Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Arnalids Salong

Arnalids Salong

Birkagatan 27, 113 39 Stockholm — Visa karta

Liljeholmstorget 2 A, 11761, Stockholm

Frisörer nära Arnalids Salong:

Karlbergsvägen 37, Stockholm
Eleven frisersalong är centralt belägen i Vasastan. Här får du en professionell ... Läs mer ›
Gunilla E:
Jag går hos frisören Fredrik Olofsson i Sthlm och fixar håret. Jag är jättenöjd med både hans arbete och bemötande!!! Jag har köpt en del h...

Dalagatan 68, STOCKHOLM
Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer so... Läs mer ›
Kristina N:
Emma är suverän. Full koll på färger och vad som passar dig, det samma gäller klippningar.

Torsgatan 8A, STOCKHOLM
Välkommen till Beauty by Us! Vi är en frisörsalong som tror på personlig service... Läs mer ›
Magdalena H:
Jätte nöjd och trevlig frisörska som verkligen kunde sitt jobb. Kan verkligen rekommendera salongen.

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Jessica B:
Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

Läs vad 5 kunder tycker om Arnalids Salong

• Maria  W
    Maria W skrev om Arnalids Salong
    Otroligt oproffesionellt! Bokade tid 15:30 och efter att ha väntat 10 minuter frågade jag om det kunde blivit någon missuppfattning om tiden. Frisörer fnittrade och sa att oj vad tiden sprungit iväg. Inte nog med att han lagt in bokningen till 15:45 istället utan han skulle inte bli klar förrän 16:15 med kunden han höll på med! Fick gå på min middag utan klippning och fixat hår och utan så mycket som en ursäkt från frisörerna. Rekommenderas verkligen inte! Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Arnalids Salong
    Jättetrevlig personal och heltäckande utbud, min syster fixade bröllopsfrisyr och sminkning där och var helnöjd. Även ett riktigt mysigt spa. Duktiga frisörer som antingen jobbar bra med fria händer eller gör så som man kommer överens. Läs mer
  • Dan O
    Dan O skrev om Arnalids Salong
    Letade efter ett spabad för en romantisk stund med min fru. Letade runt lite på nätet och fastnade för Arnalids. Det kan ha varit ett misstag. Vi fick uppleva ett extremt mysigt privat spa. Nu vill min fru att jag ska boka en ny tid. Mycket trevlig personal och bra pris. Måste rekommenderas. Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Arnalids Salong
    Efter lite letande efter någon som kunde permanentböja mina ögonfransar tog jag en som var nära jobbet och dyrast i stan, tänkte att då måste de ju vara bra. Det stod på hemsidan att det kostade 650kr, normalt ligger det på 300 annars, men i kassan fick jag betala 750kr. Bara det liksom.. Sen vart hela grejjen misslyckad och fransarna ramlade ner när jag kom hem så jag mailade dem och påpekade detta som en reklamation. Varpå de ursäktade sig och bad mig kontakta dem. Så jag ringde och tänkte att de bara skulle boka upp en ny tid med mig, utan kostnad - men det gjorde de inte. De ville att jag skulle komma in och "bevisa" att de ramlat ner.. Som om de misstrodde mig. Och det fick jag nästan tvinga dem til.. Slutade med att jag inte gick dit igen och inte kommer sätta min fot där.. Rekommenderas inte. Hon hette Linda som gjorde detta!! Läs mer
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om Arnalids Salong
    Birkastans egna, Mycket trevliga "helhetssalong" med sin trevliga personal som toppar allt.
    Här kan du få hjälp med bla. Hår, Hud, Fötter, Händer, Muskler och Tänder.
    Inte heller att förglömma det Underbara SPA:et med sina 70 kvm. som finns att hyra.
    Innehållande:
    Bubbelpool, Infararöd bastu, Torr/våt-Bastu, Solarium, Massagestol och Duschar.
    Även TV, DVD, Ljudanläggning att visa/lyssna till din favoritunderhållning på.
    Ett perfekt ställe att besöka varesej du vill slappna av eller underhållas.
    Kolla in www.arnalids.se Läs mer

Birkagatan 27, 113 39 Stockholm