Djursholm Bygg & Design

Djursholm Bygg & Design

Ring 072-322 89 00 www.djursholmsbygg.se

Vi på Djursholm Bygg & Design har som yttersta målsättning att du som kund alltid ska bli 100% nöjd.

5 omdömen om Djursholm Bygg & Design

Fredrik L
Skrev om Djursholm Bygg & Design

Trevligt bemötande och flexibla vid bokning. Hela utförandet kändes tryggt, smidigt och vi vart super nöjda. Rekommenderas!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Edward R
Skrev om Djursholm Bygg & Design

Djursholm Bygg & Design renoverade vårt badrum i vår 3a och det blev jättesnyggt! Jag är väldigt petig av mig men de var otroligt noggranna med allt från start till slutet, så allt ser kanon ut. Vi ska renovera köket nu i vinter och kommer anlita dom igen för andra gången. Kan starkt rekommendera Djursholm Bygg & Design för all typ av renovering.

Hanna L
Skrev om Djursholm Bygg & Design

Min upplevelse har enbart varit positiv. De jobbar snabbt och med hög kvalite och alla som varit hos oss har varit väldigt trevliga. Alla kunde inte svenska men talade god engelska så det var inget problem alls. Jag rekommenderar dem varmt!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Alexander L
Skrev om Djursholm Bygg & Design

Väldigt skickliga hantverkare, trevligt bemötande från ledning. Oerhört hjälpsamma, flexibla och effektiva samtidigt som dem var noggranna!

Dorota K
Skrev om Djursholm Bygg & Design

Trävligt bemötande , bra sammarbete, väldigt näjd med taket på huset. Snabbt leverans och kunnig hjälp med att välja material. Fick hjälp att välja den firma från min bästa granne väldigt Tacksam för detta . Lycka till i förtsättning . Med vänlig hälsning, Dorota

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen