Fastighetsbyrån Alicante

Fastighetsbyrån Alicante

Välkommen till Fastighetsbyrån Alicante! Vi är din mäklare i Alicante och ser till att du blir så väl omhändertagen som möjligt för att kunna göra en trygg affär. Vi har en rad duktiga mäklare på plats här i Alicante och alla är svensktalande. Vi tar hand om din bostadsaffär från början till slut när du väljer mellan strandnära...

30 omdömen om Fastighetsbyrån Alicante

Maria Florencia G
Santa Pola | Alicante

Estamos en proceso de venta y el trato es magnífico.

Jean Y
Alicante C | Alicante

Hej. Jag har köpt bostad, hade riktigt bra bemötande och fick alltid hjälp med allt , är väldigt nöjd.

Maria Isabel V
Gran Alacant | Alicante

Compre una vivienda en Gran Alacant. Justo lo que iba buscando y así se lo había dicho al agente. El trato y la disponibilidad por su parte fueron inmejorables. Muy profesionales y no hubo problema con la compra venta a nivel de papeles ni documentación. Si necesito algún servicio más, los buscaría sin lugar a dudas.

Dragan M
Santa Pola | Alicante

Hela processen har tack vare de angarede, kunniga, trevliga och profressionela medarbetarna på Fastighetsbyrån i Santa Pola, gott och avslutats väldigt smidigt.

Ehlimana B
Santa Pola | Alicante

Köpt lägenhet i Santa Pola. Vår första kontakt var inom 25 sekunder på telefon och sedan personlig kontakt där mäklaren uppfyllde alla våra önskningar. Vi är så otroligt nöjda med hela organisationen - mäklaren, alla praktiska bitar, juristbyrån, banken och alla vi var i kontakt där.

Juan P
Gran Alacant | Alicante

Muy buen servicio. Me resultó muy fácil hacer todos los trámites para la compra del piso. Empresa fiable, la recomiendo al 100 %.

Shwan Ishak Y
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Alicante
Arenales Del Sol | Alicante

Jag köpte ett radhus, otroligt bra service under inköpsprocessen.

Petra H
Santa Pola | Alicante

Vi har köpt vår semesterlägenhet i Spanien via Anna. Ett fantastiskt bemötande och stort kunnande om den lokala/spanska fastighetsmarknaden. Vi kan verkligen rekommendera Anna!

Clara Maria Cristina F
Gran Alacant | Alicante

Muy profesionales. La única agencia de cinco, que nos ha traído multitud de interesados y ha vendido la casa. El trato siempre impecable. ¡Altamente recomendado!

Maria Angeles R
Santa Pola | Alicante

Magnífica inmobiliaria. En 3 semanas vendieron mi piso. Estoy muy contenta con el trato recibido. Toda la negociación bien explicada desde el principio, te asesoran y guían en todo el proceso. Solo tengo palabras de agradecimiento.

Anna Katarina W
Alicante C | Alicante

Bästa mäklarteamet man kan ha i Alicante.

Theo Douglas W
Alicante C | Alicante

Trygt och bra genomfört köp i Alicante. Vi har både sålt och köpt fastigheter genom Fastighetsbyrån.

Peter d
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Alicante
El Campello | Alicante

Perfecto! Wij hebben de hulp en gastvrijheid van Fastighetsbyrån tijdens de bezichtiging en koop van onze tweede woning in Pueblo Acantilado als zeer positief ervaren. Grote dank aan Estefania en Ivar van kantoor in El Albir (Alicant C). Zij zijn zeer gastvrij en behulpzaam. De tweede keer zouden we zeker weer zaken met jullie willen doen. Nogmaals zeer behulpzaam, professioneel en gastvrij. Dank jullie wel. Met vriendelijke groet, Peter en Fatema de Moor The Netherlands ==//== Translated with Google...

Nancy Jean S
Alicante C | Alicante

It is with great pleasure that we write this review on our positive experience with Fastighetsbyrån Alicante, Theo, Paula and his staff including Danae were professional, timely and had excellent follow up. After sharing our budget, retirement needs and expectations, Theo provided us with options for our review. We immediately felt comfortable in working with the Fastighetsbyran team. Being American, english was spoken by all and provided a much easier way of communication for us. Additional services, like power of attorney,...

Rouba Cathrine T
Skrev om Fastighetsbyrån Alicante

Vi köpte lägenhet i Alicante via Fastighetsbyrån. Är så nöjda med fastighetsbyrån och vår fantastiska mäklare Alexander Melgar som inte bara gör det lilla extra utan mycket mer!

Rickard F
Alicante C | Alicante

We sold our apartment in Alicante City it was a really proffesional service from the time we stept in to their office, they took care of all our questions really fast. The photos and ad looked great. The apartment was sold in less than a month, almost too fast ! we are very satified and would recomend Fastighetsbyrån in Alicante

Manuel Angel H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Alicante

El agente inmobiliario se puso en contacto conmigo para comprarme una plaza de garaje. La atención y el trato recibido ga sido bueno.

Kicki R
El Campello | Alicante

Vi har sålt ett townhouse nära El Campello. Mäklaren Ivar Englund har levt upp till alla våra förväntningar, professionell, serviceinriktad, trevlig och ingett ett mycket stort förtroende! En helhetsupplevelse av allt det man önskar av en mäklare, särskilt vid utlandsaffärer!

Ana Belen R
Santa Pola | Alicante

Estoy mu contenta con la gestión que me han prestado. Hace 2 años vendieron en tan solo un mes una vivienda que les di para la venta y la semana pasada vendieron otra vivienda que les di este verano pasado. Para mi es una de las mejores inmobiliarias que he conocido. Sin duda la recomiendo

Juan Luis Hernandez Juan
Santa Pola | Alicante

Están siendo muy amables, atentos y eficientes. Han conseguido vender el apartamento en tiempo récord.

Krisztina F
Alicante C | Alicante

Estoy a la espera de la contestación a mi reclamación q hice a través de OMIC por la mala gestión y trato discriminatorio a la hora de firmar unas arras sin mi consentimiento previo unilateralmente con el copropietario J.a. y a consecuencia de ello hacer una venta forzosa y dificultar el divorcio entre él y yo.

Ulla Mary Birgitta N
Arenales Del Sol | Alicante

Hej, Jag har hittills blivit mycket professionellt bemött. Anna är en glad, engagerad och trevlig person. Vi har en väg att gå ännu, då vi just sålt huset. Satsar på att vi snart kan lämna över huset till köparen.

Roger B
Alicante C | Alicante

Har sålt lägenhet i Alicante stad. Mäklaren har överträffat mina förväntningar i säljprocessen med utmärkt arbete, mycket väl utformad annons, snabbhet och trevligt bemötande.

Rosie Rowsanak L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Alicante

Sålt bostad. Sandra är mycket engagerad och bra säljare.

Maria Luisa L
Aigües de Busot | Alicante

Piso en Alicante reformado, el Agente mucha profesionalidad, cercanía. Una experiencia totalmente positiva, ya había sido cliente y había quedado toralmente satisfecho.

Gunilla A
Skrev om Fastighetsbyrån Alicante

Jag köpte en lägenhet i centrala Alicante 2017 Det kändes bra att köpa av Fastighetsbyrån Alicante. De talar svenska, de förstår området, har juridisk expertis som är viktig vid köp i ett annat land. Det kändes tryggt och bra att köpa med hjälp av dem. De har också förmedlat kontakt med en organisation som hjälper mig med skatter varje år. Det är mycket administration på spanska! Utifrån mina erfarenheter rekommenderar jag gärna Fastighetsbyrån Alicante. Träffade spontant medarbetaren Alexander Melgar på promenad utanför...

Manuel Vicente S
Playa de San Juan | Alicante

Venta de un inmueble en Alicante. Trato muy correcto por parte de las dos personas que han contactado conmigo. Las espectativas que tenía eran mayores que las realmente conseguidas. Pero todo depende del mercado inmobiliario y del prodcto vendido. Experiencia correcta.

Jesus C
Gran Alacant | Alicante

Profesionlidad en su trabajo, trato con el cliente y rapidez en la gestión de venta.

Sharon M
Alicante C | Alicante

Jon was absolutely amazing from start to finish during the purchase of our home in a Alicante. His professionalism and support made this purchase simple. This was incredibly important to us as we are not Spanish residents.

LISBETH Anita Solgerd N
Bonalba | Alicante

Har sålt fastighet i Spanien. Vi har blivit väl bemötta av mäklaren. Hoppas att allt kommer att bli lika bra den dagen fastigheten till fullo är uppgjord. Visste däremot inte att moms tillkom på mäklararvodet, vilket vi tycker att säljaren skulle bli upplyst om från början.