Byggproffset Norrort AB

Byggproffset Norrort AB

Ring 076-793 94 95 byggproffset.com

Välkommen till Byggproffset Norrort! Vi kan det mesta inom bygg och erbjuder köks- och badrumsrenovering, ombyggnation, tillbyggnation och nybyggnation åt både privatpersoner, företag och föreningar. Vårt nätverk av hantverkare och samarbetspartners är starkt och vi är våtrumscertifierade hos Byggkeramikrådet. Vintertid kan...

31 omdömen om Byggproffset Norrort AB

Kenneth L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Hej Redan vid de första mötet med byggproffset Norrort fick vi ett mycket positivt intryck. Vi fick hjälp med att montera både fönster och dörrar i vårt hus med byggår 1934. En del frågetecken dök upp under arbetet men de löste vi genom att besluta tillsammans hur vi skulle gå vidare. Vi kände oss trygga under hela byggtiden och är jätte nöjda med resultatet

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Peter W
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma. Noggranna och duktiga. Hjälpte även till att lösa ett akut problem som inte var relaterat till köksrenoveringen.

Åsa G
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Trevliga killar som gjort ett bra jobb med allt. Är jättenöjd med dom

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Anders S
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Kanonkillar, självgående med lagom avstämningar och bra info underhand. Varma rekommendationer från mig.

Åsa G
Skrev om Byggproffset Norrort AB

väldigt trevliga killar och bemötande och hjäpsamma ,har fått svar på mina frågor om renovering alllt var bra gjort bilning kakling rördragning uppsättning av möbler .kan gott rekomendera dom jättetrevliga killar att ha och gör med.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Grete L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Har altid varit mycket nöjd med job Utförd av byggprofset

Elin L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Gör bra jobb använt dom till flera renoveringar hemma. Är duktiga och håller tidsplanen.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Johnny B
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Trevligt, bra servicemind och svarar rimligt snabbt.

Tarja A
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Mycket nöjd! Noggranna, duktiga och trevliga killar som har utfört två riktigt bra arbeten åt mig.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Göran K
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byggde uterum och monterade snörasskydd. Snabba och proffsiga precis som namnet. Kommer att anlitas igen.

Lars K
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Firman har som vanligt gjort ett jobb som både jag och frun är nöjda med kan rekomenderas

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Åsa-britt H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Utproffsiga och trevliga. Professionella!

Nasim H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byggarna var proffsiga. Bygget gick bra och fort. Ägaren Daniel kom med bra tips. Löste problem fort och bra. De var väldigt aktsamma så att inte trädgårdsväxter eller häck förstördes. Jag rekommenderar dem varmt.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Christina J
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Trevliga, tillmötesgående, höll budgeten. Missade några små deraljer, med det fixade de snabbt till.

Nicklas E
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Totalrenovering av entréplan i villa. Renoveringen omfattade det mesta. -Stort kök. -Badrum på annan plats I huset. -Alla rum (väggar, tak och nya golv). -Vattenburen golvvärme. -El och belysning -Ändrad planlösning (avväxling med stålbalk i bärande konstruktion). Killarna på Byggproffset Norrort fixade allt enligt beskrivning och plan från start till mål. Vi är supernöjda. Har redan fler planer och kommer garanterat anlita denna firma igen! N.Ekström

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Juan U
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Bra och trevligt bemötande. Fint slutresultat på utbyggnadsprojekt.

Sven-Olov H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Panel- och fasadarbete. Väl utfört. Trevlig personal.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Eva I

Fantastiska killar. Kunniga o trevliga

Mica W
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Ett av de proffsigaste företag jag anlitat. Offerte och faktura stämde överens, jobbet blev snyggt och omsorgsfullt utfört av väldigt trevliga killar. Ett missöde utanför deras kontroll blev omhändertaget utan strul och de kan rekommenderas varmt.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 193 omdömen 4.6 av 193 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Jonas H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Anlitade Byggproffset Norrort AB för att renovera köket. Det blev precis som vi ville hade det.

Joakim I
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Jag har anlitat Byggproffset flera gånger till olika uppdrag, jag har varit lika nöjd varje gång. Grabbarna som kommer och arbetar är duktiga och trevliga, de har dessutom jobbat stenhårt för att klara av deadlinen som utlovats. Jag kommer anlita dem igen när jag behöver. /Jocke

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Amanda A
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byggproffset är proffsiga hantverkare som alltid gör ett utmärkt jobb och även ger dig som kund goda råd på vägen. /Amanda

Gustaf L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Hög kvalitet på utfört arbete. Prisvärt i längden!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

Linus Åberg
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Fönsterbyte i villa Vi fick bra hjälp under arbetet men det har varit brister i slutförandet. De skulle komma tillbaka och färdigställa utvändigt när vädret (kylan försvunnit) blev bättre. De har ej återkopplat kring detta ännu.

Joakim B
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Bra utfört snickeri arbete, Svårare att få dokumentation (egenkontoller mm) Snabba på att informera muntlig att detta blir extra, mycket svårt att få det dokumenterat så vi kunde ta det vidare mot vår husleverantör. Vi fick stora problem att få ut det som Byggproffset aviserad muntligt som extra fick knappt 15% av vår husleverantör pga att det ej fanns dokumenterat.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Christian T
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Har anlitat Byggproffset Norrort för två större jobb. Senast för en helrenovering av 100 kvm källarvåning i villa. Allt från rivning, badrum, plattsättning, uppsättning väggar, målning, golvläggning. Kunniga, bra resultat och gör precis som överenskommet!

Anna B
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byte två fönster och balkongdörr. Ordning och reda, kom i tid. Bra kommunikation, sms, mejl, personligt besök inför offert. Tog ansvar från början till slut, fixade plåtslagare när det visade sig att det behövdes. Städade efter sig, gjorde jobb på utsatt tid. Trevligt bemötande!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Carl-Erik P
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Jag har anlitat företaget för utbyte av husets sydsida som var i dåligt skick beroende på solens påverkan. Utbytet gjordes i samband med att ett annat företag bytte fönster och dörrar. Arbetet bestod i byte och målning av träfasad. Företaget gjorde arbetet på avtalad tid och till godtagbar kvalité. Kommunikationen upplevde jag som mycket god. Kostnaden var helt OK. Företaget visade prov på gott yrkeskunnande.

Oscar F
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Superbra rakt igenom - höll planeringen, gjorde ett bra jobb, trevligt bemötande!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Peter C
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Proffsigt och noggrant! Har gjort många jobb åt oss som vi är riktigt nöjda med.

Oscar L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Grymt bra jobb och noggranna när de byggde mitt kök

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L