Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia

Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia

C Rio Borines 64, 307 10 Los alcazares — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia!

Här i Mar Menor och Murcia har vi mäklare haft en framgångssaga ända sedan starten år 2016. Det är inte så konstigt, eftersom priserna på bostäder här ligger på en mycket attraktiv nivå och kommunikationerna till både Alicantes flygplats och Torrevieja är perfekta.

Vill du köpa eller sälja en bostad här på Spaniens vackra östkust? Då är det definitivt oss du ska kontakta. Med vårt engagemang och vår lokalkännedom skräddarsyr vi vår mäklartjänst helt efter dina önskemål och vägleder dig till drömboendet här i solen.

Läs vad 7 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia

• Bitte P
    Bitte P skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Både Fantastiska och mycket hjälpsamma!
    Klara och tydliga besked på alla frågor vi hade!
    De var/är alltigenom BRA! B= Bemötandet, Kan inte bli bättre R=Resultatet, Fantastiskt A= Ansvaret, Utomordentligt Läs mer
  • Staffan O
    Staffan O skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    fantastiskt trevligt bemötande.vänliga och hjälpsamma med allt och lite till. jag är helnöjd mvh staffan Läs mer
  • Kirsi P
    Kirsi P skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket bra bemötande och riktigt trevlig kvinna som hjälpte mig mycket. Glad att just Meggie var den som jag fick kontakt med. Det var mycket hennes personlighet som gjorde att jag fick så bra kontakt med henne och är så nöjd men allt. Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket trevliga och service medvetna Läs mer
  • Robert T
    Robert T skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Positivt och informativt bemötande Läs mer
  • Irene G
    Irene G skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    Mycket bra service, engagerade och hjälper till med allt. Inget är omöjligt för dom Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Mar Menor / Murcia
    En upplevelse och bemötande utan dess like.
    Alla på kontoret i Los Alcázares tog intensivt hand om oss och var in i märgen kunniga, serviceninded och proffesionella på alla plan och i det många nödvändiga detaljerna för en trygg affär. Total assistance och råd & rön från början till lyckat slut. Rekommenderas med värme och omtanke. Hejja Meggie! Läs mer

C Rio Borines 64, 307 10 Los alcazares