt med allting. Läs mer
    2019-04-12 Lotte M svarar Thomas M
    Tack Thomas!! Och tusen tack för den fantastiska tavlan ?
  • 2019-03-27

Adam L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Gick snabbt o lätt. Efter en hård ;) budgivning blev huset mitt. Du var ett mycket bra bollplank och jag har varit tacksam för all hjälp hela vägen. Läs mer
  • 2019-03-27

Harvey W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Excellent work! Well done. Thank you for everything. Läs mer
  • 2019-03-26

Solveig L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bra jobb och väldig trevlig och kompetent mäklare vår Micaela Rydberg Läs mer
    2019-03-27 Micaela R svarar Solveig L
    Tusen tack snälla Solveig! Hoppas du kommer stortrivas i din nya lägenhet! Stor Kram / Micaela
  • 2019-03-20

Ylva W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi är riktigt nöjda med Micaela, väldig kunnig och kompetent! Läs mer
    2019-03-27 Micaela R svarar Ylva W
    Tusen tack kära ni! Hoppas nu att ni trivs i huset, önskar er all lycka! Kram Micaela
  • 2019-03-19

Emely N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Väldigt gott bemötande! En kunnig mäklare, som får en att känna sig trygg vid köp och ger svar på alla frågor funderingar. Hon värnar om både köpare och säljare! 🌟 Läs mer
    2019-03-19 Micaela R svarar Emely N
    Tack snälla rara Emely, jag är så tacksam över att få hjälpa till och finns alltid här som bollplank. Stort Grattis till din nya bostad! Kram Micaela
  • 2019-03-18

Arne L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    En mäklare med skinn på näsan! Så härligt att se och höra, en bra affärskvinna som såg till att både vi och säkert även säljaren blev nöjda. Så klart anlitar vi också henne nu när vårt eget hus ska säljas! Läs mer
  • 2019-03-18

Aina N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Allt gick så himla bra och vi kände oss väl informerade hela tiden. Så tacksamma för all hjälp. Rekommenderar varmt Lotte! Läs mer
  • 2019-03-16

Johanna Ö skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Så fint bemötande från Micaela på svensk fastighetsförmedling Ystad, varm person som verkligen gör allt för sina kunder! Läs mer
    2019-03-19 Micaela R svarar Johanna Ö
    Tusen tack fina Johanna, det var verkligen ett rent nöje! Kram!!
  • 2019-03-12

Tamara W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Hon tog sig tid att förklara och visa. Super tillmötesgående.
    Hade eller tog reda på alla svar på mina frågor och hela hennes sätt gjorde att jag kände mig trygg i affären.
    Var rädd om henne! Läs mer
    2019-03-19 Micaela R svarar Tamara W
    Tusen tack fina du! Så roligt att jag fick äran att hjälpa till och det skall bli roligt att få vara med på resan! Kram Micaela
  • 2019-03-08

Ida S skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Tusen tack för all hjälp! Många kramar från oss i familjen Södergren! Läs mer
    2019-03-08 Lotte M svarar Ida S
    Tack själv. Lycka till med ert nya boende så hörs vi framöver. Kram Lotte
  • 2019-02-23

Hanna H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt nyproduktion. Delvis färdigställt. Yttre skal och utvändigt färdigt.
    Mäklaren har varit tillgänglig alla gånger med snabb visning och färdigställande av köpekontrakt. Återkopplat med svar på frågor och gjort allt vi önskat och lite till. Kan inte mer än annat vara nöjd och rekommenderar mäklaren alla gånger. Läs mer
    2019-02-28 Micaela R svarar Hanna H
    Tusen tack för er fina rekommendation snälla Hanna & Sebastian! Så roligt att få vara med på er resa och se ert nyproducerade hus växa fram! Kram Micaela!!
  • Viktor N

2019-02-22

Viktor N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag är sjukt nöjd med både bostaden jag köpt och av mäklaren som varit underbar Läs mer
    2019-02-28 Micaela R svarar Viktor N
    Tack bästa Viktor, så roligt att jag fick hjälpa till! Stort Grattis till din nya bostad!! Kram Micaela
  • 2019-02-20

Emelie A skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Superbra och engagera mäklare 10/10 🌞 Läs mer
  • 2019-02-20

Gullmar N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket trevlig och social mäklare med stor kunskap och erfarenhet. Kände oss trygga redan efter första mötet. Det gick snabbt att få ut försäljningen av vår villa och att den sen såldes på några dagar, ett extra plus. Läs mer
    2019-02-20 Lotte M svarar Gullmar N
    Tack Gullmar och Aina, ni underbara! Varit ett sant nöje. Mvh Lotte
  • 2019-02-18

Sofie I skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Hjälpte oss som köpare av hus på ett både personligt och proffsigt sätt. Svarade på frågor vi hade och var påläst kring både huset i fråga och även mer generellt kring besiktning och ev. renoveringsbehov. Mindre faktafel rättades snabbt till.
    Skapade familjär stämning vid kontraktsskrivning och bidrog till en positiv och trygg känsla. Även som köpare var vi alltså mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Sofie I
    Tack Sofie och Johan! Huset kändes som det passar er perfekt. Mvh Lotte

Evy J skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt och köpt bostadsrätt .
    Micaela alltid lika glad och trevlig .Ringer alltid tillbaka när man sökt henne är så behjälplig med allt .Är kunnig hjälper till på alla önskemål .Är till 100 procent nöjd med Micaela ..
    Jag rekomondera henne gärna Hon är värd ett fång rosor . Läs mer
    2019-02-22 Micaela R svarar Evy J
    Underbara Evy! Tusen tack snälla du, det har ju bara varit en ren fröjd att få hjälpa till! Skall bli så spännande att se resultatet i din nya lägenhet! Stor Kram / Micaela

Max L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Köpt fritidshus med assistans av Lotte, en toppenupplevelse från start till mål!
    Lotte var behjälplig, snabb att svara på frågor och mycket kunnig.
    Stort tack! Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Max L
    Tusen tack för de fina orden :)
    Varit så trevligt att hjälpa er på alla sätt. Må gott. Mvh Lotte
  • 2019-02-18

Bengt Göran J skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har köpt en bostadsrätt som Lotte sålde, eftersom vi var nöjda med hennes bemötande har hon även sålt vårt hus, som vi också känner oss nöjda med.

Förväntningar hos en mäklare är att man känner förtroende och det tycker vi Lotte levt upp till.

Att sälja sitt hus efter 40 år är ju inte det enklaste men Lotte har varit ett stöd och hittat de rätta köparna som förvaltar det vidare. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Bengt Göran J
    Tusen tack. Har varit ett sant nöje och så härligt att finna de rätta köparna till er. Mvh Lotte
  • 2019-02-10

Linda B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt en 3:a lägenhet. Mycket bra och tillmötesgående bemötande. Snabba besked och mycket flexibel. Tid gavs för att ” känna in” lägenheten -Köpbeslutet känns då tryggt. Bra och tydligt möte tillsammans med säljaren. Läs mer
    2019-02-18 Micaela R svarar Linda B
    Tusen tack för din fina rekommendation Linda! Det skall bli så kul att få vara med på resan! Stor Kram / Micaela
  • 2019-02-08

Pontus P skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Kunnig och mycket duktig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-08 Lotte M svarar Pontus P
    Tusen tack Pontus!! Mvh Lotte Myrebris
  • 2019-02-01

Christian N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt lägenhet 120 m2 i centrala Ystad.
    Glad trevlig och framförallt genuint engagerad. Bra återkoppling på frågor och funderingar och var väldigt flexibel gällande visningstider. Läs mer
    2019-02-07 Micaela R svarar Christian N
    Tack snälla ni för er fina rekommendationer! Detta var så ”meant-to-be” och jag är så glad över att jag fick vara en del av den resan! Ses snart igen! Kram Micaela
  • 2019-02-01

Amanda O skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Träffat många mäklare under vår tid som husletare! Mikaela är ärlig, pålitlig, säker på sin sak och rättvis!
    Mikaela gör ett superjobb och mer där till! Vi är helnöjda och hon kommer i framtiden värdera och sälja vårt hus! Läs mer
    2019-02-07 Micaela R svarar Amanda O
    Fina ni! Jag är så oerhört glad att jag fick vara en del av er resa och ser verkligen fram emot att få se er sätta er prägel på ert nya hus! Tusen tack för era fina ord! Kramar Micaela
  • 2019-01-21

Tina E skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nybrostrand och även sålt min egen bostad, där mäklaren Lotte Myrebris har gjort ett fantastiskt arbete. Eftet vårt första möte kändes det så naturligt och rätt att Lotte skulle ta hand om mina affärer. Hon kändes trygg, kunnig, jordnära, positiv, professionell och vi fick en fin kontakt från första början.
    Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar med råge och jag har känt mig 100 % trygg med Lotte. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2019-02-05 Lotte M svarar Tina E
    Tusen tack Tina för de vackra orden!!
  • 2019-01-14

Mikael I skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt bostadsrätt i Simrishamn
    Blev utmärkt bemött
    Förväntningarna var ett högt pris på bostaden och det blev mycket bra.
    Lägenheten stylades av mäklaren så den blev mycket fin i minsta detalj.
    Allt skötes mycket proffsigt från början till slut.
    Kan starkt rekommendera Micaela som mäklare till andra. Läs mer
    2019-01-19 Micaela R svarar Mikael I
    Tusen tack för din fina rekommendation Micke! Det var verkligen ett rent nöje att få hjälpa till! Kram Micaela!
  • Björn O

2019-01-10

Björn O skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mäklaren var hur bra som helst !!!det är viktigt med återkoppling, och det kände msn att det fanns!!! Läs mer
  • 2018-12-19

Kim L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bostadsrätt i Ystad.

Engagerat, aktivt lyssnande, med bra svar på de flesta frågorna.

Mina krav på en proffsigt agerande som förmedlare blev väl uppfyllda. Läs mer
    2019-01-14 Micaela R svarar Kim L
    Tusen tack snälla Kim för er fina rekommendation! Stort Lycka till i er nya lägenhet, snart är det ju äntligen dags för er att få nycklarna! Kram Micaela

Anna B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Gott bemötande. Värnar om både köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Anna B
    Tack snälla Anna! Det har varit otroligt roligt att ha fått vara med på resan, hela vägen! Önskar dig allt gott och stort lycka till i ert nya hus! Kram Micaela

Erko K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en lägenhet.Bästa mäklare i hela Sverige tycker jag.Hon kan sitt jobb.hon e trevligt fantastiska människor. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Erko K
    Fina Erko! Tusen, tusen tack, så glad jag blir över att ni är nöjda! Det skall bli så roligt att få hjälpa till även 2019! Kram Micaela

Jenny L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpte ett hus av Micaela som är en superduktig mäklare och gör affären lätt och smidig men ändå så bra så möjligt. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Jenny L
    Tusen tack Jenny! Så glad jag blir av att höra att ni känt er trygga vid min sida, vilket spännande 2019 vi har framför oss! Många Kramar Micaela
  • 2018-12-04

Karin & Roland B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Där var full fart på henne och hon hade svar på frågorna vi ställde. Hon är väldigt duktig på vad hon gör.
    Vi rekommenderar er till andra. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Karin & Roland B
    Fina Karin & Roland! Tack snälla för er fina rekommendation och tack för att just jag fick det stora förtroendet att vara del av er bostadsaffär! Många Kramar Micaela
  • Ewa H

2018-11-20

Ewa H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en villa med renoveringsbehov. Toppenbra mäklare som jag upplevde ärlig o transparent !! Snabb o proffsig. Raka rör.
    Väldigt nöjd Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Ewa H
    Bästa Ewa! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa till och få lära känna dig! Tusen tack för din fina rekommendation. Kram Micaela!
  • 2018-11-18

Ulf W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt vår lägenhet.
    Bästa tänkbara sätt ett proffsigt aggerande.
    Ja att vi skulle få lägenheten såld. På bästa sätt.
    Kan med 100% rekommendera Micaela till andra Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Ulf W
    Tusen tack kära ni! Det har verkligen varit underbart att få vara med på resan med er och önskar er alla lycka i er nya bostad! Många kramar till er!

Bangatan 1, 273 34 Tomelilla