Alla kategorier Elektriker Stockholms län Solna Elenkelt.se

Elenkelt.se

Gustafsvägen 5, 169 58 Solna — Visa karta

Har du planerat för renovering eller har ett akut problem som behöver blixtsnabb hjälp? Då hjälper vi dig på Elenkelt

Vi är en smidig elektrikertjänst på nätet där du bokar certifierade elektriker och elprodukter. När du gör din beställning får du se det fasta priset för både installation och material, direkt på hemsidan.

Det går lika snabbt som det är enkelt:

1. Lägg din beställning.
2. Kontakt sker inom 24 h.
3. Elektriker åker ut till dig och installerar.

Några exempel på vad vi kan hjälpa dig med är byte/installation av vägguttag, ströbrytare, termostat, spotlights, timer, badrumsfläkt, elskåp, dragning av kablar och mycket mer.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor angående vår tjänst eller ta en titt nedan vad våra tidigare kunder säger om oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Elenkelt.se

• 2019-01-17

Jane C skrev om Elenkelt.se
    Hög kvalitet till rimligt pris! Jag är mycket nöjd med elektrikerns arbete.
    Jane Cederqvist Läs mer
  • 2019-01-13

Torbjörn skrev om Elenkelt.se
    Vi köpte eltjänster till vår bostadsrättsförening via Elenkelt. Installation av ny belysning med rörelsevakt i vår källare. Professionellt arbete av kunnig personal och ett mycket trevligt bemötande. En strålande webbsidan att göra beställning av jobb! Läs mer
  • 2019-01-11

Jörg Z skrev om Elenkelt.se
    Skickade offertförfråga samt skiss och beskrivning, fick inget svar. Skrev igen en vecka senare, fick svar att en elektriker ska kontakta mig ”så snart som möjligt”. Det hände aldrig. Läs mer
    2019-01-11 Isak G svarar Jörg Z
    Hej, Jörg

Vad tråkigt att er första upplevelse av oss inte lyckades leverera enligt era förväntningar.

Som vi svarade er när ni mejlade in till oss. Lättast är om ni går in på vår webbsida och gör en bokning och väljer bland tillgängliga eltjänster, i ert fall ”felsökning/rådgivning”. Sedan fyller i era personuppgifter med adress. Ni kommer direkt se ett preliminärt pris på hemsidan, sedan får ni en orderbekräftelse på er mail. En elektriker kommer då att kontakta er så snabbt som möjligt för att planera in arbete, vanligtvis inom 24 timmar måndag-fredag.

Tyvärr kan ni inte göra en bokning genom att mejla, utan ni måste personligen gå in på vår hemsida och köpa tjänsten samt godkänna våra bokningsvillkor.

Ring oss så guidar vi dig!

Isak på Elenkelt
  • 2019-01-10

Martin E skrev om Elenkelt.se
    Kanon. Riktigt riktigt nöjd! Super proffsigt. Tack Micke.

// Martin Läs mer
  • 2019-01-10

Eva A skrev om Elenkelt.se
    Snabb återkoppling och jättebra arbete med installation av kolfilterflält. Läs mer
  • Gustav P

2019-01-09

Gustav P skrev om Elenkelt.se
    Proffsigt utfört och jättebra bemötande från vår kontakt Micke. En väldigt kompetent elfirma! Läs mer

Eva K skrev om Elenkelt.se
    Väldigt bra och proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Vi installerade en ny spishäll samt städade upp/ lagade tidigare sämre utfört elarbete. Det är såhär hantverstjänster ska fungera. Kan varmt rekommendera Elenkelt.se! Läs mer

Alex P skrev om Elenkelt.se
    Fantastiskt trevligt bemötande och bra personal. Bytte ut min gamla elcentral mot en ny samt jordade alla uttag i min villa. Bra kommunikation och klar innan utsatt sluttid. Jag kommer definitivt anlita Elenkelt i framtiden. Läs mer
    2019-01-08 Isak G svarar Alex P
    Hej Alex,

Vad roligt att du blev så nöjd med vår tjänst. Vi tackar för förtroendet kring detta uppdrag.

Roger H skrev om Elenkelt.se
    Riktigt trevligt och proffsigt - jobbet blev gjort på kort varsel precis som jag ville. Kan starkt rekommendera. Rätt pris och smidig tjänst! Läs mer

Samuel S skrev om Elenkelt.se
    Bra service, inga konstigheter eller överraskningar. Stort plus att man snabbt får ett hum om priset direkt på hemsidan. Kommer att anlita dem igen. Grym tjänst! Läs mer
    2019-01-08 Isak G svarar Samuel S
    Hej Samuel,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Patricia N skrev om Elenkelt.se
    Snabb hantering, trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Ger Elenkelt mina varma rekommendationer! Läs mer

Vincent T skrev om Elenkelt.se
    Stor eloge för er grymma hemsida där jag direkt fick se vad det skulle kosta. Men framförallt att ni kunde göra jobbet på så extremt kort varsel. Jobbet blev utfört utan några anmärkningar. Vi kommer höra av oss nästa gång vi behöver elektriker. Enkelt! Läs mer
    2019-01-08 Isak G svarar Vincent T
    Hej Vincent,

Jimmy C skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra eltjänst med framförallt en riktigt bra kundkontakt. Frågor besvaras, återkoppling ges kontinuerligt och hög social kompetens. Vi är mycket nöjd med vår nya belysning i köket och kommer vid framtida arbeten åter ta kontakt eller rekommendera Elenkelt. Proffsig bokningstjänst! Läs mer
    2019-01-08 Isak G svarar Jimmy C
    Hej Jimmy,

Tack för din rekommendation. Vad kul att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.

Välkommen åter!

Lena H skrev om Elenkelt.se
    Supebra! Fick hjälp precis med det vi behövde, snabbt, och med ett väldigt trevligt genomförande. TACK! Läs mer

Per N skrev om Elenkelt.se
    Utmärkt och snabbt.
    Trevlig person. Läs mer
  • Stefan J

2019-01-06

Stefan J skrev om Elenkelt.se
    Så enkelt och smidigt att välja vad man behöver hjälp med.

Superb service, duktig elektriker och bra jobb.

Kommer definitivt användas så snart jag behöver hjälp med elen igen. Läs mer
  • 2018-12-25

Ronny H skrev om Elenkelt.se
    Vilken smart idé med bokning av elektrikertjänst på nätet! Och se vad det kommer att kosta! Elenkelt ligger i framkant! Fler borde ta efter detta! Läs mer
  • 2018-12-25

Johan K skrev om Elenkelt.se
    Kan bara stämma in kören👌👌
    Snabb återkoppling och proffsigt utfört. Isak och Micke är proffs . 5/5 . Läs mer
  • Per-Arne

2018-12-22

Per-Arne skrev om Elenkelt.se
    Fantastiskt trevligt bemötande o bra personal. Enda skälet till att det inte blev 5 stjärnor var att han blev försenad.
    Rekommenderas absolut!! / P-A Läs mer
  • 2018-12-19

Dominika skrev om Elenkelt.se
    Transparent och enkelt upplägg. Trevlig och erfaren kille. Snabbt och bra fixat. Läs mer
  • 2018-11-24

Fredrik L skrev om Elenkelt.se
    Fått hjälp med utomhusbelysning, badrumsbelysning, hallspotligjts, kontakter osv. Supernöjd och tacksam över proffsig hjälp!!! Läs mer
  • 2018-11-18

Monica H skrev om Elenkelt.se
    Proffsigt! Vi är mycket nöjda med Elenkelt. Vårt problem löstes snabbt på en tid som passade oss av en trevlig och kunnig elektriker. Vi kommer att anlita företaget igen vid behov och även rekommendera det till andra. Läs mer
  • 2018-11-09

Ivan S skrev om Elenkelt.se
    Отличный сервис и красивый электрик!
    Pекомендyю! Läs mer
  • Jonatan

2018-11-08

Jonatan skrev om Elenkelt.se
    Supertrevlig och kunnig elektriker. Snabbt svar vid kontakt med dem. Grym bokningstjänst online, tydliga och rimliga priser. Har redan rekommenderat detta företag till andra. Full pott! Läs mer
  • Bo

2018-11-08

Bo skrev om Elenkelt.se
    Tre mindre eljobb gjordes snabbt och effektivt arbete till fast pris, utan extraturer för att skaffa material. Det blev prydligt och snyggt. Trevliga elektriker. Läs mer
  • 2018-11-08

Ian M skrev om Elenkelt.se
    Helt klart det bästa valet när man behöver hjälp med elen! Läs mer
  • 2018-10-29

Anders I skrev om Elenkelt.se
    Resultatet blev såpass bra att vi anlitade dem igen veckan efter. Enkelt att boka och väldigt smidig tjänst. Vi blev jättenöjda med belysningen i vårt nya kök. Trevligt och professionellt bemötande. Kan starkt rekomendera Elenkelt när man behöver hjälp av profisionella och pålitliga elektriker. Läs mer
  • 2018-10-24

Robin N skrev om Elenkelt.se
    Allt var perfekt, tidsmässigt, kontakten med Elenkelt supporten. Super trevlig och perfekt utfört jobb! Jag fotograferar själv och laddar upp vad jag önskar att elektrikern ska utföra, får ett exakt pris där allt ingår. Kan inte bli bättre. Varför har inte detta funnits tidigare? En strålande online-tjänst med nytänkande som ligger i framkant. Toppbetyg till er! Läs mer
  • 2018-10-23

Annika S skrev om Elenkelt.se
    Beställde installtion av 2 nya vägguttag, 4 st armaturer samt dimmer till belysningen. De gjorde ett strålande arbete. Blev kontaktad redan efter 3 timmar efter jag gjort en beställning. Ett stort plus är att man får se priset redan innan man gör beställningen, för både material och arbete. Elenkelt.se är som det låter, väldigt enkelt och smidigt. Grym tjänst! Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Annika S
    Hej Annika,

• 2018-10-23

Jonas J skrev om Elenkelt.se
    Trevligt bemötande och snabbt utfört arbete. Allt gick smidigt och det blev snyggt.
    Jag fick hjälp med att sätta upp tre LED-armaturer i badrummet. Enkelt att boka. Grym tjänst! Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Jonas J
    Hej Jonas,

De var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerade bra.Tack för det!

Vänliga hälsningar

Emma O skrev om Elenkelt.se
    Elektrikern var på plats utlovad tid. Skötte sitt jobb proffsigt, snabbt och var väldigt trevlig. Känns bra att man har hittat en smidig tjänst för att boka elektriker nu när man köpt hus. Elenkelt har precis skaffat en stamkund. Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Emma O
    Hej Emma,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

Filip J skrev om Elenkelt.se
    Smidig hantering av min förfrågan. Kunde komma redan veckan efter för att utföra arbetet. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer

Niclas skrev om Elenkelt.se
    Smidig och enkel web-app för att göra beställning av jobb! Sen var Micke både proffsig och trevlig. Gjorde ett kanonjobb hos mig. Kommer anlita Elenkelt igen! Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Niclas
    Hej Niclas,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

• 2018-10-18

Anna I skrev om Elenkelt.se
    Jag behövde hjälp med att byta några dimmers och spruckna eluttag. Allting fixades snabbt och snyggt Läs mer

Anders E skrev om Elenkelt.se
    Montering av dimmer och eluttag för taklampa. Enkelt att skicka bilder innan på det som skulle fixas. Bra resultat och service, fick även bytt kontakt på taklampan så den passade i det nya uttaget. Rekommenderas! Läs mer

Lisa skrev om Elenkelt.se
    Supernöjd med elenkelt. Mycket serviceinriktat för dem att komma med besparingsförslag. Rätt pris och smidig tjänst! Läs mer

Michael skrev om Elenkelt.se
    Installationen av spotlights och dimmer i hallen kunde inte ha gått bättre. Allt var klart inom bestämd tid och priset var det vi hade kommit fram till från början.
    Proffsigt och trevligt bemötande och väldigt enkelt att föra en dialog om man hade några frågor eller funderingar under arbetes gång.
    Kommer helt klart använda Eleneklt igen och rekommenderar det till alla som vill ha en snabb, proffsig och transparent service. Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Michael
    Hej Michael,

Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.

Välkommen åter!

Frank skrev om Elenkelt.se
    Jag började med att göra en beställning på hemsidan. Jag beställde utefter mitt behov (väldigt simpelt, installera ett vägguttag från elskåpet i min lägenhet)
    En trevlig elektriker kom en dag senare och genomförde detta på ca 30 minuter.
    Fick min faktura och allt klart. Grym tjänst! Läs mer

Emelie skrev om Elenkelt.se
    Behövde hjälp med felsökning och nyinstallation av elarmaturer.
    Fick som vanligt snabb och proffsig hjälp av en av deras trevliga installatörer! Läs mer

Åsa skrev om Elenkelt.se
    Det mest service-inriktade samt professionella företag jag stött på! Läs mer
  • Michael T

2018-10-16

Michael T skrev om Elenkelt.se
    Snabbt och snyggt utfört, punktliga och trevliga elektriker. Jag ger dem 5 stjärnor och jag kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-10-10

Björn L skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra och snabb service ! Läs mer
  • Andreas

2018-10-06

Andreas skrev om Elenkelt.se
    Bra service, inga konstigheter eller ”överadknlngar”

Stort plus att man snabbt får ett hum om priset via hemsidan!

Rekommenderas stark Läs mer
  • 2018-10-04

Hanna P skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra! Stötte på problem som enkelt löstes av en mycket bra elektriker. Läs mer
  • 2018-10-02

Dennis skrev om Elenkelt.se
    Var på jakt efter lokal elektriker för att installera en spis. Snabb återkoppling och bra service. Mycket på grund av den förvånansvärt progressiva synen på att boka sin önskan via deras webbsida. Väldigt bra och intuitiv. Trodde den var fejk först - visade sig bara vara modern.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-10-02

Calle skrev om Elenkelt.se
    Jag använde mig av elenkelt för första gången i måndags när vi fick problem med elen i vår företagslokal på Södermalm. Efter att ha ringt och beskrivit uppdraget tog det bara några timmar tills en ung och mycket duktig kille kom ut och hjälpte oss. Stor eloge för att ni kom så snabbt och kvaliten på arbetet. Kommer användas igen!

//nöjd kund Läs mer
  • 2018-10-01

Anna-Karin skrev om Elenkelt.se
    Jag köpte installation och nya eluttag utomhus och i badrum. Det var enkelt att beställa och få kontakt med företaget och utförare. Mycket bra service, bemötande och även rådgivning om befintligt elsystem i lägenheten. Jag rekommenerar Elenkelt när man behöver hjälp av elektriker. Läs mer
  • 2018-09-27

Alexander T skrev om Elenkelt.se
    Blev perfekt bemött. Tack så mycket! Läs mer
  • Pontus A

2018-09-27

Pontus A skrev om Elenkelt.se
    Känns som det borde fungera när man köper hantverkartjänster. Transparenta priser, tydligt vad man får... Elektrikern var kunnig och förklarade vad han gjorde... När lanserar ni målaenkelt.se, golvenkelt.se, kökenkelt.se osv? Läs mer
    2018-09-27 Isak G svarar Pontus A
    Hej Pontus!

Härligt att höra att du är så nöjd med vår tjänst!

Tack för att du delade med dig kring dina tankar hur vi kan utveckla vår verksamhet och hjälpa fler att få tillgång till hantverkare smidigt och enkelt. Vi tror på professionellt och uppmärksamt mot kundens behov är nyckeln för återkommande ordrar.

På återseende,

• Christopher S

2018-09-27

Christopher S skrev om Elenkelt.se
    Enkelt att boka, bra service och grymt professionella!! Rekommenderas starkt! Läs mer

Gustafsvägen 5, 169 58 Solna