Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Torrevieja

Fastighetsbyrån Torrevieja

C/ Diana esq. C/ Tritón, 031 83 Torrevieja — Visa karta

Välkommen till solen, stränderna och golfbanorna här i Torrevieja!

Varje år hjälper vi på Fastighetsbyrån hundratals nordbor hitta sitt eget lilla paradis här på Spaniens sydöstra kust. Oavsett om det är de många vackra golfbanorna eller milslånga stränder som lockar, hittar du det här i Torrevieja. Här serveras all världens mat i de många restaurangerna och barerna, men de mest populära är de riktigt spanska där serranoskinka, paella och inhemska viner står på menyn. Tack vare det nästan tropiska klimatet är området värt ett besök även på vinterhalvåret och då Torrevieja bara ligger ca 30 minuter från flygplatsen i Alicante är det smidigt att ta sig hit.

Vi på Fastighetsbyrån bor här i trakten och känner området väl. Vi erbjuder en seriös, kompetent och effektiv mäklartjänst. Kontakta oss för att få veta mer om att bo och leva i Torrevieja!

Läs vad 169 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torrevieja

• Sten THOMAS N skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina levde helt upp till våra förväntningar och förstod snabbt vad vi var ute efter för hus. Skapade kontakt med säljarna och snabbt var vi husägare i Villamartin. Bra arbete och en mycket sympatisk person. Läs mer
  • PER-Georg D skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Trevlig mäklare med ambitioner. Vi är mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Ann-Christine Lucia N skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lght i Torrevieja.
    Paulina har varit mig till STOR hjälp från början till slut: positiv, kompetent, svarat på mina mail mkt snabbt, alltid haft svar o alltid funnits till hands.
    Jag är otroligt nöjd med hela processen ...lättare att klara allt med Paulinas stöd👍🤗 Läs mer
  • Malin F skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt nyproduktion mil palmeras, det blev affär tack vare paulinas engagemang då hon visade sin egen favoritby, inte bara bostad utan lika viktigt tog hon sig mkt tid att visa omgivning/restauranger/strand osv, återkopplade snabbt på frågor, en super mäklare Läs mer
  • Clemens BENNY J skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ett mycket bra bemötande som passade oss alldeles förträffligt.
    Något som vi kommer att berätta vidare då vi har en del vänner som också letar boende i Spanien. Läs mer
  • Eva Johanna ANNELIE V skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt en lägenhet i quesada, jag har blivit bra bemött, förväntningarna är höga Läs mer
  • Inger MARIA U skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt lägenhet med hjälp av Martin. Han har varit mycket tillmötesgående och svarat bra på alla möjliga frågor vi haft. Vi har även fått hjälp med att titta på nya vitvaror och återkopplingar har skett utan dröjsmål.
    En liten sak kanske men vi uppskattade mycket att han alltid var punktlig och på plats på visningarna. Ett extra plus för oss. Läs mer
  • GÖSTA Evert S skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har varit bra att tala om vad som händer med huset,innan hon fått fått en köpare. Efter att en köpare betalt handpenningen
    hade det varit intressant att veta vad som händer ,kanske en gång i veckan med Mail eller på annat sätt.
    Affären har varit bra så här långt,vi får se hur det slutar.
    MVH.
    Gösta Sarholm Läs mer
  • Ulf S skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en fastighet som skall byggas i Los Balcones.
    Martin ställer alltid upp för kunden med stort engagemang.
    Mycket bra service.
    Nu får vi hoppas att resan fortsätter så tills bygget är klart. Läs mer
  • Zonia Esperanza W
    Zonia Esperanza W skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpt en lägenhet och blev bemött av mäklare på en väldigt seriös och profetionellt sätt! Han uppfyllde alla förväntningar som vi hade om bemötande, kommunikation samt flexibilitet tålamod och engagemang i uppdraget ! Utmärkt ! Läs mer
  • CHRISTER Carl Ragnar E skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Bra o effektiv mäklare. Känsla att man kan lita på henne Läs mer
  • Eva Birgitta B skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpte en lägenhet i La Zenia och är väldigt nöjda med mäklaren. Vi blev bra bemötta och fick den information vi behövde. Läs mer
  • Hans Anders S
    Hans Anders S skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Paulina var lyhörd och frågade oss vilka bostäder vi var intresserade av att titta på.
    Hon beskrev området runt bostäderna ,som tex affärer och restauranger.
    Vår budgivning pågick en bra stund på kvällen,och hon engagerade sej tills affären var slutförd. Läs mer
  • Ann-Karin Gunilla B skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har köpt hus i Torrevieja och fick mycket bra kontakt redan frän början inför att vi skulle åka ner och titta på hus. Hon plockade fram bra objekt och var lyhörd för våra reaktioner och önskemål. Bra och ärligt bemötande på plats. Läs mer
  • Jenny v
    Jenny v skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Cecilia är så proffsig och trygg att jag valde henne mellan 5 mäklare !!
    Vi valde henne för hennes engagemang och intresse för kunden och att hon kollar varge detalj.
    Vi är så tacksamma och ni ska vara med för att Cecilia är bäst
    Jenny von Porat Läs mer
  • TOM Bertil M skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Den hjälp och engagemang vi fått Cecilia
    Har varit stor hjälp för oss
    Tror inte vi kunnat få någon bättre Läs mer
  • Marie CHARLOTT H skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag är mycket nöjd med Paulina.
    Hon har varit exemplarisk i alla avseenden.
    Köpte en lägenhet i la mata denna sommar Läs mer
  • JOACHIM L skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    vi var 3 kollegor som Köpte en bostad söder om Torrevieja.
    jag var ej själv med på plats vid visningen, men mina kollegor fick ett väldigt bra bemötande och ett stort engagemang.
    Mäklaren har sedan varit väldigt bra på att hålla oss uppdaterade på de olika faserna i samband med köpet, genom mail. Läs mer
  • Kjell HÅKAN Patrik K skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket professionellt bemötande under hela processen med fastighetsköpet i torre de la horodada. Läs mer
  • Lena Ros-Marie O
    Lena Ros-Marie O skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hej.
    Efter att ha sett ett antal objekt med allt för många trappor, så
    valde Lisa att visa oss detta fina radhus i Orihuela Costa.
    Genom sin lyhördhet och förståelse kunde hon se att detta hus skulle kunna passa våra behov. Mycket riktigt.
    Vi gillade det direkt och redan dagen efter lade vi ett bud som accepterades. Tack Lisa !
    Skall vi sälja eller köpa något annat boende så kommer vi definitivt att välja Fastighetsbyrån.
    Mvh / Lena Läs mer
  • Sven Bertil Ingvar O
    Sven Bertil Ingvar O skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hej.
    Efter att ha sett ett antal objekt med allt för många trappor, så
    valde Lisa att visa oss detta fina radhus i Orihuela Costa.
    Mvh / Bertil Läs mer
  • Tommy S skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    proffsig mäklare, förstod mina önskemål. Läs mer
  • Dato P skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpte ett radhus och Anna var den andra mäklaren jag träffade. Otroligt professionell, visade runt oss hela området med glädje, kunde svara på varenda fråga vi ställde vår helhetsbild är riktigt bra utav Anna G och Fastighetsbyrån i Torrevieja Läs mer
  • Kamuran Seyhan I skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Grym mäklare. Intresserad och personlig. Verkligen intresserad och ser dina behov och det du söker väldigt fort. Pålitlig. Läs mer
  • Anders PETER Christopher W skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin var ytterst proffsig och vi har stort förtroende för honom.
    Vi rekommenderar definitivt honom .
    Mvh Peter&Sandra Wright Läs mer
  • Katrin S
    Katrin S skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Den mest oseriösa mäklare du kan hitta i Spanien/Torrevieja. När säljaren inte fullföljde dina åtaganden stal fastighetsbyrån handpenningen. Helt oacceptabelt!☹️👎 Läs mer
  • Jo-Inge Ø skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kjøpte en leilighet i Dehesa Compoamor. Paulina møtte oss ved leiigheten til rett tid og opptrådde 100% profesjonelt og hadde svar på alle våre spørsmål. Hun var veldig service innstillt. Läs mer
  • Claudio P
    Claudio P skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina va mycke professionell när jag köpte lägenheter/ Claudio Läs mer
  • Claes Mikael Christer H skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt ett radhus. Mycket bra bemötande av av en kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Christina Norwood. Läs mer
  • Bengt Åke K skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    hej . har köpt lägenhet i Torrevieja soly sal mötet med anna blev väldigt positvt proffsigt uppläg på visningarn o som person väldigt trevlig mina förväntningar vart mer än bra helt super bra .upplevelsen under dom dagarna jag var där är helt i min smak .som egen företagare i 50 år i service branhchen har man rätt höga krav . men jag är hel nöjd . anna är som jag tycker ett proffs . Med vänlig hälsning bengt karlson .Grängesberg Läs mer
  • MATS Rolf Å skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag tycker att hon har lyssnat på
    Mina önskemål och försökt att
    Upp fylla dom så gott det går . Läs mer
  • Agneta Monica A skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt duktig och tillmötesgående!!! Läs mer
  • JOHAN Michael B skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Paulina är en mycket kunnig mäklare med stort engagemang. Hon har hög energi och är mycket social. Läs mer
  • Jan Richard S skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpte ett radhos med 2 sovrum och 2 badrum i stadsdelen Altos De La Bahia. Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt där vi dagen innan visningarna gick igenom intressanta tillgängliga fastigheter och områden. Detta gjorde att vi kunde sålla bort mindre intressanta bostäder och sparade på så vis mycket tid. Under visningarna blev vi guidade runt dessa områden så att man fick en bild av hur det kändes att ha ett boende på just det stället. De förväntningar vi hade var att vi skulle hitta ett semesterboende som passade våra krav som var 2 sovrum, 2 badrum, gemensam pool gångavstånd till hav/strand. Det känns som att vi hittat precis rätt hus för oss.
    Vi är mycket glada och nöjda att vi anlitade Fastighetsbyrån som mäklare i Spanien. Mvh Richard Sjöberg Läs mer
  • Bengt O skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket kunnig och proffsig! Han levde upp till förväntningarna med råge! Läs mer
  • Bernt Morgan O skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina hjälpte mig att hitta mitt sommarhus i Spanien. Hennes bemötande var vänligt och proffsigt både inför och efter själva köpet. Återkoppling har varit snabb. Läs mer
  • Erik Kjell A skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en lägenhet i Torrevieja på 3 sovrum, två toaletter och kök o vardagsrum. Vi har redan från första kontakten haft en fantastisk service från Anna med kollegor. När vi reste till Torrevieja för att titta på 5 prospekt var det full service från början till slut. Positivt är också att det alltid finns en naturlig kontaktyta hos Fastighetsbyrån om frågor uppstår. Sammanfattningsvis levde Anna upp till våra förväntningar och till och med faktiskt överträffade dessa så vi är mycket nöjda med Anna och Fastighetsbyråns agerande för att supportera i ett läge där man självklart känner sig sårbar.

//Kjell Läs mer
  • Agnes Catharina E skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har köpt en lägenhet.
    Jag mailade mäklaren, sedan tog hon kontakt med mig, mycket snabb och bra bemötande.
    Mycket bra service, vi fick snabb svar på alla våra frågo4 som vi mailade.
    Vi är mycket nöjda med Anna, på alla sätt.
    Vi har rekommenderad henne till våra bekanter Läs mer
  • Marc Stefan T skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt Lgh i Torrevija
    C var trevlig, påläst och gjorde ett gott intryck Läs mer
  • Ulla C skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en lgh i markplan om 3 rock. Min första kontakt hade jag med Martin Wastehed per mail o telefon från Sverige. Jag formulerade mina önskemål och fick råd om hur marknaden såg ut. Trevliga och vänskapliga samtal. Martin var mkt tillmötesgående
    När vi i dec kom till Torrevieja träffade vi M som hade förberett vårt besök och valt ut 3 objekt som vi tittade på. Dessa objekt var valde efter våra premisser:
    Pris 700.000 tot
    Marklgh och inga trappor pga mitt hcp
    2 sovrum
    Martin arbetade efter att vi skulle kunna uppnå våra planer och vi uppskattade mycket att han 8nte försökte att sälja på oss ngt vi inte önskade oss. Däremot kom han med goda råd och insikter i hur vi skulle värdera olika saker.
    När köpet var genomfört har vi fått fantastisk hjälp och råd ifrån Martin och hans kollega Martina. De har båda varit till stor hjälp och glädje för oss. Vi har känt oss säkra på att allt har gått rätt till och att vi fått all hjälp som vi önskat och behövt.
    Fastighetsbyrån skall vara mycket tacksamma att ha så goda medarbetare och vi som kunder rekommenderar gärna ert företag som har en så hög kvalitet på er kundrelation genom bla Martins arbete.
    Ulla Ch Ljunglide Läs mer
  • Roland B skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sålt radhus i Spanien. Bra info från mäklaren, levererade enligt önskemål. Läs mer
  • BJÖRN Erik R
    BJÖRN Erik R skrev om Cecilia Burhagen en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt och sålt bostad. Mycket trevligt bemötande och framför allt alltid nåbar. Säljobjektet dock ej sålt ännu.
    Känns bra med en "mäklare" som bryr sig. Läs mer
  • Per Mats Ola C skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    1. Köpt lägenhet.
    2. Se betyg!
    3. Christina prickade oss precis med vad vi var utefter.
    4. Mycket nöjda med hela affären med Fastighetsbyrån.
    Kommer vid tillfälle att rekommendera Fastighetsbyrån och Christina Norwood, med det varmaste. Läs mer
  • Anna Katri L skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt duktig mäklare, tycker han kände in och förstod vad vi letade efter. Bra på att förklara när jag undrade saker. Kunnig. Dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • Bror Arne V skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin verkade vara kunnig i sin yrkesroll men lovade för mycket. Enligt Martin kunde Swedbank hjälpa oss med inköp och installation av AC i vår lägenhet via kylfirma, i samråd med oss. Priset som angavs då var 5000.kr/rum vilket var helt fel, vi har betalat 3500 Euro för detta samt ombesörjt kontakter och inköp med kylfirma i Torrevieja. Jag tycker att han inte skulle ha lovat något eftersom han tydligen inte visste vad en dylik anläggning kostar eller möjligheten för oss att få hjälp med de praktiska detaljerna. Bortsett från detta har jag och min hustru bara goda erfarenheter av Martin. Läs mer
  • Lars C
    Lars C skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet i Torrevieja och fick ett väldigt bra intryck av Martin! Trovärdig, seriös, kunnig och oerhört trevlig utan att uppfattas som säljande ! Tack Martin, vi ser fram mot inflyttningen!! Läs mer
  • Lisbeth R skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lägenhet.
    Blev bemött på ett mycket sympatiskt sätt. Ej påstridig, in- kännande och kundorienterad.
    Mycket förstroendeingivande. Svarade på frågor, återkopplade snabbt. Alltid tillgänglig.
    Inte alls samma bemötande när affären var klar och jag skulle ha kontakt med andra. Hade gärna haft kontakt med Martin hela vägen till inflytt. Läs mer
  • Zaltzocker S skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har sålt två lägenheter och håller på med en tredje. Har fått bra bemötande av intagaren Andres och Martina vilka är de som jag haft kontakt med. Mäklaren har jag aldrig träffat. Tyvärr verkar inte kommunikationen fungera helt mellan intag och mäklare/säljare då köparen inte fått all information om vad som ingick vid sista försäljningen. Sammantaget är vi nöjda men allt går att förbättra:) Läs mer
  • Hans JOHAN C
    Hans JOHAN C skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Lägenhet
    Bemöttes med vilja och glädje.
    Fullföljde sina åtaganden. Läs mer
  • Eyglo A skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpte en lägenhet i Torrevieja. Vi blev mycket bra bemött af Anna och allt gick bra Läs mer

C/ Diana esq. C/ Tritón, 031 83 Torrevieja