Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby — Visa karta

Corpus Kiropraktik erbjuder individuellt anpassade kiropraktiska behandlingar för att minska dina besvär och för att du ska slippa ha ont i kroppen!

Ett nybesök tar ca 45 minuter och återbesök ca en halvtimme.

Friskvårdsersättning gäller vid kiropraktiska behandlingar i förebyggande eller rehabiliterande syfte.

Vi tar emot kort, swish och kan även fakturera vid köp av vårdpaket.
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 123 kunder tycker om Corpus Kiropraktik

• Gudrun A
    Gudrun A skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick akuta problem med min rygg så jag kontaktade er. Fick snabb tid, noggrann undersökning, och hjälp med mina akuta besvär, samt instruktion om hur jag ska träna för att slippa besvär i framtiden. Mycket professionellt bemötande.
  • Pelle W
    Pelle W skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande och Niklas kändes väldigt kunnig i sin genomgång av kroppen. Kommer definitivt gå tillbaka till honom!
  • Lena J
    Lena J skrev om Corpus Kiropraktik
    Första gången för mig hos en kiropraktor och jag är väldigt nöjd, har rygg och axelbesvär och fick hjälp med detta och även andra låsningar som satt lite överallt. Anders är kunnig, lyssnande och trevlig. Professionellt bemötande och professionell behandling.
  • Inci V
    Inci V skrev om Corpus Kiropraktik
    Sökte för ryggskott, stela muskler i rygg, nacke och axlar. Fick över förväntan ett jättebra bemötande. Han förklarade allt och behandlade därefter, fortsätter att gå då jag köpte 6-klipp och känner mer och mer att det blir bättre för varje gång jag är där. Är supernöjd!
  • Jezibell A
    Jezibell A skrev om Corpus Kiropraktik
    Sökte hjälp för problem med min höft, fick snabbt en tid (dagen därpå). En noggrann undersökning och en engagerad kiropraktor med bra uppföljning. Den värsta smärtan gav med sig efter första besöket, idag tre besök senare är besvären inte helt borta men absolut på bättringsvägen.
  • Liselotte B
    Liselotte B skrev om Corpus Kiropraktik
    Fått toppen hjälp med det jag behövde
  • Lamula T
    Lamula T skrev om Corpus Kiropraktik
    Dem är så bra och jag är helt återställt .
  • Berit W
    Berit W skrev om Corpus Kiropraktik
    Har varit där 2 gånger och fått bra information om vad felet i ryggen kan vara.
    Trevligt bemötande och de har passat tiden vilket jag tycker är viktigt då man själv jobbar.
    Var beredd på en lite hårdare behandling men skönt att det var snällare än vad jag väntat mig.
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag kom dit när jag knappt kunde gå, min rygg drog ihop sig och nerver blixtrade, jag var säker på att jag hade diskbrock. Jag kunde varken sova, gå eller sitta normalt utan någon form av smärta!
    Efter ett kort samtal förstod dem snabbt vad problemet var och jag kunde bokstavligt talat springa därifrån redan efter första behandlingen, min psykologiska ålder var åter igen i fas med min kronologiska ålder.
    Jag kände att jag fick svar på alla mina frågor och att dem verkligen tar sig tid när dem behövs samt att jag fick övningar som jag utföras på hemmaplan vilket var precis vad som behövdes för att motverka den smärta jag upplevde.
  • Alf L
    Alf L skrev om Corpus Kiropraktik
    Köpte tid för ryggsmärtor. Proffsigt bemötande, med grundlig kontroll utav hela ryggen. Fått ett träning och stretch program och en bättre förståelse hur muskulatur hängerihop med ryggen.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt och proffsigt bemötande. Informationsrikt och väldigt bra rehabövningar.
    Sökte för ryggproblem.
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har gått till Niklas och han är fantastisk. Han förklarar allt ordentligt och jag kände skillnad åt det bättre i ryggen direkt. Prisvärdigt.
  • Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Corpus Kiropraktik
    mycket trevligt bemötande. Jag tycker att behandlingen hjälper
  • Anette N
    Anette N skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket proffessionell behandling och bemötande. Rekommenderas!
  • Irene L
    Irene L skrev om Corpus Kiropraktik
    Kiropraktik.
    Såg mig sedd och förstådd. Lyhörd personal med utmärkta kunskaper. Proffetionellt.
  • Peter N
    Peter N skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande från början till slut
  • Yassin S
    Yassin S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra bemötande redan i telefon och på platsen. Väldigt proffsigt och kan rekommendera alla.
  • Elsa K
    Elsa K skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra behandling av kunnig personal
  • Shyrete H
    Shyrete H skrev om Corpus Kiropraktik
    Det har varit positiva upplevelser och är nöjd. Rekommenderar gärna vidare.
  • Christian C
    Christian C skrev om Corpus Kiropraktik
    Dem kan sin grej helt enkelt och är mycket nöjd efter 3 besök.
  • Ola F
    Ola F skrev om Corpus Kiropraktik
    Jättetrevligt och bra bemötande. Kom dit med väldigt ond rygg och det visade sig vara ryggskott. Fick hjälp med den akuta smärtan men också en bra genomgång om hur sne och trasig jag var och uppföljning och behandlingsplan för att bli kvitt ryggproblemen helt.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt och informativt bemötande. Sökte för 'stram' höft och stel bröstrygg. Efter lite 'micklande' kändes det bättre. Fortfarande lite stramt efter en vecka, men det går förhoppningsvis att jobba bort.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt bra, effektiv och hjälpsam behandling. Anders var väldigt noggrann och proffsig. Har aldrig fått så bra hjälp av en kiropraktor förut.
  • Nisim S
    Nisim S skrev om Corpus Kiropraktik
    Första gången för mig hos kiropraktor så det blir svårt at bedöma Jag känner mig bättre i alla fall.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt och proffsigt bemötande och omhändertagande. Fantastiskt bra resultat av behandlingarna,trodde inte det var möjligt. Oerhört nöjd
  • Alena H
    Alena H skrev om Corpus Kiropraktik
    Om själva företaget kan jag inte uttala mig om eftersom jag har träffat och träffar fortfarande bara kiropraktör Nicklas Humbla och tycker att han är mycket duktig, kunnig, trevlig och omtänksam. Jag känner mig mycket bättre nu och tänker absolut fortsätta med behandlingar hos honom.
  • Benita S
    Benita S skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra. Har fått hjälp med mina problem på professionellt sätt ,har känt stor tillit till den behandling jag fått och bemötande varit mycket trevligt.
  • Bo R
    Bo R skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Vad mer jan man begära?
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag kan varmt rekommendera Anders W på Corpus Kiropraktik. Han har behandlat mig med stor kunskap och lyhördhet. Jag mår mycket bättre och det känns tryggt att kunna återkomma om det skulle behövas.
  • Hans-Eric K
    Hans-Eric K skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra bemötande och uppföljning.
  • Inga-lina L
    Inga-lina L skrev om Corpus Kiropraktik
    Behandling som ger resultat. Bra bemötande.
  • Erik W
    Erik W skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket bra behandling! Bra övningar! Tar friskvårdskuponger.
  • Deivid L
    Deivid L skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket kunniga och proffesionella. Har haft många kiropraktorer och Niclas är den bästa jag haft.
  • Jan H
    Jan H skrev om Corpus Kiropraktik
    Fick ett proffessionellt mottagande och en genomgång av vilken typ av behandling som var aktuell för mig
    Kändes mycket bra efter den första behandlingen, inga spända muskler efteråt
  • Anna H
    Anna H skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt bemötande från seriös kiropraktor som lyssnade och gjorde full undersökning och även åtgärd för mitt problem med buk/höft/rygg. Troligen höftböjaren som var för spänd eller möjligen även senare inflammerad. Fått bra instruktioner för övningar.

Tycker att jag blivit bättre även om jag fortfarande har problem när jag sitter länge och på morgonen ett par timmar.
  • Mari-Ann B
    Mari-Ann B skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag är jätte nöjd med behandlingen jag får
  • Kamel A
    Kamel A skrev om Corpus Kiropraktik
    det var helt okej, bemötande var mycket bra och förklaring av problemet var suveränt .
  • Östen H
    Östen H skrev om Corpus Kiropraktik
    Proffsig undersökning och noggrann behandling för mina besvär med nackspärr.
  • Gustav  J
    Gustav  J skrev om Corpus Kiropraktik
    Mycket proffsigt och bra bemötande. Och bra resultat. Rekommenderas!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har aldrig fått så bra behandling som hos Niklas. Professionell och alltid ett bra bemötande.
  • Sigun B
    Sigun B skrev om Corpus Kiropraktik
    Nöjd med allt. Bemötande och behandling
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag detta är bra och kan varmt rekommendera detta
  • Yemlihan S
    Yemlihan S skrev om Corpus Kiropraktik
    Tack för behandlingen, mycket nöjd bemötan
  • Pia D
    Pia D skrev om Corpus Kiropraktik
    Mkt trevligt bemötande, känns kunnig. Jag är nöjd!
  • Peter L
    Peter L skrev om Corpus Kiropraktik
    Jag har blivit mycket bra och vänligt bemött. Kiropraktorbehandlingen har varit utomordentligt bra.
  • Maria S
    Maria S skrev om Corpus Kiropraktik
    Bra behandling, trevligt bemötande, noggrann
    Hjälpte!
  • Malin H
    Malin H skrev om Corpus Kiropraktik
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Kunnig och pedagogisk personal. Kan inte vara annat än nöjd.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Corpus Kiropraktik
    Det är trevligt hos Corpus - att sakta återfå den rörlighet som stelnat under mer än ett halvt sekel är en bra känsla. Keep on moving!
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Corpus Kiropraktik
    Trevligt proffsigt bemötande proffsiga killar
  • Hiwa H
    Hiwa H skrev om Corpus Kiropraktik
    Corpus Kiropraktik är ett mycket kunnigt och proffsigt stället där man kan få den hjälp man behöver. Man kan få den tid man själv önskar.

Indalsbacken 2, 162 68 Vällingby