Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Carina Udd

Carina Udd

Birger Jarlsgatan 6D, 114 34 Stockholm — Visa karta

Jag, Carina Udd, arbetar med medicinsk hudvård. Jag fokuserar på att skapa ett naturligt vackert resultat med stor omtanke. Varmt välkomna!

Läs vad 3 kunder tycker om Carina Udd

• Susanne E
    Susanne E skrev om Carina Udd
    Här får jag alltid ett varmt bemötande. Med lyhördhet och naturlighet i fokus så känns det alltid tryggt att göra behandlingar hos dig. Uppskattar mkt konsultationen där vi gemensamt gått igenom en behandlingsplan för att uppnå ett bra resultat.Nöjd med alla behandlingar du gjort och de hudvårdsprodukter du rekommenderat mig. Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Carina Udd
    Jag fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Jag kände direkt förtroende för Carina och hennes yrkeskunnande. Hon tar den tid som behövs för att det skall bli bra. Hon hade ett helhetstänk som saknas på många andra ställen. Jag gjorde en kombinerad behandlingsserie som var en blandning av carboxy och thermage. Hon var ärlig hela tiden och förklarade noga vad jag kunde förvänta mig. Resultatet har varit enastående. Långt över förväntan. Det har blivit så bra för att behandlingen var helt anpassad till mina behov./Anna Läs mer
  • Tove E
    Tove E skrev om Carina Udd
    Carina är vänlig och mycket entusiasmerande! Jag har blivit så väl omhändertagen.
    Hon har gjort underverk med min ny, verkligen. Kunde inte vara nöjdare. Läs mer

Bästa hudvårdsalongerna i Stockholm:

Tom K Tom K tycker: