Alla kategorier Rörmokare Uppsala Uppsala Comfort Butiken

Stångjärnsgatan 10, 753 23 Uppsala — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Comfort Butiken

• mattias E
    mattias E skrev om Comfort Butiken
    EDIT: Efter att rätt person på JF-rör fick tag på ärendet blev det helt annat. Allting var på plats på strax över 1 månad och väl utfört av duktiga och trevliga hantverkare. Vi är helt klart nöjda. Synd att man måste komma förbi Comfortbutikens usla hantering innan det händer något.

2 veckor innan midsommar lämnade vi in deras formulär för att få en kostnadsuppskattning på renovering av tvättstuga. 7 veckor senare var vi in och frågade vad som hänt med ärendet. Vi förstod att det varit semester och att det var mycket att göra. Vi förklarade att vi ville bara ha lite information om hur det låg till. Dom skulle kontakta oss när ansvarig var tillbaka 1 vecka senare. Det gjorde han inte så vi väntade ytterligare 1 vecka, det är ju mycket att stå i när man kommer tillbaka från semestern. Jag var in igen i butiken och frågade vad som hände och sa att jag ville bara bli uppringd och få lite info om hur läget var. Ingen respons på 1 vecka. Ringer upp och vill prata med butikschefen, som är upptagen. Får prata med annan ansvarig för Entreprenad delen. Hon kan bara säga att dom skall höra av sig igen, ingen ursäkt eller någonting bara att "dom har haft mycket att göra". På eftermiddagen ringer han som har ansvaret för vårat fall. När han får höra lite detaljer så menar han att det är inte hans område utan måste prata med VVS-killarna. Han skall ringa inom en timme. 1 vecka senare och han har inte ringt. Jag tänker avsluta mitt ärende hos dom då jag inte fått någon somhelst "attention" från dom under 2+ månader. Helt sanslöst hur man kan driva en seriös verksamhet med denna inställning. 5 minuter tar det att lyfta på luren och ringa för att meddela "Vi har skitmycket att göra men du är välkommen i början på nästa år" eller liknande.

Stångjärnsgatan 10, 753 23 Uppsala