Fastighetsbyrån Alicante

C/ San Francisco 41, 030 01 Alicante — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Alicante!

Vi är din mäklare i Alicante och ser till att du blir så väl omhändertagen som möjligt för att kunna göra en trygg affär. Vi har en rad duktiga mäklare på plats här i Alicante och alla är svensktalande. Vi tar hand om din bostadsaffär från början till slut när du väljer mellan strandnära lägen, golfbostäder, citylägenheter och mycket mer. Bostadsmarknaden i Alicante är lika het som solen därför är vi säkra på att du som kund hos oss kommer bli nöjd med ditt köp. Oavsett om det gäller att hyra ut eller att använda din nya bostad för egen del. Varmt välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Alicante.

Läs vad 9 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alicante

• 2019-11-05

Ulla Mary Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Hej,
    Jag har hittills blivit mycket professionellt bemött. Anna är en glad, engagerad och trevlig person. Vi har en väg att gå ännu, då vi just sålt huset. Satsar på att vi snart kan lämna över huset till köparen. Läs mer
  • 2019-10-12

Roger B skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Har sålt lägenhet i Alicante stad. Mäklaren har överträffat mina förväntningar i säljprocessen med utmärkt arbete, mycket väl utformad annons, snabbhet och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-10

Rosie Rowsanak L skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Sålt bostad. Sandra är mycket engagerad och bra säljare. Läs mer
  • 2019-06-10

Maria Luisa L skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Piso en Alicante reformado, el Agente mucha profesionalidad, cercanía. Una experiencia totalmente positiva, ya había sido cliente y había quedado toralmente satisfecho. Läs mer
  • 2019-05-27

Gunilla A skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Jag köpte en lägenhet i centrala Alicante 2017 Det kändes bra att köpa av Fastighetsbyrån Alicante. De talar svenska, de förstår området, har juridisk expertis som är viktig vid köp i ett annat land. Det kändes tryggt och bra att köpa med hjälp av dem. De har också förmedlat kontakt med en organisation som hjälper mig med skatter varje år. Det är mycket administration på spanska! Utifrån mina erfarenheter rekommenderar jag gärna Fastighetsbyrån Alicante. Träffade spontant medarbetaren Alexander Melgar på promenad utanför kontoret. Berättade hur nöjd jag är, och då frågade han om jag ville skriva det för deras hemsida. Och det kändes bra att göra.
    Allt bästa
    Gunilla Arhen, Stockholm Läs mer
  • 2019-04-22

Manuel Vicente S skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Venta de un inmueble en Alicante. Trato muy correcto por parte de las dos personas que han contactado conmigo. Las espectativas que tenía eran mayores que las realmente conseguidas. Pero todo depende del mercado inmobiliario y del prodcto vendido.
    Experiencia correcta. Läs mer
  • 2019-04-12

Jesus C skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Profesionlidad en su trabajo, trato con el cliente y rapidez en la gestión de venta. Läs mer
    Fastighetsbyrån Alicante gillar detta
  • 2019-03-31

Sharon M skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Jon was absolutely amazing from start to finish during the purchase of our home in a Alicante. His professionalism and support made this purchase simple. This was incredibly important to us as we are not Spanish residents. Läs mer
    Fastighetsbyrån Alicante, Fastighetsbyrån Portugal gillar detta
  • 2019-02-12

LISBETH Anita Solgerd N skrev om Fastighetsbyrån Alicante
    Har sålt fastighet i Spanien.
    Vi har blivit väl bemötta av mäklaren.
    Hoppas att allt kommer att bli lika bra den dagen fastigheten
    till fullo är uppgjord.
    Visste däremot inte att moms tillkom på mäklararvodet, vilket
    vi tycker att säljaren skulle bli upplyst om från början. Läs mer

C/ San Francisco 41, 030 01 Alicante