Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Djursholm Bygg & Design

Djursholm Bygg & Design

Torsgatan 29, 113 21 Stockholm — Visa karta

Vi på Djursholm Bygg & Design har som yttersta målsättning att du som kund alltid ska bli 100% nöjd.

Läs vad 5 kunder tycker om Djursholm Bygg & Design

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Djursholm Bygg & Design
    Trevligt bemötande och flexibla vid bokning.
    Hela utförandet kändes tryggt, smidigt och vi vart super nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Edward R
    Edward R skrev om Djursholm Bygg & Design
    Djursholm Bygg & Design renoverade vårt badrum i vår 3a och det blev jättesnyggt! Jag är väldigt petig av mig men de var otroligt noggranna med allt från start till slutet, så allt ser kanon ut. Vi ska renovera köket nu i vinter och kommer anlita dom igen för andra gången.
    Kan starkt rekommendera Djursholm Bygg & Design för all typ av renovering. Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Djursholm Bygg & Design
    Min upplevelse har enbart varit positiv. De jobbar snabbt och med hög kvalite och alla som varit hos oss har varit väldigt trevliga. Alla kunde inte svenska men talade god engelska så det var inget problem alls.
    Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Djursholm Bygg & Design
    Väldigt skickliga hantverkare, trevligt bemötande från ledning.
    Oerhört hjälpsamma, flexibla och effektiva samtidigt som dem var noggranna! Läs mer
  • Dorota K
    Dorota K skrev om Djursholm Bygg & Design
    Trävligt bemötande , bra sammarbete, väldigt näjd med taket på huset. Snabbt leverans och kunnig hjälp med att välja material. Fick hjälp att välja den firma från min bästa granne väldigt Tacksam för detta . Lycka till i förtsättning . Med vänlig hälsning, Dorota Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Klas A Klas A tycker:
“Snabbt, enkelt och bra resulta...” Läs mer

Söderbyvägen 2a, 19560, Arlandastad