Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utland Fastighetsbyrån Altea Benidorm

Fastighetsbyrån Altea Benidorm

Avda del Albir 159, local 3, 035 81 Albir — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Altea Benidorm!

Vi är din mäklare i Altea Benidorm och har varit aktiva som mäklare i norra Costa Blanca sedan 2008. Under våra år här har vi lärt oss en hel del och hunnit skaffa oss ett brett kontaktnät i hela vårt vackra område. Vi har ett starkt team på plats som hanterar inte mindre än 7 språk. Svenska är såklart standard som språk hos oss på fastighetsbyrån Altea Benidorm. Vi hjälper dig med en snabb och effektiv försäljning av ditt drömboende här i Spanien. Med oss på Fastighetsbyrån Altea Benidorm kan du vara säker på att affären sköts på bästa sätt och i enlighet med spansk lagstiftning. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 9 kunder tycker om Fastighetsbyrån Altea Benidorm

• 2019-04-08

Aurora G skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    Estoy todavía en el proceso de vender mi casa y comprar otra. El trato siempre ha sido perfecto, aunque no esperaba menos porque ya venía con buenas expectativas.
    Sara siempre ha sido encantadora y con una dedicación total y Eva es también encantadora y eficiente. Estoy muy contenta con la experiencia Läs mer
  • 2019-03-10

Marita J skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    Köpt lägenhet i Polop

Korrekt och ett bra sett

Att bli be hjälp med frågor som vi hade, Ja vi fick svar och hjälp med de frågor vi behövde.

Ett bra bemötande. Läs mer
  • 2019-02-22

Lars Rune B skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    I det stora hela bra. Känns som man kan lita på dom. Ordning och reda. Hjälpsamma. På minussidan finns att de ibland inte hör av sig fast de lovat eller när det hänt något. Läs mer
  • 2019-02-16

Ruth Anna Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    Köpte ett hus i fiskarkvarteren i Denia. Blev mött av vänliga, energiska, kunniga och hjälpsamma personer från Fastghetsförmedlingen. De förmedlade även kontakter med andra yrkeskategorier som vi senare har anlitat. Bra att ha personal som kan tala både svenska och spanska. Läs mer
  • 2019-01-30

Barbro Anne-Lie W skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    Köpt ett radhus i La Nucia. Trevligt, service inriktat bemötande av kunnig mäklare. Förväntade mig att mäklaren skulle ha lokalkännedom, förstå vad vi sökte för typ av hus och guida oss genom köpet. Tycker vi fick väldigt bra hjälp genom hela processen. Läs mer
  • Krister L

2019-01-25

Krister L skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    * Köpt sommarhus 280 kvm i Denia, Alicante.
    * Mycket trevligt och familjärt bemötande.
    * Vi hade höga förväntningar utefter den kravspec vi hade levererat innan vi kom ner och tittade.
    * Tack vare Fastighetsbyrån så hittade vi efter många visningar vårt drömhus, mycket tack vare även deras kontakt med en spansk mäklare från just Denia. Vidare så har de varit mycket behjälpliga innan, vid och efter tillträdet med allehanda pappersarbete. Kan verkligen rekommendera deras servicepaket. Läs mer
  • 2019-01-23

Ulf LARS-ERIK D skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    Utmärkt, proffsigt, trevligt, kompetent. Läs mer
  • Christopher A

2019-01-23

Christopher A skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    Toppen mäklare som är engagerad och gör all i sin makt för att man ska vara nöjd. Olikt alla andra mäklare så är fastighetsbyrån i Altea Benidorm med och supportar en även efter köpet.
    Service på toppnivå och överträffat alla förväntningar. Det känns otroligt bra och tryggt att ha med att göra.
    Verkligen att rekommendera! Läs mer
  • 2019-01-16

ANETTE Kerstin Maria M skrev om Fastighetsbyrån Altea Benidorm
    Mycket engagerad och hjälpt till med allt runt hela processenmed förberdelse och oragnisation och hjälpt till med massor som vi inte ens vi skulle få hjälp med.
    rekommenderar Fastighetsbyrån och de som arbetar där och speciellt tack till vår mäklare. Läs mer

Avda del Albir 159, local 3, 035 81 Albir