Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Corpus Kiropraktik!

Här hittar du legitimerade och utbildade kiropraktorer som erbjuder individuellt anpassade kiropraktiska behandlingar. Vi gör allt för att minska dina besvär och för att du ska slippa ha ont i kroppen. Hos oss tar ett nybesök ungefär 45 minuter och ett återbesök tar ungefär en halvtimme.

Friskvårdsersättning gäller vid kiropraktiska behandlingar i förebyggande eller rehabiliterande syfte. Vi tar emot kort, swish och kan även fakturera vid köp av vårdpaket. Kontakta oss för att boka tid så hjälper vi dig vidare!
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 198 kunder tycker om Corpus Kiropraktik

• Sandra K skrev om Corpus Kiropraktik
    6 st behandlingar hos kiropraktorn.
    Bra bemötande, enkelt att få en snabb tid.
    Jätte bra kiropraktor som lyssnade och förklarade bra så man förstod. Visste vad han skulle göra för att behandla mina symptom till det bättre.
    Hade inte så stora förväntningar, ville bara få hjälp med mina problem, men blev överraskad att mina besvär blev till det bättre efter första behandlingen! Läs mer
  • Leif V skrev om Corpus Kiropraktik
    Ryggskott, bra efter tre behandlingar. Fick även ett bra träningsprogram med mig hem. Väldigt väl bemött! Läs mer
  • Carina H skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt bra bemötande och kunnig kiropraktor men känner inte att kiropraktik passar mig därav betyget. Går hellre till naprapat. Läs mer
  • Irene K skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick akut hjälp vid en bäckenförskjutning.

Trevligt bemötande.

Det blev så bra som jag hoppades på. Läs mer
  • Rima S skrev om Corpus Kiropraktik
    Nu senast köpte jag sex behandlingar till ett förmånligt pris istället för att betala varje gång. Villket är jätte. Läs mer
  • Malin L skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemött får hjälp med min rygg tips o i det ang nya skor och sjukgymnast. Lätt att få tid boka själv på datorn

Snabbt och enkelt Läs mer
  • Helena B skrev om Corpus Kiropraktik
    Naprapat Niklas är jätteduktig och mycket kunnig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marian F skrev om Corpus Kiropraktik
    behandling av smärta i nacke
    trevligt bemötande
    bra behandling Läs mer
  • Lena N skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick ett hemskt ryggskott och fick tag på en tid hos Niklas efter rekommendationer
    Mycket kompetent och trevlig och ett stort plus för att han berättar vad han skall göra. Var extremt orolig innan jag kom dit men det lade sig snabbt! Har nu gått 5 ggr och det känns mkt bra! Läs mer
  • Anita S skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har gått i behandling hos Niklas för ryggskott. Jag har EDS och är mycket överrörlig och får lätt ont och problem med leder och muskler. Jag har fått fantastisk hjälp av Niklas. Han är varsam och lugn när han behandlar, mycket kompetent, förklarar bra och ger verksamma övningar mellan behandlingarna. Jag mår mycket bra i kroppen nu och vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Åsa P skrev om Corpus Kiropraktik
    Kiropraktor som är lyhörd och gav en behandling som hjälpte Läs mer
  • Dennis J skrev om Corpus Kiropraktik
    Seriös verksamhet där man känner sig viktig. Ingen stressbehnadling utan man tar tid på sig och är noggrann. Läs mer
  • Mashé Messi A skrev om Corpus Kiropraktik
    hade problem med ryggen och axeln, fick hjälp av Niklas som var väldigt duktig och förklarade allt på ett enkelt sätt och gav mig övningar som jag kunde förbättra min rörlighet. Läs mer
  • Selina K skrev om Corpus Kiropraktik
    Niklas var en grym och professionell kiropraktor! Otroligt nöjd och rekomenderar kliniken till alla jag känner!!! Läs mer
  • Inger C skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har fått hjälp med smärtor i nacke, huvud, rygg, armar och ben.
    Jag är så nöjd med den behandling jag fått och de tränings/övningsuppgifter jag fått lära mig.
    Både Niclas och Anders är fantastiskt skickliga, mjuka, trevliga och professionella.
    Jag ger mitt absolut högsta betyg på alla punkter.

/Inger Carlsten 57 år Läs mer
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Corpus Kiropraktik
    Toppen
    Fick bra hjälp med min rygg, och goda tränings råd. Läs mer
  • Rogel C skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra upplevelse ! Trevlig personal! Lätt att boka tid och lätt att hitta. Läs mer
  • Patrik H skrev om Corpus Kiropraktik
    Behandling för ryggskott
    Trevligt bemötande, ren och skötsam praktik
    Förutom behandlingen gav Anders tips om övningar genom att visa + videor på e-mail för att undvika ryggskott framöver Läs mer
  • Hanna L skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande och proffsigt kunnande Läs mer
  • Jessica O skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande. Utmärkt behandling. Rekommenderas. Läs mer
  • Jens E skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag blev mottagen på ett lyhört vis och fick en mycket bra och pedagogisk kiropraktorisk behandling. Läs mer
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Corpus Kiropraktik
    Lyhörda och duktiga. Snabb tid. Svarar snabbt vid kontakt.
    Bra lokal. Läs mer
  • Sofia L skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag tyckte man kunde knäckt mera när jg väl var där och att personen jag mötte var väldigt stel. Läs mer
    2018-07-31 Corpus Kiropraktik svarar Sofia L
    Hej Sofia!

Det låter som att jag inte har varit tillräckligt tydlig under besöket, det finns nämligen en anledning till att inte justera flera leder än nödvändigt. Anledning är att det finns en risk att din kropp inte klarar av så mycket input och förändring under en sådan kort tid. Vilket kan leda till en överreaktion i kroppen och mer smärta. Och det är ju det sista vi vill, att ditt besvär ska öka efter behandling. Vid återbesöken brukar man kunna behandla fler leder om så behövs men då framförallt för att vi vet hur patienten svarar och reagerar på den tidigare behandlingen.

Vi får inte glömma bort att kroppen är väldigt bra på att självläka men att den ibland kan behöva en liten knuff i rätt riktning.

Angående synpunkten på att jag upplevdes väldigt stel, så kan jag hålla med, även jag blir stel ibland! Men då brukar jag gå till mina kiropraktorkollegor och ta en behandling så brukar det bli bättre! :)
  • Christopher J skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra behandling, snabbt.

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum." Läs mer
  • Annica Ö skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt bra service och lätt att boka tid. Läs mer
  • Helena E skrev om Corpus Kiropraktik
    Besökte Corpus för låsning mellan skulderbalden med hemsk smärta i nacke/axel. Fick supertrevligt bemötande och blev verkligen hjälpt av behandlingen, samt av hemövningar som jag dessutom fick mailade till mig efter behandlingstillfället. Upplevde att Andreas, som jag träffade, verkligen tog sig tid att hjälpa mig, samt att han var seriös och mycket duktig på det han gör. Har rekommenderat flera vänner och bekanta dit som också varit supernöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Viktor E skrev om Corpus Kiropraktik
    Supernöjd!

Efter varje besök har jag känt att jag fått det där lilla extra.

Jag kan varmt rekommendera Corpus Kiropraktik! Läs mer
  • Karin N skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemött och bra service, kan varmt rekommendera för andra Läs mer
  • jose C
    jose C skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag köpte en tjänst för att jag hade problem med min fot men Corpus Kiropraktik hjälpte mig med min problem med foten och min rygg. De bemötte mig bra, de är snälla och de hjälper någon med allt de har. Jag kunde inte förväntade mig nåt bättre för att allt gick bra, de hade tålamod för att förklara vilken problem de hittade och så vidare. Läs mer
  • Göran H skrev om Corpus Kiropraktik
    Niklas - bästa kiropraktor jag hitintills träffat på. Proffsig och ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Mats J skrev om Corpus Kiropraktik
    Lätt att boka tid, trevligt bemötande och en riktig känsla av att kiropraktorn verkligen vill hjälpa mig. Läs mer
  • Torgny E
    Torgny E skrev om Corpus Kiropraktik
    kanonbra har fått all hjälp jag behöver av Niklas Humbla kanonkille förklarar bra var och och ur problemet är på ett enkelt sätt för mig Läs mer
  • Christer J skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag sökte för ryggont, fick behandling och övningar.

Drygar blivitbättremen jag behöver träna mer på egen hand verkar det som.

Positiv min känsla från besöket. Läs mer
  • Kyllike C
    Kyllike C skrev om Corpus Kiropraktik
    Niklas är väldig kunnig erfaren engagerad och lyhördig. Ger råd och tips med övningar och stretch efter behandligen.Jag jobbar med träninig och är egen företagaren och har inte råd och tid att vara sjuk eller skadad -är supernöjd med behandlingen att kan jobba igen utan att ha ont👌Jag rekommenderar han varmt till mina kunder och mina närstående. Läs mer
  • Catharina R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har fått behandling för ryggen, vriden höft. Varit där tre gånger. Jag har blivit mycket bra bemött av trevlig kiropraktor Niklas Humble. Han har pedagogiskt förklarat orsak och verkan. Jag har varje fång fått genomgång av tidigare besök/behandling. Mycket bra att enkelt boka på nätet. Många tider att välja på. Mycket nöjd med besöken. Läs mer
  • Pia S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra service och mycket engagerad. Upplevs som mycket kompetent. Läs mer
  • Eva v skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande.Tydlig beskrivning av min skada.Bra tips till självhjälp.Stor förbättring efter 1:a besöket . Läs mer
  • Björn K skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffsig service. Jag har en kass höft och blivit bättre efter varje besök. Rekommenderas. Läs mer
  • Monica J skrev om Corpus Kiropraktik
    En bra och trevlig bemötande och bra kunskaper. Läs mer
  • Malin O skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag sökte mig hit då jag hade problem med min rygg. De hjälpte mig oerhört mycket och jag är tacksam för det.
    Jag går fortfarande kvar och de hjälper mig med min spänningshuvudvärk, numera. Läs mer
  • Margaretha S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande och trevlig kiropraktor. Fick hjälp mot mitt ryggskott Läs mer
  • Carina W skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag fick snabbt hjälp och bra bemötande . Från att vara ganska orölig och smärtpåverkad, gick jag därifrån rörlig och näst intill smärtfri. Efter ytterligare 2 besök och egen träning känner jag mig bra igen. Läs mer
  • Kerstin E skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag kom till Niklas med ett akut ryggskott som utvecklats till nervsmärtor ner i ena benet. Jag har fått trevligt och professionellt bemötande och mår nu mycket bättre. Övningarna jag lärt mig är till stor hjälp. Är inte färdigbehandlad än men hoppas snart vara helt återställd. Läs mer
  • Malin F skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffsigt! Väldigt nöjd, ryggskott borta på fem dagar. Läs mer
  • Christina T
    Christina T skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande av Niclas som skall behandla mig. Läs mer
  • Tina V skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra service och råd samt förslag på bra rehab övningar. Läs mer
  • Marcela C skrev om Corpus Kiropraktik
    Professionellt bemötande snabb hjälp och lätt att boka Läs mer
  • Gunvi J skrev om Corpus Kiropraktik
    Snabbt att få tid kunnigt och vänligt bemötande fått hjälp att behandla ryggsmärtor bra förklaring vad det beror på och vad som ska göras.Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Linda P skrev om Corpus Kiropraktik
    Sökte hjälp för ryggsmärtor men fick tidigt förklarat vad de berodde på. Proffesionellt bemötande, lätt att få tid och bra uppföljning Läs mer
  • Sara L skrev om Corpus Kiropraktik
    Professionellt bemötande. Tryggt. Läs mer