Elitfönster På Plats Växjö

Elitfönster På Plats Växjö

• BadgeTwoYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Växjö! Bor du i Alvesta, Uppvidinge, Växjö, Älmhult? Tveka inte att kontakta Johan som är ansvarig för din region. Han hjälper dig med rådgivning kring montering av fönster och dörrar. Våra montörer är certifierade och med lång erfarenhet. Johan är uppvuxen i Lenhovda, där Elitfönster har...

54 omdömen om Elitfönster På Plats Växjö

Sedan starten hos Reco 2020

Tom L

Trevlig , kunnig , snabb pch ordningsam

Bengt A
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

En vacker och ståtlig man i sina bästa år som kunde sitt jobb och visste vad han talade om samt höll sitt ord

Gunilla C
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevligt bemötande. Svarade snabbt vid kontakt kring oklarheter. Tiden stämde relativt väl Snabbt mellan leverans och installation.

Hans O
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

bra bemötande och saklig om sina produkter

May J
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Johan utförde sitt jobb bra lyssnade förklarade var lyhörd .

Peter W
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Mycket kunnig, bra bemötande och tips. Vi bytte ytterdörrar.

Anette L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Det som levererades stämde överens med vad vi avtalat om enligt avtalade tider. Bra kommunikation med beställare/kund. Snyggt utfört arbete utan synlig åverkan, bra städning efter avslutat arbete.

Fredrik S
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Fint hantverk och mycket bra service!

Nikola K
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Över förväntan! Johan kom och beskrev vad han skulle göra och även när han skulle utföra de olika momenten. Det blev exakt som utlovat. Det gick snabbt och mycket proffsigt utfört.

Sabina P
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Johan på Elitfönster är noggrann och hitta lösningar på alla problem när vi bytte våra fönster och dörrar m.m. Johan är pålitlig och vi kan varmt rekommendera honom. All kontakt med Elitfönster har varit utmärkt. Vi kan inte blir mer än nöjda.

Wictor C
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Bra bemötande från första kontakt till färdigt. Nogran inte slarvar inte. Finna fönster och fönster foder.

Kjell M
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevlig och bra på alla sätt! Leverans och reklamation fungerade bra! Vi rekommenderar

Daniel L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Allt funkade perfekt. Höll utlovade tider och väl utfört arbete

Paula E
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

* Alltid gott bemötande. Snabbt och väl utfört arbete. * Vi hade förväntningar på att det både skulle bli stökigt och krångligt, men så blev det inte. De hade ju till och med mattor med sig för att inte smutsa ner för mycket. Bra dialog och lätt att få tag på om vi undrade något. Arbetet gick snabbare än förväntat. * Vi är djupt imponerade av hur snabbt vi fick nya fönster på plats samt en altandörr. Vi kommer absolut höra av oss till Johan i framtiden när det blir dags för andra uppdrag. Högsta betyg till allt, bemötande, arbete och pålitlighet.

Malena L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Bra och tillgänglig, gav bra information på de frågor man hade. Snabb och bra service Hade förväntningar på att det skulle bli stökigt och utdraget men blev tvärtom. Köpte fönster inkl allt på övervåningen samt altandörr. De städade till och med efter sig, ovanligt för hantverkare haha

Helena R
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Superduktig! Noggrann! Jättenöjda med resultatet, den nya altandörren!

Mats A
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Fint bemötande bra utfört jobb på kort tid utan några problem. Allt genomfördes mycket smidigare ån vi förvänta oss.

Dagny Jeanette Tina G
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Vi är mycket nöjda med Elitfönster på plats och med Johan och David som gjorde jobbet. De var mycket lyhörda för våra önskningar. Tog stor hänsyn till mig som jobbar hemma när de intallerade fönster och dörrar. Mycket effektiva. Förde en dialog om tillvägagångsätt. Kom med lösningar som gav oss förbätttringar. Städade upp runt sig hela tiden. Lugna och trygga. Allt fungerade enligt plan från första dagen Johan var här och presenterade sig och sedan kom med förslag. Fönstren från Elitfönster är mycket bra kvalite´och...

Jan-Olof B
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Allt har fungerat precis som Johan Bjällebo förklarade i samband med fönsterbytena hos mig. Bra bemötande och nya fina fönster!

Kristoffer S

Bra service. Snabbt. Tack så mycket

Anders G
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Johan och övriga medarbetare överträffade med råge våra förväntningar. Väl utfört och rent efteråt.

Tomas J
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Vi är helnöjda, mycket bra utförande och bemötande.

Daniel W
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Jag tycket att Johan och hans kollega gjorde ett jätte bra jobb

Julia E
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Vi beställde sju fönster och två dörrar med montage och vi är supernöjda med både förberedelser, montage och resultat. Johan och teamet han hade med sig var proffesionella och duktiga. Vi skulle rekommendera alla att byta fönster och dörrar med hjälp av Elitfönster på plats!

Martin I
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Blev bemött bra från första stund. Johan är bra att diskutera med o lyhörd för önskemål och ändringar. Inga problem att ringa o fråga om det nåt man undrar. Vi hade hört bra omdömen om Johan och företaget sen innan. Tycker dom lever upp till dessa. Har även rekommenderat deras tjänster åt andra. Vi köpte fönster från Elitfönster och Johan skötte inköp och byte åt oss.

Fredrik K
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Bra bemötande och ett bra utfört jobb!

Kerstin I
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Detta var andra gången som vi anlitade Johan Bjällebo och hans kollega för fönsterbyte. Vänligt bemötande, effektivitet, smidighet, kvalitet. Våra markiser monterades ner och sattes upp igen efter fönsterbytet. Toppen!

Mikael H
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevlig, bra och lätt att ha att göra med. Monterade en fin dörr!

Ulf H
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Blev proffesionellt bemött vid installation av dörrar.

Filip C
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Professionellt bemötande från dag ett. Goda kontakter hela vägen genom projektet med kvalitetsprodukter och ett bra pris. Köpte över 20 fönster till hela vårt hus och har aldrig upplevt så bra människor som arbetar med denna typ av tjänster. Bra hantverkare, trevliga och alltid villiga att diskutera och bjuda på det där extra vid behov. Kan varmt rekommendera detta företag i första hand alla dagar i veckan. Har haft flertal möten med andra men detta var och kommer vara nummer ett i Växjö.

Kurt H
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevlig, kunnig och lyhörd företagare. Bytet av våra fönster skedde på ett smidigt sätt med stor hänsyn. Att Johan var både säljare och montör av fönsterna var positivt då man undviker missförstånd mellan yrkesgrupperna. Vi kan varmt rekommendera Johan och hans kollega David vid fönsterbyten.

Kim L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

vi köpte nya fönster o dörrar samt fönsterbrädor, allt fungerade perfekt o vi är jättenöjda

Ulf H
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Elitfönster på plats gav ett personligt och proffsigt bemötande vid vårat byte av ytterdörrar. De upptäckte en skada på en dörr och uppmärksammade oss på den och såg till så att nytt dörrblad beställdes.

Fredrik B
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

De bytte våra fönster, altandörrar och ytterdörrar. De kom i tid, de ringde om de hade några frågor, de var trevliga, de gjorde ett jättebra jobb. De städade efter sig. Vi är jättenöjda med deras service. Kommer att anlita dom igen.

Kim L
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Ett mycket proffsigt o förtroendeingivande bemötande från första stund. Alla förväntningar överträffades o resultatet likaså. Information o kommunikation fungerade perfekt helt igenom. Under arbetet sköttes till o med städningen bra, det syntes knappt att vi hade hantverkare i huset. Vi har bytt ut samtliga fönster, altandörrar o ytterdörrar, 23st enheter totalt. Det som märktes direkt var inomhusmiljön förändrades, varmare o mindre drag, lägre värme på elementen. J&D killarna kan vi rekommendera alla dagar i veckan, tack!

Ulrik N
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Bra bemötande och god service. höll tider

Kerstin I
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Byte av 4 fönster blev proffsigt utfört. Allt från info vid offert till slutstädning av projektet, mycket nöjda.

Gerd H
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Jag genomförde totalt fönsterbyte inkl. tvättstuge- och altandörrar samt tilläggsisolering och panelbyte under fönstren. Fick snabb och bra kontakt och platsbesök med bra råd och tydlig offert. Det var jätteskönt att få allt gjort på en gång och av duktiga och trevliga hantverkare! Därför kan jag varmt rekommendera Elitfönster På Plats Växjö!

Henric L
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Mycket nöjd med hela processen. Johan besökte oss i somras och återkopplade därefter med olika förslag. Under hösten fick vi leverans och två veckor senare var 16 fönster, 1 fönsterdörr samt 1 ytterdörr utbytt. De städade inne i huset och tog hand om alla gamla fönster etc. Kan varmt rekommendera Johan och David, mycket seriösa och proffsiga!

Henrietta L
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Vi är mycket nöjda med vårt fönsterbyte utfört av Johan och David. De var mycket trevliga och svarade snabbt på alla frågor som uppkom. Väldigt smidigt att få allt mätt, beställt och utbytt. Super!

Mikael A
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

I vårt fall skulle alla fönster och ytterdörrar i huset bytas. Elitfönster På Plats hjälpte oss från början med goda idéer och bra förslag på hur vi skulle kunna göra våra val. Resultatet blev riktigt bra. Projektgenomföringen gick smidigt. Personalen var kunnig och noggrann. Om något som vi behövde diskutera kom upp gjordes alltid diskussionerna i konstruktiv anda. Det var lätt att nå personalen om man hade några frågor. Mina varmaste rekommendationer.

Heiko F
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Elitfönster På Plats changed 14 windows and 2 balcony doors in our house in summer 2021. We are very happy with both the product and the services provided ranging from guidance in selecting the windows that suit our preferences; timely delivery in spite of pandemic related disruptions in supply chains in that period all over; and professional fixture and fitting of the windows at our place. All work was completed smoothly keeping interference with home office and family life (noise, dirt, consumption of space) to the inevitable...

Erik S

Få hjhggbnvcfggjllmnbvffdzxhjkkkkgfdruikljcfdrrtggvvvbnmlllllmmm

Åsa K
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Vi kontaktade Johan för att beställa altandörr och fönster. Snabb och bra kontakt. Professionellt bemötande. Snabba svar via mail o telefon. Arbetet utfördes när vi var på semester, fungerade jättebra. Snyggt jobb! Vi är väldigt nöjda

Birgitta W
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Vi bytte ut vår gamla dörr till en modern dörr med sido fönster i klar glas. Vi blev proffsigt bemötta och fick vår förväntning uppfylld.

Daniel A
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Anlitade dem som totalentreprenad för byte av alla fönster och dörrar på ett 70-talshus. Gav ett gediget och professionellt intryck direkt från start som höll i sig hela vägen. Vänliga, lyhörda och aldrig några problem om man kom med förslag eller invändningar under projektets gång. Rekommenderas.

Inger S
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Har bytt alla fönster och en ytterdörr på ett 170 år gammalt hus med de utmaningar som det ger, allt är inte rakt eller i vinkel. Det var roligt att följa Johan o Davids arbete och se hur smidigt de löste fönster-dörrbytet. Kvalitet på både jobb och material. Rekommenderas varmt.

Sven S
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Fönsterbyte plus byte av altandörr,dörr till tvättstuga och balkong. Allt super duper!

Carl E
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Vid byte av fönster och altandörr var valet enkelt. Bra tydlig offert! Proffsigt bemötande och snyggt utfört. Nu har vi betydligt bättre inomhusklimat med moderna fönster och spaltventiler, helt i linje med våra förväntningar. Johan och David rekommenderas varmt!

Per-olof D
Skrev om Elitfönster På Plats Växjö

Två entredörrar, en altandörr och en förrådsdörr. Det tog mycket lång tid från det att säljaren gjorde sitt besök tills att jag fick ytterligare kontakt, men det var egentligen inget stort problem då det inte var brådskande för mig. Detta var internt i Elitfönster. Kontakten med installatören gick mycket snabbare. Vad gäller produkterna som installerades blev jag positivt överraskad av. Bra känsla kring de nya dörrarna och att de släpper in mer ljus, och nya fräscha dörrfoder. Den nya altandörren är lika dan som den...

Svar från Elitfönster På Plats Växjö

Hej Per-Olof! Vad bra att dörrarna blev till belåtenhet, jag tyckte själv att det blev bra! Du får gärna kontakta mig om det skulle vara så att något krånglar, eller verkar onormalt. Jag finns ju i närheten. Mvh Johan