Annelie

46 omdömen om Annelie

Sedan starten hos Reco 2024
Kanja B

Otroligt gullig frisör som klippte mitt barn och gjorde det lilla extra med lockning och färgning.

Svar från Annelie

Hej Kanja! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Annelie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Milo W

Visade upp en bild och hon replikerade så bra det gick med min hårtyp.

Svar från Annelie

Hej Milo! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Lina A

Supertrevlig och väldigt duktig!!

Svar från Annelie

Hej Lina! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Beatrice J

Bra klippning ,trevlig bemötande

Svar från Annelie

Hej Beatrice! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Joakim D

Vänlig och mån om kund nöjdhet. Tar sin tid att förklara vad hon tänk att göra med ditt hår.

Svar från Annelie

Hej Joakim! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Sebastian E

Väldigt noggrann och lyhörd. Kanon!

Svar från Annelie

Hej Sebastian! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Annelie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Ruben R

Trevlig, snäll, underbar och kul att prata med :)

Svar från Annelie

Hej Ruben! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Annika Ö

Trevligt bemötande och jag blev nöjd med färgen.

Svar från Annelie

Hej Annika! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Annelie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Louise A

Lyhörd. Noggrann. Trevligt bemötande mot mig som kund.

Svar från Annelie

Hej Louise! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Sandra Ö

Jag bokade en klippning och scrub av hårbotten. Jag har bara positivt att säga om min upplevelse. Jag upplevde Annelie som trevlig och lugn person. Det var jätteskönt att få scrub/ massage. Vi pratade om hur jag ville klippa mig och det blev precis som jag ville så jag är jättenöjd. Hon gav mig tips om hur jag ska bli av med mitt mjällproblem och problemen jag har i hårbotten. Hon tipsade mig om produkter jag ska använda istället vilket jag köpte på salongen. Jag tyckte vi fick en personlig connection och hon kändes som...

Svar från Annelie

Hej Sandra! ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss och med Annelie. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞