Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Estepona

Fastighetsbyrån Estepona

Avenida España 80, 113 25 Estepona — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Estepona!

Vi är ett gäng mäklare med lång erfarenhet av branschen och av Esteponas vackra omgivningar. Vi kan det mesta om bostadsmarknaden här i Spanien och kan hjälpa dig att hitta allt mellan en bostadsrätt och ett town house. Dessutom har vi nära kontakt även med byggare, jurister och uthyrningsfirmor.

Vi är ett självklart val när du söker en skandinavisk mäklare här nere på Costa del Sol. Låt oss ta hand om bostadsaffären så får du en mäklare med stort engagemang.

Läs vad 12 kunder tycker om Fastighetsbyrån Estepona

• Hans G
    Hans G skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Fredrik Asp var vår mäklare på fastighetsbyrån i Estepona. Fredrik visade oss närmare 10 olika lägenheter och vi tycker mycket bra om honom.
    Det som kanske var lite bristfälligt var informationen om den lägenheten vi köpte. Dels var besöket så "snabbt" att vi inte han uppfatta omfattningen och bullret av av trafiken och att tillgängligheten av poolen var så begränsad. Endast öppen ett par månader på sommaren. Dessutom stämde inte informationen om AC och storleken på lägenheten, men i huvudsak är vi mycket nöjda med både Fredrik och alla andra vi hade kontakt med på Fastighetsbyrån.
  • Evy L
    Evy L skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Fick väldigt vänligt och informativt bemötande av Pontus Ölander, som även slutförde vårt köp. Mycket nöjd kund
  • Andrea R
    Andrea R skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Fredrik Asp. Mycket proffsigt bemötande. Lyhörd och ett otroligt tålamod med alla våra frågor och velande fram och tillbaka. Vi hittade vår lilla pärla.
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Mycket tydliga och trevliga, snabba svar på dom frågor jag ställt.
    Bra information och varit behjälpliga genom köp processen
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Jag har fått ett bra bemötande.
    Bra svar och alltid svarat när jag ringt.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av vår mäklare och vi fick bra information genom hela köpeprocessen
  • Stig W
    Stig W skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Inget fel på bemötandet men information gällande objektet är som i Sverige inte fullständig samt saknas i Spanien ett juridiskt fullständigt köpekontrakt, det får man själv upprätta
  • Bibbi F
    Bibbi F skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Har köpt lgh genom Kent Schanke på Fastighetsbyrån.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    En mäklare/mäklarfirma som värnar om mig som kund. Visade tillgänglighet och ansvar genom hela försäljningsprocessen. Har även efter affären blev klar visat att man bryr sig som förmedlare och månar om att trivseln och köpet skall vara så bra som jag uppfattade det när affären avslutades. Mina varmaste rekommendationer till Fastighetsbyrån i Estepona/Marbella.
  • Petra L
    Petra L skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Kunniga. Trevliga. Bra kontakter med juridiska personer.
  • Lars N
    Lars N skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Väldigt personligt och professionellt bemötande utan för den skull bli påträngande
  • Monika A
    Monika A skrev om Fastighetsbyrån Estepona
    Mäklaren var mycket tillgänglig för frågor, och det uppskattades mycket.
    Även efter köpet är det en mycket värdefull kontakt för att lösa visa frågor, stor eloge till dem!

Avenida España 80, 113 25 Estepona