Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Torrevieja

Fastighetsbyrån Torrevieja

C/ Diana esq. C/ Tritón, 031 83 Torrevieja — Visa karta

Välkommen till solen, stränderna och golfbanorna här i Torrevieja!

Varje år hjälper vi på Fastighetsbyrån hundratals nordbor hitta sitt eget lilla paradis här på Spaniens sydöstra kust. Oavsett om det är de många vackra golfbanorna eller milslånga stränder som lockar, hittar du det här i Torrevieja. Här serveras all världens mat i de många restaurangerna och barerna, men de mest populära är de riktigt spanska där serranoskinka, paella och inhemska viner står på menyn. Tack vare det nästan tropiska klimatet är området värt ett besök även på vinterhalvåret och då Torrevieja bara ligger ca 30 minuter från flygplatsen i Alicante är det smidigt att ta sig hit.

Vi på Fastighetsbyrån bor här i trakten och känner området väl. Vi erbjuder en seriös, kompetent och effektiv mäklartjänst. Kontakta oss för att få veta mer om att bo och leva i Torrevieja!

Läs vad 142 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torrevieja

• Claudio P
    Claudio P skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina va mycke professionell när jag köpte lägenheter/ Claudio Läs mer
  • Claes Mikael Christer H
    Claes Mikael Christer H skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt ett radhus. Mycket bra bemötande av av en kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Christina Norwood. Läs mer
  • Bengt Åke K
    Bengt Åke K skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    hej . har köpt lägenhet i Torrevieja soly sal mötet med anna blev väldigt positvt proffsigt uppläg på visningarn o som person väldigt trevlig mina förväntningar vart mer än bra helt super bra .upplevelsen under dom dagarna jag var där är helt i min smak .som egen företagare i 50 år i service branhchen har man rätt höga krav . men jag är hel nöjd . anna är som jag tycker ett proffs . Med vänlig hälsning bengt karlson .Grängesberg Läs mer
  • MATS Rolf Å
    MATS Rolf Å skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag tycker att hon har lyssnat på
    Mina önskemål och försökt att
    Upp fylla dom så gott det går . Läs mer
  • Agneta Monica A
    Agneta Monica A skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt duktig och tillmötesgående!!! Läs mer
  • JOHAN Michael B
    JOHAN Michael B skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Paulina är en mycket kunnig mäklare med stort engagemang. Hon har hög energi och är mycket social. Läs mer
  • Jan Richard S
    Jan Richard S skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpte ett radhos med 2 sovrum och 2 badrum i stadsdelen Altos De La Bahia. Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt där vi dagen innan visningarna gick igenom intressanta tillgängliga fastigheter och områden. Detta gjorde att vi kunde sålla bort mindre intressanta bostäder och sparade på så vis mycket tid. Under visningarna blev vi guidade runt dessa områden så att man fick en bild av hur det kändes att ha ett boende på just det stället. De förväntningar vi hade var att vi skulle hitta ett semesterboende som passade våra krav som var 2 sovrum, 2 badrum, gemensam pool gångavstånd till hav/strand. Det känns som att vi hittat precis rätt hus för oss.
    Vi är mycket glada och nöjda att vi anlitade Fastighetsbyrån som mäklare i Spanien. Mvh Richard Sjöberg Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket kunnig och proffsig! Han levde upp till förväntningarna med råge! Läs mer
  • Bernt Morgan O
    Bernt Morgan O skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina hjälpte mig att hitta mitt sommarhus i Spanien. Hennes bemötande var vänligt och proffsigt både inför och efter själva köpet. Återkoppling har varit snabb. Läs mer
  • Erik Kjell A
    Erik Kjell A skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en lägenhet i Torrevieja på 3 sovrum, två toaletter och kök o vardagsrum. Vi har redan från första kontakten haft en fantastisk service från Anna med kollegor. När vi reste till Torrevieja för att titta på 5 prospekt var det full service från början till slut. Positivt är också att det alltid finns en naturlig kontaktyta hos Fastighetsbyrån om frågor uppstår. Sammanfattningsvis levde Anna upp till våra förväntningar och till och med faktiskt överträffade dessa så vi är mycket nöjda med Anna och Fastighetsbyråns agerande för att supportera i ett läge där man självklart känner sig sårbar.

//Kjell Läs mer
  • Agnes Catharina E
    Agnes Catharina E skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har köpt en lägenhet.
    Jag mailade mäklaren, sedan tog hon kontakt med mig, mycket snabb och bra bemötande.
    Mycket bra service, vi fick snabb svar på alla våra frågo4 som vi mailade.
    Vi är mycket nöjda med Anna, på alla sätt.
    Vi har rekommenderad henne till våra bekanter Läs mer
  • Marc Stefan T
    Marc Stefan T skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt Lgh i Torrevija
    C var trevlig, påläst och gjorde ett gott intryck Läs mer
  • Ulla C
    Ulla C skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en lgh i markplan om 3 rock. Min första kontakt hade jag med Martin Wastehed per mail o telefon från Sverige. Jag formulerade mina önskemål och fick råd om hur marknaden såg ut. Trevliga och vänskapliga samtal. Martin var mkt tillmötesgående
    När vi i dec kom till Torrevieja träffade vi M som hade förberett vårt besök och valt ut 3 objekt som vi tittade på. Dessa objekt var valde efter våra premisser:
    Pris 700.000 tot
    Marklgh och inga trappor pga mitt hcp
    2 sovrum
    Martin arbetade efter att vi skulle kunna uppnå våra planer och vi uppskattade mycket att han 8nte försökte att sälja på oss ngt vi inte önskade oss. Däremot kom han med goda råd och insikter i hur vi skulle värdera olika saker.
    När köpet var genomfört har vi fått fantastisk hjälp och råd ifrån Martin och hans kollega Martina. De har båda varit till stor hjälp och glädje för oss. Vi har känt oss säkra på att allt har gått rätt till och att vi fått all hjälp som vi önskat och behövt.
    Fastighetsbyrån skall vara mycket tacksamma att ha så goda medarbetare och vi som kunder rekommenderar gärna ert företag som har en så hög kvalitet på er kundrelation genom bla Martins arbete.
    Ulla Ch Ljunglide Läs mer
  • Roland B
    Roland B skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sålt radhus i Spanien. Bra info från mäklaren, levererade enligt önskemål. Läs mer
  • BJÖRN Erik R
    BJÖRN Erik R skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt och sålt bostad. Mycket trevligt bemötande och framför allt alltid nåbar. Säljobjektet dock ej sålt ännu.
    Känns bra med en "mäklare" som bryr sig. Läs mer
  • Per Mats Ola C
    Per Mats Ola C skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    1. Köpt lägenhet.
    2. Se betyg!
    3. Christina prickade oss precis med vad vi var utefter.
    4. Mycket nöjda med hela affären med Fastighetsbyrån.
    Kommer vid tillfälle att rekommendera Fastighetsbyrån och Christina Norwood, med det varmaste. Läs mer
  • Anna Katri L
    Anna Katri L skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt duktig mäklare, tycker han kände in och förstod vad vi letade efter. Bra på att förklara när jag undrade saker. Kunnig. Dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • Bror Arne V
    Bror Arne V skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin verkade vara kunnig i sin yrkesroll men lovade för mycket. Enligt Martin kunde Swedbank hjälpa oss med inköp och installation av AC i vår lägenhet via kylfirma, i samråd med oss. Priset som angavs då var 5000.kr/rum vilket var helt fel, vi har betalat 3500 Euro för detta samt ombesörjt kontakter och inköp med kylfirma i Torrevieja. Jag tycker att han inte skulle ha lovat något eftersom han tydligen inte visste vad en dylik anläggning kostar eller möjligheten för oss att få hjälp med de praktiska detaljerna. Bortsett från detta har jag och min hustru bara goda erfarenheter av Martin. Läs mer
  • Lars C
    Lars C skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet i Torrevieja och fick ett väldigt bra intryck av Martin! Trovärdig, seriös, kunnig och oerhört trevlig utan att uppfattas som säljande ! Tack Martin, vi ser fram mot inflyttningen!! Läs mer
  • Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lägenhet.
    Blev bemött på ett mycket sympatiskt sätt. Ej påstridig, in- kännande och kundorienterad.
    Mycket förstroendeingivande. Svarade på frågor, återkopplade snabbt. Alltid tillgänglig.
    Inte alls samma bemötande när affären var klar och jag skulle ha kontakt med andra. Hade gärna haft kontakt med Martin hela vägen till inflytt. Läs mer
  • Zaltzocker S
    Zaltzocker S skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har sålt två lägenheter och håller på med en tredje. Har fått bra bemötande av intagaren Andres och Martina vilka är de som jag haft kontakt med. Mäklaren har jag aldrig träffat. Tyvärr verkar inte kommunikationen fungera helt mellan intag och mäklare/säljare då köparen inte fått all information om vad som ingick vid sista försäljningen. Sammantaget är vi nöjda men allt går att förbättra:) Läs mer
  • Hans JOHAN C
    Hans JOHAN C skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Lägenhet
    Bemöttes med vilja och glädje.
    Fullföljde sina åtaganden. Läs mer
  • Eyglo A
    Eyglo A skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpte en lägenhet i Torrevieja. Vi blev mycket bra bemött af Anna och allt gick bra Läs mer
  • HENRY Tomas K
    HENRY Tomas K skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Super bra service hela vägen från visningar på de olika objekten till köp. Innan vi åkte ner för att se husen så hade Martin tagit fram flera objekt på typen av hus vi var intresserade av därför han vi med att se ganska många.
    Vi känner oss nöjda och har haft stor hjälp hela vägen av Martin med kollegor. Vi köpte en villa i Cuidad Quesada.
    Vi rekommenderar varmt Fastighetsbyrån och Martin Wastehed i Torrevieja. Läs mer
  • Ernst GUNNAR Oscar L
    Ernst GUNNAR Oscar L skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hon var bra på att utröna vad vi var intresserade av. Hon visade också andra alternativ så vi fick se även dem. Läs mer
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Bra bemötande och kände mig i trygga händer. Läs mer
  • Sargon D
    Sargon D skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sedan ett halv år tillbaka fick jag den första kontakt med Martin genom mejlväxling och telefonsamtal. Han har varit alltid en mycket tydlig och ärlig mot mig.
    Han har en bra förmåga att förklara lagar och regler samtid ger goda råd för att undvika att fatta fel beslut eller kostsamma beslut.
    Vi blev bemött med full respekt av Marton och han har varit punktlig och ansvarsfull person vid träff och samtal.
    Man fick jämt feedback av honom och alltid tillgänglig .
    Jag har redan rekommenderad Martin till nära och kära. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har köpt en lägenhet via henne
    Hon är duktig och trevlig
    Jag har rekommenderat henne för många av mina vänner
    Thomas Läs mer
  • Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    En fantastisk mäklare. Träffade 7 st innan vi träffade Anna. Seriös, lyssnare ,uppmärksam , ingen gå gåpåare har rekommenderat henne till alla våra vänner som funderar på att köpa bosatt i Torreveija. Läs mer
  • Bo Göran Hilding W
    Bo Göran Hilding W skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Lisa motsvarade alla våra förväntningar.Hon talade om vad som gällde,innan vi kom till Spanien,talade om att ett av objekten redan var sålt,och tog fram nya förslag.Vi var mycket nöjda med hennes arbete.
    Mvh. Gerd och Göran Wolff Läs mer
  • Sven-Olof B
    Sven-Olof B skrev om Anna Gidlund en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Anna Gidlund en mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Vi hade mycket frågor angående vårt köp av radhus. Men hon var alltid lika hjälpsam. Men vi blev mycket bra bemötta av de andra på fastighetsbyrån oxå. Med vänlig hälsning, Sven-Olov Blixt Läs mer
  • Bo Göran Christer M
    Bo Göran Christer M skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket tillmötesgående och trevlig.
    Bra hjälp med allt och förklarat processen bra hur anförskaffa en bostad i Spanien. Läs mer
  • Wäinö K
    Wäinö K skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har nu varit nästan 4 veckor i Torrevieja. Och vi har blivit guidade av Christina Norwood hela tiden. Vi har slutligen hittat vår drömlägenhet med hennes hjälp. Christina är en superprofessionell mäklare och en urtrevlig, lättsam, punktlig och glad person. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Vi kan varmt rekommendera Christina till er som går i bostadstankar! Hela teamet på Fastighetsbyrån har agerat på ett mycket kompetent sätt. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kunnig, hjälpsam och mycket serviceinriktad mäklare. Kan varmt rekommendera Paulina. Läs mer
  • Ines N
    Ines N skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket proffsigt bemötande. Kunnig i sitt arbete och område.
    Lätt att få kontakt med, hjälpsam, trevlig och kontaktar alltid vid bestämd dag eller tid. Vi är mycket nöjda med Paulina och resterande personal på Fastighetsbyrån i Torrevieja. Läs mer
  • Örjan F
    Örjan F skrev om Helene Zetterman en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kunnig och trevlig, tillmötesgående. Tycker hon är ett chefsämne. Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Lisa är en tjej med fart o fläkt
    trevlig och tillmötesgående
    redde ut allt som vi ville ha reda på Läs mer
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt bra bemötande från början till slut.
    Ut efter våra önskemål tog hon fram flera objekt och visade oss på plats.
    Man kändes sig väl omhändertagen och trygg och som bidrog för vår del att vi köpte oss en lägenhet. Läs mer
  • Solveig Å
    Solveig Å skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hon var snabb o återkomma till oss efter att vår dotter varit på visning. Gav också oss goda råd om hur budgivning i Spanien går till.

Tack vare det bestämde vi oss snabbt för vår drömbostad, som dessutom var ännu bättre i verkligheten.

Stort tack till världens bästa mäklarbyrå, som hjälpte oss med att göra att vår dröm blev sann. Läs mer
  • Anette I
    Anette I skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Inledningsvis hade vi mail- och telefonkontakt och Lisa var mycket trevlig och snabb i återkopplingen. När vi träffades för husvisning i Torrevieja var hon dessutom professionell, trygg och kunnig. Vi kände genast stort förtroende för Lisa! Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi upplevde Paulina som kunnig, saklig och serviceinriktad. Vi fick ett bra bemötande och svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kände mig inte bra behandlad som kund blev inte bemött tagen på allvar och respekterad fick mekaniska svar.
    Ingen form av dialog. Läs mer
  • Tiina S
    Tiina S skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ett gott bemötande i inköpsfasen där San var aktiv.Aftersale har dock inte motsvarat mina förväntningar Läs mer
  • Bo Å
    Bo Å skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket bra och saklig. Ville inte bara sälja till vilket pris som helst utan såg till att vi hittade det vi ville ha. Läs mer
  • Diana B
    Diana B skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Fantastiskt, tryggt och förtroendefullt Läs mer
  • Lars-göran O
    Lars-göran O skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sam är trevlig, seriös, punktlig och mycket hjälpsam!
    Han följer också upp det som avtalats och ser till att det har blivit som man har tänkt sig. Läs mer
  • Ann A
    Ann A skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    köpet är ej ännu klart,tycker hittills att kontakten är lite ”dålig” ,får vänta på information om vi ej tar kontakt själva,vi vill såklart veta hur långt allt är klart inför slutbetalningen/tillträdet 1/12,eller så är jag bara otålig & ivrig! Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag och min man har blivit väl omhändertagna av Paulina, hon har visat oss runt på en hel del olika objekt och tillslut föll vi för La Marina/El Pinet.

Vi upplever Paulina som mycket kompetent och kunnig samt hon har alltid tagit sig tid för att lyssna in våra önskemål.

Vi kommer varmt att rekommendera Paulina till ev. vänner och bekanta som är intresserad av framtida köp.

Vill också bara säga att vi känner oss otroligt nöjda med vårt val!

Med vänlig hälsning
    Camilla & Stefan Hagman Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi var mycket nöjda med bemötande guidning av bostäder och även slutförande av köpet har skötts mycket bra Läs mer
  • Stig S
    Stig S skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket kunnig pä området och väldigt trevlig! Har bara gott att säga om henne. En positiv upplevelse! Tack! Läs mer
Martin Wastehed
Christina Norwood