Annelie

11 omdömen om Annelie

Sedan starten hos Reco 2024
Vendela R

Väldigt trevligt välkommnande. Härligt samtal, tjej med positiv energi. Nogrann med mina önskningar och lyssnade verkligen på hur jag ville ha det. Är supernöjd, kommer verköigen komma tillbaka till tjejen.. Hjälpte mig Bokade tid för slingor/balayage. Längtar.

Svar från Annelie

Hej Vendela! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Susanne E

Trexlig proffsig service minded Duktig att klippa Duktig att styla

Svar från Annelie

Hej Susanne! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Annelie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Siobhan H

Första gången jag blivit riktigt nöjd med en klippning. Kände efter mitt besök att jag äntligen hittat ”min frisör”. Bokade även en tid längre fram, något jag aldrig brukar göra. Ser fram emot att komma tillbaka till Annelie. Ett plus att hon också är väldigt gullig och trevlig.

Svar från Annelie

Hej Siobhan! 😃 Strålande att du känner dig nöjd med Annelie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen åter. Kram, Creative Headz 💖

Shirin A

Annelie är jätte trevlig och lyhörd. Hon lyssnar och gör sitt jobb så nära som kunden vill.jag rekommenderar starkt henne ❤️

Svar från Annelie

Hej Shirin! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Ulrika M

Komepetent, noggrann och tillmötesgående.

Svar från Annelie

Hej Ulrika! 🤗 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Josefine M

Supergullig tjej, duktig och härlig.

Svar från Annelie

Hej Josefine! 😁 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Debbie W

Annelie was very friendly and chatty. I enjoyed speaking with her as well as getting a good haircut!

Svar från Annelie

Hi there Debbie! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Annelie. Wish you the best, Creative Headz ❤️

Lars S

Mycket nöjd.

Svar från Annelie

Hej Lars! 🙌🏼 Tack för din fina kommentar. Härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Johan M

Oklanderligt bemött. Blev noggrant klippt. Lika bra som vanligt.

Svar från Annelie

Hej Johan! 🔥 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med besöket och med resultatet! Tack för din fina recension och vi önskar dig varmt välkommen till nästa gång. Kram, Creative Headz 🙌🏼

Johannah A

Min dotters första klippning och Annelie gjorde verkligen besöket speciellt för henne! Rekommenderas!

Svar från Annelie

Hej Johannah! ❤️ Härligt att ni känner er nöjda med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 🔥