Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Carina Udd

Carina Udd

Birger Jarlsgatan 6D, 114 34 Stockholm — Visa karta

Jag, Carina Udd, arbetar med medicinsk hudvård. Jag fokuserar på att skapa ett naturligt vackert resultat med stor omtanke. Varmt välkomna!
Pipersgatan 7, 11224, STOCKHOLM
Sthlms Hud & Spasalong
Eila K:
Fick bra info om behandlingen och produkten, som jag inte har använt tidigare. Kan varmt rekommendera salongen till mina vänner.

Hudvårdsalonger nära Carina Udd:

Riddargatan 14, STOCKHOLM
På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, ... Läs mer ›
Stephanie E:
Mycket bra bemötande och jag är nöjd med resultatet,

Artillerigatan 30, Stockholm
Välkommen till en salong med Hud i Fokus! Här får du bara det bästa för just din... Läs mer ›
Hans D:
Trevlig miljö och bra bemötande. Supernöjd med ansiktsbehandlingen

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM
Välkomna till min salong! Läs mer ›
Martina R:
Jättebra ställe och trevlig hudterapeut.

David Bagares Gata 20 BV, Stockholm
Naturlig, allergitestad och effektiv hud- och kroppsvård från Renlive. Kontakta ... Läs mer ›
Zelal Ö:
Jag har sedan 2011 använt Renlive's produkter och älskar dem. Ett extra plus för ständigt bra service och rådgivning.

Läs vad 3 kunder tycker om Carina Udd

• Susanne E
    Susanne E skrev om Carina Udd
    Här får jag alltid ett varmt bemötande. Med lyhördhet och naturlighet i fokus så känns det alltid tryggt att göra behandlingar hos dig. Uppskattar mkt konsultationen där vi gemensamt gått igenom en behandlingsplan för att uppnå ett bra resultat.Nöjd med alla behandlingar du gjort och de hudvårdsprodukter du rekommenderat mig.
  • Anna T
    Anna T skrev om Carina Udd
    Jag fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Jag kände direkt förtroende för Carina och hennes yrkeskunnande. Hon tar den tid som behövs för att det skall bli bra. Hon hade ett helhetstänk som saknas på många andra ställen. Jag gjorde en kombinerad behandlingsserie som var en blandning av carboxy och thermage. Hon var ärlig hela tiden och förklarade noga vad jag kunde förvänta mig. Resultatet har varit enastående. Långt över förväntan. Det har blivit så bra för att behandlingen var helt anpassad till mina behov./Anna
  • Tove E
    Tove E skrev om Carina Udd
    Carina är vänlig och mycket entusiasmerande! Jag har blivit så väl omhändertagen.
    Hon har gjort underverk med min ny, verkligen. Kunde inte vara nöjdare.

Birger Jarlsgatan 6D, 114 34 Stockholm