Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen DD Fasad AB

DD Fasad AB

Svarvargatan 13, 112 49 Stockholm — Visa karta

Vi arbetar med fasadputs, ställningsmontage, ställningsbyggande, murning, villaputsningar mm.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 6 kunder tycker om DD Fasad AB

• Bengt P
    Bengt P skrev om DD Fasad AB
    Bra grabbar och rimliga priser
  • Thomas C
    Thomas C skrev om DD Fasad AB
    Dd fasad har hjälp oss med vår nya verkstad
    I länna mm. Dom har hjälpt oss med olika typer ställningar. Inv hisschakt. Utv fasad, fallskydd mm. Vi har fått ett mycket bra jobb och bemötande utfört. Offererat pris har stämt med slutnotan.
    // Thomas Collin
    Vd Järnet Smide
  • Andre t
    Andre t skrev om DD Fasad AB
    Vi använder alltid DD när det kommer till ställning och putsning , dom är ett seriöst företag som funkar väldigt bra att sammarbeta med.

DD Fasad är noggrann och kunnig inom ställning och putsning. Löser alla uppdrag på ett snabbt och effektivt sätt.
    Rekommenderar starkt till andra företag/privatkunder..
  • Christer J
    Christer J skrev om DD Fasad AB
    DD är ett företag som vi arbetar med dagligen. Bra personal och enkla att ha med att göra. Alltid i tid och gör det dom ska samt lite till. Rekommenderar DD till andra företag och privatpersoner. Detta är ett företag att lita på, från start till mål.
  • jimmy l
    jimmy l skrev om DD Fasad AB
    DD Fasad AB använder vi oss av på alla våra puts och ställningsjobb, vi är super nöjda med deras resultat plus att det är riktigt trevliga killar.
    Rekommenderas starkt!

JL Kakeldesign AB
    070-7295008
  • Alexander A
    Alexander A skrev om DD Fasad AB
    Vi målade om villan ute på Värmdö och fick då ställningen monterad av grabbarna på DD, samt ett "regnskydd" runt hela kåken. Bra gjort och jämförelsevis mittemellan pris emot dem andra offerterna jag fick, i det stora hela är vi väldigt nöjda med dem och rekommenderade dem vidare till våra grannar som oxå anlitade dem :-))

Svarvargatan 13, 112 49 Stockholm