Alla kategorier Elektriker Stockholms län Solna Elenkelt.se

Elenkelt.se

Gustafsvägen 5, 169 58 Solna — Visa karta

Har du planerat för renovering eller har ett akut problem som behöver blixtsnabb hjälp? Då hjälper vi dig på Elenkelt

Vi är en smidig elektrikertjänst på nätet där du bokar certifierade elektriker och elprodukter. När du gör din beställning får du se det fasta priset för både installation och material, direkt på hemsidan.

Det går lika snabbt som det är enkelt:

1. Lägg din beställning.
2. Kontakt sker inom 24 h.
3. Elektriker åker ut till dig och installerar.

Några exempel på vad vi kan hjälpa dig med är byte/installation av vägguttag, ströbrytare, termostat, spotlights, timer, badrumsfläkt, elskåp, dragning av kablar och mycket mer.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor angående vår tjänst eller ta en titt nedan vad våra tidigare kunder säger om oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 46 kunder tycker om Elenkelt.se

• Ivan S skrev om Elenkelt.se
    Отличный сервис и красивый электрик!
    Pекомендyю! Läs mer
  • Jonatan
    Jonatan skrev om Elenkelt.se
    Supertrevlig och kunnig elektriker. Snabbt svar vid kontakt med dem. Grym bokningstjänst online, tydliga och rimliga priser. Har redan rekommenderat detta företag till andra. Full pott! Läs mer
  • Bo
    Bo skrev om Elenkelt.se
    Tre mindre eljobb gjordes snabbt och effektivt arbete till fast pris, utan extraturer för att skaffa material. Det blev prydligt och snyggt. Trevliga elektriker. Läs mer
  • Ian M skrev om Elenkelt.se
    Helt klart det bästa valet när man behöver hjälp med elen! Läs mer
  • Anders I skrev om Elenkelt.se
    Resultatet blev såpass bra att vi anlitade dem igen veckan efter. Enkelt att boka och väldigt smidig tjänst. Vi blev jättenöjda med belysningen i vårt nya kök. Trevligt och professionellt bemötande. Kan starkt rekomendera Elenkelt när man behöver hjälp av profisionella och pålitliga elektriker. Läs mer
  • Ninos S
    Ninos S skrev om Elenkelt.se
    Vill man ha säker el så är de Elenkelt man vänder sig till. Vi på Talita's Bageri fick service och hjälp men även tips. Vi är nöjda och rekommenderar Elenkelt. De är viktigt att hitta en duktig elektriker som förstår jobbet som elektrikerna på Elenkelt. Tveka inte att kontakta dem! Läs mer
  • Robin N skrev om Elenkelt.se
    Allt var perfekt, tidsmässigt, kontakten med Elenkelt supporten. Super trevlig och perfekt utfört jobb! Jag fotograferar själv och laddar upp vad jag önskar att elektrikern ska utföra, får ett exakt pris där allt ingår. Kan inte bli bättre. Varför har inte detta funnits tidigare? En strålande online-tjänst med nytänkande som ligger i framkant. Toppbetyg till er! Läs mer
  • Annika S skrev om Elenkelt.se
    Beställde installtion av 2 nya vägguttag, 4 st armaturer samt dimmer till belysningen. De gjorde ett strålande arbete. Blev kontaktad redan efter 3 timmar efter jag gjort en beställning. Ett stort plus är att man får se priset redan innan man gör beställningen, för både material och arbete. Elenkelt.se är som det låter, väldigt enkelt och smidigt. Grym tjänst! Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Annika S
    Hej Annika,

Vad roligt att du blev så nöjd med vår tjänst. Vi tackar för förtroendet kring detta uppdrag.

• Jonas J skrev om Elenkelt.se
    Trevligt bemötande och snabbt utfört arbete. Allt gick smidigt och det blev snyggt.
    Jag fick hjälp med att sätta upp tre LED-armaturer i badrummet. Enkelt att boka. Grym tjänst! Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Jonas J
    Hej Jonas,

De var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerade bra.Tack för det!

Vänliga hälsningar
  • Emma O skrev om Elenkelt.se
    Elektrikern var på plats utlovad tid. Skötte sitt jobb proffsigt, snabbt och var väldigt trevlig. Känns bra att man har hittat en smidig tjänst för att boka elektriker nu när man köpt hus. Elenkelt har precis skaffat en stamkund. Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Emma O
    Hej Emma,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

Allt gott!

• Filip J skrev om Elenkelt.se
    Smidig hantering av min förfrågan. Kunde komma redan veckan efter för att utföra arbetet. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Niclas skrev om Elenkelt.se
    Smidig och enkel web-app för att göra beställning av jobb! Sen var Micke både proffsig och trevlig. Gjorde ett kanonjobb hos mig. Kommer anlita Elenkelt igen! Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Niclas
    Hej Niclas,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Allt gott!

• Anna I skrev om Elenkelt.se
    Jag behövde hjälp med att byta några dimmers och spruckna eluttag. Allting fixades snabbt och snyggt Läs mer
  • Anders E skrev om Elenkelt.se
    Montering av dimmer och eluttag för taklampa. Enkelt att skicka bilder innan på det som skulle fixas. Bra resultat och service, fick även bytt kontakt på taklampan så den passade i det nya uttaget. Rekommenderas! Läs mer
  • Lisa skrev om Elenkelt.se
    Supernöjd med elenkelt. Mycket serviceinriktat för dem att komma med besparingsförslag. Rätt pris och smidig tjänst! Läs mer
  • Michael skrev om Elenkelt.se
    Installationen av spotlights och dimmer i hallen kunde inte ha gått bättre. Allt var klart inom bestämd tid och priset var det vi hade kommit fram till från början.
    Proffsigt och trevligt bemötande och väldigt enkelt att föra en dialog om man hade några frågor eller funderingar under arbetes gång.
    Kommer helt klart använda Eleneklt igen och rekommenderar det till alla som vill ha en snabb, proffsig och transparent service. Läs mer
    2018-10-23 Isak G svarar Michael
    Hej Michael,

Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.

Välkommen åter!

• Frank skrev om Elenkelt.se
    Jag började med att göra en beställning på hemsidan. Jag beställde utefter mitt behov (väldigt simpelt, installera ett vägguttag från elskåpet i min lägenhet)
    En trevlig elektriker kom en dag senare och genomförde detta på ca 30 minuter.
    Fick min faktura och allt klart. Grym tjänst! Läs mer
  • Emelie skrev om Elenkelt.se
    Behövde hjälp med felsökning och nyinstallation av elarmaturer.
    Fick som vanligt snabb och proffsig hjälp av en av deras trevliga installatörer! Läs mer
  • Åsa skrev om Elenkelt.se
    Det mest service-inriktade samt professionella företag jag stött på! Läs mer
  • Michael T
    Michael T skrev om Elenkelt.se
    Snabbt och snyggt utfört, punktliga och trevliga elektriker. Jag ger dem 5 stjärnor och jag kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • Björn L skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra och snabb service ! Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Elenkelt.se
    Bra service, inga konstigheter eller ”överadknlngar”

Stort plus att man snabbt får ett hum om priset via hemsidan!

Rekommenderas stark Läs mer
  • Hanna P skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra! Stötte på problem som enkelt löstes av en mycket bra elektriker. Läs mer
  • Dennis skrev om Elenkelt.se
    Var på jakt efter lokal elektriker för att installera en spis. Snabb återkoppling och bra service. Mycket på grund av den förvånansvärt progressiva synen på att boka sin önskan via deras webbsida. Väldigt bra och intuitiv. Trodde den var fejk först - visade sig bara vara modern.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Calle skrev om Elenkelt.se
    Jag använde mig av elenkelt för första gången i måndags när vi fick problem med elen i vår företagslokal på Södermalm. Efter att ha ringt och beskrivit uppdraget tog det bara några timmar tills en ung och mycket duktig kille kom ut och hjälpte oss. Stor eloge för att ni kom så snabbt och kvaliten på arbetet. Kommer användas igen!

//nöjd kund Läs mer
  • Anna-Karin skrev om Elenkelt.se
    Jag köpte installation och nya eluttag utomhus och i badrum. Det var enkelt att beställa och få kontakt med företaget och utförare. Mycket bra service, bemötande och även rådgivning om befintligt elsystem i lägenheten. Jag rekommenerar Elenkelt när man behöver hjälp av elektriker. Läs mer
  • Alexander T skrev om Elenkelt.se
    Blev perfekt bemött. Tack så mycket! Läs mer
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Elenkelt.se
    Känns som det borde fungera när man köper hantverkartjänster. Transparenta priser, tydligt vad man får... Elektrikern var kunnig och förklarade vad han gjorde... När lanserar ni målaenkelt.se, golvenkelt.se, kökenkelt.se osv? Läs mer
    2018-09-27 Isak G svarar Pontus A
    Hej Pontus!

Härligt att höra att du är så nöjd med vår tjänst!

Tack för att du delade med dig kring dina tankar hur vi kan utveckla vår verksamhet och hjälpa fler att få tillgång till hantverkare smidigt och enkelt. Vi tror på professionellt och uppmärksamt mot kundens behov är nyckeln för återkommande ordrar.

På återseende,

• Christopher S
    Christopher S skrev om Elenkelt.se
    Enkelt att boka, bra service och grymt professionella!! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexandra A skrev om Elenkelt.se
    Super nöjd med jobbet!
    Snabb service.
    Riktigt bra koncept Läs mer
  • Pegah skrev om Elenkelt.se
    Elenkelt kom inom 2h efter bokningsförfrågan och installerade vår el på ett snabbt, proffsigt och prisvärt sätt. Enkelt att se vid bokning prisuppgift på vald installation. Kommer boka via elenkelt även nästa gång! Läs mer
  • Maria skrev om Elenkelt.se
    Väldigt pålitlig elektriker som utför ett perfekt resultat. Kan inget annat än att rekommendera vidare!
    Ett plus i kanten är att jag blev kontaktad redan efter 30 minuter! Läs mer
  • Alexa G skrev om Elenkelt.se
    Snabb och kunnig elektriker. Lyhörd och hjälpsam, både på fältet och på kontoret. Helt klart rimliga priser. Toppbetyg! Läs mer
  • Angelina skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra service, fixar allt man ber om snabbt, enkelt och mycket proffesionellt. Kommer anlita fler gånger. Läs mer
  • Toulis skrev om Elenkelt.se
    Märks direkt när en elektriker är proffesionell. Ringde och en elektriker var på plats inom 24 timmar. Snabb, trevlig och serviceminded. Han städade efter sig och tackade för sin del.
    Skönt att komma hem och ha belysning i hallen, kök och vardagsrum.
    OERHÖRT TACKSAM.
    Rekommenderar varmt ELENKELT.SE Läs mer
  • Matias
    Matias skrev om Elenkelt.se
    Klara och tydliga offerter! Inga överraskningar. Alltid glada och trevliga, bara en positiv upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • Oscar S skrev om Elenkelt.se
    Behövde elinstallation av eluttag samt dimmer. Supertrevligt bemötande, snabb och proffsig service och rimliga priser. Väldigt positivt överaskad och kan varmt rekomendera Elenkelt. Läs mer
    2018-09-12 Isak G svarar Oscar S

Isak
  • Thomas G skrev om Elenkelt.se
    Snabb & smidig service.
    Bra bemötande.
    Mycket nöjd kund! Läs mer
  • Mårten B skrev om Elenkelt.se
    Bästa elektrikern någonsin, snabb, effektiv, trevlig och proffsig! Toknöjd! Läs mer
  • Maluni skrev om Elenkelt.se
    Underbarr trevliga, fullt behöriga och jobbade hårt för att jag skulle få rätt hjälp i tid innan nästa hantverkare skulle komma. Ovanligt med det engagemanget idag. Har självklart bett om offert till nästa projektt! Tack! Läs mer
  • Olle skrev om Elenkelt.se
    Trevliga, duktiga och punktliga. Seriösa killar som jobbade på, snabbt och bra jobb! Läs mer
  • Maija skrev om Elenkelt.se
    Mycket väl gjort arbete. Trevligt bemötande. Vill gärna anlita igen. Läs mer
  • Alex J skrev om Elenkelt.se
    Satte in dimmer-knapp i badrummet.
    Enkla att ha göra med.
    Klockren tjänst! Läs mer
    2018-08-29 Isak G svarar Alex J
    Vad roligt att du blev så nöjd med vår tjänst. Vi ser fram emot att få hjälpa er igen!
  • Per-Henrik skrev om Elenkelt.se
    Trevligt bemötande, klara besked, inget sittande och väntande, snyggt jobb! Läs mer
  • Anna skrev om Elenkelt.se
    Min upplevelse av tjänsten och bemötandet överträffade mina förväntningar! Jag fick snabb hjälp på ett trevligt sätt och kan därför varmt rekommendera elenkelt.se

Med vänliga hälsningar
    Anna Läs mer
  • David skrev om Elenkelt.se
    Byte och installation av dimmer (Renova Dimmer Svart)

Super proffsiga och seriösa! Även extremt trevlig!

Kommer definitivt både rekommendera och använda elenkelt igen! Läs mer
    2018-08-29 Isak G svarar David
    Roligt att du är nöjd med din elektriker, vi ser fram emot att få hjälpa dig igen!

Gustafsvägen 5, 169 58 Solna