Alla kategorier Mäklare Espana Fastighetsbyrån Utland Fastighetsbyrån Malaga

Fastighetsbyrån Malaga

Calle Sebastián Souvirón 22, 290 05 Málaga — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Malaga!

Vi är din mäklare i Malaga och ger dig möjlighet att få uppleva kombinationen av stadspuls och havsbris. Våra duktiga mäklare har den erfarenhet och kunskap som krävs för att du ska bli så nöjd med din affär som möjligt. Malaga är den perfekta staden att bosätta sig i för att njuta av spansk kultur och mat. Vi på Fastighetsbyrån Malaga sätter ett stort värde i att erbjuda en helhetstjänst med god service och trygghet. Förutom juridisk hjälp på plats hjälper vi dig med råd och tips kring renovering av din nya bostad. Vill du veta mer om drömbostäder på solkustens hjärta så hjälper vi mer än gärna till. Välkommen!

Läs vad 13 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malaga

• 2019-05-27

Marco F skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Mikaela is very professional and supported me during throughout the real estate purchase process Läs mer
  • 2019-04-17

Hendrikus H skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Servicio muy bueno pero bastanta caro Läs mer
    2019-05-09 Fastighetsbyrån Malaga svarar Hendrikus H
    Gracias por dejar su opinion, es importante para nosotros.
  • 2019-04-16

Taufik Alehyan D skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Agente Comercial muy colaboradora, resolutiva, conciliadora, de fácil trato y comunicación.

Saludos Läs mer
    2019-05-09 Fastighetsbyrån Malaga svarar Taufik Alehyan D
    Gracias Taufik!
    Nos alegra que haya tenido una experiencia positiva con nuestra empresa.
  • 2019-04-15

Paloma T skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    La experiencia ha sido formidable.
    La seriedad a la hora de trabajar, es impecable y el trato, cercano, agil y super agradable.
    Las expectativas de negocio con esta agencia son muy altas, debido a la estupenda labor que realizan las responsables de Málaga.
    Super contenta!! Läs mer
    2019-04-15 Fastighetsbyrån Malaga svarar Paloma T
    Muchismias gracias por sus palabras Paloma!
    Fastighetsbyrån Malaga gillar detta
  • 2019-04-01

Anita T skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Köpte en lägenhet av Mikalea Jonasson. Hon är kunnig om Malaga och om det område där vår lägenhet ligger. Hon har kontatkter med personer som kan hjälpa oss med allt vi behöver hjälp med. Hon är verkligen jättebra! Läs mer
    2019-05-09 Fastighetsbyrån Malaga svarar Anita T
    Tusen tack för dina fina ord Anita! Vi ses framöver i Malaga :)
  • 2019-03-08

Erik Arne P skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    jättenöjd återkoppling hela tiden även efter avslutad affär. Läs mer
  • 2019-02-23

Lars Yngve G skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Köpte lägenhet i Malaga. Professionellt bemötande, hög servicenivå och mycket bra service i samband med avslut och övertagande Läs mer
  • 2019-01-26

Stefan Sandin skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Vi hade försökt sälja vår lägenhet i flera månader utan resultat. Sarah och Fastighetsbyrån gav vi till slut också uppdraget att sälja lägenheten vilket vi i efterhand skulle ha gjort från första början. Med Sarah hände det saker direkt och efter ett par veckor så hade hon sålt lägenheten. Som ni förstår så kan vi inte göra annat än att ge Sarah och Fastighetsbyrån högsta betyget. Läs mer
    2019-01-28 Fastighetsbyrån Malaga svarar Stefan Sandin
    Tack Stefan för det fina betyget ! Vi är så glada att ni är nöjda.
  • Ullis M

2019-01-24

Ullis M skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Vi har fått toppenhjälp av vår mäklare före, under och efter köp. Känns tryggt att det finns någon på plats som kan hjälpa till när man själv inte bor i Spanien permanant. Läs mer
    2019-01-28 Fastighetsbyrån Malaga svarar Ullis M
    Hej Ulrika, Tack för de fina orden! Hoppas att ni trivs riktigt i er fina bostad :)
  • Sophie B

2019-01-24

Sophie B skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Vill varmt rekommendera Fastighetsbyrån Malaga. I vår process, som blev extremt långdragen med mycket strul, var de otroligt stöttande, hjälpsamma och mycket professionell, både före och nu även efter köpet. Vi har fått massor av hjälp i form av råd, kontakter och även praktisk hjälp. Även om vi främst har haft kontakt med vår mäklare har de alla hjälp till när det behövts. Det har känts otroligt tryggt att ha dem som stöd i alla frågor vi sprungit på. Vi kan verkligen rekommendera dem om ni tittar på boende inom deras område. Läs mer
    2019-01-29 Fastighetsbyrån Malaga svarar Sophie B
    Tack Sophie för de fina orden ! Vi är så glada att allt nu har fixat sig och hoppas att du trivs i nya lägenheten.
    Sophie B gillar detta
  • Jessica S

2019-01-14

Jessica S skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Trevligt bemötande, perfekt service. Läs mer
  • 2019-01-14

Dag C skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Bästa mäklarbyrån på hela Costa del Sol. Här kan du känna dig helt trygg. Dom hjälper dig hitta exakt det du söker - och ger sig inte förrän du är helt nöjd! ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
    2019-01-14 Fastighetsbyrån Malaga svarar Dag C
    Hej Dag, Tack för de fina orden :)
    Dag C gillar detta
  • 2019-01-08

Paula P skrev om Fastighetsbyrån Malaga
    Fastighetsbyrån Malaga skötte allt i mitt lägenhetsköp snabbt, proffsigt, tryggt och pålitligt och hjälper till i mina små problem även nu när affären har genomförts. Rekommenderar varmt!!!! Läs mer
    2019-01-09 Fastighetsbyrån Malaga svarar Paula P
    Tack Paula för ditt fina omdöme ! Vi är glada att du trivs så bra i din lägenhet.
    Paula P gillar detta

Calle Sebastián Souvirón 22, 290 05 Málaga