Alla kategorier Mäklare Skåne Kävlinge Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
Rekommenderat företag 2015 - Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge

Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge

Barsebäcksvägen 60, 246 30 Löddeköpinge — Visa karta

Det finns många fördelar med att bo och leva i Kävlinge kommun – det vet vi på Bülow & Lind i Löddeköpinge. För dig som kund innebär det att vi inte behöver anstränga oss att göra reklam för området. Det kommer naturligt. Det i sin tur kan göra hela skillnaden för en lyckad bostadsaffär.

Läs vad 22 kunder tycker om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge

• Giovanni B
    Giovanni B skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    I strongly reccommend Anna. She is professional and humble. She has helped us as foreigners to go through all the journey and we got the home of our dream. It was really a pleasure dealing with her
  • Rolf-åke S
    Rolf-åke S skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Trevlig o korrekt,tolerant mot "dumma" frågor proffesionell!
  • Monica S
    Monica S skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Helt perfekt! Vänligt och snabbt bemötande.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Supernöjda, snabbt enkelt o bra uppföljning.
  • Linda S
    Linda S skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Snabb, effektiv, ärlig och tydlig affär.
    Bra bemötande och smidigt på alla sätt.
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Anna är en mycket kompetent mäklare, mycket trevlig och saklig.
  • Linda H
    Linda H skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Proffsig, trevlig, pålitlig, flexibel, kunnig. Toppen!
  • Sten O
    Sten O skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Skicklig mäklare,snabb respons på frågor och mycket korrekt o trevligt bemötande.
  • Ola H
    Ola H skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Det fungerade bra o smidigt från början.
    Proffsigt bemötande.
    Kommer rekommenderas!
    Ola
  • Linda S
    Mycket förtroendeingivande, proffsig och trevlig.
  • Johan L
    Johan L skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Vi tycker det fungerade mycket bra med Anna
  • Victor S
    Victor S skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Vi fick ett väldig bra bemötande av Anna.
    Hon var väldigt tillmötesgående och ställde upp med väldigt kort varsel och obekväma tider ( sena kvällar) och långa visningar med många underliga frågor. Dom frågor hon inte kunde svara på direkt fick vi svar på dagen efter via telefon och mail.
    Vi är väldigt nöjda med Anna och rekomenderar henne gärna till fler.
  • Mats G
    Mats G skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Mycket tillmötesgående o tjänstevillig.
    Handlade sakligt men med en fast hand.
    Såg till o medlade vid minst två tillfälle till stor fördelför oss.
    vi är mycket nöjda med Anna´s agerande
  • Dan P
    Dan P skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Trevlig, kompetent och serviceminded
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Anna hjälpte oss att sälja vår villa i Lund. Vi pratade med flera mäklare och bestämde oss för Anna och Bülow och Lind utifrån pris och bemötande. Vi ångrar oss inte.
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Bra och korrekt bemötande vid försäljning av vår lägenhet i Löddeköpinge. tillförlitlighet och kunnighet präglade vår affär.
  • Pia A
    Pia A skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Jag har blivit väldigt bra och proffsigt bemöt av Anna Kajrup, då jag både köpt och sålt lägenhet via henne.

Har absolut inget att klaga över
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Jättetrevlig mäklare som tillgodoser ens behov. Seriös, hjälpsam. Bara positivt! Kommer anlita henne den dagen det är dags att sälja. Stort plus!
  • Rakel J
    Rakel J skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Mycket sympatisk och tillmötesgående. Jag uppskattade att Anna alltid ställde upp och hjälpte där jag inte var så kunnig. Anna var inte stressande och " gåpåig ", vilket tilltalade mig väldigt mycket. Kan varmt rekommendera Anna för både säljande och köpande bostadsägare.
    Mvh.

Rakel Johansson
    Löddeköpinge.
  • Helén T
    Helén T skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Det kändes bra och tryggt att ha Anna Kajrup som mäklare.
    2014-10-27 Anna K svarar Helén T
    Tack, det var väldigt trevligt att få sälja ert hus och framför allt, er fantastiska trädgård!
  • Inger D
    Inger D skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Bra bemötande, kan lyssna, ger förslag och ide, är trevlig, mjuk behaglig. Informerar bra och återkommer snabbt
  • Christian P
    Christian P skrev om Anna Kajrup en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Löddeköpinge
    Kunnig och proffsig hjälp båda vid köp och försäljning!
Anna Kajrup

Barsebäcksvägen 60, 246 30 Löddeköpinge