Alla kategorier Elektriker Stockholms län Solna Elenkelt.se

Elenkelt.se

Gustafsvägen 5, 169 58 Stockholm — Visa karta

Har du planerat för renovering eller har ett akut problem som behöver blixtsnabb hjälp? Då hjälper vi dig på Elenkelt

Vi är en smidig elektrikertjänst på nätet där du bokar certifierade elektriker och elprodukter. När du gör din beställning får du se det fasta priset för både installation och material, direkt på hemsidan.

Det går lika snabbt som det är enkelt:

1. Lägg din beställning.
2. Kontakt sker inom 24 h.
3. Elektriker åker ut till dig och installerar.

Några exempel på vad vi kan hjälpa dig med är byte/installation av vägguttag, ströbrytare, termostat, spotlights, timer, badrumsfläkt, elskåp, dragning av kablar och mycket mer.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor angående vår tjänst eller ta en titt nedan vad våra tidigare kunder säger om oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 66 kunder tycker om Elenkelt.se

• MATTIAS S

2019-03-14

MATTIAS S skrev om Elenkelt.se
    Vi hade en något komplicerad eldragning i ett garderobsrum. Elektrikern Mikael var proffsig och ansträngde sig långt över vad som kan förväntas för att vi skulle få elen på plats, vilken drogs snyggt och snabbt. Lösningsorienterad, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-12

ALEXANDER B skrev om Elenkelt.se
    Elektrikern Mikael var kunnig, trevlig och motiverad att hitta felet. Helgen blev räddad.. Läs mer
  • 2019-02-22

Zuher R skrev om Elenkelt.se
    Köp av spotlight samt montering.

Väldigt bra bemötande

Levde helt klart upp till förväntningarna

I helhet så var allting kanon Läs mer
  • 2019-02-22

Anna skrev om Elenkelt.se
    Enkelt att beställa en felsökning. Snabb hjälp och bra rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-13

Elin A skrev om Elenkelt.se
    Jag behövde koppla in en tvättmaskin och kolla en icke fungerande elkontakt på balkongen . Väldigt bra hemsida där det var, för en,lekmän, enkelt att beställa önskade tjänster samt få information direkt om priset. Blev kontaktad av en elektriker snabbt och vi bokade en tid. Proffsigt och sympatiskt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-13

Kristoffer skrev om Elenkelt.se
    Snabb och effektiv service samt trevligt och proffesionellt bemötande. Rekommenderar detta företag starkt. Läs mer
  • 2019-02-12

Alex skrev om Elenkelt.se
    Vi beställde installation av spotlights i vår nya hall. Mycket serviceinriktat företag. Bra bemötande av elektrikern. Rätt prisbild och smidig tjänst.

Vi kommer att rekommendera Elenkelt vidare. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-02-12

Mohammad skrev om Elenkelt.se
    Jag behövde dragning av el i mitt kök (diskmaskin, induktionshäll och ugn), fick tips om elenkelt och min upplevelse är att elenkelt är precis som det låter enkelt! Efter bara någon timme hörde elektrikern av sig, vi hade ett videosamtal där jag visade hur det såg ut i köket samt hur långt det var till elcentralen. Mycket bra kommunikation!

När man ska få hjälp med något man inte är kunnig i är det lätt att man blir lite skeptiskt och orolig, men elmicke var riktigt grym, jobbade snabbt och bra! Över förväntan, 5 av 5 stjärnor i betyg. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-02-20 Isak G svarar Mohammad
    Hej Mohammad,

Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.

Välkommen åter!

• 2019-02-11

Göran skrev om Elenkelt.se
    Bra och positivt bemötande, bra jobb och resultatet till och med över förväntan! Läs mer
  • Peter

2019-02-09

Peter skrev om Elenkelt.se
    Väldigt grym service! Behövde elektriker för att byta dummare mot strömbrytare, fick hjälp väldigt fort och super engagemang av elektrikern och vilken vänlighet i bemötande. 5/5 Läs mer
  • 2019-02-07

Marcus H skrev om Elenkelt.se
    Hade beställt en ”felsökning” som utfördes tillfredsställande. Trevliga killar som kom ut, Micke o Sebastian, och de tog sig tid att kika på en annan sak medans de ändå var ute. Kan rekommendera Elenkelt! Läs mer
  • Daniel G

2019-02-07

Daniel G skrev om Elenkelt.se
    Demontering och installation av inbyggd ugn och häll.
    Trevlig elektriker och väl genomfört arbete. Starkt rekommenderat. Läs mer
    2019-02-07 Isak G svarar Daniel G
    Hej Daniel,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

• 2019-02-06

Mats skrev om Elenkelt.se
    Fick hjälp med att byta trasig termostat till vårt golvvärme. Snabb service, och med ett väldigt trevligt bemötande. Rekommenderar Elenkelt starkt! Läs mer
  • 2019-02-04

Agneta skrev om Elenkelt.se
    Väldigt fint bemötande av Sebastian. Han jobbade snabbt och koncentrat. Läs mer
  • Magnus

2019-01-25

Magnus skrev om Elenkelt.se
    De bytte en elcentral hos mig. Väldigt professionellt och snabbt arbete. Men det viktigaste av allt är att jobbet var bra gjort och inga konstigheter efteråt. Deras tjänster är prisvärda samt trevlig personal. Det är såhär hantverkstjänster ska fungera. Rekomenderar varmt Elenkelt. Läs mer
    2019-01-25 Isak G svarar Magnus
    Hej Magnus,

Vad roligt att du blev så nöjd med vår tjänst. Vi tackar för förtroendet kring detta uppdrag.

• 2019-01-17

Verifierad kundrelation
    Jane C skrev om Elenkelt.se
    Hög kvalitet till rimligt pris! Jag är mycket nöjd med elektrikerns arbete.
    Jane Cederqvist Läs mer
  • 2019-01-11

Jörg Z skrev om Elenkelt.se
    Skickade offertförfråga samt skiss och beskrivning, fick inget svar. Skrev igen en vecka senare, fick svar att en elektriker ska kontakta mig ”så snart som möjligt”. Det hände aldrig. Läs mer
    2019-01-11 Isak G svarar Jörg Z
    Hej, Jörg

Vad tråkigt att er första upplevelse av oss inte lyckades leverera enligt era förväntningar.

Som vi svarade er när ni mejlade in till oss. Lättast är om ni går in på vår webbsida och gör en bokning och väljer bland tillgängliga eltjänster, i ert fall ”felsökning/rådgivning”. Sedan fyller i era personuppgifter med adress. Ni kommer direkt se ett preliminärt pris på hemsidan, sedan får ni en orderbekräftelse på er mail. En elektriker kommer då att kontakta er så snabbt som möjligt för att planera in arbete, vanligtvis inom 24 timmar måndag-fredag.

Tyvärr kan ni inte göra en bokning genom att mejla, utan ni måste personligen gå in på vår hemsida och köpa tjänsten samt godkänna våra bokningsvillkor.

Ring oss så guidar vi dig!

Isak på Elenkelt
  • 2019-01-10

Martin E skrev om Elenkelt.se
    Kanon. Riktigt riktigt nöjd! Super proffsigt. Tack Micke.

// Martin Läs mer
  • 2019-01-10

Eva A skrev om Elenkelt.se
    Snabb återkoppling och jättebra arbete med installation av kolfilterflält. Läs mer
  • Gustav P

2019-01-09

Gustav P skrev om Elenkelt.se
    Proffsigt utfört och jättebra bemötande från vår kontakt Micke. En väldigt kompetent elfirma! Läs mer
  • 2019-01-08

Per N skrev om Elenkelt.se
    Utmärkt och snabbt.
    Trevlig person. Läs mer
  • Stefan J

2019-01-06

Stefan J skrev om Elenkelt.se
    Så enkelt och smidigt att välja vad man behöver hjälp med.

Superb service, duktig elektriker och bra jobb.

Kommer definitivt användas så snart jag behöver hjälp med elen igen. Läs mer
  • 2018-12-25

Ronny H skrev om Elenkelt.se
    Vilken smart idé med bokning av elektrikertjänst på nätet! Och se vad det kommer att kosta! Elenkelt ligger i framkant! Fler borde ta efter detta! Läs mer
  • 2018-12-25

Johan K skrev om Elenkelt.se
    Kan bara stämma in kören👌👌
    Snabb återkoppling och proffsigt utfört. Isak och Micke är proffs . 5/5 . Läs mer
  • Per-Arne

2018-12-22

Per-Arne skrev om Elenkelt.se
    Fantastiskt trevligt bemötande o bra personal. Enda skälet till att det inte blev 5 stjärnor var att han blev försenad.
    Rekommenderas absolut!! / P-A Läs mer
  • 2018-12-19

Dominika skrev om Elenkelt.se
    Transparent och enkelt upplägg. Trevlig och erfaren kille. Snabbt och bra fixat. Läs mer
  • 2018-11-24

Fredrik L skrev om Elenkelt.se
    Fått hjälp med utomhusbelysning, badrumsbelysning, hallspotligjts, kontakter osv. Supernöjd och tacksam över proffsig hjälp!!! Läs mer
  • 2018-11-09

Ivan S skrev om Elenkelt.se
    Отличный сервис и красивый электрик!
    Pекомендyю! Läs mer
  • Jonatan

2018-11-08

Jonatan skrev om Elenkelt.se
    Supertrevlig och kunnig elektriker. Snabbt svar vid kontakt med dem. Grym bokningstjänst online, tydliga och rimliga priser. Har redan rekommenderat detta företag till andra. Full pott! Läs mer
  • Bo

2018-11-08

Bo skrev om Elenkelt.se
    Tre mindre eljobb gjordes snabbt och effektivt arbete till fast pris, utan extraturer för att skaffa material. Det blev prydligt och snyggt. Trevliga elektriker. Läs mer
  • 2018-11-08

Ian M skrev om Elenkelt.se
    Helt klart det bästa valet när man behöver hjälp med elen! Läs mer
  • 2018-10-22

Niclas skrev om Elenkelt.se
    Smidig och enkel web-app för att göra beställning av jobb! Sen var Micke både proffsig och trevlig. Gjorde ett kanonjobb hos mig. Kommer anlita Elenkelt igen! Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Niclas
    Hej Niclas,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

• 2018-10-18

Anna I skrev om Elenkelt.se
    Jag behövde hjälp med att byta några dimmers och spruckna eluttag. Allting fixades snabbt och snyggt Läs mer

Anders E skrev om Elenkelt.se
    Montering av dimmer och eluttag för taklampa. Enkelt att skicka bilder innan på det som skulle fixas. Bra resultat och service, fick även bytt kontakt på taklampan så den passade i det nya uttaget. Rekommenderas! Läs mer

Lisa skrev om Elenkelt.se
    Supernöjd med elenkelt. Mycket serviceinriktat för dem att komma med besparingsförslag. Rätt pris och smidig tjänst! Läs mer

Michael skrev om Elenkelt.se
    Installationen av spotlights och dimmer i hallen kunde inte ha gått bättre. Allt var klart inom bestämd tid och priset var det vi hade kommit fram till från början.
    Proffsigt och trevligt bemötande och väldigt enkelt att föra en dialog om man hade några frågor eller funderingar under arbetes gång.
    Kommer helt klart använda Eleneklt igen och rekommenderar det till alla som vill ha en snabb, proffsig och transparent service. Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Michael
    Hej Michael,

Välkommen åter!

Frank skrev om Elenkelt.se
    Jag började med att göra en beställning på hemsidan. Jag beställde utefter mitt behov (väldigt simpelt, installera ett vägguttag från elskåpet i min lägenhet)
    En trevlig elektriker kom en dag senare och genomförde detta på ca 30 minuter.
    Fick min faktura och allt klart. Grym tjänst! Läs mer

Emelie skrev om Elenkelt.se
    Behövde hjälp med felsökning och nyinstallation av elarmaturer.
    Fick som vanligt snabb och proffsig hjälp av en av deras trevliga installatörer! Läs mer

Åsa skrev om Elenkelt.se
    Det mest service-inriktade samt professionella företag jag stött på! Läs mer
  • Michael T

2018-10-16

Michael T skrev om Elenkelt.se
    Snabbt och snyggt utfört, punktliga och trevliga elektriker. Jag ger dem 5 stjärnor och jag kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-10-10

Björn L skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra och snabb service ! Läs mer
  • Andreas

2018-10-06

Andreas skrev om Elenkelt.se
    Bra service, inga konstigheter eller ”överadknlngar”

Stort plus att man snabbt får ett hum om priset via hemsidan!

Rekommenderas stark Läs mer
  • 2018-10-04

Hanna P skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra! Stötte på problem som enkelt löstes av en mycket bra elektriker. Läs mer
  • 2018-10-02

Dennis skrev om Elenkelt.se
    Var på jakt efter lokal elektriker för att installera en spis. Snabb återkoppling och bra service. Mycket på grund av den förvånansvärt progressiva synen på att boka sin önskan via deras webbsida. Väldigt bra och intuitiv. Trodde den var fejk först - visade sig bara vara modern.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-10-02

Calle skrev om Elenkelt.se
    Jag använde mig av elenkelt för första gången i måndags när vi fick problem med elen i vår företagslokal på Södermalm. Efter att ha ringt och beskrivit uppdraget tog det bara några timmar tills en ung och mycket duktig kille kom ut och hjälpte oss. Stor eloge för att ni kom så snabbt och kvaliten på arbetet. Kommer användas igen!

//nöjd kund Läs mer
  • 2018-10-01

Anna-Karin skrev om Elenkelt.se
    Jag köpte installation och nya eluttag utomhus och i badrum. Det var enkelt att beställa och få kontakt med företaget och utförare. Mycket bra service, bemötande och även rådgivning om befintligt elsystem i lägenheten. Jag rekommenerar Elenkelt när man behöver hjälp av elektriker. Läs mer
  • 2018-09-27

Alexander T skrev om Elenkelt.se
    Blev perfekt bemött. Tack så mycket! Läs mer
  • Pontus A

2018-09-27

Pontus A skrev om Elenkelt.se
    Känns som det borde fungera när man köper hantverkartjänster. Transparenta priser, tydligt vad man får... Elektrikern var kunnig och förklarade vad han gjorde... När lanserar ni målaenkelt.se, golvenkelt.se, kökenkelt.se osv? Läs mer
    2018-09-27 Isak G svarar Pontus A
    Hej Pontus!

Härligt att höra att du är så nöjd med vår tjänst!

Tack för att du delade med dig kring dina tankar hur vi kan utveckla vår verksamhet och hjälpa fler att få tillgång till hantverkare smidigt och enkelt. Vi tror på professionellt och uppmärksamt mot kundens behov är nyckeln för återkommande ordrar.

På återseende,

• Christopher S

2018-09-27

Christopher S skrev om Elenkelt.se
    Enkelt att boka, bra service och grymt professionella!! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-09-23

Alexandra A skrev om Elenkelt.se