Alla kategorier Mäklare Espana Fastighetsbyrån Utland Fastighetsbyrån Estepona

Fastighetsbyrån Estepona

Avenida España 80, 113 25 Estepona — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Estepona!

Vi är ett gäng mäklare med lång erfarenhet av branschen och av Esteponas vackra omgivningar. Vi kan det mesta om bostadsmarknaden här i Spanien och kan hjälpa dig att hitta allt mellan en bostadsrätt och ett town house. Dessutom har vi nära kontakt även med byggare, jurister och uthyrningsfirmor.

Vi är ett självklart val när du söker en skandinavisk mäklare här nere på Costa del Sol. Låt oss ta hand om bostadsaffären så får du en mäklare med stort engagemang.

Läs vad 29 kunder tycker om Fastighetsbyrån Estepona

• 2019-03-15

Morgan Sven Artur H skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Hej,
    Jag har sålt ett peanthouse i Costalita.
    Mäklaren Pontus Ölander får högsta betyg
    i alla avseende. Läs mer
  • 2019-02-21

Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Pontus Ölander på Fastighets Byrån gjorde ett mycket bra jobb i samband med köpet av vårt lgh i Estepona. Pontus är en mäklare man kan lita på. Pontus hjälpte oss även med olika kontakter efter vi hade köpt den aktuella lägenheten.

Som ett resultat av vår goda erfarenhet med Pontus har vi rekommenderat ett flertal vänner att kontakta honom för att diskutera framtida lägenhetsplaner i Estepona och i närliggande städer. Läs mer
  • 2019-02-20

Annika H skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med Pontus Ölander på Fastighetsbyrån i Estepona han är en tillmötesgående person som gav oss mycket god service när vi köpte vår lägenhet i Estepona i somras -18. Pontus gav oss också goda juridiska kontakter som krävs vid köp av fastighet i Spanien. Vi är så nöjda och glada över vår pärla! Läs mer
  • 2019-02-13

Mats Ove E skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Väldigt kunnig, påläst och trevlig. Dessutom lugn och inte pushig Läs mer
  • 2019-02-01

Mattias B skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2019-01-20

Birgit L skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Letade efter en lägenhet.
    Mycket bra bemöttande. Vår mäklare lyssnade väldigt uppmärksam på våra önskemål och valde visningsobjekt därefter.
    Superbra gjort! Läs mer
  • 2019-01-20

Ulf Reinhold L skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Köpt lägenhet. Mycket seriöst bemött av kompetent personal.
    Upplägget, tidsplanerna etc. mycket bra.
    Förväntningarna uppfyllda till 90%.
    Skulle gärna rekommendera våra kontaktpersoner. Läs mer
  • 2018-12-29

Thomas R skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Vår mäklare har varit agerat som en trovärdig, kunnig person parat med lyhördhet och trevligt beteende.
    Kanonkille! Läs mer
  • 2018-11-26

Bo Ö skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Sålt lägenhet och blev mycket bra bemött. Läs mer
  • 2018-11-26

Yngve Elof H skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Lägenhet i närheten av Estepona.
    Mäklaren och medarbetarna på byrån var mycket proffsiga och
    snabba att kommunicera. Alltid tillgängliga. Det kändes att de var intresserade av att både stora och mindre saker skulle fungerade bra, vilket det gjorde.
    Vi är helt enkelt helnöjda! Läs mer
  • 2018-09-13

Felipe G skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Fantastiskt bemötande och uppföljning.
    Service i världsklass. Läs mer
  • 2018-09-11

Björn Folke Olof H skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Mycket trevlig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 2018-06-04

Johan C skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    - Ej färdigbyggd lgh
    - Engagerat
    - Mycket fokus på avslut och mindre på hela affären med betalningar och advokat mmm
    - Än så länge positivt dock märkligt förfarande med likvid och garanti (troligen inte mäklarens fel) Betalningen görs "i blindo" och bankgarantin kommer först senare. Inte bra eller säkert för köparen. Läs mer
  • 2018-05-30

Jennie E skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Jag har köpt en lägenhet i Estepona och jag har fått den bästa hjälpen och bemötandet jag kan få av mäklaren. Det har helt klart överträffat mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-03-23

Ann M skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Har köpt radhus i Estepona
    Blev mycket väl bemött av mäklaren
    Hela processen var toppen och deras service utmärkt
    Svarade snabbt och var hjälpsamma med allt Läs mer
  • 2018-03-23

Jarl-henrik K skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Vi köpte en lägenhet utanför Estepona. Mäklaren har varit med hela resan från köp till inflyttning. Har hjälpt oss med det mesta, kommit med råd om praktiska saker som uthyrning, internet/tv leverantör, försäkring m.m.
    Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Estepona!! Läs mer
  • 2017-12-19

Christer H skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Bra och klart bemötande. Servicen från kontoret efter köpet med alla formalia mm mycket bra. Den advokatfirma som FB rekommenderar har tyvärr varit ganska slarvig med fakta. Läs mer
  • 2017-11-14

Hans G skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Fredrik Asp var vår mäklare på fastighetsbyrån i Estepona. Fredrik visade oss närmare 10 olika lägenheter och vi tycker mycket bra om honom.
    Det som kanske var lite bristfälligt var informationen om den lägenheten vi köpte. Dels var besöket så "snabbt" att vi inte han uppfatta omfattningen och bullret av av trafiken och att tillgängligheten av poolen var så begränsad. Endast öppen ett par månader på sommaren. Dessutom stämde inte informationen om AC och storleken på lägenheten, men i huvudsak är vi mycket nöjda med både Fredrik och alla andra vi hade kontakt med på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Evy L

2017-11-12

Evy L skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Fick väldigt vänligt och informativt bemötande av Pontus Ölander, som även slutförde vårt köp. Mycket nöjd kund Läs mer
  • 2017-11-10

Andrea R skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Fredrik Asp. Mycket proffsigt bemötande. Lyhörd och ett otroligt tålamod med alla våra frågor och velande fram och tillbaka. Vi hittade vår lilla pärla. Läs mer
  • 2017-11-10

Martin Å skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Mycket tydliga och trevliga, snabba svar på dom frågor jag ställt.
    Bra information och varit behjälpliga genom köp processen Läs mer

Niclas B skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Jag har fått ett bra bemötande.
    Bra svar och alltid svarat när jag ringt. Läs mer

Stefan B skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av vår mäklare och vi fick bra information genom hela köpeprocessen Läs mer

Stig W skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Inget fel på bemötandet men information gällande objektet är som i Sverige inte fullständig samt saknas i Spanien ett juridiskt fullständigt köpekontrakt, det får man själv upprätta Läs mer

Bibbi F skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Har köpt lgh genom Kent Schanke på Fastighetsbyrån. Läs mer

Håkan A skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    En mäklare/mäklarfirma som värnar om mig som kund. Visade tillgänglighet och ansvar genom hela försäljningsprocessen. Har även efter affären blev klar visat att man bryr sig som förmedlare och månar om att trivseln och köpet skall vara så bra som jag uppfattade det när affären avslutades. Mina varmaste rekommendationer till Fastighetsbyrån i Estepona/Marbella. Läs mer

Petra L skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Kunniga. Trevliga. Bra kontakter med juridiska personer. Läs mer

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Väldigt personligt och professionellt bemötande utan för den skull bli påträngande Läs mer

Monika A skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Mäklaren var mycket tillgänglig för frågor, och det uppskattades mycket.
    Även efter köpet är det en mycket värdefull kontakt för att lösa visa frågor, stor eloge till dem! Läs mer

Avenida España 80, 113 25 Estepona