Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Gran Canaria

Fastighetsbyrån Gran Canaria

CC El Portón, local 6-7, 113 25 Gran canaria — Visa karta

Solsäkra Gran Canaria har varit ett favoritresmål för svenskar i åratal, och därför har ön utmärkta flygförbindelser året runt. Välj mellan att bo i moderna och fartfyllda staden Las Palmas eller i lugna semesterpärlor som Playa del Inglés eller Puerto Mógan i söder.

Fastighetsbyrån på Gran Canaria ligger mitt i hjärtat av San Agustín och är tillgänglig och enkel att hitta till. Hos oss jobbar mäklare med stor lokalkännedom och erfarenhet av den spanska bostadsmarknaden. De gör alltid sitt allra yttersta för att ge dig en trygg och lyckad bostadsaffär.

Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med hela processen!

Läs vad 6 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gran Canaria

• Tommy Håkan B
    Tommy Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Utmärkt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Härliga medarbetare. Känns tryggt o säkert att sälja min bostad genom dem.
    Mvh Marie Brumark Läs mer
  • Randi L
    Randi L skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Jag har köpt en Bungalow i Maspalomas. Har fått jättebra hjälp av fantastiska Sandra på fastighetsbyrån. Bra bemötande och hjälp med allt så här långt. Får överta fastigheten den 7 juni, så vi ser fram emot att få komma ner efter midsommar och "bo in oss".
    Vet inte vilka förväntningar jag hade, men den hjälp och stöd vi fått har varit ovärderligt. Läs mer
  • Johanna Alexandra Viola B
    Johanna Alexandra Viola B skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vår mäklare Jennie har varit toppen. Hon har tagit sig tid och verkligen gjort en behovsanalys och sedan visat oss de objekt som hon tänkt skulle passa oss. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Sofia Ellinor W
    Sofia Ellinor W skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Långsamma på att svara, Fastighetsbyråns advokatbyrå kändes som om de inte visste vad de gjorde eller som om de aldrig gjort en försäljning tidigare, många fel i köpeavtalet. Mycket dålig information om själva köpprocessen. Läs mer
  • Susan H
    Susan H skrev om Fastighetsbyrån Gran Canaria
    Vi både sålde och köpte på Gran Canaria . otroligt bra bemötande från början till slutet. Sandra bohem en super proffsig ambitiös mäklare . Hon levde upp till allt. 10 av 10 Läs mer