Alla kategorier Mäklare Espana Fastighetsbyrån Utland Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia

Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia

C Rio Borines 64, 307 10 Los alcazares — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia!

Här i Mar Menor och Murcia har vi mäklare haft en framgångssaga ända sedan starten år 2016. Det är inte så konstigt, eftersom priserna på bostäder här ligger på en mycket attraktiv nivå och kommunikationerna till både Alicantes flygplats och Torrevieja är perfekta.

Vill du köpa eller sälja en bostad här på Spaniens vackra östkust? Då är det definitivt oss du ska kontakta. Med vårt engagemang och vår lokalkännedom skräddarsyr vi vår mäklartjänst helt efter dina önskemål och vägleder dig till drömboendet här i solen.

Läs vad 35 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia

• Ian W

2019-08-06

Ian W skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    We bought a lovely Villa property in Los Alcázares We were professionally looked after and everything was dealt for us thoroughly through, the branch at los Alcázares by Sean and his team who were Superb And a credit to the company Läs mer
  • 2019-04-30

Jeanette Elisabeth L skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Vi har fått bra support med after sale. Läs mer
  • 2019-04-29

Javier Fernández C skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    -- Venta de Inmueble.
    -- Impecable.
    -- Cumplió con holgura las expectativas.
    -- Desde el primer momento que acudimos a la empresa y nos atendió a través de Javier Iban de Castro, hemos recibido un trato exquisito, con todo tipo de información, visita al inmueble, publicidad, comunicación constante telefonica y por mail muy fluida,y su resolución en tiempo muy rápido, con todo apoyo documental y técnico. Läs mer
  • 2019-04-11

Jan-Erik M skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Köpt ett hus. Utmärkt bemötande av mäklaren och övrig personal på företaget.
    Rekommenderar gärna fastighetsbyrån i Mar Menor. Läs mer
  • 2019-04-11

Nigel Gary H skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Javier did a great job explaining the procedur of buying a home in Spain and ensured that we had everything in English. He also ensured that the property was completely legal. Läs mer

María Isabel Alcantarilla P skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    El agente inmobiliario muy bueno, me han tratado con mucha paciencia y muy claro y guiado todo.
    Han sido muy proactivo y se han movido muy rápido.

Aunque el trabajo han sido excelente, me parece que el margen es desproporcionado. Läs mer

Judith E skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    From our first contact it was obvious that our agent completely understood the type of property we were looking for. Their efficiency is demonstrated in the fact that within weeks we had completion on a lovely house we now call home.
    The Agency made the whole process incredibly easy. Their communication was excellent, keeping us informed throughout.
    Importantly, their help and support did not end once we had bought the house, but has continued.
    We are extremely thankful that we visited Fastighetsbyran in Los Alcazares, and were able to utilise the skills of their highly professional team. Läs mer

Ana Isabel Callado L skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Venta de inmueble. El agente muy amable y educado.
    Buena atención y comunicación. Läs mer
  • 2019-04-08

Yvonne Mary S skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    We have sold a penthouse two bedroomed apartment in Los Alcazares. Our experience with the staff was good, professional.
    We sold to a Swedish couple and everything went smoothly. Läs mer
  • 2019-03-23

Harout M skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket bra service och trevliga Personal Läs mer
  • Martin L

2019-02-12

Martin L skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Virriga o felaktiga uppgifter Läs mer
  • 2019-01-29

Britt Agneta A skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Köpt en liten lägenhet i oasis. Nöjd med kontakter fram till köpet.Tyvärr slutade mäklaren,som vi haft kontakt med och sedan var det mycket som vi inte fick klart för oss.När kontrakt var skrivit och lägenheten betald var kontakt bruten Läs mer
  • 2019-01-25

Mats Arne Staffan H skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Vi har köpt ett radhus i Los Alcazares. Mycket nöjd med mäklarfirman och dess proffsiga medarbetare. Allt har fungerat över förväntan från små detaljer till kontakter med bank, myndigheter mm Läs mer
  • 2019-01-23

Annicka S skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Trevligt bemötande och aktiv personal på fastighetsbyrån i Los Alcazares när vi letade efter en bostad. Mycket nöjda Läs mer
  • 2018-12-30

Eivor W skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Bra att kunna följa försäljningen hela vägen. Fick telefonsamtal och sms under visning och kontraktsskrivning.
    Fick även info om vad jag behöver ha med vid överlåtandet. Läs mer
  • Anita S

2018-11-10

Anita S skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Handelen er ikke fullstendig gjennomført ennå, men til nå er alt utmerket! Läs mer
  • Lennart M

2018-09-27

Lennart M skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Vi har köpt en lägenhet i Los Alcazares Murcia. Vi har fått bra kontakt och stöd under vårat köp. Vi ett så kallat juristpaket vilket gjort att Fastighetsbyrån har skött all möjlig kontakt (via fullmakt) med myndigheter, byggare och bank. Det har varit oerhört värdefullt. Fastighetsbyrån har varit behjälpliga med hjälp och information i samband till tilläggsbeställningar och möbelpaket etc.
    De förväntningar vi haft har med råge överträffats.
    Vi är oerhört tacksamma för det professionella stöd som Fastighetsbyrån givit. Läs mer
  • 2018-09-23

Joachim Marcus Adam V skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Jag anlitade Fastighetsbyrån Mar Menor/Murcia för att hitta och köpa en lägenhet i Los Alcazares. Mäklarna har genomgående varit väldigt tillmötesgående, kompetenta och transparenta. Jag har köpt deras servicepaket som i praktiken innebär att de sköter allt det juridiska och övrig administration i samband med köpet och det har underlättat processen enormt.

För mig var fastighetsbyråns bemötande, kompetens och serviceutbud avgörande för att jag skulle ta steget att köpa en fastighet i Spanien och jag kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • 2018-09-06

Gösta J skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    VI ÄR MYCKET NÖJDA I SAMBAND MED FÖRSÄLJNING AV MITT
    HUS C.E IRENE 1060 URB OASIS 30710 LOS ALCAZARES !!

PROFFSIGT BEMÖTANDE AV MÄKLAREN I ALLA AVSEENDEN

GÄLLER ER ALLA SOM VI TRÄFFADE .

VI: GÖSTA JÖNSSON OCH MIN DOTTER KARIN EK SOM VAR

DEN FÖRDE MIN TALAN, SPRÅK M.M.

VI KAN VARMT REKOMMENDERA ER --STORT TACK !! Läs mer
  • 2018-07-02

Maria Anna W skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket hjälpsam och serviceminded mäklare som upplevs som tillgänglig och tillmötesgående. Ger intryck av att vara seriör och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2018-05-16

Staffan Jörgen O skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    fantastiskt trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-05-07

Kent H skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Köpt fristående hus i San Pedro del Pinatar
    Mäklare har hittills varit mycket hjälpsam och uppträtt profisionellt Av köpet återstår dock flera delar att slutföra Om dessa bitar genomförs på samma sätt vill jag starkt rekommendera mäklaren till andra köpare/säljare
    Så här långt är jag mycket nöjd Läs mer
  • Bo L

2018-05-07

Bo L skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Köp av semesterboende.
    Blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Våra förväntningar var att ett hitta ett lämpligt semesterboende. Mäklaren levde verkligen upp till det.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet både före och efter köpet. Läs mer
  • Marie J

2018-03-21

Marie J skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Jag har nyligen köpt en lägenhet/radhus och är såååå nöjd med allt från början till slut! Till skillnad från andra mäklare jag varit i kontakt med tar man sig här god tid till att svara på alla frågor och förklara ALLT vad det innebär att köpa, bo och leva i Spanien. Min mäklare visste- efter många samtal och vårt första möte- precis vad som bäst passade just mig och min dotter. Och han hade rätt :) Vi stormtrivs med både hus och område och jag är så tacksam för att hans människokännedom, intresse och ambition att hitta oss det bästa tänkbara för just oss. På kontoret möts man av leende, positiva och glada medarbetare. Efter affären superb hjälp med allt jag behövt. Bästa tänkbara mäklare för en trygg och mycket trevlig affär :) :) Jag känner mig verkligen glad!!! Läs mer

Madelene A skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Vi har köpt ett radhus
    Super trevliga och bra bemötande alla på fastighetsbyrån en extra ros till Meggie för ett fantastiskt fint bemötande och allt hon ordnat.
    Vi kommer att rekommendera dom till alla vi känner. 🌷 Läs mer

Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Har köpt ett radhus i Los Alcazares o är jättenöjda. Mäklaren har varit mycket hjälpsam o gjort att vi har mycket stort förtroende för dem. Vi känner att vi kan besöka dem när vi är där o fråga om råd om vi skulle behöva hjälp.Mäklaren hörsammade våra önskemål o såg till att det blev gjort det vi önskade.
    Är mycket nöjda o kan verkligen rekommendera Mäklaren. Läs mer

Marie P skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Vi har köpt en bungalow i Los Alcazares. Vi har blivit så bra bemötta!,av alla på byrån!!Vi känner oss trygga med dem!,känner att vi kan titta in och fråga om allt! ,stort som smått! Dom överträffade våra förväntningar med råge!! Läs mer

Sven E skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Köpt hus i Los A. Hitintills mycket bra bemötande. Får vi utlovad hjälp med bristerna ärdet perfekt Läs mer
  • Bitte P

2018-02-16

Bitte P skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Både Fantastiska och mycket hjälpsamma!
    Klara och tydliga besked på alla frågor vi hade!
    De var/är alltigenom BRA! B= Bemötandet, Kan inte bli bättre R=Resultatet, Fantastiskt A= Ansvaret, Utomordentligt Läs mer
  • 2018-02-13

Staffan O skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    fantastiskt trevligt bemötande.vänliga och hjälpsamma med allt och lite till. jag är helnöjd mvh staffan Läs mer
  • 2018-02-11

Kirsi P skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket bra bemötande och riktigt trevlig kvinna som hjälpte mig mycket. Glad att just Meggie var den som jag fick kontakt med. Det var mycket hennes personlighet som gjorde att jag fick så bra kontakt med henne och är så nöjd men allt. Läs mer
  • 2018-02-09

Lennart L skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket trevliga och service medvetna Läs mer
  • 2018-01-13

Robert T skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Positivt och informativt bemötande Läs mer
  • 2018-01-13

Irene G skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket bra service, engagerade och hjälper till med allt. Inget är omöjligt för dom Läs mer
  • 2018-01-10

Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    En upplevelse och bemötande utan dess like.
    Alla på kontoret i Los Alcázares tog intensivt hand om oss och var in i märgen kunniga, serviceninded och proffesionella på alla plan och i det många nödvändiga detaljerna för en trygg affär. Total assistance och råd & rön från början till lyckat slut. Rekommenderas med värme och omtanke. Hejja Meggie! Läs mer

C Rio Borines 64, 307 10 Los alcazares