Fastighetsbyrån Algarve Lagos

Rua do Baluarte No 31, 865 61 Lagos — Visa karta

4.5 i betyg av av 32 omdömen

Välkommen till Fastighetsbyrån Algarve - Lagos!

Vi är din mäklare i Algarve - Lagos och har funnits här sedan 2014. Med vår långa erfarenhet av portugal i allmänhet och Algarve i synnerhet är vi säkra på att vi är den mäklare du borde lita på vad det gäller bostadsförmedling utomlands. Vi har ett brett kontaktnät och specialister som hjälper dig på plats om så önskas, med alla delar som ingår i ett bostadsköp. Oavsett om du är ute efter att köpa ett hus eller lägenhet i Algarve-Lagos så hjälper vi dig i varje steg - från början till slut. Vi tar till oss dina önskemål och introducerar dig för Algarves olika närområden. Varmt Välkommen till oss!

Läs vad 32 kunder tycker om Fastighetsbyrån Algarve Lagos

• 2020-07-22

Alan H skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    We sold a villa in the Algarve and Ioana of Fastighetsbyran who handled the sale was brilliant. She was very patient and efficient, with good communication skills.
    It has been a very good experience for us and we would certainly recommend the company to prospective sellers and buyers. Läs mer
  • 2020-03-06

Charlotta & Bertil S skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Har köpt townhouse i Lagos. Trevligt, tryggt och proffsigt från början till slut! Läs mer
  • 2020-02-14

Lars K skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Vi är mycket nöjda med vårt köp av bostad! Vi fick mycket hjälp och råd gällande kontakter med bank, jurist/advokat och flytt mm av vår mäklare Mariana Ekroth Almeida som alltid var tillgänglig, hjälpsam och levererade snabba svar! Läs mer

Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt en lägenhet. Proffsigt bemötande från er mäklare och snabba svar på frågor som jag haft. Läs mer

Håkan N skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Fastighetsbyrån Lagos har varit fantastiska under
    tiden för min lägenhetsaffär. Läs mer

Thomas Och Carina K skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Lägenthet i Lagos
    Väldigt tillmötesgåend och hjälpsam.
    Inga speciella förväntningar.

Upp till nu, väldigt bra Läs mer
  • 2020-02-12

Tommy R skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt lgh i Ferragudo i Portugal.mäklaren gjorde både det lilla o stora extra o var snabb att återkomma.
    Bra kontaktnät med bank & advokat uppskattades. Läs mer

Edith A skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Vi har köpt en lägenhet till slut. Mäklarens bemötande var fantastisk, hennes tålamod med oss kräsna kunder var enastående. Vi saknade henne när hon slutade men den fortsatta kontakten med fastighetsbyrån var lika utmärkt. Vi har fått all tänkbara hjälp och kände oss hela tiden trygga . Fick snabbt svar på våra frågor, hjälp och förslag även på små detaljer. Byrån levde mer än väl upp till våra förväntningar. Om vi behöver förmedling i framtiden ,kommer vi att anlita dem igen och vi kommer att rekommendera även till våra vänner och bekanta Läs mer

Boris A skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Hej
    Very easy !
    I have had some telephone conversations with Richard Källberg and we changed some mails. After two three weeks he understood exactely what I am looking for. The 23 november I got a message that he has found the house for me. Wihout hesitation
    I took the plane on 24th from Brussels to Faro.
    The 25th I visited this house with Richard and oner day later I gave the promesse to the homeowner that I will buy this house.
    At the same day I signet the procuration by Dr. Rathenau.
    Easy no ?
    I am still living in Belgium, so I can't say at all, how is living in this house. I hope, everthing will be ok.
    Best regards
    Boris Ammann Läs mer
    2020-02-17 Fastighetsbyrån Algarve – Lagos svarar Boris A
    Thank you for your feedback Boris! It has been a pleasure to work with you and I am glad to have been able to find the perfect house for you!

Kind regards
    Richard

Carl J skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpte lägenhet. Fastighetsbyrån har den bästa hemsidan där all väsentlig info om objekten finns. Läs mer

Staffan B skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Vi hade Christina Berglund som mäklare och vi är väldigt nöjda med hennes arbete.Vi köpte en nyproducerad lägenhet i Lagos och allt fungerade som planerat.Christina åkte t om till Ikea och beställde de möbler vi behövde samt hade de monterade när vi kom ner för första gången. Läs mer

Karin & Lars L skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Vi åkte på en rundresa i Algarve för att titta på olika objekt. Vi hade väldigt kul på den resan.Mäklaren Margareta och de andra personerna från Fastighetsbyrån var mycket trevliga.

Jag hade inga förväntningar alls egentligen ville bara se mig runt och hade absolut inte tänkt att köpa något före pensionen, men så steg jag ut på terassen i Luz och med denna utsikt blev jag helt såld och vi slog till och köpte lägenheten direkt. Vi älskar byn Luz och vår lägenhet, hela vår familj är där så ofta vi kan. Läs mer

Marie B skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt nybyggd lght i Lagos. Mkt bra bemötande både live & mail av vår mäklare. Hon har verkligen levt upp till förväntningarna samt inger ett stort förstående . Rekommenderas varmt 🙏 Läs mer

Staffan S skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Jag hade kontakt med Margareta Einarsson på Fastighetsbyrån i Lagos. Hon var precis den mäklare jag skulle vilja, långt ifrån den pomaderade säljkåta och med blank kostym försedda idiot till mäklare jag träffat tidigare. Saklig information, genomtänkta resonemang om vilken typ av bostad som skulle passa just mig.
    Det slutade naturligtvis med att jag köpte en lägenhet som kostade dubbelt så mycket som jag hade tänkt mg - men jag var ite förledd, jag tog bara ställning på basis av vad hon berättade, som sedan efterhand verifierats av andra källor.
    Jag är mycket nöjd med den vägledning hon gav mig. Läs mer

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt villa och blivit mycket väl bemött av mäklaren som varit ett mycket gott stöd Läs mer

Mattias M skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    HEj!

Vi har köpt en fastighet med 6 lägenheter och en större tomt i Lagos. Vår mäklare har varit till stor hjälp och avrått oss från fastigheter som hon inte tyckte vi skulle ödsla tid på. Vi har haft många kontakter med henne och med säljaren genom henne. Hon har tipsat om en bra advokat och hantverkare. Allt mycket uppskattat.
    Vi hade tidigare hjälp av en annan mäklare för en annan del av Portugal men upplevde inte att vi fick samma grundläggande kunskaper och information kring regler och förutsättningar som vi fick genom vår sista mäklarkontakt. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Läs mer

Nils L skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt lägenhet. Bra bemötande och värdefull hjälp. Läs mer

Margaret T skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Our estate agent was very good, knowledgeable,approachable and professional. I am buying a two bedroomed apartment in Alvor town centre, in Portugal. I would give five stars if we had completed but I am still awaiting the vendors to move out, by agreement, and we can then continue with the legalities to make the apartment mine. I hope to give five stars when I actually move in. So far the experience has been smooth and everything on time. I don’t anticipate any problems. Läs mer

Lars-eric D skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Fastighetsbyråns personals utmärkta kompetens i kombination med den bästa serviceandan gav en mycket trygg affär och jag fick ett jättefint hus.
    Köpte ett radhus i Portimao år 2017.
    I ett nytt land, med främmande språk och annorlunda regler så var det viktigt för mig att få förklarat hela processen med ett husköp. Dessutom fick jag Fastighetsbyråns experthjälp med advokat och bankkontakter.
    I en så stor och viktig affär var jag tacksam att ha en så kompetent och komplett mäklare. Läs mer

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt lägenhet Belmar resort.
    Bra val av objekt som matchade våra önskemål.
    Vänligt och fokuserad stöd under visning och köpprocess Läs mer
  • 2020-02-08

Björn J skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt ägarlägenhet i Lagos. Snabbt och effektivt arbete av mäklaren. Bra hjälp med kontakter till advokat och byggaren. Läs mer
  • 2020-02-07

Gunnel N skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående för att hitta en visningstid som passade oss. Hon hade kanske inte hade all info som vi önskade, men det har nog inte mäklarna här. Det som vi saknade och fann lite konstigt var att hon inte följde upp visningen; alltså vad vi tyckte , något undrade över, eller kanske hade något annat som passade oss bättre. Hon erbjöd oss inte heller att stå i deras intressebank för kommande bostäder. Som svensk är det ju något man förväntar sig och skulle ha uppskattat. Ni är ju i framkant, men det finns alltid något att förbättra ! Vi skulle tycka det var kul om ni gjorde något event för era gamla och nya kunder! Läs mer
  • 2020-01-14

Mariann Stenby H skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Solgt leilighet i marinaen i lagos.

Fra vi la den ut i november 2018, det tok ett år før den ble solgt.

Prisen vi landet på var litt under det vi forventet.

God oppfølging underveis i oppdraget. Endel visninger gjennomført.

Fornøyd at vi til slutt fikk solgt den. Läs mer
  • 2019-12-28

Bo P skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Sålt Lägenhet T2 i Alvor.
    Mycket bra från intag till försäljningen av alla inblandade.
    Försäljningen gick snabbt utan problem.
    Fastighetsbyråns agerande var kundvänligt och professionellt. Läs mer
  • 2019-12-28

Bo-inge S skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Jag har köpt en lägenhet i Lagos.
    Mäklartjänsten har långt ifrån nått upp till mina förväntningar.
    Dålig återkoppling och service under säljprocessen.
    Stödet vid upptäckta brister och fel har varit obefintliga . Läs mer
  • 2019-10-29

Claus A skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Sold Townhouse
    Good relationship and profissional service
    Lived up to my expectations.
    Absolut to be recommanded. Läs mer
  • 2019-08-30

Jan S skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Har både köpt och sålt bostad i form av lägenhet i Lagos Algarve Portugal genom fastighetsbyrån i Lagos. I bägge fallen har mäklaren till 100% agerat bemötande och hjälpt oss genom affärerna på ett positivt sätt. Mäklaren har även gått över genomsnittet och hjälpt till med andra saker än de som normalt hör till en mäklares uppgifter och åtagande. Mycket positivt. Läs mer
  • 2019-08-16

Lena M skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Jag har både sålt och köpt av er förut och varit. Nöjd men i detta fall är jag nöjd med köpet men tycker mäklaren har gjort minimalt och visat dåligt engagemang. Inte fått några papper o dokument. Men jag betalar för en advokat som gör det mesta. Läs mer
  • 2019-07-12

Carla Cristina Goncalves M skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Sou proprietária, fui sempre bem acompanhado pelo agente. Os meus imóveis são visitados com alguma regularidade. Estou satisfeita com o serviço. Läs mer
  • 2019-07-06

David J W skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    I am in the progress of selling my to bedroom apartment and have received good assistance from Fastighetsbyraen in Lagos. Hopefully the sale will go through and we all should then be happy. Läs mer
  • 2019-06-02

Bengt B skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Köpt en bostad i Portugal bra bemötande. Förvånansvärt mycket byråkrati som vi fick hjälp med. Läs mer
  • 2019-03-05

Mats K skrev om Fastighetsbyrån Algarve Lagos
    Jag har köpt en tvårumslägenhet.
    Jag har från första kontakten fått ett engagerat, kunnigt och professionellt bemötande.
    Har också fått mycket hjälp med
    info om lokala förhållanden, lagar och sedvänjor.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hur hela processen fortlöpt. Läs mer