Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Clipper Bygg & Entreprenad AB

Clipper Bygg & Entreprenad AB

Truckvägen 16, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Kungsvägen 11, 14731, TUMBA
Mälarfönster - Tumba balkong
Lars J:
Inglasning av balkong. Svår att få tag på. Återkom aldrig med en skriftlig offert, endast muntlig. Arbetet utfördes snabbt och proffsigt...

Byggföretag nära Clipper Bygg & Entreprenad AB:

Ryttargatan 83, Upplands Väsby
Julia B:
Bra service, trevliga och pålitliga. Är jättenöjd med vårt nya kök! Kommer att anlita dom i framtiden när nya jobb ska genomföras.

Lövängsvägen 10, UPPLANDS VÄSBY
Vi anpassar tjänster efter dina behov; Långsiktigt samarbete, Vi växer med uppdr... Läs mer ›
Mikael A:
Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt.

Kistavägen 17, SOLLENTUNA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Jan B:
Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång

Viggebyvägen 22, ROSERSBERG
Sjöströms entreprenad håller alltid en hög servicenivå! Kontakta oss gärna. Läs mer ›
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Läs vad 1 kund tycker om Clipper Bygg & Entreprenad AB

• Fredrik M
    Fredrik M skrev om Clipper Bygg & Entreprenad AB
    Vi valde att anlita Clipper Bygg & Entreprenad AB som totalentreprenör när vi skulle renovera vårat kök + allmänt utrymme runtomkring. En yta på totalt drygt 40-50 kvm. Köket införskaffades från Ballingslöv färdigmonterat och det vi anlitade Clipper till var insättning av golv, nytt tak, målning och el samt kakelsättning och vvs. Uppsättning av kök, golvläggning och takarbetet är vi nöjda med, dom generella EL/Snickeri/VVS-arbeten som genomfördes är vi nöjda med. När det gäller måleri biten upplever vi att det inte går i linje med dom pengar vi valt att investera. Inte heller känner vi att man tagit det på allvar utan hela processen upplevs som rätt "slarvig" med ursäkter för varför vissa delar inte går att genomföra på ett bra sätt, ex. "molly skruvar som historiskt sätt suttit". När man nu inför sluttampen skulle korrigera de ev. måleri delar som behövde genomföras så blev resultatet SÄMRE än det var innan. 10 minuter investerade dom i att korrigera det som behövde korrigeras sedan drog dom. Även vår närmaste granne vittnar om att måleriarbetet inte var tillräckligt bra, och bad att få avsluta arbetet själv med hjälp av en roller målaren kunde stå för. En miss i entreprenör nu i efterhand sett till att slutresultatet kommer kretsa kring målarbetet som genomförts. Vi tog även ut en helt annan målare som är en nära vän och driver eget som använde ordvalen -"Detta upplevs som att han måste varit rätt "trött" "

Truckvägen 16, 194 52 Upplands väsby