Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

About company

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg! Hos oss hittar du kunniga och kompetenta mäklare som utmanar branschen. Vi har en speciell modell, Erik-Olsson-metoden, som inte är kopplad till slumpen. Metoden innebär istället fler spekulanter, fler bud och att resultatet alltid blir desto mer än godkänt och du får...

88 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

Christopher A
Atle

Fick hjälp med försäljning av trädlyckevägen 3, Varberg. Trevlig och social mäklare som är driven. Väldigt engagerad. Nöjd kund.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2208 omdömen 4.7 av 2208 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Basri G
Brunnsberg

Jag har köpt och såld med samma mäklare

Felicia L
Atle

Köpt en 3a tillsammans med min sambo. Otroligt bra bemött, både jag och min sambo. Hon kunde svara på alla frågor vi hade och visste det hon skulle veta om lägenheten. Hon levde upp till förväntningarna som vi hade.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 997 omdömen 4.8 av 997 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Cecilia T
Trädlyckan

Köpt bostadsrätt. Nathalie gav ett positivt intryck, enkel att prata med, påläst om objektet och tillmötesgående.

Birgitta M
Hisings Kärra

Sålt min lägenhet i Hisings Kärra där jag har bott många år. Mäklaren var påläst och kunnig. Urban levde upp till alla de förväntningar som jag hade och gav mig tips och råd för att allt skulle gå så smidigt som möjligt. Extra plus att han faktiskt körde hela vägen från Varberg för att hjälpa mig med försäljningen.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Martin J
Comprou a sua casa com a ajuda de
Södra Näs

Köpt ett hus. Han var glad, trevlig och påläst.

Magnus N
Hisings Kärra

Trevlig, lyhörd och lättillgänglig. Köpte ett radhus och allt gick smidigt från start till mål.

Jörgen N
Vendeu a sua casa com a ajuda de
Vallda Backa

Försäljning av villa. Professionellt kunnig. En bra uppfattning om bostadspriserna i området. lätt att förstå. Jag hade ingen brådska med försäljningen. Jag fick gott om tid att bearbeta bud och detta skötte mäklaren med bravur. Fick sålt mitt hus till rätt pris där samtliga parter blev nöjda.

Urban A
Escreveu sobre

Frida är en proffsig tjej med glimten i ögat som alltid ser till kundens bästa. Har rekommenderat henne till flera vänner och alla har varit nöjda!

Rose-Marie S

Vi har varit mycket nöjda med Frida.

Marika A

Känns bra som kund att Frida har ett brett kontaktnät samt att hon alltid ger bra service

Lars G

Trevligt och proffsigt bemötande

John H
Escreveu sobre

Frida har ett gott bemötande, uppträder proffesionellt, är saklig och har humor

Lenita S

Trevligt professionellt, bemötande. Lätt att ha o göra med. Helt enkelt en bra mäklare, som kan sitt jobb o sköter det bra o professionellt. Jag skulle absolut rekommendera henne om någon frågade.

Camilla G

Trevligt, personligt bemötande och ett tryggt köp.

Roger L
Escreveu sobre

Mycket väl, trevlig, kunnig och mycket service minded

Lone L
Escreveu sobre

Frida Nilsson ingav oss förtroende från första vårt första möte. Kompetent, tålmodig och rak i sakfrågor vilket vi uppskattade mycket, hon var noggrann utan att vara påträngande och framför allt en skön och härlig glad personlighet. Vår försäljning gick över förväntan. Och vårt nya husköp är vi väldigt nöjda med. Frida lästa av våra behov väl när hon kontaktade oss för en visning av vårt nuvarande boende.

Göran J

Allt funkade så bra som man kan önska sig

Pål S
Escreveu sobre

Mkt hög servicegrad. Uppdaterad men framförallt ger goda råd.

Johan S
Escreveu sobre

Jag och min sambo var jättenöjda med Fridas insats! Hon gjorde ett lugnt och riktigt professionellt jobb.

Anna Ä
Escreveu sobre

Frida som mäklare är proffsig, kunnig och har ett trevligt och lugnt sätt. Hon upplevs seriös och förberedd, tar sitt jobb på största allvar. Som kund känner man sig trygg och väl bemött. Kan rekommendera Frida som mäklare. Frida levde upp till våra förväntningar och levererade !

Ros-marie A

Frida upplever jag som oerhört kunnig och man känner sig trygg med henne vid sin sida i sitt livs kanske största affär. För mig var husförsäljningen en stor sorg men jag kände direkt när jag träffade Frida att det skulle bli bra. Ihop med Marie, en helt underbar människa, bliver de ett helt fantastiskt team! Hälsa dom att dom är BÄST!!

Maria E
Escreveu sobre

Frida var alltid on-top-of-things, väldigt proaktiv och mycket förtroendeingivande

Bo F
Escreveu sobre

Vi rekommenderar Erik Olsson /Frida Nilsson till de kunder (köpare o säljare) av fastigheter. Vi har mött respekt och kunskap som gjort vårt fastihetsförsäjning till en bra affär för oss. Mvh/ Gunilla o Bo Fransson

Therese H

Jag har tidigare inte sålt en bostad och Frida beskrev varje steg för mig och tog hand om alla praktiska detaljer på ett utmärkt sätt då jag själv inte har kunnat vara närvarande. Jag har känt mig väldigt trygg med att lämna ansvaret till Frida och är mycket nöjd med hennes insats. Jag känner stort förtroende för Frida och rekommenderar henne starkt!

Sara R
Escreveu sobre

Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Frida Nilsson - Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg. Vi möttes av ett trevligt och proffesionellt bemötande. Frida är en personlig och kunnig mäklare som inger förtroende och trygghet. Försäljningen gick bättre än förväntat och vi känner att vi inte hade kunnat göra ett bättre val av mäklarfirma!

Johan F
Escreveu sobre

Vi utvärderade flera olika mäklare och Frida kom egentligen in efter att vi redan bestämt oss för en annan mäklare. Frida gav högst förtroende och vi ändrade oss. Jag tycker att det gått väldigt bra och Fridas sätt att arbeta passade bra ihop med vårt sätt att vara.

Anders O

Mycket bra bemötande och hon levde upp till alla våra förväntningar. En mycket bra upplevelse och vi rekommenderar Eric Olsson Fastighetsförmedling till andra.

Anders B

Mycket bra bemötande. Lätt och trevlig att ha att göra med.

Camilla L

Hej. Har bara gott att säga fastighetsbyrån. Trevligt bemötande intrsserade och glada miner.

Jeanette N

Ja jag kan verkligen rekommendera Eric Olssons fastighetsbyrå och med Frida Nilsson som mäklare. Vi var supernöjda med hennes jobb,trevligt bemötande,trovärdig och skicklig säljare!

Cecilia C

Fantastiskt drivna och kunniga medarbetare som man verkligen känner att dom gör sitt yttersta för att få nöjda kunder.

Eva H
Escreveu sobre

Något dyrt i förhållande till vad man fick. Annars väldigt nöjd!

Johanna A

Frida var väldigt trevlig och hjälpsam fram tills kontraktet var påskrivet. Det visade sig sedan att det fattades nycklar till lägenheten (en av nycklarna vi fick hade varit utlånad till någon flyttfirma och den gick inte till vår lägenhet) och den var inte flyttstädad (saker kvar i köksskåp, tops, hårband och smuts under tvättmaskinen, kaffe på köksbänken etc.). Säljaren ville inte ta på sig något av detta och vi fick ingen hjälp av mäklaren, trots upprepad kontakt. Även om mäklaren inte är ansvarig för detta hade vi räknat...

Bernt T
Escreveu sobre

Sakkunnighet och godkompetens vid husaffärer

Pontus H

Utmärkt i alla delar. Jag rekommenderar speciellt min mäklare Frida Nilsson som tog hand om hela affären från start till mål på allra bästa sätt.

Evy N
Escreveu sobre

Frida var vänlig, engagerad o serviceminded och bidrog till en snabb överenskommelse i samband med vårt köp av bostadsrätt. Hon har också bra kontakt med vår BRF vilket ger en lokalkunskap om hur det fungerar i området - till gagn för nästa säljare / köpare.

Viktorija K

Vi är väldigt glada att vi valde Erik Olsson när vi skulle sälja vårt hus. Frida Nilsson är den bästa mäklaren vi träffat, vi kan rekommendera henne starkt!

Maryam E

Smidig och bra business blev det:-)

MATS ERIK Ö

Vi tycker att Frida fungerade alldeles jättebra som mäklare då vi använde henne både till försäljning och köp av ny bostad.

Gustav L

Mycket bra och proffsigt bemötande! Frida hjälpte oss, och gjorde det mycket bra. Vi trivs som fisken i vattnet!

Andreas W

Ett bra företag med bra service och trevlig personal.

Pål S
Escreveu sobre

Vi är väldigt nöjda med Frida och hennes kunskap om området.

Bo R
Escreveu sobre

Vänligt, professionellt, kunnigt, trevligt bemötande som gav förtroende och bra resultat.

Håkan R

Jag anlitade Frida Nilsson från Erik Olssons fastighetsförmedling när jag sålde mitt radhus. Hela processens sköttes mycket proffsigt och jag kände ett stort förtroende för henne. Att jag dessutom fick flera hundratusen över vad jag uppskattat var en skön bonus!

Christl H

Frida är trevlig, tydlig och har ett fantasikt bra bemötande. Hon är professionell och ga oss en otroligt bra hjälp kring både köp och säljprocessen när vi köpte/sålde hus.

Susanne L

Mycket bra bemötande, trevlig, snabb och proffesionell.

Jan E

Snabb och hög servicenivå. Faktabaserad & trevlig

Peter A
Escreveu sobre

En mycket professionell mäklare! Rekommenderas starkt!

Gunnel K

Frida är en engagerad och intresserad mäklare som är angelägen att tillmötesgå inte bara säljaren utan också köparen. Frida gjorde det lätt för oss att kunna köpa min dotters lägenhet. Vi fick svar på alla våra frågor - och vi hade många - och det kändes tryggt att genomföra vårt köp!