Bra Projekt Sthlm AB

SKEBOKVARNSVÄGEN 324, 124 50 Bandhagen — Visa karta

Bra Projekt Sthlm AB är en byggfirma grundad av Cezary Olczak - en erfaren byggare. Vi har 25 års erfarenhet och erhåller våtrumsbehörighet, därmed är vår specialitet badrum som håller tätt. Vi kan även erbjuda praktiska kökslösningar. Vår verksamhet präglas av att vi ständigt lyssnar till kundernas behov och önskningar och förvandlar dessa till riktigt bra projekt. I och med vår långa erfarenhet har vi samlat på oss stor kompetens gällande materialval, vi har bra koll på det senaste. Vi hjälper dig också med val av samarbetspartners inom VVS och Kakel.

Läs vad 6 kunder tycker om Bra Projekt Sthlm AB

• Åke L
    Åke L skrev om Bra Projekt Sthlm AB
    jag behövde hjälp med mitt hallgolv som jag har köpt klinkers till.
    Och fick tips om en firma som heter Bra Projekt STHLM AB. då dök Cezary upp och mitt problem flög iväg och inte kommit tillbaka,så jag rekommenderar detta företag,som visade vilken kompentens och kunnande dom hade
    både trevliga och puklighet......åke larsson 2/9-2016
    2016-09-14 Cezary O svarar Åke L
    Tack Åke!
    Ha mycket nöje med golvet!
    Hälsningar
    Cesar
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Bra Projekt Sthlm AB
    Cezary och hans team har byggt om vårt badrum på ett utomordentligt bra sätt. De kan sitt hantverk kommer med väldigt kloka förslag på smarta lösningar. De har sinne för detaljer och kommer när vi avtalat. Höll priser på ursprungsuppdrag och när vi valde att utveckla samarbetet fungerade även det perfekt.
  • Mathias G
    Mathias G skrev om Bra Projekt Sthlm AB
    Vi blev rekommenderade Cezary (Bra projekt Sthlm) från affären där vi köpte vårt kakel. Efter några månader hade kaklet spruckit över spisen och murbruksplattan lossnat från väggen. Vi ringde Cezary då och han kom snabbt till oss för att åtgärda felet. På plats insåg han att värmen vår spis hade torkat murbruket för snabbt och han gjorde om arbetet gratis. För att inte hamna i samma situation igen bad han oss att flytta ut spisen ca 10 cm under 4 veckor. Nu två månader senare ser kaklet perfekt ut (utan sprickor). Vi är jättenöjda och Bra Projekts sätt att korrigera felet är föredömligt. //Anna och Mathias
  • jacob s
    jacob s skrev om Bra Projekt Sthlm AB
    Cesar gjorde tätskiktet i vårt badrum och håller högsta professionella nivå. En trygghetskänsla som är värd väldigt mycket.Gör det lilla extra, svarar snabbt och kom tillbaka till oss för att för att ge utlåtande/vara bollplank i frågor som inte ens berörde hans eget arbete hos oss. Hade jag gjort ett nytt badrum idag hade jag anlitat Bra projekt direkt!
  • görel s
    görel s skrev om Bra Projekt Sthlm AB
    Cesar har i mars renoverat mitt badrum. Snabb offert, bra pris, håller vad de lövar. Perfekt utförande och bra städning efter arbete! Tack grabbar och arbetsledare Cesar! Jag kommer att varm rekommendera er till mina bekanta. Görel S. Bergshamra.
  • görel s
    görel s skrev om Bra Projekt Sthlm AB
    Cezary S. Olczak, hantverkare och den som förvandlade mitt ordinära badrum till en drömplats. Samarbetet med honom, med mina annorlunda önskningar, var en smidig historia. Vänligt förklarande han för mig vad som var möjligt och omöjligt.Vi nådde fram till vad jag ville med alla mina önskningar via Cezarys tålamod och yrkesskicklighet. Till detta vill jag säga estetisk kompetens, punktlighet, inga obehagliga överraskningar och ett pris som höll vad det lovade. Vill du göra något av det som jag behövde honom till (kök, bad, kakel, måleri) och kan yttra mig om, så kan jag varmt rekommendera honom. Amelia Adamo chefredaktör

SKEBOKVARNSVÄGEN 324, 124 50 Bandhagen