Fastighetsbyrån Torrevieja

Fastighetsbyrån Torrevieja

En del av Fastighetsbyrån Utland www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears
4.5

Välkommen till solen, stränderna och golfbanorna här i Torrevieja! Varje år hjälper vi på Fastighetsbyrån hundratals nordbor hitta sitt eget lilla paradis här på Spaniens sydöstra kust. Oavsett om det är de många vackra golfbanorna eller milslånga stränder som lockar, hittar du det här i Torrevieja. Här serveras all världens...

649 omdömen om Fastighetsbyrån Torrevieja

Sedan starten hos Reco 2017

Pia Susanna K
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Mäklaren Maria var trevlig och engagerad. Hon lyssnade och snappade upp våra önskemål och behov. Kan varmt rekommenderas.

Tatsiana M

Toppen engagemang, bemötande och tillgänglighet av proffsiga Maria o Mats🤗

Ann Helena S
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Mycket bra bemötta av mäklare, hjälpsam och tillmötesgående. Tillgänglig även utanför kontorstid. Vi känner oss trygga med genomfört köp etc.

Valerie Marion S
La Zenia | Torrevieja

They set the price too high initially but the service has been good and Christina has been excellent. Very patient and keeps in touch on WhatsApp. Unfortunately their commission charge is higher than the other agents we are with Valerie

Diana Alejandra V
La Marina | Torrevieja

Son muy profesionales y formales

Torkel J
Guardamar | Torrevieja

Glada o trevliga !! Bra bemötande

Johan Olof M
Torrevieja Centrum I Torrevieja

Duktiga och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas.

Lars Roger Patrik L
Ciudad Quesada | Rojales | Benijofar | Torrevieja

Fanta duktiga professionella inomativa Var och titta på 5 hus och dom kör runt oss.där har Sverige något att lära.tack för all hjälp sen att vi hitta vår hus

Kerstin Annika S
Punta Prima | Torrevieja

Mycket bra information och bemötande av Dino. Helt nöjd.

Janete Ivone L
El Chaparral | Torreta | Torrevieja

La agente Sylvie me brindó un trato muy profesional y amable. Todos los demás trabajadores no tienen un trato respetuoso ni tampoco profesional. Ni recomendaría esa inmobiliaria en Ciudad Quesada ni volvería a trabajar con ellos. Tengo pruebas. Gracias

Benny L
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Ok när de fick en spekulant och dom återkom till oss Hoppas att det fungerar i fortsättningen Mvh Benny Liljeberg

Agneta Hillevi B
El Chaparral | Torreta | Torrevieja

Mycket bra, har absolut inget att klaga på. Trevligt bemötande.

Hassna A
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Toppen fint bemötande och god service

Kristin B
Torrevieja Centrum I Torrevieja

Vänligt, varmt och proffsigt bemötande. Smidig affär där vi känt oss trygga, väl omhändertagna och guidade hela vägen!

Thomas Ingvar L
Torrevieja Centrum I Torrevieja

Mäklare Mateo alla var till all hjälp på bästa sätt Jag är nöjd till tusen Med vänlig hälsning, T Lundstöm

Jörgen Olof A
La Zenia | Torrevieja

Trevlig personal som hjälpte till med allt. Vi behövde inte närvara för att slutföra affären.

Per Mikael F
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Trevligt bemötande och personal i övrigt

Dennis Francis B
Torrevieja Centrum I Torrevieja

Expensive but good. Nice people to deal with and do what they say they will do. Would use them again if in the same position. Staff in Torrevieja excellent.

Lars-Henrik H
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Bra omhändertagen, fick bra hjälp.

Siv P
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Bara positiva omdömen, artiga, kunniga, hjälpsamma och trevliga. Vi är mycket nöjda.

Teresa G
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Buena......se ha llevado a efecto sin problemas.... gcs

Ove Lars Gösta H
La Marina | Torrevieja

Tycker ni ska invänta att affären är slutförd innan ni vill ha svar

Lachlan David G
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Snabbt och enkelt. Bra med en mäklare som verkligen tar hand om allt.

Francis Martin D
Villamartin | Torrevieja

Fantastic service from fastighersbryan.i would highly recommend them for selling your property.if you have a property for sale give them a try you won't be disappointed.all the staff I've dealt with Peter , lngela,Ariel etc have been great and ariel is fantastic in getting your property up for sale he will help you organise your energy certificate etc.

Marianne B
Aguas Nuevas - Nueva Torrevieja | Torrevieja

Hej, Min upplevelse av de anställda hos Fastighetsbyrån har varit mycket bra och de levde absolut upp till mina förväntningar. Jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån om jag får frågor om köp av bostäder i Torrevieja. Med vänlig hälsning/ Marianne Blomqvist

Stig Stefan L
Torrevieja Centrum I Torrevieja

Väldigt trevligt bemötande och hög servicenivå från första början. Hög tillgänglighet och god kompetens. Kände mig mycket väl omhändertagen under processen.

Krister Ö
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Varit bra med öppen dialog. Problem löses vart efter dyker upp./krister

Britt Madeléne K
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Mäklaren var hjälpsam och svarade snabbt på Mail o telefonsamtal.

Magie Elisabet N
Aguas Nuevas - Nueva Torrevieja | Torrevieja

Vi blev mycket väl bemötta av alla vi hade att göra med. Förväntningarna var att huset skulle bli sålt, vilket det blev. Sammantaget kan vi bara säga att vi är mycket nöjda. Hälsningar Magie och Bosse

Mille Lilli-Marit Paepke J
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Rigtig god oplevelse, masser af hjælp at få jeg har købt et almindeligt 1 familiers hus, der skal bruges som ferie hus

Fatima E
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

I was very happy with the first steps of the purchase process. It was professional and the staff reachable at any time.

Anja S
El Chaparral | Torreta | Torrevieja

Bought a house with garden and swimmingpool. Catherine helped with the official aspects and kept contact, always available and in case of questions always a quick answer.

Frank Stefan N
Villamartin | Torrevieja

Mäklaren var lyhörd inför mina önskemål, ställde frågor om hur jag prioriterade delar av mina önskemål. Mäklarens kompetens gjorde mina valmöjligheter tydliga och underlättade mitt beslutsfattande. Mäklaren redovisade lämpliga objekt, mht mina önskemål samt även alternativ av både område och prisklass. Jag har under hela processen känt mig trygg med mäklaren som gett ett förtroendeingivande intryck. Jag har bara positiva superlativ avseende mäklarens arbetssätt och är väldigt nöjd. Kommer, med all rätt, rekommendera...

Merima M
Rosaleda I Torrevieja

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Lätta att samarbeta

Pamela Rose A
Ciudad Quesada | Rojales | Benijofar | Torrevieja

Professional and efficient. An easy sale

John George R
Ciudad Quesada | Rojales | Benijofar | Torrevieja

Excellent so far, been professional, polite, friendly, trustworthy.

Per-Olof L
Villamartin | Torrevieja

Vi blev väl bemötta. Den första kontakten skedde snabbt, inom någon dag, och det blev ett personligt och givande möte. Vi visste väl inte vilka förväntningar vi skulle ha, men hoppades att försäljningen skulle gå ganska så snabbt. Vi bodde i lägenheten i sex veckor och under den tiden hade vi endast en visning. Det var ett tyskt par, som la ett bud. Vi kom överens och avtal skulle skrivas, men den dagen backade paret från köpet. Då grusades våra förhoppningar om snabb försäljning. Vi åkte hem till Sverige och dagen efter...

Thord Lennart H
Villamartin | Torrevieja

Mycket kunnig personal som uppfyllde våra önskemål

Beatriz P
Los Montesinos | La Herrada | Vistabella | Torrevieja

La atención ha sido estupenda de la mano de Catherine una chica atenta y súper simpática. Nos ha encantado la experiencia con esta empresa

Ingrid P
El Chaparral | Torreta | Torrevieja

En fantastisk trevlig och lyhörd mäklare. Vi har känt oss trygga och förväntansfulla. Helt nöjda med andra ord!

Karin Märta Gunborg G
Acequión | La Veleta | Torrevieja

Bra bemötande vid första samtalet. Snabbt att få igång försäljningen. Uppföljningen av visningar och information helt ok. Informationen kring kontraktet har varit bra och det har varit lätt att komma i kontakt med handläggaren. Har knappt haft någon kontakt med mäklaren vilket är förvånande. Hoppas på ett bra avslut av försäljningen.

Maria Luisa G
Torrevieja Centrum | Torrevieja

Son una inmobiliaria seria y el trato al cliente es muy bueno. Me informaron puntualmente de todo, me ayudaron a subsanar algún problema legal con la propiedad. La venta se realizó sin problemas.

Stefan W
Playa Flamenca - La Florida | Torrevieja

Vi har ingenting att jämföra med, men Ingela gjorde att så grymt bra intryck att vi köpte bostad ganska omgående. Trovärdig, proffsig etc, etc. 10 av 10 :)

Charlott H
Playa Flamenca - La Florida | Torrevieja

Engagemang, smidighet och ett trevligt bemötande.

Bengt-Åke M
Torrevieja Centrum I Torrevieja

Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren• Han var lyhörd, aktiv och tjänstvillig. Vi hade låga förväntningar eftersom vi inte hade en stor summa att spendera. Vilket förvånade oss att fastighetsbyråns mäklare inte försökte få oss att höja utan respekterade och visade flera objekt inom denna summa. Vi hade inte klarat genomföra detta köp på egen hand pga språket och lagar i Spanien.

Jeanette Eva L
Mil Palmeras | Torrevieja

Trevligt bemötande och duktiga i sitt utförande.

Hans Thomas L
Mil Palmeras | Torrevieja

Mycket bra bemötande och trevliga

Nils Anders N
Villamartin | Torrevieja

Jag upplevde att jag bemött på ett personligt och trevligt sätt av mäklaren och övrigt personal på byrån. Jag blivit väldigt bra och professionellt hanterad av alla jag har haft kontakt Mäklarfirman.

Stig Arne J
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Den har ju varit mycket god tycker jag.

Dick Ove Tomas Ö
Torre La Mata - La Mata | Torrevieja

Mycket trevlig och kunnig personal dom är verkligen proffs jag är mycket nöjd!