Fastighetsbyrån Algarve Lagos

Rua do Baluarte No 31, 865 61 Lagos — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Algarve - Lagos!

Vi är din mäklare i Algarve - Lagos och har funnits här sedan 2014. Med vår långa erfarenhet av portugal i allmänhet och Algarve i synnerhet är vi säkra på att vi är den mäklare du borde lita på vad det gäller bostadsförmedling utomlands. Vi har ett brett kontaktnät och specialister som hjälper dig på plats om så önskas, med alla delar som ingår i ett bostadsköp. Oavsett om du är ute efter att köpa ett hus eller lägenhet i Algarve-Lagos så hjälper vi dig i varje steg - från början till slut. Vi tar till oss dina önskemål och introducerar dig för Algarves olika närområden. Varmt Välkommen till oss!

Läs vad 6 kunder tycker om Fastighetsbyrån Algarve Lagos

• 2019-08-30

Jan S skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Har både köpt och sålt bostad i form av lägenhet i Lagos Algarve Portugal genom fastighetsbyrån i Lagos. I bägge fallen har mäklaren till 100% agerat bemötande och hjälpt oss genom affärerna på ett positivt sätt. Mäklaren har även gått över genomsnittet och hjälpt till med andra saker än de som normalt hör till en mäklares uppgifter och åtagande. Mycket positivt. Läs mer
  • 2019-08-16

Lena M skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Jag har både sålt och köpt av er förut och varit. Nöjd men i detta fall är jag nöjd med köpet men tycker mäklaren har gjort minimalt och visat dåligt engagemang. Inte fått några papper o dokument. Men jag betalar för en advokat som gör det mesta. Läs mer
  • 2019-07-12

Carla Cristina Goncalves M skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Sou proprietária, fui sempre bem acompanhado pelo agente. Os meus imóveis são visitados com alguma regularidade. Estou satisfeita com o serviço. Läs mer
    Fastighetsbyrån Algarve – Lagos gillar detta
  • 2019-07-06

David J W skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    I am in the progress of selling my to bedroom apartment and have received good assistance from Fastighetsbyraen in Lagos. Hopefully the sale will go through and we all should then be happy. Läs mer
  • 2019-06-02

Bengt B skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt en bostad i Portugal bra bemötande. Förvånansvärt mycket byråkrati som vi fick hjälp med. Läs mer
  • 2019-03-05

Mats K skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Jag har köpt en tvårumslägenhet.
    Jag har från första kontakten fått ett engagerat, kunnigt och professionellt bemötande.
    Har också fått mycket hjälp med
    info om lokala förhållanden, lagar och sedvänjor.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hur hela processen fortlöpt. Läs mer

Rua do Baluarte No 31, 865 61 Lagos