Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Gran Canaria

Fastighetsbyrån Gran Canaria

CC El Portón, local 6-7, 113 25 Gran canaria — Visa karta

Solsäkra Gran Canaria har varit ett favoritresmål för svenskar i åratal, och därför har ön utmärkta flygförbindelser året runt. Välj mellan att bo i moderna och fartfyllda staden Las Palmas eller i lugna semesterpärlor som Playa del Inglés eller Puerto Mógan i söder.

Fastighetsbyrån på Gran Canaria ligger mitt i hjärtat av San Agustín och är tillgänglig och enkel att hitta till. Hos oss jobbar mäklare med stor lokalkännedom och erfarenhet av den spanska bostadsmarknaden. De gör alltid sitt allra yttersta för att ge dig en trygg och lyckad bostadsaffär.

Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med hela processen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gran Canaria

• 2019-04-05

Björn Olov J skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Köpt. Blivit bemöt mycke bra. Mäklaren var så duktig och fin hon hade koll vad vi vår efter Läs mer
    2019-04-09 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Björn Olov J
    Hej Björn Olov! Vad bra att ni kände er omhändertagna och att ni till slut fick det som ni sökte efter. Vi strävar alltid efter att försöka förstå kunden och vad det är som den verkligen vill ha. Känns skönt att vi lyckades ;)
  • 2019-03-31

Sylva Margita S skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vi köpte en lägenhet med terass på Las Flores. Ett utomordentligt läge.
    Mäklaren, som tipsade oss, har verkligen hela tiden varit "bredvid" oss. Vi har känt hundraprocentigt stöd under hela processen. Läs mer
    2019-04-01 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Sylva Margita S
    Tack Sylva för detta fina omdöme. Det var så roligt att höra att ni kände er så tillfreds i ert nya hus. Alltid lika trevligt att se er på kontoret.
    Hoppas att vi syns snart igen!
    Ha det bra!
  • 2019-03-06

Berit E skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Mycket bra mäklare.God service med mycket bra anvisningar om alla som kunde hjälpa till med köpet avvfastigheten. Tack Jenny för allt
    Bo och Berit Läs mer
    2019-03-11 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Berit E
    Hej Bo och Berit!
    Jag ska hälsa Jennie era fina ord. Jättekul att höra att ni är nöjda och mycket tack för att ni skrev om oss.
    Kom gärna förbi kontoret när ni har vägarna förbi.
  • Anders H

2019-03-04

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vi har köpt en bungalow på Gran Canaria. Vi hittade bungalowen på en annan mäklares sida, men eftersom vi träffat er mäklare vid två tidigare resor ner för att hitta ett objekt, så skickade vi länken till henne och hon har tagit över försäljningen. Vi är så nöjda. Vi har inte kunnat få en bättre kontakt och mottagande. Vänlig, tillmötesgående. Hon har varit tydlig och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-03-11 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Anders H
    Hej Anders!
    Vad roligt att höra att vi kunde stå till tjänst och att köpet kunde ordnas på bästa sätt.
    Ha det så bra i ert nya semesterhus ;)
  • Ingrid K

2019-02-14

Ingrid K skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Har känts tryggt att anlita Fastighetsbyrån. Vi har mött stort engagemang och lyhördhet. Toppenmäklare! Läs mer
    2019-03-04 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Ingrid K
    Tack så jättemycket Ingrid!
    Det känns härligt att du känner på detta sätt. Det har varit så kul att få följa din resa på både köp- och sälj-fronten.
    Ha det jättebra och jättetack för att du tog dig tid att skriva om oss.
    Ingrid K, Fastighetsbyrån Gran Canaria gillar detta
  • 2019-02-12

Blanca W skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    En lägenhet i Las Palmas köpt och såld.
    Sandra Boehm är en mycket omtänksam, förtroendegivande och professionell mäklare. Jag är så nöjd med henne och skulle utan tvekan rekommendera henne till andra kunder.

Jag kände och känner mig helt trygg med henne vilket är viktigt när det gäller stora köp som lägenhet och särskilt utomlands.

Jag har känt mig väldigt nöjd med allt. Läs mer
    2019-02-13 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Blanca W
    Hej Blanca!
    Vad kul att höra att du är nöjd med vårt arbete och jag ska hälsa de fina orden till Sandra.
    Precis som du skriver så är det viktiga att känna sig trygg och vi försöker ständigt att förbättra oss.
    Därför är det jättebra för oss att du tagit dig tid att utvärdera oss och det tackar vi jättemycket för.
    Hoppas att vi får höra från dig i framtiden även om det så bara är för att ta en kopp kaffe på kontoret.

Ha det bra!
  • 2019-01-20

stefan h skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    En liten lägenhet i Puerto Rico med bästa tänkbara läge och den var dessutom prisvärd.
    Engagemanget från mäklarens sida har varit till min fulla belåtenhet, ett engagemang som gav det lilla extra i form av omtanke om mig o mina behov, förmågan att kunna lyssna och ta in och därefter leverera mycket genomtänkta svar. Återkoppling har också varit mycket bra i form utav tidsaspekt och innehåll :-)!!
    Tack Sandra!
    Mvh Stefan Läs mer
    2019-01-21 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar stefan h
    Tack Stefan!
    Det känns jättebra att vi har fått hjälpa dig att hitta det du letade efter. Så kul att höra att du är nöjd.
    Ha det riktigt bra och när du har fått det som du vill ha det i ditt nya semesterboende så vore det kul om vi fick se hur det blev.
  • Micke A

2018-11-18

Micke A skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Blev bemött och hjälpt på alla tänkbara sätt på ett utmärkt på alla sätt! Är väldigt nöjd med Fastighetsbyråns proffsiga och smidiga sätt att leda mig genom affären!
    Känt mig lugn hela vägen genom köpet!
    Mäklaren och hennes medhjälpare var alltid pigg på att hjälpa till och svara på alla mina frågor!
    Mycket nöjd! Läs mer
    2018-11-18 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Micke A
    Tack så mycket Micke!
    Det var så härligt att få vara med dig på din resa.
    Vi är så glada över att du är nöjd med din nya bostad och vår service.
    Ha det bra och du är alltid välkommen in till oss.
  • 2018-10-23

Thomas C skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Har köpt tre bostäder i Maspalomas/Playa del Inglés via Fastighetsbyrån Gran Canaria och är mycket nöjd med hela hanteringen.
    De når en skandinavisk/svensk nivå vilket man inte alltid känner tryggheten av hos andra mäklare på plats och det kändes väldigt bra speciellt vid vår första affär.
    Kan rekommendera dem fullt ut! :)
    /Thomas Läs mer
    2018-11-18 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Thomas C
    Tack Thomas för din kommentar. Vi blir så glada över att ni känner er nöjda med vårt arbete.
    Ha det bra och njut av era nya bostäder.
  • 2018-10-17

Mona Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Sålde en lägenhet i San Fernando. Mäklaren och alla andra för Fastighetsbyrån var helt fantastiska. Jag är verkligen nöjd. Läs mer
    2018-11-18 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Mona Elisabet S
    Hej och Tack Mona för ditt fina omdöme.Det hjälper oss att bli bättre.
    Vad bra att du känner dig så nöjd med oss.
    Ha det bra och så håller vi kontakten!
  • 2018-09-19

Annika Maria Elisabet E skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Trevliga, snabba med kontakt och svar på frågor , höll oss uppdaterade. Hjälpte till med div kringbehov ex jurist, bank, myndigheter. Det underlättade mycket!
    Vi kände oss trygga.
    Vi köpte en terrasslägenhet.Att köpa i annat land är svårt. Viktigt att det blir korrekt. Vi är nöjda Läs mer
    2018-10-17 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Annika Maria Elisabet E
    Tack så mycket Annika för den fina kommentaren. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt arbete.
  • 2018-09-19

Christian Wilborn Anil F skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Jag har kopt ett rad hus som jag fann tillsamma med er maklare. Stodet i under hela procesen fran att finna ett lampligt hus till att skriva pa papper med advokater och efter efterfargor har varit lysande. Läs mer
    2018-10-17 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Christian Wilborn Anil F
    Tack så mycket Christian för den fina kommentaren. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt arbete.
  • 2018-09-18

Tommy Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Utmärkt och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-10-17 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Tommy Håkan B
    Tack så mycket Tommy för den fina kommentaren. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt arbete.
  • 2018-09-12

Marie B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Härliga medarbetare. Känns tryggt o säkert att sälja min bostad genom dem.
    Mvh Marie Brumark Läs mer
    2019-02-13 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Marie B
    Hej Marie!
    Det var härligt att lära känna dig/er också och det har varit så roligt att få vara med i er säljprocess.
    Tack för att du tog dig tid att utvärdera oss.
    Ha det riktigt bra så hörs vi igen!
  • 2018-05-23

Randi L skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Jag har köpt en Bungalow i Maspalomas. Har fått jättebra hjälp av fantastiska Sandra på fastighetsbyrån. Bra bemötande och hjälp med allt så här långt. Får överta fastigheten den 7 juni, så vi ser fram emot att få komma ner efter midsommar och "bo in oss".
    Vet inte vilka förväntningar jag hade, men den hjälp och stöd vi fått har varit ovärderligt. Läs mer
    2019-03-11 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Randi L
    Vad spännande Randi! Det ska bli så roligt att få följa dig i din inflyttning.
    Hoppas att ni får det riktigt skönt i ert nya hus :D
  • 2018-05-14

Johanna Alexandra Viola B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vår mäklare Jennie har varit toppen. Hon har tagit sig tid och verkligen gjort en behovsanalys och sedan visat oss de objekt som hon tänkt skulle passa oss. Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-03-11 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Johanna Alexandra Viola B
    Så roligt att höra Johanna. Det är ju det som vi tycker är så roligt. Lyssna på kunden och sedan försöka hitta dröm-boendet som kunden vill ha. Det känns alltid lika skönt när vi lyckas.
    Ha det UNDERBART i ert nya hus :D
  • 2018-05-12

Sofia Ellinor W skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Långsamma på att svara, Fastighetsbyråns advokatbyrå kändes som om de inte visste vad de gjorde eller som om de aldrig gjort en försäljning tidigare, många fel i köpeavtalet. Mycket dålig information om själva köpprocessen. Läs mer
    2018-10-17 Fastighetsbyrån Gran Canaria svarar Sofia Ellinor W
    Hej Sofia!
    Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Våra kunders åsikter är väldigt viktiga för oss och för att vi ska bli bättre. Om du vill tala mer så kan du höra av dig till mig på grancanaria@fastighetsbyrån.se.
    Hälsningar
    Johanna
    Franchisetagare Gran Canaria
  • 2018-05-11

Susan H skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vi både sålde och köpte på Gran Canaria . otroligt bra bemötande från början till slutet. Sandra bohem en super proffsig ambitiös mäklare . Hon levde upp till allt. 10 av 10 Läs mer

CC El Portón, local 6-7, 113 25 Gran canaria