Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Gran Canaria

Fastighetsbyrån Gran Canaria

CC El Portón, local 6-7, 113 25 Gran canaria — Visa karta

Solsäkra Gran Canaria har varit ett favoritresmål för svenskar i åratal, och därför har ön utmärkta flygförbindelser året runt. Välj mellan att bo i moderna och fartfyllda staden Las Palmas eller i lugna semesterpärlor som Playa del Inglés eller Puerto Mógan i söder.

Fastighetsbyrån på Gran Canaria ligger mitt i hjärtat av San Agustín och är tillgänglig och enkel att hitta till. Hos oss jobbar mäklare med stor lokalkännedom och erfarenhet av den spanska bostadsmarknaden. De gör alltid sitt allra yttersta för att ge dig en trygg och lyckad bostadsaffär.

Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med hela processen!

Läs vad 10 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gran Canaria

• Thomas C skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Har köpt tre bostäder i Maspalomas/Playa del Inglés via Fastighetsbyrån Gran Canaria och är mycket nöjd med hela hanteringen.
    De når en skandinavisk/svensk nivå vilket man inte alltid känner tryggheten av hos andra mäklare på plats och det kändes väldigt bra speciellt vid vår första affär.
    Kan rekommendera dem fullt ut! :)
    /Thomas Läs mer
  • Mona Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Sålde en lägenhet i San Fernando. Mäklaren och alla andra för Fastighetsbyrån var helt fantastiska. Jag är verkligen nöjd. Läs mer
  • Annika Maria Elisabet E skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Trevliga, snabba med kontakt och svar på frågor , höll oss uppdaterade. Hjälpte till med div kringbehov ex jurist, bank, myndigheter. Det underlättade mycket!
    Vi kände oss trygga.
    Vi köpte en terrasslägenhet.Att köpa i annat land är svårt. Viktigt att det blir korrekt. Vi är nöjda Läs mer
    2018-10-17 Johanna Ode svarar Annika Maria Elisabet E
    Tack så mycket Annika för den fina kommentaren. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt arbete.
  • Christian Wilborn Anil F skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Jag har kopt ett rad hus som jag fann tillsamma med er maklare. Stodet i under hela procesen fran att finna ett lampligt hus till att skriva pa papper med advokater och efter efterfargor har varit lysande. Läs mer
    2018-10-17 Johanna Ode svarar Christian Wilborn Anil F
    Tack så mycket Christian för den fina kommentaren. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt arbete.
  • Tommy Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Utmärkt och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-10-17 Johanna Ode svarar Tommy Håkan B
    Tack så mycket Tommy för den fina kommentaren. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt arbete.
  • Marie B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Härliga medarbetare. Känns tryggt o säkert att sälja min bostad genom dem.
    Mvh Marie Brumark Läs mer
  • Randi L skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Jag har köpt en Bungalow i Maspalomas. Har fått jättebra hjälp av fantastiska Sandra på fastighetsbyrån. Bra bemötande och hjälp med allt så här långt. Får överta fastigheten den 7 juni, så vi ser fram emot att få komma ner efter midsommar och "bo in oss".
    Vet inte vilka förväntningar jag hade, men den hjälp och stöd vi fått har varit ovärderligt. Läs mer
  • Johanna Alexandra Viola B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vår mäklare Jennie har varit toppen. Hon har tagit sig tid och verkligen gjort en behovsanalys och sedan visat oss de objekt som hon tänkt skulle passa oss. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Sofia Ellinor W skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Långsamma på att svara, Fastighetsbyråns advokatbyrå kändes som om de inte visste vad de gjorde eller som om de aldrig gjort en försäljning tidigare, många fel i köpeavtalet. Mycket dålig information om själva köpprocessen. Läs mer
    2018-10-17 Johanna Ode svarar Sofia Ellinor W
    Hej Sofia!
    Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Våra kunders åsikter är väldigt viktiga för oss och för att vi ska bli bättre. Om du vill tala mer så kan du höra av dig till mig på grancanaria@fastighetsbyrån.se.
    Hälsningar
    Johanna
    Franchisetagare Gran Canaria
  • Susan H skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vi både sålde och köpte på Gran Canaria . otroligt bra bemötande från början till slutet. Sandra bohem en super proffsig ambitiös mäklare . Hon levde upp till allt. 10 av 10 Läs mer

CC El Portón, local 6-7, 113 25 Gran canaria