Annelie

34 omdömen om Annelie

Sedan starten hos Reco 2024
Maxima W

Trevlig, duktig frisör och bra tips! Kommer definitivt beslka igen!

Angelo S

Jag blev väl bemött och så nöjd med min klippning

Marie- Louise C

Jag tvättade och fönade. Annelie var omtänksam och duktig. Bra att kunna ”hoppa in” obokad och få behandling.

Melinda H

Mycket bra och trevlig frisör, blev supernöjd!

Johanna M

Jag är jättenöjd med klippningen!

Freyja E

- på ett lyhört, professionellt och omtänksamt sätt. - jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Jag blev positivt överraskad - Annelie har ett av de bästa bemötanden jag har stött på när jag gått till frisören. - jag ville klippa av mycket hår! Det var nervöst då det var en stor förändring. Men Annelie fick mig att känna mig i goda händer! Resultatet blev jättebra!

Svar från Annelie

Hej Freyja!🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Annelie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Roger A

Annelie är skicklig, trevlig.. Jag var mycket nöjd.

Svar från Annelie

Hej Roger! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Annelie. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Ozan C

Lyhörd och noggrann.Bra bemötande.

Svar från Annelie

Hej Ozan! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Annelie Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anetta E

Mycket bra upplevelse och duktig frisör❤️

Svar från Annelie

Hej Annette! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Annelie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸

Rachel J

Annelie är väldigt proffsig och lyhörd, och resultatet är alltid toppen! Så nöjd efter mitt besök.

Svar från Annelie

Hej Rachel! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Annelie Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸