Edholm Bygg AB

Läs vad 3 kunder tycker om Edholm Bygg AB

• Malin Elisabeth K

2019-08-20

Malin Elisabeth K skrev om Edholm Bygg AB
    Anlitade Edholm Bygg AB för att sätta upp en taklampa på ett krångligt ställe högt upp. Fick snabb hjälp och förstklassig problemlösning, så serviceminded! Trevligt bemötande också. Rekommenderas! Läs mer
  • Reco tipsar!
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.7 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • Victor C

2014-11-18

Victor C skrev om Edholm Bygg AB
    Jätte nöjda med vår fasadrenovering. Arbetade snabbt med ett bra resultat. Läs mer
  • Martin L

2014-01-10

Martin L skrev om Edholm Bygg AB
    Vi är nöjda varje gång- Vi rekommenderar gärna Edholm bygg till alla som behöver ett seriöst och kunnigt företag.
    Vi har anlitat Edholm bygg vid ett flertal tillfällen de senaste åren. Vi har fått hjälp att totalrenovera kök och badrum. Bygga nya väggar och även en del platsbyggda möbler.

Det känns tryggt och slutresultatet blir bra varje gång. Det är därför vi kommer att ringa Edholm bygg nästa gång det blir dags att renovera. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 169 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"

Bästa byggföretagen i Upplands Väsby:

Anton B Anton B tycker:
“Beställde två vindskydd för at...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte