Byggproffset Norrort AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.6

Om företaget

Välkommen till Byggproffset Norrort! Vi kan det mesta inom bygg och erbjuder köks- och badrumsrenovering, ombyggnation, tillbyggnation och nybyggnation åt både privatpersoner, företag och föreningar. Vårt nätverk av hantverkare och samarbetspartners är starkt och vi är våtrumscertifierade hos Byggkeramikrådet. Vintertid kan...

31 omdömen om Byggproffset Norrort AB

Visar 31 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Kenneth L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Hej Redan vid de första mötet med byggproffset Norrort fick vi ett mycket positivt intryck. Vi fick hjälp med att montera både fönster och dörrar i vårt hus med byggår 1934. En del frågetecken dök upp under arbetet men de löste vi genom att besluta tillsammans hur vi skulle gå vidare. Vi kände oss trygga under hela byggtiden och är jätte nöjda med resultatet

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 116 omdömen 4.7 av 116 omdömen
BadgeEightYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Peter W
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma. Noggranna och duktiga. Hjälpte även till att lösa ett akut problem som inte var relaterat till köksrenoveringen.

Åsa G
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Trevliga killar som gjort ett bra jobb med allt. Är jättenöjd med dom

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä

Anders S
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Kanonkillar, självgående med lagom avstämningar och bra info underhand. Varma rekommendationer från mig.

Åsa G
Skrev om Byggproffset Norrort AB

väldigt trevliga killar och bemötande och hjäpsamma ,har fått svar på mina frågor om renovering alllt var bra gjort bilning kakling rördragning uppsättning av möbler .kan gott rekomendera dom jättetrevliga killar att ha och gör med.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet

Grete L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Har altid varit mycket nöjd med job Utförd av byggprofset

Elin L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Gör bra jobb använt dom till flera renoveringar hemma. Är duktiga och håller tidsplanen.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 167 omdömen 4.7 av 167 omdömen
BadgeSevenYears

Vasastan lägenheten - totalrenovering Vi köpte en 3:a i Vasastan som behövde totalrenoveras och jag och min fru hade aldrig renoverat nå

Johnny B
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Trevligt, bra servicemind och svarar rimligt snabbt.

Tarja A
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Mycket nöjd! Noggranna, duktiga och trevliga killar som har utfört två riktigt bra arbeten åt mig.

Tollberg Bygg & Inredning
4.757142857142857/5 i betyg av 70 omdömen 4.757142857142857 av 70 omdömen
BadgeFiveYears

Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som

Göran K
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byggde uterum och monterade snörasskydd. Snabba och proffsiga precis som namnet. Kommer att anlitas igen.

Lars K
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Firman har som vanligt gjort ett jobb som både jag och frun är nöjda med kan rekomenderas

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 59 omdömen 4.9 av 59 omdömen
Badge2021

Väldigt trevlig och kompetent, tillmötesgående och serviceinriktad. Jag hade inte kunnat förvänta mig ett bättre arbete än vad Sjöströms ent

Veronica O Veronica O
Åsa-britt H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Utproffsiga och trevliga. Professionella!

Nasim H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byggarna var proffsiga. Bygget gick bra och fort. Ägaren Daniel kom med bra tips. Löste problem fort och bra. De var väldigt aktsamma så att inte trädgårdsväxter eller häck förstördes. Jag rekommenderar dem varmt.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 71 omdömen 4.4 av 71 omdömen
Badge2019

Efter att ha försökt få offerter från flera företag som visade noll intresse av vårat lilla badrum från 1987 så träffade jag Jerry från Badr

Christina J
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Trevliga, tillmötesgående, höll budgeten. Missade några små deraljer, med det fixade de snabbt till.

Nicklas E
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Totalrenovering av entréplan i villa. Renoveringen omfattade det mesta. -Stort kök. -Badrum på annan plats I huset. -Alla rum (väggar, tak och nya golv). -Vattenburen golvvärme. -El och belysning -Ändrad planlösning (avväxling med stålbalk i bärande konstruktion). Killarna på Byggproffset Norrort fixade allt enligt beskrivning och plan från start till mål. Vi är supernöjda. Har redan fler planer och kommer garanterat anlita denna firma igen! N.Ekström

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 39 omdömen 4.8 av 39 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Juan U
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Bra och trevligt bemötande. Fint slutresultat på utbyggnadsprojekt.

Sven-Olov H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Panel- och fasadarbete. Väl utfört. Trevlig personal.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 247 omdömen 4.9 av 247 omdömen
BadgeTenYears

Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.

Eva I

Fantastiska killar. Kunniga o trevliga

Mica W
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Ett av de proffsigaste företag jag anlitat. Offerte och faktura stämde överens, jobbet blev snyggt och omsorgsfullt utfört av väldigt trevliga killar. Ett missöde utanför deras kontroll blev omhändertaget utan strul och de kan rekommenderas varmt.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 60 omdömen 4.8 av 60 omdömen
BadgeThreeYears

Tack för trevligt och professionell hjälp med ritningar och att sammanställa alla dokument och skicka in bygglovsansökan.

Kristina L Kristina L
Jonas H
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Anlitade Byggproffset Norrort AB för att renovera köket. Det blev precis som vi ville hade det.

Joakim I
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Jag har anlitat Byggproffset flera gånger till olika uppdrag, jag har varit lika nöjd varje gång. Grabbarna som kommer och arbetar är duktiga och trevliga, de har dessutom jobbat stenhårt för att klara av deadlinen som utlovats. Jag kommer anlita dem igen när jag behöver. /Jocke

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 53 omdömen 4.9 av 53 omdömen
Badge2023

Mycket bra och förtroendeskapande bemötande inför upphandling av renovering av lägenhet. Bra synpunkter på våra önskemål vid val av matrial

Amanda A
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byggproffset är proffsiga hantverkare som alltid gör ett utmärkt jobb och även ger dig som kund goda råd på vägen. /Amanda

Gustaf L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Hög kvalitet på utfört arbete. Prisvärt i längden!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Vi har anlitat Enskedebyggarna AB vid två ganska omfattande renoveringar av vårt femtiotalshus. De har innefattat bl.a. att flytta en bärand

Linus Åberg
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Fönsterbyte i villa Vi fick bra hjälp under arbetet men det har varit brister i slutförandet. De skulle komma tillbaka och färdigställa utvändigt när vädret (kylan försvunnit) blev bättre. De har ej återkopplat kring detta ännu.

Joakim B
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Bra utfört snickeri arbete, Svårare att få dokumentation (egenkontoller mm) Snabba på att informera muntlig att detta blir extra, mycket svårt att få det dokumenterat så vi kunde ta det vidare mot vår husleverantör. Vi fick stora problem att få ut det som Byggproffset aviserad muntligt som extra fick knappt 15% av vår husleverantör pga att det ej fanns dokumenterat.

I.K.A Byggkonsult AB
4.7/5 i betyg av 67 omdömen 4.7 av 67 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig bemötande och professionell rådgivning med snabb respons. Varmt rekommendera!!!

Andrius P Andrius P
Christian T
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Har anlitat Byggproffset Norrort för två större jobb. Senast för en helrenovering av 100 kvm källarvåning i villa. Allt från rivning, badrum, plattsättning, uppsättning väggar, målning, golvläggning. Kunniga, bra resultat och gör precis som överenskommet!

Anna B
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Byte två fönster och balkongdörr. Ordning och reda, kom i tid. Bra kommunikation, sms, mejl, personligt besök inför offert. Tog ansvar från början till slut, fixade plåtslagare när det visade sig att det behövdes. Städade efter sig, gjorde jobb på utsatt tid. Trevligt bemötande!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 74 omdömen 4.8 av 74 omdömen
BadgeFourYears

jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen

Carl-Erik P
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Jag har anlitat företaget för utbyte av husets sydsida som var i dåligt skick beroende på solens påverkan. Utbytet gjordes i samband med att ett annat företag bytte fönster och dörrar. Arbetet bestod i byte och målning av träfasad. Företaget gjorde arbetet på avtalad tid och till godtagbar kvalité. Kommunikationen upplevde jag som mycket god. Kostnaden var helt OK. Företaget visade prov på gott yrkeskunnande.

Oscar F
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Superbra rakt igenom - höll planeringen, gjorde ett bra jobb, trevligt bemötande!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 85 omdömen 4.9 av 85 omdömen
BadgeFiveYears

3 personer kom punktligt, satte igång direkt. Hade med sig all utrustning inklusive stegar. Tvättade alla fönster och städade ordentligt i h

Peter C
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Proffsigt och noggrant! Har gjort många jobb åt oss som vi är riktigt nöjda med.

Oscar L
Skrev om Byggproffset Norrort AB

Grymt bra jobb och noggranna när de byggde mitt kök

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen
BadgeSixYears

Vi anlitade Damian Bygg för att riva gammal altan och bygga nu, med tillhörande räcken och belysning. Damian gav ett kunnigt och bra intryck

Josefine B Josefine B

Filtrera omdömen