Fastighetsbyrån Torrevieja

C/ Diana esq. C/ Tritón, 031 83 Torrevieja — Visa karta

Välkommen till solen, stränderna och golfbanorna här i Torrevieja!

Varje år hjälper vi på Fastighetsbyrån hundratals nordbor hitta sitt eget lilla paradis här på Spaniens sydöstra kust. Oavsett om det är de många vackra golfbanorna eller milslånga stränder som lockar, hittar du det här i Torrevieja. Här serveras all världens mat i de många restaurangerna och barerna, men de mest populära är de riktigt spanska där serranoskinka, paella och inhemska viner står på menyn. Tack vare det nästan tropiska klimatet är området värt ett besök även på vinterhalvåret och då Torrevieja bara ligger ca 30 minuter från flygplatsen i Alicante är det smidigt att ta sig hit.

Vi på Fastighetsbyrån bor här i trakten och känner området väl. Vi erbjuder en seriös, kompetent och effektiv mäklartjänst. Kontakta oss för att få veta mer om att bo och leva i Torrevieja!

Läs vad 268 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torrevieja

• 2020-01-25

Karl Johan E skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sålt radhus i Spanien men jag har svårt att bedöma mäklarens kvalitet eftersom en kompanjon höll i kontakterna. Det jag snappat upp är att varje delmoment tagit lång tid Läs mer
  • 2020-01-01

Veronika W skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Wir haben über Fastighetsbyran Torrevieja ein Haus gekauft. Das Unternehmen hat alles für uns übernommen, vom Notarvertrag bis zur Ummeldung von Wasser und Strom. Wir hatten durchgängig einen kompetenten, freundlichen Ansprechpartner, auf den wir uns verlassen könnten. Wir können dieses Unternehmen wärmstens empfehlen. Läs mer
  • 2019-12-28

Els-britt Karolina M skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag har blivit bra bemött av all personal. Affären är på gång och så här långt är jag nöjd med bemötandet Läs mer
  • Nils Thomas A

2019-12-22

Nils Thomas A skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt en bostad i Torrevieja, Spanien.
    Mäklaren ingav ett proffesionellt och positivt bemötande, vi fick ett väldigt bra förtroenden för alla vi hade kontakt med på Fastighetsbyrån i Torrevieja. 11 på 10-skalan!
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-21

Yvonne Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lägenhet. Vi tittade på massor av olika. Mäklaren var hela tiden vänlig, hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • 2019-12-20

Gunnel R skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Svår att få kontakt med och följde inte upp!
    Bra hjälp vid visning av lägenheter . Matchade våra önskemål Läs mer
  • 2019-12-20

Malin Camilla Ingela G skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jättefint bemötande och mycket bra service då vi köpte vår lägenhet i Torrevieja. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Torrevieja. Läs mer
  • 2019-12-18

Karl Filip W skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    I efterhand känns det som mäklaren kunde gett mer info om områden och den tidsförsening som tydligen är väldigt vanlig i Spanien Läs mer
  • 2019-12-13

Jonny Aimo A skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi hade en lång process med många hinder på vägen samt lite otur men allt löste till slut.
    Det som fastighetsbyrån kan förbättra är återkoppling även om det inte finns ny info.
    Att köpa fastighet i ett annat land är så annorlunda och skapar många frågor och funderingar samt ev oro. Läs mer
  • 2019-12-08

Ian John D skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    We are so pleased with Emma for keeping us in touch with the sale of our house and she said about 3 months and now they have sold it with the time would recommend them to anyone who wants to sell all the staff have been friendly thoughtful and very supportive Läs mer
  • 2019-12-03

Ammi Ann-marie Jeanette D skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Snabb och har koll på allt! Professionell och erbjuder alla tjänster som behövs vid försäljning! Läs mer
  • 2019-11-28

Helge H skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    * The property sold was a 2 bedroom ground floor apartment in a community with a swimming pool.

* Our experience has been excellent. The price was realistic and the sale was concluded very quickly.

* I recommend the company and the particular sales person, Cecilia, to any seller or buyer - they are very efficient.

* Excellent, we wish that we had used Fastighetsbyrån Torrevieja for the sale of our other properties. Läs mer
  • Leif Göran P

2019-11-28

Leif Göran P skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket tillmötesgående. artig och proffsig. Läs mer
  • 2019-11-28

Karl Anders Martin I skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kanon hur bra smidigt och tryck som det kan bli
    Och den hjälpen vi fått efter köpet
    Toppklass Läs mer
  • ANNA Maria F

2019-11-19

ANNA Maria F skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi fick hjälp med att genomföra ett köp, handlingar o hjälp med Notarius publicos o bank Läs mer
  • 2019-11-11

THOMAS Lennart L skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpte ett radhus Torrevieja
    Vi bra kontakt med vår mäklare på plats och han hjälpte oss
    på ett mycket bra sätt Läs mer
  • Roine N

2019-11-09

Roine N skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Bra kommunikation under hela affären. Trevligt bemötande. Utmärkt ”after sale” service. Topp på helheten !! 😄 Läs mer
  • 2019-10-28

Bernt B skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Bra bemött och bra förklarat. Samt bra arbete tills betalning var gjord. Läs mer
    2019-11-12 Roland W svarar Bernt B
    Hej Bernt, våran strävan är att alltid bli bättre, jag skulle gärna vilja att du kontaktade oss och utvecklade ditt omdömme, mejla gärna dina synpunkter till oss på torrevieja@fastighetsbyran.se.
  • 2019-10-21

JAN Karl Steven V skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    I have bought an apartment and everything has now worked well. Hope to continue in the future. Läs mer
  • 2019-10-15

LARS Bertil B skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lägenhet. Proffsigt bemötande och trevlig personal. Alltid snabb återkoppling på frågor Läs mer
  • 2019-10-13

Rickard M skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sandra, vår jurist ärr jättebra. Jag tycker dock att fasti borde ha någon som är en uttalad projektledare. Det saknade jag. Läs mer
    2019-11-12 Roland W svarar Rickard M
    Tack för dina synpunkter det ska jag ta med mig.
  • 2019-10-10

Bert JOHNY N skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ett professionellt och trevligt bemötande
    köpt lägenhet allt motsvarade våra förväntningar Läs mer
  • Annette Marie N

2019-10-03

Annette Marie N skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    In the process of selling an apartment in Torrevieja.
    Our experience with Miles Barnett was excellent. He listened to us and did what we asked him to do, he started the process and then Cecilia Burghagen took over when a new buyer came on the scene.
    As your company had been successful in selling property in our area we expected the same level of good service, which we have received.
    Hopefully the final details of the sale will go well. We wish both of them continued success with Fastighetsbyran. Läs mer
  • 2019-10-01

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Professionella och enormt noggranna från första kontakt till kontraktsskrivning vid försäljning av vårt hus i Playa Flamenca Läs mer
  • 2019-09-25

Chris ROBERT L skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag har köpt ett radhus nära saltsjön
    Mötet med mäklaren var proffsigt och bra
    Mäklaren hade svar på våra frågor och köpet gick smärtfritt

Bra förmedling som är proffsiga och skötte affären på ett mycket bra sätt Läs mer
  • 2019-09-18

ERIKA Marie Elisabeth K skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lägenhet i Torre La Mata av Roger Backlund mkt trevlig o proffsigt bemötande🥰 vi är mkt nöjda o glada att vi haft hjälp av Roger o Sandra. Mvh Erika o Kenn Kjellsson Läs mer
  • 2019-09-11

Per H skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt en nyproducerad lägenhet

Bra bemötande

Lägenheten är ännu inte klar för inflyttning

vi har blivit mycket väl omhänder tagna av både mäklare assistenter och jurister. Läs mer
  • 2019-08-23

KAROLINE Mari N skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt litet radhus. Otroligt trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare. Bra bemött och tydliga besked. Mäklaren levde upp till mer än mina förväntningar.
    Tack Sara och Sissy Läs mer
  • 2019-08-12

Lars CONNY G skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt hus och håller på och säljer lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande
    Förbättringspotenial: Ordning och reda Läs mer
    2019-11-12 Roland W svarar Lars CONNY G
    Tack för ditt svar, jag tar med mig dina synpunkter.
  • 2019-07-29

KJELL Olof C skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Är stort tacksam för allt stöd, vänlighet, hjälp och det proffsiga arbete som jag fått av mäklaren och övrig personal på Fastighetsbyrån vid försäljningen av lägenheten i Spanien.
    Jag rekommenderar gärna för andra att kontakta Fastighetsbyrån vid framtida lägenhetsköp-/försäljning.
    Tack för allt ! Läs mer
  • 2019-07-28

Ana ESTHER B skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    A pesar de cambios de agente . La profesionalid ad en todos ellos es grande. Läs mer
  • 2019-07-27

Liviu L skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag köpte ett hus i Torre de la Horadada, och all kontakt med mäklaren har fungerat utmärkt. Jag behövde hjälp med det mesta, eftersom jag inte kan det spanska systemet, och mäklaren har haft förståelse för det. Tack vare servicepaketet vi köpte var hela köpprocessen behaglig. Läs mer
  • 2019-07-20

Sven-Olof S skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Fritidsbostad.
    Allt har varit över förväntan.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-07-19

Jutta Luise S skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sålde ett radhus med en en väldig fart bra bemötande av alla mäklare jag kom i kontakt med Läs mer
  • 2019-07-14

Knut WALTER Ulfsson H skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt radhus. Bemötandet var helt OK. Våra förväntningar blev uppfyllda. Läs mer
  • 2019-07-14

PETER Tobias N skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina var snabb och lyhörd på våra önskemål av boende. Visade runt oss på flera bra alternativ på kort varsel. Det slutade med att vi köpte den första lägenheten som hon visade. Har även fått bra hjälp under hela processen efter köpet. Sissy hjälpte till bra under aftersales med alla våra frågor.

Blev extra imponerad när Christina erbjöd sig att lämna nyckeln på flygplatsen då jag landade efter kontorets stängning. Grym service. Läs mer
  • 2019-07-08

ROSITA Angelika Sofi J skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en lägenhet med takterass.
    Från början till slut av köpprocessen har vi haft jättebra kontakt med mäklaren.
    Dem har varit snabba på att svara på frågor vi haft.
    Vi har i många år trott att det skulle vara så krångligt att köpa något i spanien men var positivt överraskade av hur smidigt det gått , och detta såklart med proffsigt bemötande och hjälp från Mats , Kristina och Patricio på fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-07-04

PAMELA Elizabeth T skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Very good upto now very helpful and friendly staff kept informed all the way through the sale Läs mer
  • 2019-06-30

Monika L skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig i området. Fin presentation och snygga bilder av bostaden. Snabb försäljning. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-28

Gerd Eva CHRISTINA Olofsson A skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag har sålt en 60m2 lägenhet på bottenplan med en inglasad veranda med en fantastisk fruktträdgård i Villamartin i södra Torrevieja. Jag och min man blev mycket väl bemött genom ett lång samtal med Mäklaren. Under försäljningens gång hade vi bra kommunikation. Mina förväntningar blev tillgodosedda och jag är nöjd med kontakten som resulterade i försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-24

Kjell P skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    affären är inte klar ännu men hittills enbart positiva
    erfarenheter.hoppas avslutningen blir lika bra.
    Förväntningarna har överträffats.
    Vänligen Kjell Petersson Kristianopel. Läs mer
  • 2019-06-13

Erik Thomas G skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ej sålt ännu, pågår ev. köp med en köpare

Bra
    Bra
    Bra Läs mer
  • 2019-06-11

Per Mikael T skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt en bungalow i la Florida . Bra bemött. Dock är ni väldigt dyra att göra husköp med när man i efterhand hört med andra. Borde gått igenom alla belopp som skall inbetalas på ett tydligt sätt.
    Dock hittade vi förmodligen ett hus som vi ville ha
    Dyra sammanfattningsvis Läs mer
  • 2019-06-11

SUSAN Patricia G skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    We sold our apartment, your staff were pleasant and helpful, Läs mer
  • 2019-06-09

Göran B skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpte: Radhus i La Siesta + Servicepaket
    Trevligt & proffsigt bemött av mäklare
    Däremot var vår kontakt gällande servicepaketet inte till belåtenhet. För dålig kommunikation och därmed information samt återkoppling.
    Fick i slutet av processen en ny kontaktperson som fungerade mycket bättre! :) Läs mer
  • 2019-06-02

Sylvia Ingegerd G skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    köpt bostad. vi blev bra bemötta Läs mer
  • 2019-05-27

Marie V skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    We have bought an apartment in Torrevieja. The realtor was very helpful and experienced and no question was to small.
    They helped us with all the documents that was needed, both legal and more practical details. It was our first time buying real estate in Spain so we had a lot of questions. The realtor was fluent in borth Swedish and English and had answers to all that applied on the way to the access..
    I can highly recommend this Agency. Läs mer
  • 2019-05-20

Lars M skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har hus som ska gå till avslut, hittills tycker jag det funkat bra, kanske lite mera hjälp från Aftersales som kan tyckas krångla till lite i onödan, men är trevliga i varje fall:) Läs mer
  • Per F

2019-05-06

Per F skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har köpt ett radhus. Mäklaren kontaktade mig på kvällen, var påläst och intresserad av att jag skulle bli nöjd. Fick toppenservice av Daniel, mäklaren. Hade räknat med att ”bara” bli behandlad som en kund, men blev mer som en vän/kompis.
    Jag tycker att alla jag pratade med var trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-05-03

Mats G skrev om Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ni får göra en enklare test. Detta tar för lång tid Läs mer

C/ Diana esq. C/ Tritón, 031 83 Torrevieja