Danixo

Ekhagsvägen 3, 114 18 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 4 omdömen
Vid stora projekt som stambyten är ofta flera parter inblandade och det är många pusselbitar som ska falla på plats. Därför har projektledaren en stor och betydande roll i processen. Genom att anlita en professionell byggprojektledare underlättas uppgiften både för fastighetsägaren och för entreprenören som ska utföra arbetet avsevärt. Som projektledare gör Danixo sitt yttersta för att förutse problem. Men om det trots allt uppstår svårigheter hanterar vi dem på bästa sätt.

Med god kommunikation mellan entreprenörer, myndigheter, byggherre och hyresgäster, kan även stora projekt fortlöpa enligt planen på ett smidigt och kontrollerat sätt.

Läs vad 4 kunder tycker om Danixo

• 2020-11-08

NIKLAS F skrev om Danixo
    för 2 månader sedan

Vi är väldigt tacksamma för all experthjälp vi fått kring vårt stambyte och vår vinds-ombyggnation till nya lägenheter.

Vi kan, efter gott samarbete, rekommendera Danixo till andra bostadsrättsföreningar som behöver professionell konsulthjälp inför sina stambyten och andra renoveringar.

Niklas
    Styrelseordförande - BRF Vanadisvägen 5
    Stockholm Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 274 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2020-10-25

SANDRA E skrev om Danixo
    Professionella och dessutom väldigt trevliga och ha med och göra.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2013-04-30

Björn B skrev om Danixo
    Fantastisk och flexibel service Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 611 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2013-04-19

adam s skrev om Danixo
    Mycket trevliga att ha att göra med!kunniga och med en stor kunskap Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Danixo:

egbil.se (2.6km)
Bert Bert tycker:
“Har inte satt min fot i ert fö...” Läs mer
Jacobssons Auto (3.6km)
Cardrop (4.6km)
Strands Bilar (5.3km)
BM Car Group (6.1km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte