Edsbergs Trafikskola AB

Edsbergs Trafikskola AB

5 omdömen om Edsbergs Trafikskola AB

Hanna P
Skrev om Edsbergs Trafikskola AB

Vet inte ens var jag ska börja! Vilken fantastisk skola och all personal lika så! Branschen är i stort ”girig och pengatörstande” och val av trafikskola är svårt. Men har precis gjort två veckors intensivkurs hos Edsbergs och är ledsen att jag inte behöver komma tillbaka mer. Förstående lärare som också flertalet gånger sagt ”Du behöver inte dom (tror det handlade om 4st) lektionerna du har bokat” och erbjudit att betala tillbaka pengar för dessa. Genuint, ärligt och förtroendegivande. Plus att Sandra i repan är bäst med att hjälpa med att boka körtider mellan jobb och allt emellan. TACK!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Natali K
Skrev om Edsbergs Trafikskola AB

Tack alla på Edsbergs trafikskola. Ett Stort tack till Nabil för grym pedagogik. Du har varit så engagerad och hjälpsam hela vägen till körkortet. Tack för allt! Bästa trafikskolan! Rekommenderar starkt.

Yvette S
Skrev om Edsbergs Trafikskola AB

Mycket bra och pedagogisk personal som verkligen bryr sig och vill hjälpa en med körkortet 🙂 valuta för pengarna varje lektion, rekommenderas varmt 💗

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Fia A
Skrev om Edsbergs Trafikskola AB

Jag är otroligt nöjd med Edsbergs trafikskola, alla är väldigt trevliga där och mest är jag så tacksam för min lärare Nikolas som var så lugn och pedagogisk och tack vare honom har jag nu mitt körkort :D

Karl L
Skrev om Edsbergs Trafikskola AB

Hej!! Jag har nu efter endast tio dagars intensivkurs klarat av både teori och uppkörning på första försöket. Absolut att rekommendera om du, som jag, har begränsat med tid eller helt enkelt bara vill ta tag i att ta körkort. Lycka till!!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa