Fastighetsbyrån Malaga

Välkommen till Fastighetsbyrån Malaga!

Vi är din mäklare i Malaga och ger dig möjlighet att få uppleva kombinationen av stadspuls och havsbris. Våra duktiga mäklare har den erfarenhet och kunskap som krävs för att du ska bli så nöjd med din affär som möjligt. Malaga är den perfekta staden att bosätta sig i för att njuta av spansk kultur och mat. Vi på Fastighetsbyrån Malaga sätter ett stort värde i att erbjuda en helhetstjänst med god service och trygghet. Förutom juridisk hjälp på plats hjälper vi dig med råd och tips kring renovering av din nya bostad. Vill du veta mer om drömbostäder på solkustens hjärta så hjälper vi mer än gärna till. Välkommen!

Läs vad 24 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malaga 2

• köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Malaga
    • Málaga Este | Malaga
    2021-10-03
    Kan varmt rekommendera Sarah till alla som söker efter bostad i Malaga området. Fick mycket bra hjälp och svar på alla frågor vi hade i samband med köpet.
    Stort Tack för din kommentar! Jag ser väldigt mycket fram emot att få följa ert projekt här i Malaga :)
    Stort lycka till!
  • Jeanne C
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Malaga
    2021-09-29
    Thank you Sarah for all the help with our home purchase. This felt very safe and secure. We warmly recommend you to other speculators.
    Thank you very much! A pleasure working with you :)
    Hope to see you here again soon! <3
    /Sarah
    • Torremolinos | Costa Del Sol
    2021-01-11
    Sigrid Jegleim i Malaga är helt överlägsen. Kompetent, hjälpsam och så trevlig. Köpt en lägenhet i torremolinos.
    2020-11-20
    Mikaela är magisk.
    Proffsig, pålitlig, service minded och passionerad i sitt yrke!
    Känns tryggt att ha med Mikael i processen.
    2020-10-08
    Vi har använt Mikaela på Fastighetsbyrån i Malaga vid ett par olika tillfällen när vi köpt och sålt lägenhet i Malaga.
    Mikaela är alltid väldigt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande.
    Fastighetsbyrån hittade snabbt köpare när vi skulle sälja och löste allt väldigt smidigt.
    2020-10-04
    Köp av lägenhet belägen i centrala Malaga.
    Vi upplevde mäklaren som vänlig och hjälpsam och att vi fick den information som vi hade förväntat oss.
  • Ingela T
    2020-09-15
    Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Sarah Severin. . Hon har varit proffsig och saklig men även bidragit med en massa extra hjälp utöver uppdraget. Så glad att vi använde en svensktalande mäklare. Allt blev så mycket enklare och tryggare.
    2020-08-14
    Excelentes profesionales.
    Buen asesoramiento, resolutivos y amabilidad en el trato personal.
    De mi total confianza.
  • Helena S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malaga
    2020-01-17
    Sarah Severin är fantastisk! Snabba, proffsiga och bra affärer! Vi litar på Sarah till 100%! Hon är bäst!
    • Torremolinos | Costa del Sol
    2019-11-19
    Köpte lägenhet i Torremolinos och blev positivt förvånad över hur mycket hjälp vi fick. Vi blev väldigt trevligt bemötta och vi kände direkt ett starkt förtroende för mäklaren. Fick hjälp med ALLT och lite till. Rekommenderas varmt!!!!
    Tack Johanna! Vi är glada att ni är så nöjda med både service och bostad :-) Fastighetsbyrån Malaga
    2019-07-17
    En lägenhet i centrala Malaga. Mikaela Jonasson har gjort ett utmärkt arbete och varit hjälpsam under hela processen, svarar snabbt!
    Tack för dina fina ord Jarkko! Vi är här när du behöver nåt :) Fastighetsbyrån Malaga
    2019-05-27
    Mikaela is very professional and supported me during throughout the real estate purchase process
    Thank you for your kind words Marco! I hope you are enjoying your new property :) Fastighetsbyrån Malaga
    2019-04-17
    Servicio muy bueno pero bastanta caro
    Gracias por dejar su opinion, es importante para nosotros. Fastighetsbyrån Malaga
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Malaga
    • Torremolinos | Costa del Sol
    2019-04-16
    Agente Comercial muy colaboradora, resolutiva, conciliadora, de fácil trato y comunicación.

Saludos
    Gracias Taufik!
    Nos alegra que haya tenido una experiencia positiva con nuestra empresa.
    2019-04-15
    La experiencia ha sido formidable.
    La seriedad a la hora de trabajar, es impecable y el trato, cercano, agil y super agradable.
    Las expectativas de negocio con esta agencia son muy altas, debido a la estupenda labor que realizan las responsables de Málaga.
    Super contenta!!
    Muchismias gracias por sus palabras Paloma! Fastighetsbyrån Malaga
    2019-04-01
    Köpte en lägenhet av Mikalea Jonasson. Hon är kunnig om Malaga och om det område där vår lägenhet ligger. Hon har kontatkter med personer som kan hjälpa oss med allt vi behöver hjälp med. Hon är verkligen jättebra!
    Tusen tack för dina fina ord Anita! Vi ses framöver i Malaga :) Fastighetsbyrån Malaga
    2019-03-08
    jättenöjd återkoppling hela tiden även efter avslutad affär.
    2019-02-23
    Köpte lägenhet i Malaga. Professionellt bemötande, hög servicenivå och mycket bra service i samband med avslut och övertagande
    2019-01-26
    Vi hade försökt sälja vår lägenhet i flera månader utan resultat. Sarah och Fastighetsbyrån gav vi till slut också uppdraget att sälja lägenheten vilket vi i efterhand skulle ha gjort från första början. Med Sarah hände det saker direkt och efter ett par veckor så hade hon sålt lägenheten. Som ni förstår så kan vi inte göra annat än att ge Sarah och Fastighetsbyrån högsta betyget.
    Tack Stefan för det fina betyget ! Vi är så glada att ni är nöjda. Fastighetsbyrån Malaga
  • Ullis M
    2019-01-24
    Vi har fått toppenhjälp av vår mäklare före, under och efter köp. Känns tryggt att det finns någon på plats som kan hjälpa till när man själv inte bor i Spanien permanant.
    Hej Ulrika, Tack för de fina orden! Hoppas att ni trivs riktigt i er fina bostad :) Fastighetsbyrån Malaga
  • Sophie B
    2019-01-24
    Vill varmt rekommendera Fastighetsbyrån Malaga. I vår process, som blev extremt långdragen med mycket strul, var de otroligt stöttande, hjälpsamma och mycket professionell, både före och nu även efter köpet. Vi har fått massor av hjälp i form av råd, kontakter och även praktisk hjälp. Även om vi främst har haft kontakt med vår mäklare har de alla hjälp till när det behövts. Det har känts otroligt tryggt att ha dem som stöd i alla frågor vi sprungit på. Vi kan verkligen rekommendera dem om ni tittar på boende inom deras område.
    Tack Sophie för de fina orden ! Vi är så glada att allt nu har fixat sig och hoppas att du trivs i nya lägenheten. Fastighetsbyrån Malaga
  • Jessica S
    2019-01-14
    Trevligt bemötande, perfekt service.
    2019-01-14
    Bästa mäklarbyrån på hela Costa del Sol. Här kan du känna dig helt trygg. Dom hjälper dig hitta exakt det du söker - och ger sig inte förrän du är helt nöjd! ☀️☀️☀️☀️☀️
    Hej Dag, Tack för de fina orden :) Fastighetsbyrån Malaga
    2019-01-08
    Fastighetsbyrån Malaga skötte allt i mitt lägenhetsköp snabbt, proffsigt, tryggt och pålitligt och hjälper till i mina små problem även nu när affären har genomförts. Rekommenderar varmt!!!!
    Tack Paula för ditt fina omdöme ! Vi är glada att du trivs så bra i din lägenhet. Fastighetsbyrån Malaga