Rekommenderat företag 2016 - Corpus Kiropraktik

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby — Visa karta

Corpus Kiropraktik erbjuder individuellt anpassade kiropraktiska behandlingar för att minska dina besvär och för att du ska slippa ha ont i kroppen!

Ett nybesök tar ca 45 minuter och återbesök ca en halvtimme.

Friskvårdsersättning gäller vid kiropraktiska behandlingar i förebyggande eller rehabiliterande syfte.

Vi tar emot kort, swish och kan även fakturera vid köp av vårdpaket.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 95 kunder tycker om Corpus Kiropraktik

• Ingrid R
    Ingrid R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag kan varmt rekommendera Anders W på Corpus Kiropraktik. Han har behandlat mig med stor kunskap och lyhördhet. Jag mår mycket bättre och det känns tryggt att kunna återkomma om det skulle behövas.
  • Hans-Eric K
    Hans-Eric K skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande och uppföljning.
  • Inga-lina L
    Inga-lina L skrev om Corpus Kiropraktik
    Behandling som ger resultat. Bra bemötande.
  • Erik W
    Erik W skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra behandling! Bra övningar! Tar friskvårdskuponger.
  • Deivid L
    Deivid L skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket kunniga och proffesionella. Har haft många kiropraktorer och Niclas är den bästa jag haft.
  • Jan H
    Jan H skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick ett proffessionellt mottagande och en genomgång av vilken typ av behandling som var aktuell för mig
    Kändes mycket bra efter den första behandlingen, inga spända muskler efteråt
  • Anna H
    Anna H skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande från seriös kiropraktor som lyssnade och gjorde full undersökning och även åtgärd för mitt problem med buk/höft/rygg. Troligen höftböjaren som var för spänd eller möjligen även senare inflammerad. Fått bra instruktioner för övningar.

Tycker att jag blivit bättre även om jag fortfarande har problem när jag sitter länge och på morgonen ett par timmar.
  • Mari-Ann B
    Mari-Ann B skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag är jätte nöjd med behandlingen jag får
  • Kamel A
    Kamel A skrev om Corpus Kiropraktik
    det var helt okej, bemötande var mycket bra och förklaring av problemet var suveränt .
  • Östen H
    Östen H skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffsig undersökning och noggrann behandling för mina besvär med nackspärr.
  • Gustav  J
    Gustav  J skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket proffsigt och bra bemötande. Och bra resultat. Rekommenderas!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har aldrig fått så bra behandling som hos Niklas. Professionell och alltid ett bra bemötande.
  • Sigun B
    Sigun B skrev om Corpus Kiropraktik
    Nöjd med allt. Bemötande och behandling
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag detta är bra och kan varmt rekommendera detta
  • Yemlihan S
    Yemlihan S skrev om Corpus Kiropraktik
    Tack för behandlingen, mycket nöjd bemötan
  • Pia D
    Pia D skrev om Corpus Kiropraktik
    Mkt trevligt bemötande, känns kunnig. Jag är nöjd!
  • Peter L
    Peter L skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har blivit mycket bra och vänligt bemött. Kiropraktorbehandlingen har varit utomordentligt bra.
  • Maria S
    Maria S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra behandling, trevligt bemötande, noggrann
    Hjälpte!
  • Malin H
    Malin H skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Kunnig och pedagogisk personal. Kan inte vara annat än nöjd.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Corpus Kiropraktik
    Det är trevligt hos Corpus - att sakta återfå den rörlighet som stelnat under mer än ett halvt sekel är en bra känsla. Keep on moving!
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt proffsigt bemötande proffsiga killar
  • Hiwa H
    Hiwa H skrev om Corpus Kiropraktik
    Corpus Kiropraktik är ett mycket kunnigt och proffsigt stället där man kan få den hjälp man behöver. Man kan få den tid man själv önskar.
  • Samer S
    Samer S skrev om Corpus Kiropraktik
    Upplevdes mycket trevligt samt professionellt behandling. Önskar lite lägre priser bara skulle bli perfekt.
    Med vänlig hälsning,
  • Isabell L
    Isabell L skrev om Corpus Kiropraktik
    Super bra! Väldigt proffesionell och kunnig!
    Rekommenderar starkt!
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Corpus Kiropraktik
    Något svårt att hitta rätt Mottagningen stod inte upptagen på stora tavlan direkt vid ingången Fö bra mottagande med nogran genomgång av kroppen. Blev rek. av en dotter att gå hit
  • Ann-Marie O
    Ann-Marie O skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick väldigt bra hjälp av båda chiropraktorerna. Går gärna dit igen.
  • Evert W
    Evert W skrev om Corpus Kiropraktik
    Lätt att få kontakt med ett trevligt bemötande. Upplevelse av att stor kunskap finns inom området. Lätt att få tider med inriktning att snabbt kunna hjälpa till med problemlösningar. Sökte hjälp för akuta ryggbesvär och plan lades upp på åtgärd med inriktning självhjälp vilket uppskattades. Behandlingen hjälper och fortgår ännu i tre veckor.
  • Maria A
    Maria A skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt trevligt bemötande. Upplever att den kiropraktor som jag går till är väldigt kunnig och duktig på sitt jobb. Han är noga med att förklara vad han gör och varför han gör det han gör och hur det kan komma att påverka mig.
    Efter 3 behandlingar har jag blivit bättre och jag har stora förhoppningar på att det kommer bli ännu bättre.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande och väldigt kunnig. Jätte fin mottagning och fräcsh inredning och lokal. Men dyra.
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande! Och har äntligen fått hjälp med min rygg på ett bra sätt.
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick akuttid samma dag jag ringde. Mycket nöjd med bemötandet och behandlingen. Anders hittade genast var min värk kommer ifrån och har påbörjat behandling.
  • Peter W
    Peter W skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick snabb och bra hjälp av Anders på Corpus, kommer att rekommendera kliniken!
  • Marion W
    Marion W skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket nöjd men den hjälp jag fått. Skicklig kiropraktor som är mycket noggrann, kunnig och bemöter på ett proffsigt sätt. Jag känner mig mycket trygg med den behandling jag får hos Corpus Kiropraktik.
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Corpus Kiropraktik
    jag fick riktigt bra hjälp av Anders med min onda rygg. Han var lyhörd och noggrann under behandlingen. Efter några dagar var låsningen borta och allt är frid och fröjd för stunden /Mattias
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande och proffsig hjälp.
    Känner att man blir lyssnad på och snart mår man mkt bättre. Jag har blivit rejält hjälpt om än efter många behandlingar. Det finns inga "quick fix" på slitna kroppar!
  • Marienta F
    Marienta F skrev om Corpus Kiropraktik
    helt fantastisk oplevelse.
    inga hårda tryck men långa djupa drag som avslappade kroppen totalt. Väldigt god upplevelse.
    Mina problem var dårligt/hävet knä. Tidligere i spagat med efterföljande problem i höft och länd. Vi pratade om övningar som kunde hjälpa och det har varit bra.
  • Maria E
    Maria E skrev om Corpus Kiropraktik
    Jätte nöjd såhär långt. Det gick snabbt att få en tid och Anders Wienecke känns engagerad och duktig.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra behandlingar och bemötande!
  • Anna K
    Anna K skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffsigt och väl omhändertagen. Rekommenderas!
  • Helen E
    Helen E skrev om Corpus Kiropraktik
    Ett bra omhändertagande. Sökte för knäbesvär och redan efter 1:a besöket kändes det betydligt bättre
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Corpus Kiropraktik
    Hej, jag är väldigt nöjd med den behandling som jag har fått. Niklas är mycket seriös och noggrann
  • Lars S
    Lars S skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra. Snabbt besökstid. Hjälp med ryggskott. I hög grad motsvarat mina förväntningar.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket trevligt bemötande och professionellt utfört arbete. Fick hjälp med behandling av smärta i ländrygg och i ena skuldran. Hit går jag definitivt igen när jag får ont i kroppen.
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Corpus Kiropraktik
    Seriöst bemötande med bra anamnesupptagning. Som patient blir man lyssnad till och tagen på allvar.
  • Anna G
    Anna G skrev om Corpus Kiropraktik
    Lätt att nå, lätt att få tid över förväntan redan efter första besöket.
  • Fehime F
    Fehime F skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevlig, duktig, kunnig, omtänksam
  • Khalid M
    Khalid M skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag tycker att jag har blivit bättre.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag är nöjd. Blev proffsigt och noggrant bemött
  • Madelene S
    Madelene S skrev om Corpus Kiropraktik
    Niklas som jag träffat flertalet gånger, känns mycket proffesionell och kunnig inom sitt område. Han har mitt fulla förtroende och jag kan varmt rekommendera honom till någon som är i behov av en bra kiropraktor!
    Men det bästa av allt, min rygg och nacksmärta har i stort sett försvunnit :)
  • Ylva R
    Ylva R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag sökte mig till Corpus Kiropraktik för besvär med nacken. Jag fick ett trevligt och proffesionellt bemötande och nacken blev bra efter endast en behandling. Bra med information under behandlingen och fick med mig övningar för att förebygga nya besvär.

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby