DD Fasad AB

DD Fasad AB

Vi arbetar med fasadputs, ställningsmontage, ställningsbyggande, murning, villaputsningar mm.

6 omdömen om DD Fasad AB

Bengt P
Skrev om DD Fasad AB

Bra grabbar och rimliga priser

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Thomas C
Skrev om DD Fasad AB

Dd fasad har hjälp oss med vår nya verkstad I länna mm. Dom har hjälpt oss med olika typer ställningar. Inv hisschakt. Utv fasad, fallskydd mm. Vi har fått ett mycket bra jobb och bemötande utfört. Offererat pris har stämt med slutnotan. // Thomas Collin Vd Järnet Smide

Andre t
Skrev om DD Fasad AB

Vi använder alltid DD när det kommer till ställning och putsning , dom är ett seriöst företag som funkar väldigt bra att sammarbeta med. DD Fasad är noggrann och kunnig inom ställning och putsning. Löser alla uppdrag på ett snabbt och effektivt sätt. Rekommenderar starkt till andra företag/privatkunder..

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Christer J
Skrev om DD Fasad AB

DD är ett företag som vi arbetar med dagligen. Bra personal och enkla att ha med att göra. Alltid i tid och gör det dom ska samt lite till. Rekommenderar DD till andra företag och privatpersoner. Detta är ett företag att lita på, från start till mål.

jimmy l
Skrev om DD Fasad AB

DD Fasad AB använder vi oss av på alla våra puts och ställningsjobb, vi är super nöjda med deras resultat plus att det är riktigt trevliga killar. Rekommenderas starkt! JL Kakeldesign AB 070-7295008

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Alexander A
Skrev om DD Fasad AB

Vi målade om villan ute på Värmdö och fick då ställningen monterad av grabbarna på DD, samt ett "regnskydd" runt hela kåken. Bra gjort och jämförelsevis mittemellan pris emot dem andra offerterna jag fick, i det stora hela är vi väldigt nöjda med dem och rekommenderade dem vidare till våra grannar som oxå anlitade dem :-))