Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Torrevieja

Fastighetsbyrån Torrevieja

C/ Diana esq. C/ Tritón, 031 83 Torrevieja — Visa karta

Välkommen till solen, stränderna och golfbanorna här i Torrevieja!

Varje år hjälper vi på Fastighetsbyrån hundratals nordbor hitta sitt eget lilla paradis här på Spaniens sydöstra kust. Oavsett om det är de många vackra golfbanorna eller milslånga stränder som lockar, hittar du det här i Torrevieja. Här serveras all världens mat i de många restaurangerna och barerna, men de mest populära är de riktigt spanska där serranoskinka, paella och inhemska viner står på menyn. Tack vare det nästan tropiska klimatet är området värt ett besök även på vinterhalvåret och då Torrevieja bara ligger ca 30 minuter från flygplatsen i Alicante är det smidigt att ta sig hit.

Vi på Fastighetsbyrån bor här i trakten och känner området väl. Vi erbjuder en seriös, kompetent och effektiv mäklartjänst. Kontakta oss för att få veta mer om att bo och leva i Torrevieja!

Läs vad 110 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torrevieja

• Wäinö K
    Wäinö K skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har nu varit nästan 4 veckor i Torrevieja. Och vi har blivit guidade av Christina Norwood hela tiden. Vi har slutligen hittat vår drömlägenhet med hennes hjälp. Christina är en superprofessionell mäklare och en urtrevlig, lättsam, punktlig och glad person. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Vi kan varmt rekommendera Christina till er som går i bostadstankar! Hela teamet på Fastighetsbyrån har agerat på ett mycket kompetent sätt. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kunnig, hjälpsam och mycket serviceinriktad mäklare. Kan varmt rekommendera Paulina. Läs mer
  • Ines N
    Ines N skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket proffsigt bemötande. Kunnig i sitt arbete och område.
    Lätt att få kontakt med, hjälpsam, trevlig och kontaktar alltid vid bestämd dag eller tid. Vi är mycket nöjda med Paulina och resterande personal på Fastighetsbyrån i Torrevieja. Läs mer
  • Örjan F
    Örjan F skrev om Helene Zetterman en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kunnig och trevlig, tillmötesgående. Tycker hon är ett chefsämne. Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Lisa är en tjej med fart o fläkt
    trevlig och tillmötesgående
    redde ut allt som vi ville ha reda på Läs mer
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt bra bemötande från början till slut.
    Ut efter våra önskemål tog hon fram flera objekt och visade oss på plats.
    Man kändes sig väl omhändertagen och trygg och som bidrog för vår del att vi köpte oss en lägenhet. Läs mer
  • Solveig Å
    Solveig Å skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hon var snabb o återkomma till oss efter att vår dotter varit på visning. Gav också oss goda råd om hur budgivning i Spanien går till.

Tack vare det bestämde vi oss snabbt för vår drömbostad, som dessutom var ännu bättre i verkligheten.

Stort tack till världens bästa mäklarbyrå, som hjälpte oss med att göra att vår dröm blev sann. Läs mer
  • Anette I
    Anette I skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Inledningsvis hade vi mail- och telefonkontakt och Lisa var mycket trevlig och snabb i återkopplingen. När vi träffades för husvisning i Torrevieja var hon dessutom professionell, trygg och kunnig. Vi kände genast stort förtroende för Lisa! Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi upplevde Paulina som kunnig, saklig och serviceinriktad. Vi fick ett bra bemötande och svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kände mig inte bra behandlad som kund blev inte bemött tagen på allvar och respekterad fick mekaniska svar.
    Ingen form av dialog. Läs mer
  • Tiina S
    Tiina S skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ett gott bemötande i inköpsfasen där San var aktiv.Aftersale har dock inte motsvarat mina förväntningar Läs mer
  • Bo Å
    Bo Å skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket bra och saklig. Ville inte bara sälja till vilket pris som helst utan såg till att vi hittade det vi ville ha. Läs mer
  • Diana B
    Diana B skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Fantastiskt, tryggt och förtroendefullt Läs mer
  • Lars-göran O
    Lars-göran O skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sam är trevlig, seriös, punktlig och mycket hjälpsam!
    Han följer också upp det som avtalats och ser till att det har blivit som man har tänkt sig. Läs mer
  • Ann A
    Ann A skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    köpet är ej ännu klart,tycker hittills att kontakten är lite ”dålig” ,får vänta på information om vi ej tar kontakt själva,vi vill såklart veta hur långt allt är klart inför slutbetalningen/tillträdet 1/12,eller så är jag bara otålig & ivrig! Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag och min man har blivit väl omhändertagna av Paulina, hon har visat oss runt på en hel del olika objekt och tillslut föll vi för La Marina/El Pinet.

Vi upplever Paulina som mycket kompetent och kunnig samt hon har alltid tagit sig tid för att lyssna in våra önskemål.

Vi kommer varmt att rekommendera Paulina till ev. vänner och bekanta som är intresserad av framtida köp.

Vill också bara säga att vi känner oss otroligt nöjda med vårt val!

Med vänlig hälsning
    Camilla & Stefan Hagman Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi var mycket nöjda med bemötande guidning av bostäder och även slutförande av köpet har skötts mycket bra Läs mer
  • Stig S
    Stig S skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket kunnig pä området och väldigt trevlig! Har bara gott att säga om henne. En positiv upplevelse! Tack! Läs mer
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket gott bemötande. Visade oss några olika objekt, förstod snabbt vad vi var intresserade och återkom med nytt förslag vilket vi köpte. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina gjorde allt hon kunde för att plocka fram så många olika objekt som möjligt i olika områden så att vi skulle få se vilka olika möjligheter som fanns. Hon guidade oss runt och hjälpte oss även fast hon hade väldigt mycket att göra.
    Alltid trevlig och glad vid våra träffar.
    Vi kan varmt rekommendera Christina till nya kunder. Läs mer
  • Ghisoun E
    Ghisoun E skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina är trevlig person och har ett trevligt sätt att bemöta andra/kunder.
    Vi är mycket nöjda med all hjälp. Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi fick ett väldigt professionellt och trevligt bemötande av Paulina samt fantastisk service och svar på alla frågor vi hade. Redan innan vi åkte ner för att gå på visningar så var Paulina engagerad i att hjälpa oss hitta bostäder som kunde passa oss. Toppen mäklare från första kontakt till köp! Läs mer
  • Carl F
    Carl F skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket positivt intryck. Professionelt och förtroende ingivande samt jordnära. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Trevlig och väldigt tillmötesgående,har bara gott att säga om henne. Läs mer
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Paulina har varit mycket serviceinriktad och engagerad i kontakterna med oss. Vi har tillsammans hittat tider för visningar som passat oss och våra möjligheter att komma ner för detta. När vi inte hittade det vi sökte efter vid de första visningarna så kom hon med ett annat förslag som passade oss perfekt, vilket ledde till att vi numera har köpt den fastigheten. Paulina har också gett oss mycket praktisk och bra information kring att leva och bo i Spanien, tips och idéer om närområdet i Torrevieja och visat oss mycket som är bra att ha kunskap om vid ett köp i Spanien. Tipsat om affärer, butiker och restauranger mm. Sammantaget så kan vi säga att vi är mycket nöjda med våra kontakter med Paulina Sundqvist. Läs mer
  • Maj-Lis P
    Maj-Lis P skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sam har ett lugnt och behagligt sätt. Han stressar inte på kunden utan är smartare än så.
    Han levererar oftast det han lovar men kan glömma lite detaljer.
    Han upplevs som en seriös ung mäklare som förmodligen kan göra bra karriär inom yrket med goda referenser. Läs mer
  • Ann-britt F
    Ann-britt F skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin är en mäklare man verkligen kan lita på.
    Artig, trevlig.och vet vad han talar om.
    Så fort jag hör någon som går i sälj eller köptankar rekommenderar Fastighetsbyrån och då Martin Wastehed.
    Toppenkille
    Annbritt fernsten Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket trevlig, professionell och hjälpsam! Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ett proffsigt uppträdande samt väldigt lyhörd för våra önskemål. Läs mer
  • Annette&guy M
    Annette&guy M skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi fick ett jättefint bemötande av Sam.
    Vi hann titta på både lägenheter och fick reda på mycket som var nytt för oss .
    Även en liten rundtur runt de områden vi var intresserade av
    gjorde att vi visste lite om området
    och var mataffärer och Centrumet låg.
    Kändes tryggt att få fråga och
    få svar på det som dök upp efter hand.
    Det blir ju alltid lite stressigt när man
    ska hinna så mycket på några dagar
    men det känns jättebra med vårt boende i Punta Prima.
    Vi kände oss hemma direkt när vi
    var där 3 veckor i april
    Med vänlig hälsning
    Annette och Guy Mattsson Läs mer
  • Hassan G
    Hassan G skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin var otrolig proffesionell och hjälpsam. Han hjälpte oss med all information vi behövde redan innan vi åkte till Spanien. Väl på plats blev vi väldig trevligt bemötta av honom och han var väldig hjälpsam. Han levde upp över vår förväntan och vi var mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin är en kundfokuserad och trevlig herre. Har goda kunskaper om fastighetsbranschen I Spanien och är mer än gärna behjälplig även på andra områden gällande att köpa i Spanien. Läs mer
  • Reine B
    Reine B skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Trevlig och hjälpsam..mycket intresserad av oss .

Kontaktade oss tidigt i processen. Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi fick ett engagerat och bra bemötande som väl motsvarade våra högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Tom A
    Tom A skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sam har skött sitt uppdrag mycket bra , varit tillgänglig och trevlig , kan jag rekommendera 😃👍 Läs mer
  • Lars-erik A
    Lars-erik A skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    En mäklare med bred erfarenhet och som kan svara på alla frågor gör att man känner sig trygg när man skaffar sig sitt drömboende. Läs mer
  • Maritha P
    Maritha P skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket serviceminded.
    Mycket sympatiskt och trevligt bemötande.
    Tagit sig tid till att hjälpa oss i köpprocessen.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Vi är väldigt nöjda och kan med varmt hjärta rekommendera honom (vilket vi redan gjort). Läs mer
  • Tord H
    Tord H skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag tycker Sam var mkt bra som mäklare och med ett mkt trevligt bemötande.
    Mvh Tord o Eva Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin har skött hela processen på ett ypperligt sätt och hjälpt oss med saker som en mäklare kanske normalt inte gör.

Vi rekommenderar honom till alla för att köpa lägenhet i Spanien och Torrevieja området.

Faktiskt hela Fastighetsbyrån kontoret i Torrevieja förtjänar en guldstjärna. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina Norwood gjorde ett utmärkt jobb med stort engagemang då hon hjälpte oss att köpa vårt radhus i Spanien.
    Mycket trevligt bemötande även efter att affären avslutats.
    Mycket bra !! Läs mer
  • Emma F
    Emma F skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Trevlig som person. Men vi tyckte att han var mycket dåligt förberedd eftersom han inte ens själv hade sett objektet innan vi träffades och åkte dit tillsammans. Jag hade ändå hittat och haft kontakt med honom om det tre veckor innan vi åkte till Spanien. Det var iofs kanske tur för oss - eftersom lägenheten ju var kvar - men inte så positivt eftersom man inte gärna anlitar honom för att sälja lägenheten igen en dag. Han måste ju ha fått en fantastisk timpeng (provision) på en kund som endast tog 30 minuter av hans tid. Läs mer
  • Mari-ann C
    Mari-ann C skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin är trevlig kunnig vänlig ja en fantastiskt bra mäklare.
    Svarar alltid i telefonen, annars ringer han upp. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Fick bra bemötande av Martin, hade nog inga direkta förväntningar, däremot blir man besviken på när saker i huset är trasiga redan från den dag man flyttar in, ex att det inte funnits varmvatten i köket eller att AC är trasig. Man tror att sånt ska vara kollat av er som mäklarbyrå. men har förstått i efterhand att det tydligen inte var så. Men det kan vara bra att upplysa om det innan man skriver köpavtalet. Så man har en rimlig chans att ta den diskussionen med säljaren.
    Annars har allt fungerat jättebra. Läs mer
  • James H
    James H skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Bra bemötande , hjälpte till och svarade på frågor både snabbt och bra . Kunde ringa och maila om allt och när som helst . Läs mer
  • Helen E
    Helen E skrev om Martin Wastehed en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mötet med Martin var väldigt bra. Han kändes kunnig på objekten han visade och han var mycket lyhörd för våra önskemål. Det objektet vi köpte var vi inte intresserade av från början men han ville visa det ändå efter var han hörde att vi var ute efter. Och det kändes på plats mycket bra efter vad vi önskade. Läs mer
  • Bo F
    Bo F skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket bra bemötande, trevlig och närvarande Läs mer
  • Ove S
    Ove S skrev om Sam Öhrn en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sam är genuint intresserad av sina kunder och deras behov. Med ett outtröttligt tålamod och engagemang lotsar han dig genom stad, fastigheter och historia för att ge dig den bästa upplevelsen. Sam är ärlig, pålitlig och kunnig. Med ett bra sinne för humor får han alla att må bra. Läs mer
  • Ingrid D
    Ingrid D skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Känner mig trygg med Christina . Seriös säljare och otroligt engagerad. Läs mer
  • Åke B
    Åke B skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hej. Jag tycker att vår kontakt med Christina Norwood har fungerat alldeles utmärkt. En informativ och ’service minded’ kontakt, som underlättade genomförandet av lägenhets köpet.

Köpte lägenheten på distans, och ansåg mig ha fått precis den information jag behövde för att genomföra affären. Läs mer
  • Ann N
    Ann N skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hej!
    Vi upplevde att Paulina var kunnig, seriös och hjälpsam. Hon var påläst och kunde svara på alla våra frågor. Eftersom vi letat boende i Torrevieja en tid så har vi träffat många mäklare oseriösa och seriösa, med Paulina kände vi oss trygga. Läs mer
Martin Wastehed
Sam Öhrn