Bra Projekt Sthlm AB

Bra Projekt Sthlm AB

Bra Projekt Sthlm AB är en byggfirma grundad av Cezary Olczak - en erfaren byggare. Vi har 25 års erfarenhet och erhåller våtrumsbehörighet, därmed är vår specialitet badrum som håller tätt. Vi kan även erbjuda praktiska kökslösningar. Vår verksamhet präglas av att vi ständigt lyssnar till kundernas behov och önskningar och...

6 omdömen om Bra Projekt Sthlm AB

Dana J
Skrev om Bra Projekt Sthlm AB

Cesar och 2 av hans medarbetare hjälpte oss bygga om vårt badrum i höst. Det var en väldigt bra erfarenhet, och vårt badrum blev så vackert gjort. Det är inte altid lätt att hitta handarbetare som är tålmodiga, pålitliga och skickliga. Med Cesar och hans team, hittar man den lyckad kombinationen. De är exceptionella.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Åke L
Skrev om Bra Projekt Sthlm AB

jag behövde hjälp med mitt hallgolv som jag har köpt klinkers till. Och fick tips om en firma som heter Bra Projekt STHLM AB. då dök Cezary upp och mitt problem flög iväg och inte kommit tillbaka,så jag rekommenderar detta företag,som visade vilken kompentens och kunnande dom hade både trevliga och puklighet......åke larsson 2/9-2016

Svar från Bra Projekt Sthlm AB

Tack Åke! Ha mycket nöje med golvet! Hälsningar Cesar

Joakim D
Skrev om Bra Projekt Sthlm AB

Cezary och hans team har byggt om vårt badrum på ett utomordentligt bra sätt. De kan sitt hantverk kommer med väldigt kloka förslag på smarta lösningar. De har sinne för detaljer och kommer när vi avtalat. Höll priser på ursprungsuppdrag och när vi valde att utveckla samarbetet fungerade även det perfekt.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Mathias G
Skrev om Bra Projekt Sthlm AB

Vi blev rekommenderade Cezary (Bra projekt Sthlm) från affären där vi köpte vårt kakel. Efter några månader hade kaklet spruckit över spisen och murbruksplattan lossnat från väggen. Vi ringde Cezary då och han kom snabbt till oss för att åtgärda felet. På plats insåg han att värmen vår spis hade torkat murbruket för snabbt och han gjorde om arbetet gratis. För att inte hamna i samma situation igen bad han oss att flytta ut spisen ca 10 cm under 4 veckor. Nu två månader senare ser kaklet perfekt ut (utan sprickor). Vi är...

Jacob S
Skrev om Bra Projekt Sthlm AB

Cesar gjorde tätskiktet i vårt badrum och håller högsta professionella nivå. En trygghetskänsla som är värd väldigt mycket.Gör det lilla extra, svarar snabbt och kom tillbaka till oss för att för att ge utlåtande/vara bollplank i frågor som inte ens berörde hans eget arbete hos oss. Hade jag gjort ett nytt badrum idag hade jag anlitat Bra projekt direkt!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Görel S
Skrev om Bra Projekt Sthlm AB

Cesar har i mars renoverat mitt badrum. Snabb offert, bra pris, håller vad de lövar. Perfekt utförande och bra städning efter arbete! Tack grabbar och arbetsledare Cesar! Jag kommer att varm rekommendera er till mina bekanta. Görel S. Bergshamra.