Mekonomen Bilverkstad Bromma, Blackebergsvägen

4.0

6 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Bromma, Blackebergsvägen

Anna Maria N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma, Blackebergsvägen

Finns tider, proffsiga och hjälpsamma!

Åsa Helena Maria S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma, Blackebergsvägen

Mycket snabb och bra hjälp och mycket trevligt bemötande därtill! Verkstaden felsökte och ”släckte” min 2:a från besiktningen på bara några timmar. Dessutom till drygt en tredjedel (!) lägre kostnad än vad min märkesverkstad skulle ha för samma reparation! Jag rekommenderar varmt Mekonomen Blackeberg och kommer själv anlita dem framöver!

Marie B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Bromma, Blackebergsvägen

Gjorde service och reparation med väldigt snabb och bra service. Trevligt bemötande!

Eleonor Paula Maria B

Toppen! Bra bemötande, bra service! Ellinor

JOACHIM G
Skrev om Bromma Bilanalys & Bilverkstad AB

Bra service och lätt att få en tid, kunnig och trevlig personal, kändes tryggt att lämna bilen hos företaget, även prisförslaget jag fick stämde när jag hämtade bilen, jag har lämnat in min bil hos andra företag i området och då har det tyvärr varit annorlunda, så stort tack till BROMMA BILANALYS & BILVERKSTAD AB

Anton K
Skrev om Bromma Bilanalys & Bilverkstad AB

Nonchalant Vår ordinarie bilmekaniker har stängt för sommaren, så när bilen behövde lämnas in vände vi oss till Bromma bilanalys. De hörde inte av sig när bilen var klar enligt överenskommet. Svarade inte på telefon utan jag fick gå dit själv för att se vad som hänt. Väl där påstod de att de kontaktat mig via sms (vilket inte stämmer). Helt oförstående inför att kontakt med kunder, kommunikation och att hålla överenskommelser påverkar upplevelse av transaktionen. Det finns så många bilmekaniker att välja mellan. Utnyttja det och ta din bil någon annanstans.