Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Corpus Kiropraktik!

Här hittar du legitimerade och utbildade kiropraktorer som erbjuder individuellt anpassade kiropraktiska behandlingar. Vi gör allt för att minska dina besvär och för att du ska slippa ha ont i kroppen. Hos oss tar ett nybesök ungefär 45 minuter och ett återbesök tar ungefär en halvtimme.

Friskvårdsersättning gäller vid kiropraktiska behandlingar i förebyggande eller rehabiliterande syfte. Vi tar emot kort, swish och kan även fakturera vid köp av vårdpaket. Kontakta oss för att boka tid så hjälper vi dig vidare!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 172 kunder tycker om Corpus Kiropraktik

• Karin N
    Karin N skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemött och bra service, kan varmt rekommendera för andra Läs mer
  • jose C
    jose C skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag köpte en tjänst för att jag hade problem med min fot men Corpus Kiropraktik hjälpte mig med min problem med foten och min rygg. De bemötte mig bra, de är snälla och de hjälper någon med allt de har. Jag kunde inte förväntade mig nåt bättre för att allt gick bra, de hade tålamod för att förklara vilken problem de hittade och så vidare. Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Corpus Kiropraktik
    Niklas - bästa kiropraktor jag hitintills träffat på. Proffsig och ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Corpus Kiropraktik
    Lätt att boka tid, trevligt bemötande och en riktig känsla av att kiropraktorn verkligen vill hjälpa mig. Läs mer
  • Torgny E
    Torgny E skrev om Corpus Kiropraktik
    kanonbra har fått all hjälp jag behöver av Niklas Humbla kanonkille förklarar bra var och och ur problemet är på ett enkelt sätt för mig Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag sökte för ryggont, fick behandling och övningar.

Drygar blivitbättremen jag behöver träna mer på egen hand verkar det som.

Positiv min känsla från besöket. Läs mer
  • Kyllike C
    Kyllike C skrev om Corpus Kiropraktik
    Niklas är väldig kunnig erfaren engagerad och lyhördig. Ger råd och tips med övningar och stretch efter behandligen.Jag jobbar med träninig och är egen företagaren och har inte råd och tid att vara sjuk eller skadad -är supernöjd med behandlingen att kan jobba igen utan att ha ont👌Jag rekommenderar han varmt till mina kunder och mina närstående. Läs mer
  • Catharina R
    Catharina R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har fått behandling för ryggen, vriden höft. Varit där tre gånger. Jag har blivit mycket bra bemött av trevlig kiropraktor Niklas Humble. Han har pedagogiskt förklarat orsak och verkan. Jag har varje fång fått genomgång av tidigare besök/behandling. Mycket bra att enkelt boka på nätet. Många tider att välja på. Mycket nöjd med besöken. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra service och mycket engagerad. Upplevs som mycket kompetent. Läs mer
  • Eva v
    Eva v skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande.Tydlig beskrivning av min skada.Bra tips till självhjälp.Stor förbättring efter 1:a besöket . Läs mer
  • Björn K
    Björn K skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffsig service. Jag har en kass höft och blivit bättre efter varje besök. Rekommenderas. Läs mer
  • Monica J
    Monica J skrev om Corpus Kiropraktik
    En bra och trevlig bemötande och bra kunskaper. Läs mer
  • Malin O
    Malin O skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag sökte mig hit då jag hade problem med min rygg. De hjälpte mig oerhört mycket och jag är tacksam för det.
    Jag går fortfarande kvar och de hjälper mig med min spänningshuvudvärk, numera. Läs mer
  • Margaretha S
    Margaretha S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande och trevlig kiropraktor. Fick hjälp mot mitt ryggskott Läs mer
  • Carina W
    Carina W skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag fick snabbt hjälp och bra bemötande . Från att vara ganska orölig och smärtpåverkad, gick jag därifrån rörlig och näst intill smärtfri. Efter ytterligare 2 besök och egen träning känner jag mig bra igen. Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag kom till Niklas med ett akut ryggskott som utvecklats till nervsmärtor ner i ena benet. Jag har fått trevligt och professionellt bemötande och mår nu mycket bättre. Övningarna jag lärt mig är till stor hjälp. Är inte färdigbehandlad än men hoppas snart vara helt återställd. Läs mer
  • Malin  F
    Malin F skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffsigt! Väldigt nöjd, ryggskott borta på fem dagar. Läs mer
  • Christina T
    Christina T skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande av Niclas som skall behandla mig. Läs mer
  • Tina V
    Tina V skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra service och råd samt förslag på bra rehab övningar. Läs mer
  • Marcela C
    Marcela C skrev om Corpus Kiropraktik
    Professionellt bemötande snabb hjälp och lätt att boka Läs mer
  • Gunvi J
    Gunvi J skrev om Corpus Kiropraktik
    Snabbt att få tid kunnigt och vänligt bemötande fått hjälp att behandla ryggsmärtor bra förklaring vad det beror på och vad som ska göras.Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Corpus Kiropraktik
    Sökte hjälp för ryggsmärtor men fick tidigt förklarat vad de berodde på. Proffesionellt bemötande, lätt att få tid och bra uppföljning Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Corpus Kiropraktik
    Professionellt bemötande. Tryggt. Läs mer
  • Suzanne G
    Suzanne G skrev om Corpus Kiropraktik
    Niklas är mycket kompetent kiropraktor och har ett väldigt bra bemötande när man kommer som kund/patient .
    Har varit där för ett ryggskott som suttit i väldigt länge.
    Kommer härmed fortsätta gå dit vid besvär. Läs mer
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Corpus Kiropraktik
    Pajat axeln och det fixade dom på 1 besök, fick tid samma dag.
    Jättebra mottagande/undersökning mm
    Faktiskt Inte en sak att klaga på Läs mer
  • Carl-Johan H
    Carl-Johan H skrev om Corpus Kiropraktik
    Kunniga och berättar vad som kommer hända och hur man kommer känna. :) Läs mer
  • Ahmet T
    Ahmet T skrev om Corpus Kiropraktik
    Hej!
    Jag träffade eran medarbetare Niklas, han tog hand om mig.
    Väldigt snäll, glad, arbetsam och vill göra sitt bästa för mig. Väldigt trevlig och kunning i sitt branschen.
    Jag är helt nöjd med honom och det han gör för att jag ska bli bättre.
    En lättsam person på all sätt.
    Jag är tacksam att bi har en sån som Niklas.
    Lyssnar bra och försöker veta exakt vad jag har för problem och ställer upp med det han kan. Läs mer
  • Krister K
    Krister K skrev om Corpus Kiropraktik
    Fantastiskt bra bemötande och väldigt professionellt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Corpus Kiropraktik
    De är väldigt snabba på att svara på mail och ger alltid ett bra bemötande. Läs mer
  • Monika I
    Monika I skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra med web- bokning. Trevlig kiropraktor. Skulle gärna gå tillbaka v.b men det är för dyrt. Läs mer
  • Victoria T
    Victoria T skrev om Corpus Kiropraktik
    Finns inget negativt att säga om Nicklas!
    Kanon bemötande och lysande i sitt utförande 😜 Läs mer
  • Suely S
    Suely S skrev om Corpus Kiropraktik
    Mitt första besök hos kiropraktor jo det var bra Läs mer
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick hjälp snabbt, otroligt bra bemötande och jag kände att jag blev lyssnad. Jag fick bra tider, inga problem med sena kvällar exempelvis.
    Levde upp till mina förväntningar 100%! Läs mer
  • Christina G
    Christina G skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag blev rekommenderad av en kollega på jobbet att gå till Niklas, på Corpus, eftersom att jag haft besvär med obalans och spänningar kroppen i flera år. Första intrycket var jätte bra och han är extremt noga med att förklara på ett enkelt sätt vart problemen sitter innan han faktiskt gör någonting. Och till skillnad från tidigare kiropraktorer och sjukgymnaster så ger han mig även övningar att göra hemma vilket är skönt! Så jag vet att jag kan jobba på en del av problemen själv! Så jag kommer att fortsätta gå till kliniken och Niklas i framtiden för jag tror att det kan hjälpa mig mycket. Än så länge är det vissa delar som det blivit stor skillnad med men jag förväntar mig inte mirakel efter tre besök eftersom jag gått med dessa problem så länge. Men vi har kommit en bra bit på vägen!! Läs mer
  • Heide L
    Heide L skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande.
    Fått hjälp med min rygg.
    Har under behandlingen fått information om vad som görs och varför. Läs mer
  • Alice S
    Alice S skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt trevligt bemötande. Utförliga förklaringar så att man förstår vad smärtan beror på och vad som ska göras under behandlingen. Köpte ett paket med 10 behandlingar och kommer troligtvis fortsätta komma tillbaka. Aldrig känt mig så nöjd med behandling för fysiska besvär som jag känner hos Niklas Humbla. Rekommenderar kliniken varmt. Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Corpus Kiropraktik
    Jätte bra intryck, snabb tidsboning, bra bemötande och kunnig personal Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag blev äcklad av att man inte låg på varken papper eller en nytvättad handduk på behandlingsbänken. Hade därför svårt att slappna av under behandlingen. Läs mer
    2017-08-28 Corpus Kiropraktik svarar Maria V
    Hej Maria, vad tråkigt att du inte kunde känna dig bekväm under behandlingen. Behandlingsbänkarna rengörs noggrant inför och efter varje behandling med desinfektionsmedel för att vi ska kunna hålla en bra hygienisk standard. Om patienten vill ligga på en nytvättad handduk så finns det tillgång till dessa bredvid bänken. Om du fortfarande har besvär med det du sökte för då så bjuder vi på återbesöket och hoppas att du lättare kan känna dig bekväm med en handduk att ligga på.

Mvh Niklas
  • Tanja S
    Tanja S skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag fick mycket hjälp med rygg och leder.
    Bemötandet var topp. Läs mer
  • Victoria E
    Victoria E skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag fick hjälp med min rygg som jag har gått och haft ont i hur länge som helst!
    Det var min första gång och jag är nästan helst återställd, efter bara en gång!
    Nu har jag varit hos er en andra gång och har nu inte ont över huvudtaget!
    Tack! Jag rekommenderar er starkt!!! Läs mer
  • Leif E
    Leif E skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande.
    Nedsatt rörelseförmåga i armar och ben.
    Proffsigt bemötande och förklaring på mina frågor.
    Blir bättre efter varje besök.
    Överträffar mina förväntningar. Läs mer
  • Olle T
    Olle T skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har fått behandlig för värk i rygg och nacke.
    Är mucket nöjd med bemötande och resultat Läs mer
  • Tony C
    Tony C skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande av Anders då jag sökte för låsning i ländryggen, till stor del orsakat av kort höftböjarmuskel. Jag fick en behandling och Anders erbjöd mig sen ett paket på 6 ggr, vilket jag jag köpte och nu är "inne i". Anders lyssnar av, ger feedback, känner igenom, behandlar och ger övningar som jag klarar av att utföra Läs mer
  • Heyday T
    Heyday T skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevliga och kunniga personal. Fick hjälp direkt och super bra övningar som hjälper mig hemma. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra kunnande och tydligt förklarande av både problem, åtgärder och övningar. Läs mer
  • Moa Å
    Moa Å skrev om Corpus Kiropraktik
    Snabbt och trevligt bemötande. Akut ryggskott, bra genomgång, bra behandling, dock svårigheter fortfarande och fler behandlingar behövs. Seriös och trevlig kiropraktor. Läs mer
  • Nantha A
    Nantha A skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har varit på många stället men han är bäst. Läs mer
  • Mikael Ö
    Mikael Ö skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag tycker att jag fick det bästa bemötande. Nöt jag kom då gick vi igenom symtomer och skador för att sedan behandla. Det kändes verkligen som att jag som kund blev lyssnad på och det kändes som att jag fick en genomgång av kroppen vilket behövdes. Kan inte annat än rekommendera! Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick en kiropraktisk behandling av Anders Wienecke den 18.7.
    Alldeles utmärkt behandling och bemötande. Jag fick också med mig "hemläxa" i form av övningar för att motverka framtida problem.
    Jag kan verkligen rekommendera denna kiropraktik. Läs mer
  • Gudrun A
    Gudrun A skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick akuta problem med min rygg så jag kontaktade er. Fick snabb tid, noggrann undersökning, och hjälp med mina akuta besvär, samt instruktion om hur jag ska träna för att slippa besvär i framtiden. Mycket professionellt bemötande. Läs mer

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby