Eng El

Läs vad 3 kunder tycker om Eng El

• Nils H

2018-11-05

Nils H skrev om Eng El
    Fantastiskt trevlig och kunnig. Har installerat tvätt/torkmaskin och lampa i badrummet. Han satte också upp nytt badrumsskåp eftersom jag gärna inte borrar i badrummet själv. Vid annat tillfälle tog han bort ett vägguttag. Helnöjd varje gång. Fem av fem. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Sollentuna El & Automation
    4.8 / 5 i betyg — 89 omdömen
    Badge2020
    "Professionellt bemötande. Bra genomfört jobb. Transparent, hederligt och prisvärt.Tog sig även tiden att ge proaktiva tips och råd. Svarade"
  • Martina P

2018-10-04

Martina P skrev om Eng El
    Erik Eng är genuin och vill verkligen hjälpa till! Vi har haft problem med taklampor som inte vill fungera, pga fel på strömmen till brytaren. Han ville först att jag skulle skicka bilder ifall problemet kunde lösas på telefon, men det gick inte. Sedan kom han hit när han ändå var i närheten och fixade problemet direkt! Hjälpsam, kunnig och pålitlig! Kommer absolut anlita igen! Läs mer
  • 2009-08-31

Claes Marcus Zixten R skrev om Eng El
    Eng-el är en riktig ängel! Fick hjälp att installera ny tvätt och tork en kväll. Har fått massa mer jobb i vårt hus. Inte billigt - men bra! Läs mer
  • Reco tipsar!
    KNG El Konsult och Installation AB
    4.7 / 5 i betyg — 116 omdömen
    Badge2020
    "Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för"

Bästa elektrikerna i Nacka:

Tobias S Tobias S tycker: