Elteknikkonsulterna Sverige AB

Elteknikkonsulterna Sverige AB

www.elektrikerenskede.se
4.3

Varmt välkomna till Elteknikkonsulterna Sverige AB! Vi har flera års erfarenhet vilket gör att du alltid kan lite på att vi utför arbetet på ett utmärkt sätt och att vi är klara i tid. Vartenda jobb genomförs med precision för att säkerställa att det inte blir något återkommande problem.Med miljön i fokus för ett mer hållbart...

6 omdömen om Elteknikkonsulterna Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jon Ö
Skrev om Elteknikkonsulterna Sverige AB

Installation av laddbox Zaptec. Snabb och enkel kommunikation med Kevin. Tydligt kring kostnader. Han gjorde ett snabbt och bra jobb.

Bernt P
Skrev om Elteknikkonsulterna Sverige AB

Vi ville ha hjälp med att byta ut säkringskåpet till automatsäkringar. Vi fick bra kontakt ganska omgående och är nöjda med jobbet samt priset. Kände att vi kunde lita på att jobbet blev korrekt utfört.

Erik L
Skrev om Elteknikkonsulterna Sverige AB

Anlitade Elteknikkonsulterna för ett enklare arbete; installera dimmer och sätta upp fyra lampor. Det skulle ta ett par timmar, men krävde fyra återbesök. Arbetet blev liksom aldrig färdigt. Elektrikern kom alltid på udda tider såsom kvällar eller helger och hade alltid bråttom iväg. Det hela slutade med att han hade sönder delar av lamporna som skulle sättas upp. Jag fick instruera honom att inte skicka faktura innan arbetet faktiskt har utfört. Jag skulle inte rekommendera någon att anlita Elteknikkonsulterna.

Svar från Elteknikkonsulterna Sverige AB

Hej Tråkigt att du tycker såhär, vad tycker du att vi skulle göra annorlunda? Du kunde ha sagt nej till tiderna tex och att skruvarna som tillhörde armaturer inte passade din anläggning. Som gjorde att vi behövde få tag på andra.

Åsa S
Skrev om Elteknikkonsulterna Sverige AB

Kevin gjorde ett väldigt bra jobb hos mig, visade flexibilitet och noggrannhet. Kan varmt rekommendera Kevin!

Max H
Skrev om Elteknikkonsulterna Sverige AB

Superduktig elektriker som levererade ett grymt jobb, rekommenderas!

Shelan W
Skrev om Elteknikkonsulterna Sverige AB

Min upplevelse av Elteknikkonsulterna Sverige AB är att de är proffsiga, de levererar med kvalité alltid. Jag skulle rekommendera Elteknikkonsulterna till mina bekanta då jag litar på att de levererar med bra kvalité.