Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sollentuna Byggproffset Norrort AB

Byggproffset Norrort AB

Solbackavägen 28, 191 49 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Byggproffset Norrort!

Vi kan det mesta inom bygg och erbjuder köks- och badrumsrenovering, ombyggnation, tillbyggnation och nybyggnation åt både privatpersoner, företag och föreningar. Vårt nätverk av hantverkare och samarbetspartners är starkt och vi är våtrumscertifierade hos Byggkeramikrådet.

Vintertid kan vi även stå till tjänst med snöröjning för samfälligheter, företag och bostadsrättsföreningar, då främst i Sollentuna, vilket vi har två lastmaskiner för.

Du hittar vårt kontor i Sollentuna, men vi tar gärna uppdrag i hela Storstockholm. Kontakta oss för en offert på ditt projekt!

Läs vad 19 kunder tycker om Byggproffset Norrort AB

• Nasim H
    Nasim H skrev om Byggproffset Norrort AB
    Byggarna var proffsiga. Bygget gick bra och fort. Ägaren Daniel kom med bra tips. Löste problem fort och bra. De var väldigt aktsamma så att inte trädgårdsväxter eller häck förstördes. Jag rekommenderar dem varmt.
  • Christina J
    Christina J skrev om Byggproffset Norrort AB
    Trevliga, tillmötesgående, höll budgeten. Missade några små deraljer, med det fixade de snabbt till.
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om Byggproffset Norrort AB
    Totalrenovering av entréplan i villa. Renoveringen omfattade det mesta.
    -Stort kök.
    -Badrum på annan plats I huset.
    -Alla rum (väggar, tak och nya golv).
    -Vattenburen golvvärme.
    -El och belysning
    -Ändrad planlösning (avväxling med stålbalk i bärande konstruktion).

Killarna på Byggproffset Norrort fixade allt enligt beskrivning och plan från start till mål. Vi är supernöjda.
    Har redan fler planer och kommer garanterat anlita denna firma igen!

N.Ekström
  • Juan U
    Juan U skrev om Byggproffset Norrort AB
    Bra och trevligt bemötande. Fint slutresultat på utbyggnadsprojekt.
  • Sven-Olov H
    Sven-Olov H skrev om Byggproffset Norrort AB
    Panel- och fasadarbete. Väl utfört. Trevlig personal.
  • Eva I
    Eva I skrev om Byggproffset Norrort AB
    Fantastiska killar. Kunniga o trevliga
  • Mica W
    Mica W skrev om Byggproffset Norrort AB
    Ett av de proffsigaste företag jag anlitat. Offerte och faktura stämde överens, jobbet blev snyggt och omsorgsfullt utfört av väldigt trevliga killar.

Ett missöde utanför deras kontroll blev omhändertaget utan strul och de kan rekommenderas varmt.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Byggproffset Norrort AB
    Anlitade Byggproffset Norrort AB för att renovera köket. Det blev precis som vi ville hade det.
  • Joakim I
    Joakim I skrev om Byggproffset Norrort AB
    Jag har anlitat Byggproffset flera gånger till olika uppdrag, jag har varit lika nöjd varje gång.
    Grabbarna som kommer och arbetar är duktiga och trevliga, de har dessutom jobbat stenhårt för att klara av deadlinen som utlovats.
    Jag kommer anlita dem igen när jag behöver. /Jocke
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Byggproffset Norrort AB
    Byggproffset är proffsiga hantverkare som alltid gör ett utmärkt jobb och även ger dig som kund goda råd på vägen. /Amanda
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Byggproffset Norrort AB
    Hög kvalitet på utfört arbete. Prisvärt i längden!
  • Linus Å
    Linus Å skrev om Byggproffset Norrort AB
    Fönsterbyte i villa

Vi fick bra hjälp under arbetet men det har varit brister i slutförandet. De skulle komma tillbaka och färdigställa utvändigt när vädret (kylan försvunnit) blev bättre. De har ej återkopplat kring detta ännu.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Byggproffset Norrort AB
    Bra utfört snickeri arbete,
    Svårare att få dokumentation (egenkontoller mm)
    Snabba på att informera muntlig att detta blir extra, mycket svårt att få det dokumenterat så vi kunde ta det vidare mot vår husleverantör.
    Vi fick stora problem att få ut det som Byggproffset aviserad muntligt som extra
    fick knappt 15% av vår husleverantör pga att det ej fanns dokumenterat.
  • Christian T
    Christian T skrev om Byggproffset Norrort AB
    Har anlitat Byggproffset Norrort för två större jobb. Senast för en helrenovering av 100 kvm källarvåning i villa. Allt från rivning, badrum, plattsättning, uppsättning väggar, målning, golvläggning. Kunniga, bra resultat och gör precis som överenskommet!
  • Anna B
    Anna B skrev om Byggproffset Norrort AB
    Byte två fönster och balkongdörr. Ordning och reda, kom i tid. Bra kommunikation, sms, mejl, personligt besök inför offert. Tog ansvar från början till slut, fixade plåtslagare när det visade sig att det behövdes. Städade efter sig, gjorde jobb på utsatt tid. Trevligt bemötande!
  • Carl-Erik P
    Carl-Erik P skrev om Byggproffset Norrort AB
    Jag har anlitat företaget för utbyte av husets sydsida som var i dåligt skick beroende på solens påverkan. Utbytet gjordes i samband med att ett annat företag bytte fönster och dörrar. Arbetet bestod i byte och målning av träfasad. Företaget gjorde arbetet på avtalad tid och till godtagbar kvalité. Kommunikationen upplevde jag som mycket god. Kostnaden var helt OK. Företaget visade prov på gott yrkeskunnande.
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Byggproffset Norrort AB
    Superbra rakt igenom - höll planeringen, gjorde ett bra jobb, trevligt bemötande!
  • Peter C
    Peter C skrev om Byggproffset Norrort AB
    Proffsigt och noggrant! Har gjort många jobb åt oss som
    vi är riktigt nöjda med.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Byggproffset Norrort AB
    Grymt bra jobb och noggranna när de byggde mitt kök

Solbackavägen 28, 191 49 Sollentuna