Alla kategorier Elektriker Stockholms län Solna Elenkelt.se

Elenkelt.se

Gustafsvägen 5, 169 58 Solna — Visa karta

Har du planerat för renovering eller har ett akut problem som behöver blixtsnabb hjälp? Då hjälper vi dig på Elenkelt

Vi är en smidig elektrikertjänst på nätet där du bokar certifierade elektriker och elprodukter. När du gör din beställning får du se det fasta priset för både installation och material, direkt på hemsidan.

Det går lika snabbt som det är enkelt:

1. Lägg din beställning.
2. Kontakt sker inom 24 h.
3. Elektriker åker ut till dig och installerar.

Några exempel på vad vi kan hjälpa dig med är byte/installation av vägguttag, ströbrytare, termostat, spotlights, timer, badrumsfläkt, elskåp, dragning av kablar och mycket mer.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor angående vår tjänst eller ta en titt nedan vad våra tidigare kunder säger om oss.
Öppet just nu

Snabb service.
    Riktigt bra koncept Läs mer
  • Pegah
    Pegah skrev om Elenkelt.se
    Elenkelt kom inom 2h efter bokningsförfrågan och installerade vår el på ett snabbt, proffsigt och prisvärt sätt. Enkelt att se vid bokning prisuppgift på vald installation. Kommer boka via elenkelt även nästa gång! Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Elenkelt.se
    Väldigt pålitlig elektriker som utför ett perfekt resultat. Kan inget annat än att rekommendera vidare!
    Ett plus i kanten är att jag blev kontaktad redan efter 30 minuter! Läs mer
  • Alexa G
    Alexa G skrev om Elenkelt.se
    Snabb och kunnig elektriker. Lyhörd och hjälpsam, både på fältet och på kontoret. Helt klart rimliga priser. Toppbetyg! Läs mer
  • Angelina
    Angelina skrev om Elenkelt.se
    Mycket bra service, fixar allt man ber om snabbt, enkelt och mycket proffesionellt. Kommer anlita fler gånger. Läs mer
  • Toulis
    Toulis skrev om Elenkelt.se
    Märks direkt när en elektriker är proffesionell. Ringde och en elektriker var på plats inom 24 timmar. Snabb, trevlig och serviceminded. Han städade efter sig och tackade för sin del.
    Skönt att komma hem och ha belysning i hallen, kök och vardagsrum.
    OERHÖRT TACKSAM.
    Rekommenderar varmt ELENKELT.SE Läs mer
  • Matias
    Matias skrev om Elenkelt.se
    Klara och tydliga offerter! Inga överraskningar. Alltid glada och trevliga, bara en positiv upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Elenkelt.se
    Behövde elinstallation av eluttag samt dimmer. Supertrevligt bemötande, snabb och proffsig service och rimliga priser. Väldigt positivt överaskad och kan varmt rekomendera Elenkelt. Läs mer
    2018-09-12 Isak G svarar Oscar S
    Vad roligt att du blev så nöjd med vår tjänst. Vi tackar för förtroendet kring detta uppdrag.

Vänliga hälsningar,
    Bra bemötande.
    Mycket nöjd kund! Läs mer
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Elenkelt.se
    Bästa elektrikern någonsin, snabb, effektiv, trevlig och proffsig! Toknöjd! Läs mer
  • Maluni
    Maluni skrev om Elenkelt.se
    Underbarr trevliga, fullt behöriga och jobbade hårt för att jag skulle få rätt hjälp i tid innan nästa hantverkare skulle komma. Ovanligt med det engagemanget idag. Har självklart bett om offert till nästa projektt! Tack! Läs mer
  • Olle
    Olle skrev om Elenkelt.se
    Trevliga, duktiga och punktliga. Seriösa killar som jobbade på, snabbt och bra jobb! Läs mer
  • Maija
    Maija skrev om Elenkelt.se
    Mycket väl gjort arbete. Trevligt bemötande. Vill gärna anlita igen. Läs mer
  • Alex J
    Alex J skrev om Elenkelt.se
    Satte in dimmer-knapp i badrummet.
    Enkla att ha göra med.
    Klockren tjänst! Läs mer
    2018-08-29 Isak G svarar Alex J
    Vad roligt att du blev så nöjd med vår tjänst. Vi ser fram emot att få hjälpa er igen!
  • Per-Henrik
    Per-Henrik skrev om Elenkelt.se
    Trevligt bemötande, klara besked, inget sittande och väntande, snyggt jobb! Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Elenkelt.se
    Min upplevelse av tjänsten och bemötandet överträffade mina förväntningar! Jag fick snabb hjälp på ett trevligt sätt och kan därför varmt rekommendera elenkelt.se

Med vänliga hälsningar
    Anna Läs mer
  • David
    David skrev om Elenkelt.se
    Byte och installation av dimmer (Renova Dimmer Svart)

Super proffsiga och seriösa! Även extremt trevlig!

Kommer definitivt både rekommendera och använda elenkelt igen! Läs mer
    2018-08-29 Isak G svarar David
    Roligt att du är nöjd med din elektriker, vi ser fram emot att få hjälpa dig igen!

Gustafsvägen 5, 169 58 Solna