Linnea

64 omdömen om Linnea

Sofie H

Lyhörd, duktig och väldigt trevlig!

Svar från Linnea

Hej Sofie! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Linnea. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Alfred K

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Svar från Linnea

Hejsan Alfred! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Linnea! Allt gott, Creative Headz ❤️

Marcus A

Vänligt bemötande under hela klippningen. Kände mig hörd och omhändertagen. Satt med en lyxig känsla medan jag smuttade på bubbel och blev ompysslad. Tack allra ödmjukast!

Svar från Linnea

Hej Marcus!🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Linnea. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Charlotte H

superproffsig och inkännande!! Rekommenderas varmt!!

Svar från Linnea

Hej Chalotte! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Poneh M

Noggrann och trevlig - mycket nöjd!

Svar från Linnea

Hej Poneh! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Sara B

Mycket skicklig och trevlig, så nöjd med mitt besök!

Svar från Linnea

Hej Sara! 🤩 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Sarah I

Mycket trevlig och professionell i sitt bemötande och hantverk. Jag är supernöjd med resultatet!

Svar från Linnea

Hej Sarah! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Annette M

Supertrevlig, lyhörd och kom med egna tips. Resultatet, är supernöjd 🙏🏻

Svar från Linnea

Hej Annette! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Jonas H

Bästa servicen till min dotter som klippte sig, hon var otroligt nöjd och glad!

Svar från Linnea

Hej Jonas! 💛 Vad kul att ni känner er nöjda med Linnea. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar er allt gott, Creative Headz 🌸

Helena E

Nea är lyhörd, kunnig och får alltid fram fina resultat både avseende klippning och färgnyanser. Det blir även mycket trevliga samtal och man känner sig väldigt ompysslad.

Svar från Linnea

Hej bästa du! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Nea. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Bästa önskningar, Creative Headz 🤗