Fritidsbilar Stockholm AB

Fritidsbilar Stockholm AB

4.5

Välkommen till Fritidsbilar Stockholm AB tidigare Deluxe Super Cars.

13 omdömen om Fritidsbilar Stockholm AB

Awarah A
Skrev om Deluxe Super Cars

mycket fin bilhall med ett trevligt bemötande. Är väldigt nöjd med min bil som jag har köpt. Kan rekommendera Deluxe Super Cars!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Abdulrazak M
Skrev om Deluxe Super Cars

Mycket bra kontakta med kunden. Han har fina bilar.

SAFF EL DEEN G
Skrev om Deluxe Super Cars

Super trevligt bemötande och otroligt kunnig och informativ.

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Saff :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
JESPER W
Skrev om Deluxe Super Cars

En mycket fin bilhall med ett trevligt bemötande. Är väldigt nöjd med min bil som jag har köpt. Kan starkt rekommendera Deluxe Super Cars!

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Jesper :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Duric B
Skrev om Deluxe Super Cars

Firstly, they didn`t want to give winter tyers. After that, there were no floor mats so I had to call and ask for that too. After I received winter tyers I saw that they were without rims and all worn out, so I need to buy 4 new ones! After washing car scratches becomes to appear, which obviously shows that car was polished before the sale just to mask scratches. Now I`m facing and gear problems aslo (swhithcing to manuel by itself). Positive side: yes, I asked for a discount (9000sek) and got it, but considering starting price and what I got, it was bad barging for me.

Svar från Deluxe Super Cars

Hi Duric Sad that you feel dissatisfied with our service as well as your car purchase buy with us! We never wrote in the ad that winter tires are included in the price. I also said that it does not include winter tires that you knew about before you bought the car. But I also said that I can check with the then warned owner in case he has winter tires and rubber mats then you can get them. You got loose winter tires with 5 mm and rubber mats, a new winter tire is 8 mm! You also received SEK 9,000! Feel free to...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Martinsson V
Skrev om Deluxe Super Cars

Väldigt trevlig kille. Kunskap i proffsigt utförande och bemötning.

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Victor :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Issa A
Skrev om Deluxe Super Cars

Har både köpt och sålt via Deluxe Super Cars och alltid varit nöjd. Daniel har varit professionell och lyhörd och alltid levererat över förväntan. Deras bilhall är extremt snygg och inbjudande och bilarna de säljer håller hög klass! Rekommenderas starkt!

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Issa :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Gustafsson J
Skrev om Deluxe Super Cars

Bra och trevligt bemötande! Köpte min första nya bil.

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Gustafsson :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Stockholm Carhouse Ab S

Snabbt och smidig affär 🤙🏻

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Stockholm Carhouse :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Grundström P
Skrev om Deluxe Super Cars

Allt fungerade väldigt bra. Snabbt och smidigt utan problem.

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Grundström :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Fejzullahu I
Skrev om Deluxe Super Cars

Jag blev bemött bra och företaget hade bra och snälla personal.

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Fejxullah :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Ahmed T
Skrev om Deluxe Super Cars

Super bra! Rekommenderar Delux super vars väldigt starkt. Vill absolut fortsätta köpa av deras bilar i framtiden.

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Ahmed :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team

Håkansson M
Skrev om Deluxe Super Cars

Trevliga och bra säljare! Fina och genomgångna bilar! Rekommenderas skarpt !

Svar från Deluxe Super Cars

Hej Håkansson :) Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss :) Mvh Deluxe Super Cars / Team