Eastmaninstitutet

3.5

6 omdömen om Eastmaninstitutet

B johanna k A
Skrev om Folktandvården Eastmaninstitutet

Dethär stället är hemskt, har försökt byta tandläkare efter typ första besöken men är fast där eftersom att det är staten som betalar och då kan jag tydligen inte byta. Min tandläkare Metin Nur eller vad han nu heter kan bara säga ja och nej och tandläkarbegrepp. Det är alltid slarvigt gjort och jag brukar alltid få komplikationer efter varje besök, inte för att vara sån men jag hade kunnat göra det bättre… Försöker alltid vara trevlig och ge det en chans men med tårarna i halsen och en helt känslokall tandläkare blir det...

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Nicole K
Skrev om Folktandvården Eastmaninstitutet

Kompetenta och duktiga, därom ingen tvekan! Däremot vad gäller bemötande och attityd känns det allt annat än bekvämt. Det känns som om det råder en slags toxic och hierkisk stämning , kanske någon slags mobbingkultur? Som patient blir man väldigt ifrågasatt och det gör att om man har minsta tandläkarrädsla eller känner sig nervös, så kan man inte räkna med annat än att man bemöts på ett oförstående, lite hårt sätt. Det finns en fantastisk , trevlig och tillmötesgående tandhygienist där, däremot! Så underbar person. Det gäller...

GABRIEL D

👍🏻 Eastmanin Protetik extremt bra läkare mujda seradji

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Andreas E
Skrev om Eastmaninstitutet

Som gammal hårdför moderat är jag alltid skeptisk till offentliga vårdinrättningar, men i smyg erkänner jag att det ändå känns ganska tryggt. I alla fall gick jag till Eastmaninstitutet efter 5 års skolk från tandis eftersom en tand hade gått av. Proffsigt bemötande, rent och snyggt, snabbt åtgärdat och inga onödiga ingrepp.

Annika Ö
Skrev om Eastmaninstitutet

Att få ordning och hjälp med sina tänder känns skönt att få genom Eastmaninstitetet. De ser verkligen till att man inte blir rädd att komma till tandläkaren.

Elina E
Skrev om Eastmaninstitutet

Jag gick på Eastmaninstitutet för att reglera mitt överbett och mina fula tänder. Varannan vecka var jag där under det första halvåret och sedan 1 gång i månaden under de följande 1.5 åren. Och det var klart värt det. Tandreglerarna på Eastman är kanon, de kan sin sak och hjälper oss med mindre fina bett att bli fina. Jag är helnöjd med servicen jag fick under de 2 åren jag var där som patient och idag kan jag glatt visa upp ett fint tandbett och leende. Tack Eastman för att ni hjälpte mig!