Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Corpus Kiropraktik!

Här hittar du legitimerade och utbildade kiropraktorer som erbjuder individuellt anpassade kiropraktiska behandlingar. Vi gör allt för att minska dina besvär och för att du ska slippa ha ont i kroppen. Hos oss tar ett nybesök ungefär 45 minuter och ett återbesök tar ungefär en halvtimme.

Friskvårdsersättning gäller vid kiropraktiska behandlingar i förebyggande eller rehabiliterande syfte. Vi tar emot kort, swish och kan även fakturera vid köp av vårdpaket. Kontakta oss för att boka tid så hjälper vi dig vidare!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 144 kunder tycker om Corpus Kiropraktik

• Christina E
    Christina E skrev om Corpus Kiropraktik
    De är väldigt snabba på att svara på mail och ger alltid ett bra bemötande.
  • Monika I
    Monika I skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra med web- bokning. Trevlig kiropraktor. Skulle gärna gå tillbaka v.b men det är för dyrt.
  • Victoria T
    Victoria T skrev om Corpus Kiropraktik
    Finns inget negativt att säga om Nicklas!
    Kanon bemötande och lysande i sitt utförande 😜
  • Suely S
    Suely S skrev om Corpus Kiropraktik
    Mitt första besök hos kiropraktor jo det var bra
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick hjälp snabbt, otroligt bra bemötande och jag kände att jag blev lyssnad. Jag fick bra tider, inga problem med sena kvällar exempelvis.
    Levde upp till mina förväntningar 100%!
  • Christina G
    Christina G skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag blev rekommenderad av en kollega på jobbet att gå till Niklas, på Corpus, eftersom att jag haft besvär med obalans och spänningar kroppen i flera år. Första intrycket var jätte bra och han är extremt noga med att förklara på ett enkelt sätt vart problemen sitter innan han faktiskt gör någonting. Och till skillnad från tidigare kiropraktorer och sjukgymnaster så ger han mig även övningar att göra hemma vilket är skönt! Så jag vet att jag kan jobba på en del av problemen själv! Så jag kommer att fortsätta gå till kliniken och Niklas i framtiden för jag tror att det kan hjälpa mig mycket. Än så länge är det vissa delar som det blivit stor skillnad med men jag förväntar mig inte mirakel efter tre besök eftersom jag gått med dessa problem så länge. Men vi har kommit en bra bit på vägen!!
  • Heide L
    Heide L skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande.
    Fått hjälp med min rygg.
    Har under behandlingen fått information om vad som görs och varför.
  • Alice S
    Alice S skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt trevligt bemötande. Utförliga förklaringar så att man förstår vad smärtan beror på och vad som ska göras under behandlingen. Köpte ett paket med 10 behandlingar och kommer troligtvis fortsätta komma tillbaka. Aldrig känt mig så nöjd med behandling för fysiska besvär som jag känner hos Niklas Humbla. Rekommenderar kliniken varmt.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Corpus Kiropraktik
    Jätte bra intryck, snabb tidsboning, bra bemötande och kunnig personal
  • Maria V
    Maria V skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag blev äcklad av att man inte låg på varken papper eller en nytvättad handduk på behandlingsbänken. Hade därför svårt att slappna av under behandlingen.
    2017-08-28 Corpus Kiropraktik svarar Maria V
    Hej Maria, vad tråkigt att du inte kunde känna dig bekväm under behandlingen. Behandlingsbänkarna rengörs noggrant inför och efter varje behandling med desinfektionsmedel för att vi ska kunna hålla en bra hygienisk standard. Om patienten vill ligga på en nytvättad handduk så finns det tillgång till dessa bredvid bänken. Om du fortfarande har besvär med det du sökte för då så bjuder vi på återbesöket och hoppas att du lättare kan känna dig bekväm med en handduk att ligga på.

Mvh Niklas
  • Tanja S
    Tanja S skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag fick mycket hjälp med rygg och leder.
    Bemötandet var topp.
  • Victoria E
    Victoria E skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag fick hjälp med min rygg som jag har gått och haft ont i hur länge som helst!
    Det var min första gång och jag är nästan helst återställd, efter bara en gång!
    Nu har jag varit hos er en andra gång och har nu inte ont över huvudtaget!
    Tack! Jag rekommenderar er starkt!!!
  • Leif E
    Leif E skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande.
    Nedsatt rörelseförmåga i armar och ben.
    Proffsigt bemötande och förklaring på mina frågor.
    Blir bättre efter varje besök.
    Överträffar mina förväntningar.
  • Olle T
    Olle T skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har fått behandlig för värk i rygg och nacke.
    Är mucket nöjd med bemötande och resultat
  • Tony C
    Tony C skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande av Anders då jag sökte för låsning i ländryggen, till stor del orsakat av kort höftböjarmuskel. Jag fick en behandling och Anders erbjöd mig sen ett paket på 6 ggr, vilket jag jag köpte och nu är "inne i". Anders lyssnar av, ger feedback, känner igenom, behandlar och ger övningar som jag klarar av att utföra
  • Heyday T
    Heyday T skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevliga och kunniga personal. Fick hjälp direkt och super bra övningar som hjälper mig hemma.
  • Johan D
    Johan D skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra kunnande och tydligt förklarande av både problem, åtgärder och övningar.
  • Moa Å
    Moa Å skrev om Corpus Kiropraktik
    Snabbt och trevligt bemötande. Akut ryggskott, bra genomgång, bra behandling, dock svårigheter fortfarande och fler behandlingar behövs. Seriös och trevlig kiropraktor.
  • Nantha A
    Nantha A skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har varit på många stället men han är bäst.
  • Mikael Ö
    Mikael Ö skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag tycker att jag fick det bästa bemötande. Nöt jag kom då gick vi igenom symtomer och skador för att sedan behandla. Det kändes verkligen som att jag som kund blev lyssnad på och det kändes som att jag fick en genomgång av kroppen vilket behövdes. Kan inte annat än rekommendera!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick en kiropraktisk behandling av Anders Wienecke den 18.7.
    Alldeles utmärkt behandling och bemötande. Jag fick också med mig "hemläxa" i form av övningar för att motverka framtida problem.
    Jag kan verkligen rekommendera denna kiropraktik.
  • Gudrun A
    Gudrun A skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick akuta problem med min rygg så jag kontaktade er. Fick snabb tid, noggrann undersökning, och hjälp med mina akuta besvär, samt instruktion om hur jag ska träna för att slippa besvär i framtiden. Mycket professionellt bemötande.
  • Pelle W
    Pelle W skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande och Niklas kändes väldigt kunnig i sin genomgång av kroppen. Kommer definitivt gå tillbaka till honom!
  • Lena J
    Lena J skrev om Corpus Kiropraktik
    Första gången för mig hos en kiropraktor och jag är väldigt nöjd, har rygg och axelbesvär och fick hjälp med detta och även andra låsningar som satt lite överallt. Anders är kunnig, lyssnande och trevlig. Professionellt bemötande och professionell behandling.
  • Inci V
    Inci V skrev om Corpus Kiropraktik
    Sökte för ryggskott, stela muskler i rygg, nacke och axlar. Fick över förväntan ett jättebra bemötande. Han förklarade allt och behandlade därefter, fortsätter att gå då jag köpte 6-klipp och känner mer och mer att det blir bättre för varje gång jag är där. Är supernöjd!
  • Jezibell A
    Jezibell A skrev om Corpus Kiropraktik
    Sökte hjälp för problem med min höft, fick snabbt en tid (dagen därpå). En noggrann undersökning och en engagerad kiropraktor med bra uppföljning. Den värsta smärtan gav med sig efter första besöket, idag tre besök senare är besvären inte helt borta men absolut på bättringsvägen.
  • Liselotte B
    Liselotte B skrev om Corpus Kiropraktik
    Fått toppen hjälp med det jag behövde
  • Lamula T
    Lamula T skrev om Corpus Kiropraktik
    Dem är så bra och jag är helt återställt .
  • Berit W
    Berit W skrev om Corpus Kiropraktik
    Har varit där 2 gånger och fått bra information om vad felet i ryggen kan vara.
    Trevligt bemötande och de har passat tiden vilket jag tycker är viktigt då man själv jobbar.
    Var beredd på en lite hårdare behandling men skönt att det var snällare än vad jag väntat mig.
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag kom dit när jag knappt kunde gå, min rygg drog ihop sig och nerver blixtrade, jag var säker på att jag hade diskbrock. Jag kunde varken sova, gå eller sitta normalt utan någon form av smärta!
    Efter ett kort samtal förstod dem snabbt vad problemet var och jag kunde bokstavligt talat springa därifrån redan efter första behandlingen, min psykologiska ålder var åter igen i fas med min kronologiska ålder.
    Jag kände att jag fick svar på alla mina frågor och att dem verkligen tar sig tid när dem behövs samt att jag fick övningar som jag utföras på hemmaplan vilket var precis vad som behövdes för att motverka den smärta jag upplevde.
  • Alf L
    Alf L skrev om Corpus Kiropraktik
    Köpte tid för ryggsmärtor. Proffsigt bemötande, med grundlig kontroll utav hela ryggen. Fått ett träning och stretch program och en bättre förståelse hur muskulatur hängerihop med ryggen.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt och proffsigt bemötande. Informationsrikt och väldigt bra rehabövningar.
    Sökte för ryggproblem.
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har gått till Niklas och han är fantastisk. Han förklarar allt ordentligt och jag kände skillnad åt det bättre i ryggen direkt. Prisvärdigt.
  • Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Corpus Kiropraktik
    mycket trevligt bemötande. Jag tycker att behandlingen hjälper
  • Anette N
    Anette N skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket proffessionell behandling och bemötande. Rekommenderas!
  • Irene L
    Irene L skrev om Corpus Kiropraktik
    Kiropraktik.
    Såg mig sedd och förstådd. Lyhörd personal med utmärkta kunskaper. Proffetionellt.
  • Peter N
    Peter N skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande från början till slut
  • Yassin S
    Yassin S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande redan i telefon och på platsen. Väldigt proffsigt och kan rekommendera alla.
  • Elsa K
    Elsa K skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra behandling av kunnig personal
  • Shyrete H
    Shyrete H skrev om Corpus Kiropraktik
    Det har varit positiva upplevelser och är nöjd. Rekommenderar gärna vidare.
  • Christian C
    Christian C skrev om Corpus Kiropraktik
    Dem kan sin grej helt enkelt och är mycket nöjd efter 3 besök.
  • Ola F
    Ola F skrev om Corpus Kiropraktik
    Jättetrevligt och bra bemötande. Kom dit med väldigt ond rygg och det visade sig vara ryggskott. Fick hjälp med den akuta smärtan men också en bra genomgång om hur sne och trasig jag var och uppföljning och behandlingsplan för att bli kvitt ryggproblemen helt.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt och informativt bemötande. Sökte för 'stram' höft och stel bröstrygg. Efter lite 'micklande' kändes det bättre. Fortfarande lite stramt efter en vecka, men det går förhoppningsvis att jobba bort.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt bra, effektiv och hjälpsam behandling. Anders var väldigt noggrann och proffsig. Har aldrig fått så bra hjälp av en kiropraktor förut.
  • Nisim S
    Nisim S skrev om Corpus Kiropraktik
    Första gången för mig hos kiropraktor så det blir svårt at bedöma Jag känner mig bättre i alla fall.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt och proffsigt bemötande och omhändertagande. Fantastiskt bra resultat av behandlingarna,trodde inte det var möjligt. Oerhört nöjd
  • Alena H
    Alena H skrev om Corpus Kiropraktik
    Om själva företaget kan jag inte uttala mig om eftersom jag har träffat och träffar fortfarande bara kiropraktör Nicklas Humbla och tycker att han är mycket duktig, kunnig, trevlig och omtänksam. Jag känner mig mycket bättre nu och tänker absolut fortsätta med behandlingar hos honom.
  • Benita S
    Benita S skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra. Har fått hjälp med mina problem på professionellt sätt ,har känt stor tillit till den behandling jag fått och bemötande varit mycket trevligt.
  • Bo R
    Bo R skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Vad mer jan man begära?
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag kan varmt rekommendera Anders W på Corpus Kiropraktik. Han har behandlat mig med stor kunskap och lyhördhet. Jag mår mycket bättre och det känns tryggt att kunna återkomma om det skulle behövas.

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby